Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Reîncărcare efectuata cu succes, dar tranzacția este in așteptare si oferta neactivata

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
digi340

digi340

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 11.04.2006
Buna ziua . In data de 27 iulie 2022 ora 11.47 am efectuat din contul My Orange o reincarcare alegand optiunea 5 Euro.  Dupa efectuarea reincarcarii am ales bonusul 100 Giga aferent optiunii reincarcate, am primit acest bonus, dar nu am primit minutele aferente optiunii de 5 Euro. Am primit confirmarea ca mi-au fost retrasi din cont 29,8 lei, iar pana in prezent nu pot initia apeluri telefonice. Statusul reincarcarii din aplicatie este "in procesare" iar creditul este 0 EURO.Am luat legatura la 300 si prin chat , raspunsul a fost "asteptati, se lucreaza ".
   Va multumesc.

#2
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,349
  • Înscris: 11.08.2003
Am fi rautaciosi daca intrebam cu ce sa te ajutam noi daca Orange ti-a zis sa astepti? :)
La alta companie, intr-o problema cu creditul au rezolvat-o din sistem. Poate aici sistemul e in vacanta.

#3
icename

icename

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 12.02.2005
Sunt probleme de cateva zile. Trebuie asteptat.

In acest moment avem un incident tehnic ce impacteaza reincarcarile prepay, astfel ca acestea nu se proceseaza . Colegii mei din departamentul specializat fac tot ce le sta in putinta pentru a remedia acest incident cat mai repede deoarece intelegem cat este de important sa utilizam telefonul. Ne cerem scuze pentru tot disconfortul creat, mi-as fi dorit sa va pot ajuta eu mai mult insa nu este o setare pe care sa o putem face din baza de date. Va asigur, insa, ca se facem tot ce ne sta in putinta pentru a remedia cat mai urgent acest incident.

#4
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Cica si pe Yoxo ar fi ceva probleme, primit sms azi.

#5
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,779
  • Înscris: 06.09.2004

View Postsorin147, on 27 iulie 2022 - 13:38, said:

Am fi rautaciosi daca intrebam cu ce sa te ajutam noi daca Orange ti-a zis sa astepti? Posted Image
pai omul nu a intrebat sau nu a cerut nimic. ne-a povestit situatia lui, ne-a multumit la final, asta-i tot    :)

#6
digi340

digi340

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 11.04.2006

View Posticename, on 27 iulie 2022 - 13:46, said:

Sunt probleme de cateva zile. Trebuie asteptat.

In acest moment avem un incident tehnic ce impacteaza reincarcarile prepay, astfel ca acestea nu se proceseaza . Colegii mei din departamentul specializat fac tot ce le sta in putinta pentru a remedia acest incident cat mai repede deoarece intelegem cat este de important sa utilizam telefonul. Ne cerem scuze pentru tot disconfortul creat, mi-as fi dorit sa va pot ajuta eu mai mult insa nu este o setare pe care sa o putem face din baza de date. Va asigur, insa, ca se facem tot ce ne sta in putinta pentru a remedia cat mai urgent acest incident.
Raspunsul acesta mi l-au dat si cei de la Orange cuvant cu cuvant. Mi-au zic ca pot sa mai incarc odata din cont nu din aplicatie. Deci sa funtioneze un serviciu pentru care am platit este o favoare. Nici la aceasta ora nu pot initia un apel. Chitanta aferenta tranzactiei am primit-o pe mail.

Edited by digi340, 27 July 2022 - 18:24.


#7
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,511
  • Înscris: 26.05.2022
Asa-i cand e rețea premium...

#8
icename

icename

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 12.02.2005
Este un raspuns copy-paste pe care il folosesc in aceste zile cand ii intrebi de sanatate. Sunt nesimtiti, nu au postat nicaieri un anunt despre acest lucru, macar pentru a vedea un update si sa stii cand se rezolva. O sa vedeti cand se rezolva atunci cand primiti SMS ca a fost activata optiunea (s-a reusit incarcarea) sau cand o sa primiti banii inapoi pe card (in functie de ce decid cei de la tehnic). Intre timp acel numar prepay sta nefolosit, nu se poate apela.

#9
icename

icename

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 12.02.2005
Am vrut ieri sa sun de pe numarul meu Orange (abonament) la 300 si m-au intampinat cu un mesaj de genul: in acest moment sunt probleme cu platile la facturi (nu mai retin exact detaliile). Cert este ca si la abonament sunt ceva probleme cu platile sau cu facturile sau nu stiu cu ce, nu mi-a pasat, am inchis.

#10
digi340

digi340

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 11.04.2006
Nici pana in prezent nu s-a remediat problema. Sunt multe sesizari pe " comunitatea orange" despre acest lucru . Ideea este ca nici macar nu anunta clientii despre aceasta problema, iar mai nou spun ca nu mai pot inregistra sesizarile.Niste incompetenti. Review-urile acestea vorbesc de la sine   https://www.trustpil...w/www.orange.ro

Edited by digi340, 31 July 2022 - 11:54.


#11
Inginerul_

Inginerul_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 18.02.2018

View Postdigi340, on 31 iulie 2022 - 11:52, said:

Nici pana in prezent nu s-a remediat problema.
Deci de trei zile reincarcarea nu s-a procesat si nu poti initia apeluri? Nu s-a rezolvat nimic - nimic??

#12
icename

icename

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 12.02.2005
Am verificat astazi pe chat-ul Orange, acelasi raspuns. Nu se poate folosi un numar Prepay de o saptamana.

"Imi pare sincer rau pentru aceasta situatie. Eu pot doar sa va ajut recomandandu-va sa nu mai efectuati si alte reincarcari, caci vi se vor aloca resursele cu suma deja achitata."

"Imi pare rau ca nu va pot ajuta cu mai multe. Va inteleg. Dar eu chiar nu pot face nimic altceva in afara de acestea. Toti clientii Prepay se confrunta cu aceasta situatie si de fiecare data ne pare la fel de rau ca nu putem fi de folos cu mai multe."

"Imediat ce se rezolva situatia, veti primi resursele."

#13
Vettel

Vettel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,314
  • Înscris: 29.03.2017
Bun așa. Nesimțire pe față
Plângere la ANPC
Mers in magazin dacă este posibil și făcut sesizare scrisă acolo
Făcut scandal

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate