Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

De la 15 august se schimba regulile de parcare in Bucuresti

* * * * * 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
1496 replies to this topic

#19
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,847
  • Înscris: 24.04.2013
Din cauza autonomiei si timpului excesiv de mare de ‘alimentare’, o masina pur electrica impune existenta si a uneia clasice, in aceeasi familie, chiar daca aceasta a doua sta mai mult (ca timp, dar serveste ca numar de km) degeaba - dar loc tot are nevoie, deci in total se ocupa doua locuri n loc de unul. Si atunci unde e avantajul?

(Nu pomenesc de cat de poluant e litiul din baterii. Sau de poluarea necesara producerii electirictatii cu care merg aceste masini. Nu amintesc nici de alta situatie: palele de la eoliene, facute dintr-un material foarte dur si de-a dreptul imposibil de reciclat - in SUA au inceput deja problemele cu stocarea, ca deseuri, a celor iesite din uz.)

Edited by sags, 05 August 2022 - 19:00.


#20
revenco_andrei

revenco_andrei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,306
  • Înscris: 26.04.2005

View Postsags, on 05 august 2022 - 18:59, said:

Din cauza autonomiei si timpului excesiv de mare de ‘alimentare’, o masina pur electrica impune existenta si a uneia clasice, in aceeasi familie, chiar daca aceasta a doua sta mai mult (ca timp, dar serveste ca numar de km) degeaba - dar loc tot are nevoie, deci in total se ocupa doua locuri n loc de unul. Si atunci unde e avantajul?

Daaa... foarte mare timpul de alimentare. Bucuresti - Thasos cu o pauza de 30 de minute la Bulgari pentru incarcare. Cat despre baterie... problema era cobaltul, nu litiul.

Gratuitatea parcarii pentru electrice vine in contextul emisiilor - daca am avea doar electrice in oras calitatea aerului ar fi mult superioara.

#21
laur_radu

laur_radu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 11.12.2013
Unii zic ca e foame de bani. Ce-i drept astea sunt masuri nepopuliste. Dar trebuia demult sa se faca asa. Cel mai bun moment ca romanii sa-si schimbe gandirea, si sa avem si noi o tara mai verde era acum, odata cu scumpirea carburantilor. Dar guvernul face exact invers , si ofera compensatii. Eu as fio facut exact invers si mai marea accizele, dar in acelasi timp as fi marit substantial subventiile  la transportul in comun  urban si interurban.
Cat despre favorurile pt masinile electrice... mi se pare o risipa atat timp cat oferi 10 000 euro oricui, chiar si cuiva care foloseste masina < 10 000 km/an, dar lasi in continuarea taxiurile cu euro 4 care circula doar in oras si de 20 ori mai mult decat un detinator de masina nepoluanta si care pe deasupra o foloseste doar in afara, deci unde impactul poluarii nu e mare.

#22
daybreak246

daybreak246

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 668
  • Înscris: 05.07.2014
Nu e foame de bani, romanu' s-a invatat cu pomana si miloaga. Din exemplele citite pe aici redau cateva:
- "A venit taxa pe bogatie, parcare 500 de lei pe an de la ADP" Ghertoiu platea pe nou1.35 pe zi si i se parea mult, probabil ca 50 de lei pe an el considera, ca si multi alti pomanari din specia lui, ca e ok.
- "Dau 800, 1000, hai 1200 pe an dar n-am unde sa parchez" la fel, tot un ghertoi care se crede bogatan daca plateste 3.30 pe zi parcarea, cam cat un pet de apa la 2L
- "Parcarea nu trebuie sa coste mai mult de 100euro pe an" asta de la suava nespalata care a calculat ca un loc de parcare la "residence" e 10.000 euro si acel loc il ai pe min 100 de ani, deci in creierii ei a plati acum 10.000 euro sau sa ii plateasca in 100 de ani e tot aia.

Tarifele consider ca sunt si asa mici, era de bun simt sa fie cel putin duble daca nu chiar triple si fara exceptii.
S-a terminat cu jmecheria si golaneala si din toamna-iarna o sa fie si mai rau, d-abia astept, ca prea mult imbecili populeaza tara si asa sigur mai scapam de cativa.

#23
laur_radu

laur_radu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,005
  • Înscris: 11.12.2013
Nu cred ca o sa fie mai rau pt ca politicienii nostri sunt populistii, si vor da compensatii, ajutoare etc. Vara-mea de ex are 3 masini, dar se plange ca s-au scumpit carburantii, ca sa mergem in strada cum fac francezii, apropo de vestele galebene- pai in Franta era un procent nesemnificativ al celor ce nu erau de acord , dar aia erau foarte vizibili ...huligani. In Franta exista multe actiuni de combatere a poluarii, unele chiar drastice.
Daca tot e criza era momentul ca Romania sa castige ceva din aceasta criza. Dar cine sa faca asta, cand vad ca si usr se critica guvernarea ca nu a dat mai mult pt a compensa?!!!

#24
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008

View Poststoshiba, on 05 august 2022 - 17:07, said:

nicusor strange bani pentru un nou mandat.usr-ul care este produsul ong-istilor, care stiu numai sa stranga bani,aceleasi metehne ca in vremuri de mult apuse cand strangeau bani pentru poarta ca sa primeasca un mandat de domnie.In doi ani de nicusor , majorat transportul in comun, in loc sa fie gratis ca sa incurajeze transportul public,lisa apa calda si caldura, parcari de resedinta majorate de zece ori, borduri schimbate aproape in toate sectoarele, daca nu din an in an o data la doi ani cel putin.

După ce că e ieftin transportul în București, mai ieftin decât in toate orașele țării, tot nemulțumiți sunteți. Vreți gratis, moca totul dacă se poate.
Eu chiar aș vrea loc plătit, doar ca atunci când vin din tura de nopate să îmi pot găsi locul liber.

View Postdaybreak246, on 05 august 2022 - 20:24, said:


Văd și eu. Eu parchez prin SMS sau aplicația aia, AmParcat. Nici nu știam de ea, dar am văzut-o pe un canal de YouTube a lui Răzvan Bălănescu. Dar de când cu creditele, parcă mai frumos e cu SMS.
Am văzut parcări albastre pe Șoșeaua Panduri. Cred că vor lua cu asalt parcările de la Kaufland, Lidl și Mall Vulcan. Multe nu au stație de taxat parcarea.

#25
vladut01

vladut01

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 23.12.2015
pe alte taramuri am vazut parcari pe zone mai mari unde platesti si poti parca oriunde in acea zona. Daca nu esti de acolo poti parca doua ore fara plata sau 3 cu plata, iar pe timpul noptii nu poti parca daca nu esti din acea zona. Angajatii primariei sunt foarte eficienti (gurile rele spun ca au plan de amenzi) si e destul de greu sa scapi fara o amenda daca parchezi aiurea sau n-ai platit. Bugetul din amenzile de parcare are o pondere importanta in veniturile primariei.

#26
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010

View Postlaur_radu, on 05 august 2022 - 19:54, said:

Unii zic ca e foame de bani. Ce-i drept astea sunt masuri nepopuliste. Dar trebuia demult sa se faca asa. Cel mai bun moment ca romanii sa-si schimbe gandirea, si sa avem si noi o tara mai verde era acum, odata cu scumpirea carburantilor. Dar guvernul face exact invers , si ofera compensatii. Eu as fio facut exact invers si mai marea accizele, dar in acelasi timp as fi marit substantial subventiile  la transportul in comun  urban si interurban.
Cat despre favorurile pt masinile electrice... mi se pare o risipa atat timp cat oferi 10 000 euro oricui, chiar si cuiva care foloseste masina < 10 000 km/an, dar lasi in continuarea taxiurile cu euro 4 care circula doar in oras si de 20 ori mai mult decat un detinator de masina nepoluanta si care pe deasupra o foloseste doar in afara, deci unde impactul poluarii nu e mare.

Si apoi te plangeai de prețuri la alimente si alte produse, care si ele se transportă tot cu carburanți. Mai iesiti multi cu astfel de idei, crezi că rămâi neatins, dacă doresti altora să plateasca mai mult pentru acelasi produs?

#27
swayzak_master

swayzak_master

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 452
  • Înscris: 21.08.2007

View Postgeorge_eu25, on 05 august 2022 - 17:44, said:

Mai eco ca o caruta cu cal nu e nimic!Deci tiganii care aduna fiare nu au nevoie de nimic.....
vignete de numere verzi,LOOOOM!

#28
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 15.04.2019

View Postaris86, on 05 august 2022 - 23:11, said:

Si apoi te plangeai de prețuri la alimente si alte produse, care si ele se transportă tot cu carburanți. Mai iesiti multi cu astfel de idei, crezi că rămâi neatins, dacă doresti altora să plateasca mai mult pentru acelasi produs?
Se vehiculeaza tot timpul informatia asta - reala - fara argumentare numerica. Pentru majoritatea produselor ponderea transportului in pretul final este de sub 15% https://transportgeo...united-states/. Adica o dublare a pretului carburantului conduce la o crestere a pretului painii cu 1/6. Da, eu sunt de acord cu dublarea pretului la motorina.

#29
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,718
  • Înscris: 12.01.2018

View PostImperathor, on 05 august 2022 - 17:45, said:

Unul care merge cu masina de 3 ori pe an plateste mai putin pt ca polueaza mai putin?
ăla n-are nevoie de mașină.este și un pericol public mai ales după o anumită vârstă sau dacă n-are talent la condus.este plin de ei prin orașe.stau 5 minute să iasă dintr-o intersecție banală și merg și cu viteză mică pe mijlocul drumului de fac o coloană după ei de te ia groaza

văd șoferi care mai de care  umflați cu pompa că se dau jos din mașini ,,luxoase,, cred ei și se trag pe fund să dea 10 lei pe ora de parcare din centru clujului

#30
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,096
  • Înscris: 04.09.2013
https://evmarket.ro/...na-0-1-2-17670/

Am gasit aceasta harta cu delimitarea zonelor in Bucuresti.

Stiti daca mai exista alta harta oficiala de la Primarie? E corecta harta pe care am gasit-o pe acest site?

#31
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,262
  • Înscris: 21.03.2020
In sectorul 4 sistemul asta cu SMS e functional de cativa ani... Nu inteleg care e problema daca s-a extins la tot orasul?

#32
balauru69

balauru69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,869
  • Înscris: 27.08.2005
Treaba asta trebuia facuta de mult timp. Cum adica Boss, ai bani de masina si carburant, dar nu ai bani de parcare? Ehh, atunci nu-ti lua masina.

#33
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,052
  • Înscris: 02.09.2009

View Postrevenco_andrei, on 05 august 2022 - 19:31, said:


Daaa... foarte mare timpul de alimentare. Bucuresti - Thasos cu o pauza de 30 de minute la Bulgari pentru incarcare. Cat despre baterie... problema era cobaltul, nu litiul.

Gratuitatea parcarii pentru electrice vine in contextul emisiilor - daca am avea doar electrice in oras calitatea aerului ar fi mult superioara.
Asta este la categoria ""noi vorbim nu gandim""
Sa explicam,de ce ?
In momentul in care vor fi 10% electrice in Bucuresti vor fi mari probleme cu incarcarea,practic nu se va putea accesa o statie de incarcare in timp util
Deci 100% electrice este o utopie echivalenta cu ""ne mutam pe Selena ce nu ne mai ajunge Terra""

#34
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 15.04.2019

View Postbalauru69, on 06 august 2022 - 12:08, said:

Treaba asta trebuia facuta de mult timp. Cum adica Boss, ai bani de masina si carburant, dar nu ai bani de parcare? Ehh, atunci nu-ti lua masina.
Sau - daca ai curte - parcheaz-o acolo. Am vazut chestia asta, si in orase mai mici: omul are vila P+2, eventual spatiu pentru 1-2 masini in curte dar prefera sa o/le tina pe strada/trotuarul din față 90% din timp, din comoditate sau pentru a utiliza acel spatiu interior in alt scop. În timpul ăsta circula pe o singura banda autoturisme si mame cu carucioare.

Edited by __Dan__, 06 August 2022 - 13:14.


#35
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,052
  • Înscris: 02.09.2009

View Postaris86, on 05 august 2022 - 23:11, said:

Si apoi te plangeai de prețuri la alimente si alte produse, care si ele se transportă tot cu carburanți. Mai iesiti multi cu astfel de idei, crezi că rămâi neatins, dacă doresti altora să plateasca mai mult pentru acelasi produs?
Probabil este un pusti care vrea sa zica si el ceva,dar nu a nimerit-o

View Post__Dan__, on 06 august 2022 - 06:40, said:

Se vehiculeaza tot timpul informatia asta - reala - fara argumentare numerica. Pentru majoritatea produselor ponderea transportului in pretul final este de sub 15% https://transportgeo...united-states/. Adica o dublare a pretului carburantului conduce la o crestere a pretului painii cu 1/6. Da, eu sunt de acord cu dublarea pretului la motorina.
Esti posesor de masina cu motor Otto?

Edited by florinellll, 06 August 2022 - 13:30.


#36
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,641
  • Înscris: 26.03.2008
Se distinge o noua clasa sociala. EV-istii. Viermii cu masini normale trebuiesc starpiti! Sarakilor! Parcare gratis, impozit zero, subventie de la stat. Urmeaza si curent gratis.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate