Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masina noua, Renault Megane
Last Updated: Nov 04 2022 08:27, Started by
routerboard71
, Jul 29 2022 22:59
·
0
#109
Posted 26 October 2022 - 21:11
Ion_Bumbu, on 26 octombrie 2022 - 20:58, said:
S-o folositi sanatos! S-ar putea sa n-aveti activat din meniu iluminatul interior ca la mine! Multumim din suflet! Ce am vazut astazi, repet... nu am studiat meniul deloc, am facut impreuna cu mecanicul din reprezentanta, niste setari basic, mi-am reglat volanul inaltime, adancime, scaunul, oglinzile electrice si... la drum. La iluminat, daca deschid usile, se aprinde plafoniera... cele doua led-uri sau becuri, ce-or fi ele. Sau daca opresc motorul si deschid usile, apoi inchid, pana nu rotesc cheia (parca, mai verific, sper sa nu gresesc fiindca n-am verificat temeinic), plafoniera sta aprinsa pana pornesc motorul.Cand am pornit, se stinge in fade. Cam ca la Peugeot 206. O sa butonez maine ca in seara asta, doar am condus si am lasat computerul de bord pe "Calatorie". Nici la consum nu m-am uitat. Am alimentat cu 45 de litri si la drum... Masina are chei, una briceag, cealalta normala dar cu telecomanda amandoua. Cea briceag, o voi folosi zi de zi, cealalta am lasat-o intr-un loc sigur in casa, impreuna cu codul de bare. Edited by routerboard71, 26 October 2022 - 21:07. |
#110
Posted 26 October 2022 - 21:12
E bine, la mine nu se aprindea nimic pina nu am activat iluminatul interior.
|
#111
Posted 26 October 2022 - 21:15
Cred ca la mine l-au activat cei de la reprezentanta. Sunt multumit de faptul ca plafoniera se aprinde cum doresc eu.
Domnul de la showroom a avut rabdare cu mine sa-mi arate si sa facem probe si la radio, muzica de pe stick, bluetooth la telefon, se preia agenda, apelurile... masina are ce trebuie, chiar in versiunea Authentic. |
#112
Posted 27 October 2022 - 06:30
Sa o folositi sanatosi !
Nu am stiut ce varianta de echipare este, habar n-aveam ca se mai folosesc chei . Legat de plafoniera asa este modul de functionare, uneori poate fi enervanta dar e ok pana la urma, pentru locurile din spate se poate opri din butonul de pe ea . Ca “sfat” contrar cutumelor iti recomand sa mergi cu maxim 3000 rpm vreme de 1000-1500 de km si in general sa nu mergi sub 1800 rpm, adica subturat, este benzina, iibplac turele. Iarasi foarte important, uita de modul Eco si de StartStop, sunt niste porcarii iar economia la combustibil este mai mica decat problemele care pot aparea, personal imi consuma mai mult pe Eco decat pe Normal. Altfel…spor la pedalat ! |
#113
Posted 27 October 2022 - 07:35
Start stop nu recomand nici eu. Cu ECO nu prea am facut teste sa vad diferentele de consum,
3000 rpm nu prea sunt necesari la un mers normal la motorul asta, mai mult la depasiri. Cat despre limita inferioara, la mine la arkana (acelasi motor dar cu mild hybrid si cutie automata) in modul normal fara ECO cutia tine motorul pe la 1500 rpm si urca treapta pe la 1800 ..bine asta in oras sau mers incet prin sate. Cu ECO care reduce benzina la injectie sta la o turatie putin mai mare si schimba putin mai sus in trepte sa compenseze Deci mai degraba e motor de turatie joasa, merge ca un diesel pe benzina |
#114
Posted 27 October 2022 - 09:57
Asta cu benzinar si ture este relativa, 1,33 este motor lung, cursa este mai mare decit alezajul lucru care da avantaje la functionarea in ture moderate nu neaparat mers turat, bratul lung la maneton...moment mai mare.
Mai este inca un aspect, una este sa mergi cu el la 1700rpm in vit 6 in urcare cu pedala la blana si alta este sa mergi pe drept, este in fapt sarcina transmisa motorului cea care conteaza. Ca sa nu uit, ce ma enerveaza la agregat este viteza 2-a, daca la Loganul de 1,6 cind ajung la hopurile facute de drumari inaintea trecerilor de pietoni il lasam in a 2-a treceam lejer, cu asta am oprit de citeva ori motorul asa ca daca hopul e mai mare sau dublu trec in viteaza intia. Edited by Ion_Bumbu, 27 October 2022 - 09:57. |
#115
Posted 27 October 2022 - 10:23
stalker2142, on 27 octombrie 2022 - 07:35, said:
Start stop nu recomand nici eu. Cu ECO nu prea am facut teste sa vad diferentele de consum, 3000 rpm nu prea sunt necesari la un mers normal la motorul asta, mai mult la depasiri. Cat despre limita inferioara, la mine la arkana (acelasi motor dar cu mild hybrid si cutie automata) in modul normal fara ECO cutia tine motorul pe la 1500 rpm si urca treapta pe la 1800 ..bine asta in oras sau mers incet prin sate. Cu ECO care reduce benzina la injectie sta la o turatie putin mai mare si schimba putin mai sus in trepte sa compenseze Deci mai degraba e motor de turatie joasa, merge ca un diesel pe benzina |
#116
Posted 27 October 2022 - 10:58
icssizero, on 27 octombrie 2022 - 10:23, said:
Scuze de off dar nu prea sunt topicuri de Arkana, ce consum extraurban a la long ai ? Pai iti pot da exemple de traseu: traversat Bucuresti DN1 - Ploiesti - Predeal - Rasnov - Bran - Targoviste - traversat Bucuresti mers mai sprinten 5.4 Cel mai mic consum Targoviste - Bucuresti doar extern mers legal si chiar putin peste 4 fix Cel mai mare consum a fost un 6.5 care a inclus drum national si autostrada A2 cu viteze intre 140-170 Pe autostrada daca mergi cu un 130 are consum bun, daca treci de 130 creste substantial A la long un extern combinat intre drumuri nationale cu sate, drumuri de munte si autostrada cred ca un 5.5 iese media |
#117
Posted 27 October 2022 - 13:02
Bun gasit, Domnilor!
Acum fiind cu ceva treaba, nu am cum sa va raspund la fiecare. Va multumesc anticipat pentru sfaturi si urari / implicare in discutii Ne auzim mai pe seara! Cu stima, Cosmin M! |
#118
Posted 30 October 2022 - 04:54
Am mers ieri 29.10.2022 cu masina pe distanta (nu mare distanta) Ploiesti - Campina DN1, masina se comporta foarte bine, "vrea" sa o conduci economic. Eu am mers preponderent cu 100 - 120 maxim fiindca nu suntem pe autostrada si nici traficul nu era chiar liber dar dupa 90 Km/h, i-am dat treapta a 6-a. Foarte silentioasa, consum de 6,5 in media raportata de computer la consum mixt, luand in calcul si orasul, iesire Ploiesti, traversat Campina pana la parcul Soceram (am fost cu fetita mea). Sunt putini Km efectuati cu ea, astept de la dealer cartea de identitate.Asta nu inseamna ca nu voi mai face Km dar de cand am luat-o, am fost nevoit ca joi si vineri sa fac mai mult drumuri prin oras, si am folosit vechiul Peugeot 206 pentru ceva "birjareala". Am sa revin astazi cu ceva fotografii fiindca aseara... era prea seara la plecarea din Campina, pentru a face poze bune. Tot legat de consum, mi se pare ca este rezonabil la ceea ce imi arata pe consumul instant. Are valori la 100 Km/h si de 4,5% variabil fireste.
Nici acum nu am explorat setarile ei, am folosit doar sectiunea de "Consum" din computerul de bord. Sper sa am timp sa-mi fac un stick cu muzica preferata si sa ma plimb astazi cu ea tot extraurban. O sa scriu si un mic jurnal de bord in limitat timpului. Concluzia este ca sunt foarte multumit de masina! Voi reveni in limita timpului. Pe curand! Edited by routerboard71, 30 October 2022 - 04:56. |
|
#119
Posted 30 October 2022 - 09:33
Spor la pedalat, eu am scos ieri 4,8 pe un drum de il fac saltamanal si pe care nu am scazut vreodata sub 5, pesemne am mers mai potolit 🤣
Consumul e cea mai mica grija la masinile astea. |
#120
Posted 30 October 2022 - 11:40
Multumesc frumos.
Sper sa am timp sa revin cu un review. Acum, prioritara este ziua frumoasa de afara si familia! Revenim! |
#121
Posted 30 October 2022 - 13:12
Cateva poze facute acum in parcare. Daca o sa am timp, fac si un review in sectiunea de jurnal.
Attached Files |
#122
Posted 30 October 2022 - 14:01
Aproape imi venea sa comentez negativ despre plasticul ieftin si naspa de pe volan, bord si fetele de usi, dar dupa aia m-am dus in spate sa vad cat a costat halatul si la 15.000 de euro sincer nu merita sa comentez despre plastice. E minunat pretul pe care l-ai platit chiar si cu ieftineala de la interior.
Led ai si pe faza lunga? Apropo, plastic din ala naspa am si eu pe un Fiat. Cand dai cu orice chimical de curatat sau chiar si cu carpa umeda, tinde sa ia o tenta albicioasa, nu mai ramane negrul ala adanc. Ca sa rezolvi treaba asta dai cu putin ulei de masline pe o laveta si stergi in asa fel incat sa ramana o pelicula foarte subtire de ulei. Uleiul de masline nu rancezeste deci nu o sa ai probleme cu miros sau sa devina lipicios. Am aplicat eu reteta cu succes timp de niste ani, zero parti negative. Edited by abac, 30 October 2022 - 14:07. |
#124
Posted 30 October 2022 - 16:29
Pai ce, 15.000 euro nu mai sunt bani ca sa vorbim de calitatea ieftina si proasta a materialelor din interior ? Asta tinand cont ca pretul ei era de 12 mii si ceva de euro si au scumpit-o cu 3 mii cu aceleasi panarame de plastice ?
Eu zic ca e de comentat si negativ.. Dar bine cand vezi pe altii ca banii astia ii dau pe Logan, asta pare mai inchegata si de aici sa zici ca-si merita banii. |
#125
Posted 30 October 2022 - 16:39
Nu se plange nimeni de calitatea plasticului, e mult mai bun decat la Lagune. Volanul e de piele.
Initiator, cat te-ar fi costat displayul vertical in bord si.. era disponibil? |
#126
Posted 30 October 2022 - 21:16
Va salut!
Ca sa raspund la ultima intrebare privitoare la display-ul din bord, versiunea imediat superioara m-ar fi costat in plus 2100 Euro. Orice echipare la urmatorul nivel dupa Authtentic, ducea la livrarea masinii in 2023 luna mai - iunie. Masina are dotari ce nu le visam vreodata in versiunea standard, elementele de siguranta, cele mai importante, se gasesc si in celelalte versiuni si pe a mea.Eu mi-am dorit fara cutie automata si frana de mana sa fie clasica.Pana la urma, m-am incadrat in buget, am primit si reduceri, sunt multumit de masina. Calitatea materialelor este un pas peste cele de pe Logan, la usi are materiale moi, recunosc nu pot avea pretentii de matriale a la Audi sau BMW fiindca sunt constient de suma platita pe masina dar este totusi mai bine inchegata, usile se inchid ferm ca la o masina premium, fara exagerare.Motorul este in 4 cilindri fata de 3 la LOGAN si altele din gama Dacia.Daca Peugeot-ul m-a tinut 18 ani si inca merge bine, are rulmentii originali la toate rotile, nu ma vaicar de defecte, trec ITP-ul cu supracontrol de la RAR cum am avut si anul asta, m-o tine si aceasta masina fara probleme ca este totusi noua.Motoarele de Renault, echipeaza Mercedes, inclusiv motorul de pe acest model de Megane.Eu sunt multumit de ea, are faruri LED, LED si la faza lunga, fiindca tot m-a intrebat cineva.Computerul de bord este bogat in functii, MEDIA functioneaza foarte bine, telefonul este imediat recunoscut prin bluetooth, preia agenda, poti asculta orice post de radio din Internet, imi pot asculta si eu postul de radio pentru care am o colaborare...este OK. Va multumesc tuturor pentru opinii si ne auzim aici cand este timp. Eu mai stau seara asta la laptop, posibil sa va mai pot raspunde la opinii - discutii! Cu stima, Cosmin M! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users