Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
De la 15 august se schimba regulile de parcare in Bucuresti
Last Updated: Feb 03 2023 21:01, Started by
__Dan__
, Aug 05 2022 16:36
·
0
#73
Posted 07 August 2022 - 13:46
Eu ies putin mai ieftin daca merg cu masina decat daca merg cu transportul in comun (am gpl si locuiesc intr-un oras mediu). Am fost mai relaxat in perioada cand ma mers cu autobuzul. Cum sunt atunci motivat sa renunt la masina ?!!! Totusi pt Bucuresti transportul in comun e mai ok, conexiuni mai multe, frecventa mare, distante mari si preturi mici la abonamente. Cu metroul in Bucuresti e chiar ok chiae si vara . In Barcelona metrourile au AC,ceea ce mi se pare o tampenie, pt ca in statii este ca in sauna, si probabil si din cauza ac urilor care degaja multa caldura.
Edited by laur_radu, 07 August 2022 - 13:48. |
#74
Posted 07 August 2022 - 13:59
Patefon, on 07 august 2022 - 13:35, said:
Sa care xine vrea laptop+spectrofotometru+osciloscop+scule pe trotineta Adica 0.00001% din populatia urbana? Caz in care deplasarea cu masina este parte a jobului in timpul platit de companie? Preudo argument cel putin neinteligent. La fel si balaria cu ambulanta. Nu stiu ce paralela ar putea exista intre ambulanta si transportul individual. Edited by abac, 07 August 2022 - 14:00. |
#75
Posted 07 August 2022 - 14:01
abac, on 07 august 2022 - 13:33, said:
Pe vremea comunistilor avea un roman din 20 masina, din care 9 din 10 erau dacii cu ratie de un plin de rezervor pe luna. Sunt sigur ca NU, pentru ca raportul de 1 la 20 nu a fost niciodata raportat oficial. Cel putin la mine in familie, in acele timpuri, am avut concomitent/simultan, o anumita perioada, 2 autoturisme Dacia. Si ratia de combustibil era de 20 l benzina pe luna, nu UN PLIN!. Ca io umpleam rezervorul ori de cate ori era nevoie, e alta discutie, In contextul in care aveam "pile" la conducerea PECO. Discutiile pe tema paracarilor "NICUSOR - MUCUSOR" se pot intinde spre infinit, Concluzionam CE? Ie buna sau nu solutia impusa, tinand cont de toate celelalte elemente. In primul rand de alternativa/alternativele oferita/e de municipalitate. |
#76
Posted 07 August 2022 - 14:03
#77
Posted 07 August 2022 - 14:04
#78
Posted 07 August 2022 - 14:26
Excellent
Am mai făcut această poză, dar nimeni nu o ia in seamă Sunt 1,4 milioane de mașini în buc și doar 300.000 locuri de parcare. Neoficial sunt 2 milioane de mașini, incluzând și Ilfov și vizitatorii. Sa mai punem neoficial 100.000 de locuri private, in mall, ale companiilor, pe proprietăți private Proporția se păstrează. 1 din 5 mașini are loc, 4 din 5 nu. Deci 1,6 milioane de bucureșteni (și ilfoveni) trebuie să renunțe la mașini, simplu. Nu e loc de mai mult. Sorry Patefon, on 07 august 2022 - 13:33, said: 1. Lipsesc mijloacele decente de transport in comun 2. Lipsesc trasee in acord cu actuala dinamica a populatiei 3. Lipsesc legaturile cu suburbiile 4. Lipseste curatenia in mijloacele de transport 5. Lipseste bunul simt al pasagerilor 6. Lipsesc mijloace de plata moderna a calatoriei 7. Lipseste integrarea cu metroul 8. Lipseste o viziune asupra dezvoltarii Bucurestiului 9. Lipseste un plan de investitii pentru dezvoltare unitara (exista cartiere de cacat unde nu se investeste nimic si cartiere de bastani unde se construieste doar pentru a creste pretul proprietarilor) In general lipseste onestitatea. Totul e facut pentru profit. Aproape toate punctele tale sunt afirmații false. Nu am timp acum sa le demontez, dar ideea rămâne. Nu lipsesc acele lucruri ci unele chiar sunt super ok și altele merg îmbunătățite. |
