Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Sumele impuse la stat se regasesc...

Sfat secțiune lemn acoperi&#...

Electronica pentru copii
 Anouk - SACRIFICE

CASS 10% pe dobanda depozite banca?

Criza de generatoare electrice HY...

Montaj semineu pe pardoseala parc...
 FATMA -

Institutia medierii

Mașini mici fașneț...

La multi ani @persona695!
 La Multi Ani de Sfantul Andrei!

Trebuie sa economisim energie sau...

That '90s Show (2023 - ...)

Recomandare cablu display-port (p...
 

Problemă recepție

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
istrate01

istrate01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 18.06.2012
Am un abonament la Digi cablu și de o perioada nu mai funcționează unele programe ex filmcafe film now HD în principal câteva HD.Am un receiver Digic+HD2 și am dat oresetaredin fabrica dar degeaba care ar putea fi cauza

#2
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,021
  • Înscris: 20.06.2009
Semnal slab sau conectică proastă. Cheamă tehnicienii Digi, să verifice unde e buba.

#3
STEFAN20152019

STEFAN20152019

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 547
  • Înscris: 15.09.2021

 istrate01, on 04 august 2022 - 22:16, said:

Am un abonament la Digi cablu și de o perioada nu mai funcționează unele programe ex filmcafe film now HD în principal câteva HD.Am un receiver Digic+HD2 și am dat oresetaredin fabrica dar degeaba care ar putea fi cauza
Problema poate sa fie de la cablu, mufe sau splitter. Si parintii mei au patit la fel anul trecut ei sunt la Vodafone. Nu puteau sa vada unele canale, in final tehnicienii au schimbat spliterul si mufele de la spitter. Cel mai bine este sa chemi tehnicienii de la DIGI sa verifice. Rar sunt cazurile cand este receptorul de vina dar se rezolva prin resetarea din fabrica.

#4
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 42,941
  • Înscris: 01.12.2001
Verifica puterea și calitatea semnalului pe acele canale.
La TV Samsung apeși 10 secunde pe butonul Info de pe telecomanda.
Daca ai BER cu roșu, și calitate mica... aia e cauza.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate