Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Ssangyong Tivoli 2021

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
83 replies to this topic

#19
Raz0rblade

Raz0rblade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 18.08.2021

 the_renegade, on 02 august 2022 - 19:28, said:

Stati sa vedeti cand va lasa turbina. 1800 de euro doar piesa, fara manopera. Ambreiajul vreo 2300 de euro.
Stiu un Korando caruia la 73000 kilometri i-au cedat ambele. Un Rodius cu 120000 km, la fel.
De ce ai impresia ca pe la alte branduri este turbina mai ieftina??? Producatori de turbine sunt cat pe degetele la o mana, si producatorul masinii achizitioneaza de la aia care asigura fluxul necesar de turbine sa nu-i stea lui productia. Iar fiabilitatea turbinei e relativ influentata de implementarea producatorului si semnificativ de apucaturile proaste ale celui dintre volan si tetiera, sunt niste pasi care trebuie sa-i respecti cand iti iei masina cu turbo, fie ea diesel sa benzinara. Altfel, se umplu forumurile multimarca de hateri si mancatori de kko, care habar nu au sa exploateze cata de cat corect un motor turbo.

#20
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,046
  • Înscris: 30.07.2006

 mardan66, on 02 august 2022 - 17:44, said:

Inca are lichidul de parbriz cu care a venit daca nu i-or fi pus cei de la revizie. Eu nu i-am pus. In București ia 9-10l la suta dimineață pe la 7 și 12-13 pe la 16.30. Afara pe drumuri națională am 6.5-6.8 iar pe autostrada in jur de 8.5-9. Media de când am luat-o e 8.9 dar merg zilnic in București.Acum la 163 de cai nici nu mă așteptam la altceva...

Reviziile am de gând să le fac numai la ei pentru că masina are 5 ani garanție full sau 100000 km și încă 5 ani suplimentari pentru motor, transmisie și turbo sau 150000 km.

A mea consuma un pic mai mult pentru că e 4x4 dar mi-am asumat asta de când am luat-o...

Acum îmi pare și mie puțin rău că nu am luat-o cu cutie automata, era doar 1600 de euro în plus, dar mie îmi place să conduc manuale. Vin de pe un Seat Leon 1,4 turbo 125 cai luat de nou acum 12 ani și pe care l-am dat cu regret...

După prima revizie la 7500, celelalte se fac din 15000 in 15000 de km.

Si mie imi pare rau ca nu am luat automata, era mai comod pentru pasageri.
In rest, nu am ce sa reprosez masinii.

#21
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
Eu vreau sa schimb Octavia 2 cu un Grand, cat de curand ...
Vine si al 3lea puradel, 2 scaune de copil in spate plus adult/celalalt copil, se va simti nevoia de spatiu.
Octavia face 15 ani deja, insa abia a strans 130k km.
N-as prea da-o, e si pe gpl, dar imbatraneste ... o sa ceara bani (pana acum n-a facut-o).

Edited by shymano, 03 August 2022 - 19:06.


#22
the_renegade

the_renegade

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 24.06.2021

 Raz0rblade, on 03 august 2022 - 07:41, said:

De ce ai impresia ca pe la alte branduri este turbina mai ieftina???
La majoritatea masinilor poti gasi turbine reaconditionate sau OEM (la liber). La SsangYong, din cauza faptului ca pe turbinele BorgWarner folosesc un actuator electronic mai special e mai greu spre imposibil.

Asta in afara de faptul ca (cred) au exclusivitate pe turbinele lor, trebuie sa treci pe la reprezentanta da sau da.  La fel ca in cazul BMW-urior M >2017.


Quote

Producatori de turbine sunt cat pe degetele la o mana

Pentru autoturisme doar vreo 3. Garrett, BorgWarner, si Mitsubishi. KKK si Schwitzer au fost cumparate demult de BorgWarner. Toyota nu stiu daca mai fabrica ceva turbine.

Holset produce mai mult pentru camioane si masini agricole. La fel ca si Caterpillar si Perkins, insa astea doua pun doar brandul lor peste turbinele fabricate de Garrett si BorgWarner pentru ei.

Quote

Altfel, se umplu forumurile multimarca de hateri si mancatori de kko, care habar nu au sa exploateze cata de cat corect un motor turbo.

Sper ca aici nu sunt inclusi si detinatorii de masini cu motoare de PSA 1.6 HDI. Turbinele cu seriile 753420, 762328 (Garrett) si 49173-075XX (Mitsubishi) sunt cele mai vandute din Europa.

Edited by the_renegade, 03 August 2022 - 19:27.


#23
the_renegade

the_renegade

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 24.06.2021
Mi-a scapat una, IHI. Insa nu sunt asa de mari si monteaza mai mult pe masini Toyota si pe barci. Doar vreo 2-3 serii pe BMW si VAG.

Edited by the_renegade, 03 August 2022 - 20:41.


#24
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,745
  • Înscris: 26.08.2008

 the_renegade, on 02 august 2022 - 20:57, said:

Eu iti zic de ce am avut "norocul" imi treaca prin atelier. Daca au fost exeptiile, asta nu mai stiu.
Daca ai sau lucrezi intr-un "atelier", nu stiu de ce ai pus "norocul" intre ghilimele, ala chiar a fost mana cereasca pentru tine / voi.
Nu stii daca alea au fost exceptiile, dar nu te-a oprit nimeni si nimic sa decretezi ca pe o lege batuta in cuie:

 the_renegade, on 02 august 2022 - 19:28, said:

Stati sa vedeti cand va lasa turbina. 1800 de euro doar piesa, fara manopera. Ambreiajul vreo 2300 de euro.
Stiu un Korando caruia la 73000 kilometri i-au cedat ambele. Un Rodius cu 120000 km, la fel.

Cand? Cand il lasa turbina? Dar ambreiajul? Dar cand ambele?

Mda, dupa cum spuneam, stii... Stii doar doua!

Edited by BlueKing-69, 03 August 2022 - 21:57.


#25
stdalionutpwr

stdalionutpwr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,410
  • Înscris: 08.04.2020
Am crezut ca e facut in China, este facut in Coreea, Kia au fost peste medie, probabil sunt OK, timpul o va spune.

#26
mardan66

mardan66

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 15.10.2010
Ssangyong sunt din Coreea de Sud si fac masini de prin 1954. Sunt specializati in masini de teren si SUV-uri mai nou. Foarte multa lume crede ca masina asta e chinezeasca, probabil asta le induce numele de marca...

Edited by mardan66, 04 August 2022 - 07:06.


#27
matrwe

matrwe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 14.06.2012
the_renegade, am cautat insa nu am gasit informatii despre motorul de 1.5 de pe Tivoli. Ai tu ceva idate despre el? Ma intereseaza in special daca e produs de ei, e cumparat de la altii, e sub licenta etc.
Multumesc!

#28
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,697
  • Înscris: 29.10.2017
Motorul de 1.5 t-gdi pare sa fie luat de la Mahindra - India
Ce este cert e ca are consumul sesizabil mai mare ca alternativele europene ca 1.5 tsi si 1.33 tce, are si emisiile mari din cauza asta nu se incadreaza la programul rabla

#29
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
Am vazut ca au o reducere "suport" pentru Rabla ...

Attached Files



#30
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,697
  • Înscris: 29.10.2017
Aia e o reducere de pret, cu pachetul style si cutia automata te duce la un 18.900 in culoarea grand white. Cutia automata e mai buna ca e japoneza aisin si e cu convertizor de cuplu
Oferta e buna, dar de consum nu o sa scapi. Si-a luat un coleg acelasi lucru si ii ia vreo 7 si ceva in afara dar in Bucuresti bate in 13-15 si la preturile de acum la carburant eventual daca mai si cresc nu prea e o idee buna zic eu

#31
mardan66

mardan66

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 15.10.2010
Într-adevăr consuma ceva mai mult dar în București eu circul zilnic și nu am văzut niciodată consum mai mare de 13.5. Și circul prin centrul Bucureștiului la ore de vârf și mașina mea e și AWD. Nu e de speriat și în București orice mașină consuma de rupe. Și Seat-ul cu motorul de 1.4 tsi consuma uneori peste 12...
Si daca vreti detalii despre motor puteti sa vedeti aici un test al celor de la turatii.ro care vorbesc destul de mult despre motor...

Edited by mardan66, 04 August 2022 - 08:49.


#32
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
Daca motorul asta s-ar impaca bine cu gpl-ul, ar fi smecherie.
Nu mai duci nici grija pretului pe combustibil, ai si destula putere ...
Pana ala urma, n-are 90.de cai, are 163; nu te poti astepta la 5% in oras.

Edited by shymano, 04 August 2022 - 09:39.


#33
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,046
  • Înscris: 30.07.2006

 shymano, on 03 august 2022 - 19:05, said:

Eu vreau sa schimb Octavia 2 cu un Grand, cat de curand ...
Vine si al 3lea puradel, 2 scaune de copil in spate plus adult/celalalt copil, se va simti nevoia de spatiu.
Octavia face 15 ani deja, insa abia a strans 130k km.
N-as prea da-o, e si pe gpl, dar imbatraneste ... o sa ceara bani (pana acum n-a facut-o).

Grand Tivoli.
Aia voiam si eu initial, ca era mai ieftina.
Dar dupa ce am facut DT cu Korando, am zis ca merita diferenta.

 mardan66, on 04 august 2022 - 07:04, said:

Ssangyong sunt din Coreea de Sud si fac masini de prin 1954. Sunt specializati in masini de teren si SUV-uri mai nou. Foarte multa lume crede ca masina asta e chinezeasca, probabil asta le induce numele de marca...

Asa este, sunt chiar mai vechi decat Kia si Hyundai, dar nu au notorietatea lor.
Si da, doar masini de teren fac

#34
the_renegade

the_renegade

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 24.06.2021

 BlueKing-69, on 03 august 2022 - 21:56, said:

ala chiar a fost mana cereasca pentru tine / voi.
Nu imi place sa dau vesti proaste. Omul se face verde la fata cand ii spui ca reparatia costa 2300 de euro.

Quote


Nu stii daca alea au fost exceptiile, dar nu te-a oprit nimeni si nimic sa decretezi ca pe o lege batuta in cuie:

Sa spunem ca au fost exceptiile. Diferenta o face pretul, nu cate se rup.

#35
mardan66

mardan66

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 15.10.2010
Nu stiu de ce a aparut discutia asta despre turbina. Masina are garantie 10 ani pentru turbina, daca o tii mai mult si crapa turbina asta e. O repari (desi nu stiu daca se practica asta pe la noi) sau o schimbi...

#36
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,046
  • Înscris: 30.07.2006

 the_renegade, on 02 august 2022 - 19:28, said:

Stati sa vedeti cand va lasa turbina. 1800 de euro doar piesa, fara manopera. Ambreiajul vreo 2300 de euro.
Stiu un Korando caruia la 73000 kilometri i-au cedat ambele. Un Rodius cu 120000 km, la fel.

Modelul nou?
sunt oameni pe grupul de facebook -Korando-e acelasi motor ca la Tivoli- care au deja km astia in 3 ani, nici o problema.
Oricum e acoperita 10 ani de garantie

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate