Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reîncărcare efectuata cu succes, dar tranzacția este in așteptare si oferta neactivata
Last Updated: Aug 01 2022 09:34, Started by
digi340
, Jul 27 2022 13:26
·
0
#1
Posted 27 July 2022 - 13:26
Buna ziua . In data de 27 iulie 2022 ora 11.47 am efectuat din contul My Orange o reincarcare alegand optiunea 5 Euro. Dupa efectuarea reincarcarii am ales bonusul 100 Giga aferent optiunii reincarcate, am primit acest bonus, dar nu am primit minutele aferente optiunii de 5 Euro. Am primit confirmarea ca mi-au fost retrasi din cont 29,8 lei, iar pana in prezent nu pot initia apeluri telefonice. Statusul reincarcarii din aplicatie este "in procesare" iar creditul este 0 EURO.Am luat legatura la 300 si prin chat , raspunsul a fost "asteptati, se lucreaza ".
Va multumesc. |
#2
Posted 27 July 2022 - 13:38
Am fi rautaciosi daca intrebam cu ce sa te ajutam noi daca Orange ti-a zis sa astepti?
La alta companie, intr-o problema cu creditul au rezolvat-o din sistem. Poate aici sistemul e in vacanta. |
#3
Posted 27 July 2022 - 13:46
Sunt probleme de cateva zile. Trebuie asteptat.
In acest moment avem un incident tehnic ce impacteaza reincarcarile prepay, astfel ca acestea nu se proceseaza . Colegii mei din departamentul specializat fac tot ce le sta in putinta pentru a remedia acest incident cat mai repede deoarece intelegem cat este de important sa utilizam telefonul. Ne cerem scuze pentru tot disconfortul creat, mi-as fi dorit sa va pot ajuta eu mai mult insa nu este o setare pe care sa o putem face din baza de date. Va asigur, insa, ca se facem tot ce ne sta in putinta pentru a remedia cat mai urgent acest incident. |
#5
Posted 27 July 2022 - 17:08
#6
Posted 27 July 2022 - 18:23
icename, on 27 iulie 2022 - 13:46, said:
Sunt probleme de cateva zile. Trebuie asteptat. In acest moment avem un incident tehnic ce impacteaza reincarcarile prepay, astfel ca acestea nu se proceseaza . Colegii mei din departamentul specializat fac tot ce le sta in putinta pentru a remedia acest incident cat mai repede deoarece intelegem cat este de important sa utilizam telefonul. Ne cerem scuze pentru tot disconfortul creat, mi-as fi dorit sa va pot ajuta eu mai mult insa nu este o setare pe care sa o putem face din baza de date. Va asigur, insa, ca se facem tot ce ne sta in putinta pentru a remedia cat mai urgent acest incident. Edited by digi340, 27 July 2022 - 18:24. |
#8
Posted 27 July 2022 - 18:54
Este un raspuns copy-paste pe care il folosesc in aceste zile cand ii intrebi de sanatate. Sunt nesimtiti, nu au postat nicaieri un anunt despre acest lucru, macar pentru a vedea un update si sa stii cand se rezolva. O sa vedeti cand se rezolva atunci cand primiti SMS ca a fost activata optiunea (s-a reusit incarcarea) sau cand o sa primiti banii inapoi pe card (in functie de ce decid cei de la tehnic). Intre timp acel numar prepay sta nefolosit, nu se poate apela.
|
#9
Posted 27 July 2022 - 19:19
Am vrut ieri sa sun de pe numarul meu Orange (abonament) la 300 si m-au intampinat cu un mesaj de genul: in acest moment sunt probleme cu platile la facturi (nu mai retin exact detaliile). Cert este ca si la abonament sunt ceva probleme cu platile sau cu facturile sau nu stiu cu ce, nu mi-a pasat, am inchis.
|
#10
Posted 31 July 2022 - 11:52
Nici pana in prezent nu s-a remediat problema. Sunt multe sesizari pe " comunitatea orange" despre acest lucru . Ideea este ca nici macar nu anunta clientii despre aceasta problema, iar mai nou spun ca nu mai pot inregistra sesizarile.Niste incompetenti. Review-urile acestea vorbesc de la sine https://www.trustpil...w/www.orange.ro
Edited by digi340, 31 July 2022 - 11:54. |
|
#11
Posted 31 July 2022 - 21:15
#12
Posted 01 August 2022 - 08:52
Am verificat astazi pe chat-ul Orange, acelasi raspuns. Nu se poate folosi un numar Prepay de o saptamana.
"Imi pare sincer rau pentru aceasta situatie. Eu pot doar sa va ajut recomandandu-va sa nu mai efectuati si alte reincarcari, caci vi se vor aloca resursele cu suma deja achitata." "Imi pare rau ca nu va pot ajuta cu mai multe. Va inteleg. Dar eu chiar nu pot face nimic altceva in afara de acestea. Toti clientii Prepay se confrunta cu aceasta situatie si de fiecare data ne pare la fel de rau ca nu putem fi de folos cu mai multe." "Imediat ce se rezolva situatia, veti primi resursele." |
#13
Posted 01 August 2022 - 09:34
Bun așa. Nesimțire pe față
Plângere la ANPC Mers in magazin dacă este posibil și făcut sesizare scrisă acolo Făcut scandal |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users