Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Dacia Sandero Stepway

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
Radu303

Radu303

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 23.07.2022
Bună tuturor celor care citesc acest articol, sunt posesor Dacia Sandero Stepway fabricatie 2021 și nu pot să mă abțin să mi exprim dezamăgirea față de experienta mea cu Dacia. Dacă designul a fost schimbat, tehnic se ridică la un nivel mediu de pretenții nu la fel este pe partea de rezolvare a problemelor in garanție, și dacă problemele apar pe perioada garanției atunci Dacia nu a dezamăgit deloc referitor la calitate, la fel de jos cum știm.
Prima problemă, la vreo lună după ce ne am cunoscut senzorul gpl ne a spus adio, și pentru un motor atât de mic se pare ca nu i cel mai econom, în fine, nervii incep la reprezentanța care te programează la o constatare apoi face comandă spre fabrică, iar fabrica va trimite intr o zi candva amărâta de piesă care trebuie schimbată, iar toată povestea asta durează luni de zile timp in care nu te poti bucura de ce ai comandat, din contră, te simți umilit de felul în care garanția rezolvă problema. In final s a rezolvat, dar a durat mult prea mult.
Nu a trecut mult...incepe vara, super călduri, caniculă, etc...ce credeți? Pică aerul conditionat. Toată povestea reluată cap coadă, la 40C eu am o mașină nouă, 2021 dar fără AC, tare Nu? Aștept să fiu chemat...anul ăsta sper, să o facă și să văd ce pică după. Deci dacia continuă să dezamăgească puternic, NU recomand.

#2
icename

icename

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 12.02.2005
Da, este foarte suparator, mai ales sentimentul pe care il incerci de "umilire", sentiment ce naste din atitudinea celor care trebuie sa rezolve aceste probleme, dar care, cu o tehnica pe care o stapanesc la perfectie, reusesc sa te faca sa te simti ca un "milog" cand apari la usa lor cu astfel de cerinte. Iti vine sa dai un picior in partea din spate a masinii si sa fugi cat mai tare de acolo cu un mijloc de transport in comun.

#3
cipinet

cipinet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,030
  • Înscris: 25.08.2010
Vinde-o pana mai e in garantie. Nu inteleg cum de nu exista legi si pentru astia, sa fie obligati sa rezolve problema intr-o perioada limitata.

#4
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,602
  • Înscris: 30.07.2003
E si un moment de criza internationala in ce priveste aprovizionarea cu piese din Asia. Si nu doar la Dacia.

Edited by neagu_laurentiu, 23 July 2022 - 09:56.


#5
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,022
  • Înscris: 07.11.2006

 cipinet, on 23 iulie 2022 - 09:56, said:

Vinde-o pana mai e in garantie. Nu inteleg cum de nu exista legi si pentru astia, sa fie obligati sa rezolve problema intr-o perioada limitata.

Pai legi exista, exista legea garantiei de exmplu. Dar nu-i destul ca exista legi.

#6
suri

suri

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,082
  • Înscris: 10.05.2004

 neagu_laurentiu, on 23 iulie 2022 - 09:56, said:

E si un moment de criza internationala in ce priveste aprovizionarea cu piese din Asia. Si nu doar la Dacia.

Oare câte mașini similare a vândut Dacia de la sesizare și pana la rezolvarea problemei colegului?
Problema nu este ca e criza, ci ca Dacia prioritizeaza producția în detrimentul garanțiilor. Și mai ales ca i se permite asta...

#7
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,602
  • Înscris: 30.07.2003
Nu stiu cate dar vad ca si acolo asteapta cu lunile.

#8
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Dupa ce rezolvi AC-ul urmeaza volanta si turbina , dupa o sa-ti mai apara sa verifici sistemul de injectie si cel antipoluare. Posted Image
Nu vreau sa te dezamagesc, dar modelul nou e o petarda daca vorbim de fiabilitate.
Ti-as sugera sa o vinzi, cauta ceva sh mai calitativ.

#9
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,854
  • Înscris: 20.10.2015

 Radu303, on 23 iulie 2022 - 08:50, said:

Aștept să fiu chemat...anul ăsta sper, să o facă și să văd ce pică după. Deci Dacia continuă să dezamăgească puternic, NU recomand.

Si la alte marci se intampla al fel
Doar nu crezi ca senzorul ala se punea doar pe Dacia

#10
Mondeo

Mondeo

    Everything Woke Turns To Shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,419
  • Înscris: 15.11.2005
Dacia Sandero StepAway....
de la nume i se trage...

#11
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,854
  • Înscris: 20.10.2015

 Mondeo, on 23 iulie 2022 - 12:15, said:

Dacia Sandero StepAway....
de la nume i se trage...

:lol:

#12
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,861
  • Înscris: 25.01.2007
Stai relax, bine ca nu ai spring. Aia se roagă cu banii în mana pentru piese care nu exista. Sunt piese care nici măcar nu au cod producător alocat, sa știi ce cauți...

#13
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,854
  • Înscris: 20.10.2015

 slai, on 23 iulie 2022 - 12:40, said:

Sunt piese care nici măcar nu au cod producător alocat, sa știi ce cauți...

Poate in service-uri, nu din fabrica

#14
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 28.10.2006
Service-urile trebuiau sa primeasca manual de intretinere si reparatii, inclusiv Part Number-urile pentru fiecare reper din masina Dacia SPRING.
Dar daca se cumpara DACIA facuta de chinezi, la ce poti sa te astepti.
Credeti ca se pot identifica pise dupa VIN, asa cum se intampla in toata lumea auto normala?
Ma doare mijlocul de la stat in aer conditionat, dar MA INDOIESC!

Edited by viceroy56, 23 July 2022 - 13:43.


#15
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 slai, on 23 iulie 2022 - 12:40, said:

Stai relax, bine ca nu ai spring. Aia se roagă cu banii în mana pentru piese care nu exista.
...

Si cand au luat-o tot asa a fost.

Cumpara tot subansablul si aia e...

#16
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,854
  • Înscris: 20.10.2015

 viceroy56, on 23 iulie 2022 - 13:42, said:

Service-urile trebuiau sa primeasca manual de intretinere si reparatii, inclusiv Part Number-urile pentru fiecare reper din masina Dacia SPRING.
Dar daca se cumpara DACIA facuta de chinezi, la ce poti sa te astepti.
Credeti ca se pot identifica pise dupa VIN, asa cum se intampla in toata lumea auto normala?
Ma doare mijlocul de la stat in aer conditionat, dar MA INDOIESC!

Au un sistem de calitate chinezii mai tare si decat americanii

#17
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,096
  • Înscris: 17.01.2012
io aș zice că-ntârzierile nu-s apanajul unei singure firme...
mai toate mărcile se comportă asemenea.

(nu, nu mai am dacie din 2005...)

Edited by gushpi, 23 July 2022 - 15:16.


#18
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 slai, on 23 iulie 2022 - 12:40, said:

Stai relax, bine ca nu ai spring. Aia se roagă cu banii în mana pentru piese care nu exista. Sunt piese care nici măcar nu au cod producător alocat, sa știi ce cauți...

Alea ce probleme mai au ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate