Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De la 15 august se schimba regulile de parcare in Bucuresti
#55
Posted 06 August 2022 - 19:06
Locuri sunt. Lumea nu se mai ingramadeste cand sunt pe 2 euro ora.
E bine ca a scos Nicusor cartoful fierbinte. Oricum avea zero sanse pentru inca un mandat. Daca se bate cu Firea in turul doi o propulseaza pe aia cu 90% in primarie. Edited by abac, 06 August 2022 - 19:08. |
#56
Posted 06 August 2022 - 19:54
florinellll, on 06 august 2022 - 13:05, said:
Asta este la categoria ""noi vorbim nu gandim"" Sa explicam,de ce ? In momentul in care vor fi 10% electrice in Bucuresti vor fi mari probleme cu incarcarea,practic nu se va putea accesa o statie de incarcare in timp util Deci 100% electrice este o utopie echivalenta cu ""ne mutam pe Selena ce nu ne mai ajunge Terra"" Or sa mai treaca destui ani pana sa avem 10% electrice in Bucuresti, timp in care va evolua destul de mult si reteaua de incarcare - iar aici ma refer la cea rezidentiala, lenta. Pentru ca dupa ce iti parchezi masina seara nu ai nevoie sa fie bateria full in 40 de minute. Exact la fel ca tine vorbeau si posesori de trasuri trase de cai acum 100 de ani. La fel ca si ei, te inseli - progresul nu poate fi oprit. abac, on 06 august 2022 - 19:06, said:
Locuri sunt. Lumea nu se mai ingramadeste cand sunt pe 2 euro ora. E bine ca a scos Nicusor cartoful fierbinte. Oricum avea zero sanse pentru inca un mandat. Daca se bate cu Firea in turul doi o propulseaza pe aia cu 90% in primarie. Ei nu... am platit mereu parcarea fara probleme si o voi plati inclusiv daca o sa fie 20 lei/ora. Daca ai nevoie, platesti. Daca nu iti permiti, cauti o alternativa. In Bucuresti avem destui oameni care sa isi permita plata taxelor respective fara probleme. |
#57
Posted 06 August 2022 - 19:58
Da, sunt o categorie de oameni care vor plati motorina 50 de lei litrul si parcarea 50 de lei ora no matter what. Nu ma indoiesc de asta. Doar ca destui este un numar abstract. Poate definesti destui. Destui pentru cine? Destui raportat la ce?
|
#58
Posted 06 August 2022 - 21:38
abac, on 06 august 2022 - 19:06, said:
Locuri sunt. Lumea nu se mai ingramadeste cand sunt pe 2 euro ora. E bine ca a scos Nicusor cartoful fierbinte. Oricum avea zero sanse pentru inca un mandat. Daca se bate cu Firea in turul doi o propulseaza pe aia cu 90% in primarie. Toata treaba e sa nu se ingramadeasca pe trotuar si pe spatii verzi acum. PS Cui nu i convine pretul la parcare, propun sa saboteze primaria si sa nu parcheze pe locurile cu plata. Da’ nici ca descultul pe spatii verzi sau trotuare! |
#59
Posted 06 August 2022 - 22:00
#60
Posted 07 August 2022 - 00:54
abac, on 06 august 2022 - 19:58, said:
Da, sunt o categorie de oameni care vor plati motorina 50 de lei litrul si parcarea 50 de lei ora no matter what. Nu ma indoiesc de asta. Doar ca destui este un numar abstract. Poate definesti destui. Destui pentru cine? Destui raportat la ce? Credeam ca se intelege. Exista suficienti oameni care vor plati suma solicitata de primarie pentru plata parcarii in asa fel incat acele spatii sa fie aproape ocupate. In acest mod primaria va aduna mai multi bani la buget, ceea ce este un lucru pozitiv. Chiar nu ii inteleg pe cei care se plang. "Ce aducem noi nou în această politică de parcare sunt noi beneficii pentru riveranii care nu au putut să preia un loc de parcare, pentru că s-au epuizat în proximitatea casei și venim cu un preț preferențial de 1,6 lei pe zi pentru orele 19.00-07.00, loc de parcare cu rezervare, în zona casei. Cele mai multe solicitări pe care le-am avut în București și în zona centrală sunt din partea riveranilor care nu mai au unde parca seara”, a adăugat el." Practic platind un abonament de 584 lei/an se va putea beneficia de un loc de parcare. In acelasi timp... toti cei care folosesc masina doar in weekend si ocupa aiurea locuri de parcare vor fi constransi sa renunte la masina (ceea ce iarasi este un lucru pozitiv). |
#61
Posted 07 August 2022 - 01:13
xymzar, on 06 august 2022 - 15:36, said:
Si eu sunt pentru aceasta masura. Am o ruda in Viena care zice ca plateste 10 euro (50 lei) pe luna si poate parca oriunde in sectorul respectiv. Cum naiba este asa ieftin la aia? revenco_andrei, on 07 august 2022 - 00:54, said:
Practic platind un abonament de 584 lei/an se va putea beneficia de un loc de parcare. Edited by pasilla, 07 August 2022 - 01:14. |
#62
Posted 07 August 2022 - 06:53
La salariile din Viena, este super ieftin, față de România.
|
#63
Posted 07 August 2022 - 08:12
pasilla, on 07 august 2022 - 01:13, said: Cine stie cum de 50X12 e mai ieftin decat 584/12 ? Insa marea diferenta este [probabil] in alta parte. La noi vad ca Primaria tot insista cu prostia ca inchirierea e doar pentru noapte. Peste zi probabil iei masina in casa, ca daca nu poti platesti cu ora cot la cot (sau ma rog, la un tarif ceva mai mic dar nu spune cat) cu cei ce parcheaza ocazional. O data ca nici macar orele acelea 19:00…07:00 nu sunt realiste, eu unul nu m-as incadra. In al doilea rand ca sumbata/ duminica/ sarbatori mai stai si pe acasa (zice doar de noapte, poate totusi include si cazurile citate), mai poti fi si bolnav, poti fi plecat o perioada mai lunga fara masina, mai vine o plandemie cu lockdown, etc, etc. Ce faci in aceste situatii? Mort-copt stai pe app sa platesti cate 5LEI/ora? |
#64
Posted 07 August 2022 - 09:00
Eu cred ca doar rezervarea expira in afara intervalului, nu dreptul de a ocupa un loc de parcare.
Rezervarea e in continuare o abominatie, dar macar au redus-o la jumatate. Toate locurile alea sa fie la liber timp de 12 ore e o mare victorie impotriva congestionarii bulevardelor mari. Adica omul acum stie ca poate parca in spatele blocurilor, nu mai trebuie sa lase masina pe avarii pe banda 1 sau pe trecerea de pietoni. |
|
#65
Posted 07 August 2022 - 09:10
Rezervarea 24/7 este la parcarile de resedinta dedicate acestui scop. Rezervare ‘pe jumatate’ sau doar drept de parcare fara taxa pe ora (dar cu ‘chirie’ anuala) fara rezervare exista si inainte pe locuri ce fac parte din parcarile publice altfel destinate ocuparii ocazionale. Pretuile in acest din urma caz erau mari si foarte mari (parca tin minte si de un 4.200LEI/an, dar nu sunt sigur), pentru acel nimic de noapte.
|
#66
Posted 07 August 2022 - 12:58
Voi chiar nu va dati seama ca marind taxele la parcari , carburanti etc puteti face economii ? Asta daca puteti renunta la masina, si primaria chiar vrea sa determine oamenii sa renunte la masina pt mijlocul de transport in comun. Deja vad tot mai multe persoane cu studii superioare care merg cu masina mai mult decat ceilalti. Deci nu se mai rezuma la ati permite sau nu sa mergi cu masina. ca inainte doar saracii veneau cu transportul in comun la munca. Totusi ceva lipseste pt a te determina sa renunti de tot la masina. si autoritatile nu vor sa faca mai mult
Edited by laur_radu, 07 August 2022 - 12:59. |
#67
Posted 07 August 2022 - 13:07
#68
Posted 07 August 2022 - 13:14
Omul are dreptate. Uite, tocmai ce-am facut o economie enorma renuntand sa-mi cumpar Ferrari.
|
#69
Posted 07 August 2022 - 13:32
laur_radu, on 07 august 2022 - 12:58, said: … primaria chiar vrea sa determine oamenii sa renunte la masina pt mijlocul de transport in comun. … Edited by sags, 07 August 2022 - 13:35. |
|
#70
Posted 07 August 2022 - 13:33
laur_radu, on 07 august 2022 - 12:58, said:
(......) Totusi ceva lipseste pt a te determina sa renunti de tot la masina. si autoritatile nu vor sa faca mai mult 2. Lipsesc trasee in acord cu actuala dinamica a populatiei 3. Lipsesc legaturile cu suburbiile 4. Lipseste curatenia in mijloacele de transport 5. Lipseste bunul simt al pasagerilor 6. Lipsesc mijloace de plata moderna a calatoriei 7. Lipseste integrarea cu metroul 8. Lipseste o viziune asupra dezvoltarii Bucurestiului 9. Lipseste un plan de investitii pentru dezvoltare unitara (exista cartiere de cacat unde nu se investeste nimic si cartiere de bastani unde se construieste doar pentru a creste pretul proprietarilor) In general lipseste onestitatea. Totul e facut pentru profit. Edited by Patefon, 07 August 2022 - 13:33. |
#71
Posted 07 August 2022 - 13:33
In afara de transportul in comun mai exista si transport individual. Cu bicicleta, trotineta, propulsate electric ca sa nu transpiri.
Exista viata si dupa masina personala. Adica oamenii au existat de mii de ani pe planeta fara sa aiba masini sau carute personale. Pe vremea comunistilor avea un roman din 20 masina, din care 9 din 10 erau dacii cu ratie de un plin de rezervor pe luna. Nu e ca si cum nu ne-am putea adapta la asa ceva. Adica aia care erau in situatia asta acum 40-50 de ani, nu se intindeau pe jos sa moara ca nu au masina personala. Edited by abac, 07 August 2022 - 13:37. |
#72
Posted 07 August 2022 - 13:35
abac, on 07 august 2022 - 13:33, said:
In afara de transportul in comun mai exista si transport individual. Cu bicicleta, trotineta, propulsate electric ca sa nu transpiri. Si cand o avea nevoie de ambulanta poti sa ceri variata velo cu coviltir |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users