#79
Posted 07 August 2022 - 15:49
abac, on 07 august 2022 - 13:59, said:
[…] Caz in care deplasarea cu masina este parte a jobului in timpul platit de companie? […] |
#80
Posted 07 August 2022 - 15:52
sags, on 07 august 2022 - 13:32, said:
Am vazut extrem de des aceasta fractura de logica atunci cand vine vorba de parcari. Intrebarea pe care propovaduitorii ei nu si-o pun (sau refuza in mod convenabil sa o vada) este: in timp ce tu te dai cu tramvaiul/ LE:trotineta, masina sta … pe balcon? Sa ne mai amintim si de prostia cu 19:00-07:00? Alții se gândesc de doua ori înainte de a mai cumpăra una. Cam asa se face loc. |
#81
Posted 07 August 2022 - 15:54
Flat, on 07 august 2022 - 14:26, said:
[…] Aproape toate punctele tale sunt afirmații false. Nu am timp acum sa le demontez, dar ideea rămâne. Nu lipsesc acele lucruri ci unele chiar sunt super ok și altele merg îmbunătățite. |
#83
Posted 07 August 2022 - 16:13
Patefon, on 07 august 2022 - 15:54, said:
Demonstreaza ca sunt false. Hai cu 32 la prima ora dimineata. Sa vad dacu-ti vine OK voma din tramvai pe adidasi. am o colega care vine din Bragadiru, deci schimba o rata, 32, si inca ceva .. nu are nici o greata asta e mai e unu care miroase a transpiratie, suporți.. ține de noi să fim curați nu de altcineva |
#84
Posted 07 August 2022 - 16:16
#85
Posted 07 August 2022 - 16:18
neoficiale, nu exista. trotuarele nu sunt locuri de parcare. nici banda 1
Patefon, on 07 august 2022 - 15:49, said:
Tu-mi propui sa merg pe bicicleta de la domiciliu la firma ca sa iau masina firmei sa plec sa-mi fac treaba si apoi de la firma la domiciliu iar pe bicicleta. asa ar fi corect nu neaparat bicicleta, orice alt mijloc de transport alternativ. tramvai, metrou, tren, trotineta, uber, motor, motociclu cu pedale, pejos, elicopter.. fiecare dupa posibilitati |
#86
Posted 07 August 2022 - 16:19
#87
Posted 07 August 2022 - 16:25
Flat, on 07 august 2022 - 16:18, said:
[…] asa ar fi corect nu neaparat bicicleta, orice alt mijloc de transport alternativ. tramvai, metrou, tren, trotineta, uber, motor, motociclu cu pedale, pejos, elicopter.. fiecare dupa posibilitati Si de ce ar trebui colega ta sa suporte jegul si mizeria din transportul bucurestenilor? De ce sa nu suporte bucurestenii masinile ilfovenilor pentru ca sunt jegosi cu transportul in comun? Edited by Patefon, 07 August 2022 - 16:28. |
|
#88
Posted 07 August 2022 - 16:25
#89
Posted 07 August 2022 - 16:28
marius.bunu, on 07 august 2022 - 16:19, said: Pe strazile din cartier, nu pe bulevarde. Cata vreme nu blochezi intrarea intr-o curte, poti parca. Nu Tot încurcă Sunt claie grămadă Și te strecori greu Patefon, on 07 august 2022 - 16:25, said:
Si de ce ar trebui colega ta sa suporte jegul si mizeria din transportul bucurestenilor? De ce sa nu suporte bucurestenii masinile ilfovenilor pentru ca sunt jegosi cu transportul in comun? Pentru binele comun. Pentru a nu polua. Și pentru că pur și simplu nu e loc de 2 milioane de mașini. |
#90
Posted 07 August 2022 - 16:38
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users