Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mersul in conditii meteo dificile.Bucuresteni- puneti burta pe carte.
Last Updated: Feb 20 2023 08:54, Started by
foxbat
, Jul 16 2022 20:07
·
0
#55
Posted 26 July 2022 - 16:46
Si tu nu stii sa apesi frina,musai sa treci cu 50? Cu 25 iti pica gradele ? Ce uameni ce specimen3?
|
#57
Posted 26 July 2022 - 20:48
Pe acolo asa se merge. sunt locuri pe unde rotile din dreapta trebuie sa circule intre bordura si gurile de canal, unele au capacele deplasate altele n-au deloc, daca treci prin stanga lor dai in trafic, daca dai in ele faci praf masina.
In Arad sunt altfel de drumuri, acolo nu se pune problema asta, dar nu peste tot sunt asa. Pentru mine asta e cel mai simplu mod de a rezolva problema, o masina care sa incapa , drumurile sunt de vremea daciilor, acum e moda americana cu masini mai mari. moda SUV-ului de oras. |
#58
Posted 26 July 2022 - 22:36
#59
Posted 26 July 2022 - 23:56
stdalionutpwr, on 26 iulie 2022 - 15:49, said:
Pentru mine conteaza, sunt zone cu masini parcate unde nu pot circula din ambele sensuri orice masini, cu cielo are 1670 latime, am trecut fara nici o problema, cu, cu 10cm la bordura si 30 cm de trafic, cu 1840 cat are fordul era la risc, cel cel putin oglinda putea zbura, la 40-50km/h din fiecare sens poate iesi nasol, si daca atingi bordura la viteza aia iar nu-i bine, te arunca direct in trafic, n-are importanta cine are prioritate de drept decat in momentul cand se produce busitura, in cazul asta azi aveam sensul liber, am mers langa bordura, celalti depaseau masini parcate. 15 cm fac diferenta intre un car de nervi sau sa-ti vezi de drum. cred ca s a mai amintit. baietii conduc conserve( 4 roti) . barbatii piloteaza motociclete. cm nu conteaza - poate doar in pat. vrei sa te deplasezi rapid peste tot - motocicleta. vrei sa numeri cm si orele in trafic - 4 sau mai multe roti mai are cineva pe subiect sau il pot inchide ? |
#60
Posted 28 July 2022 - 12:39
andreic, on 16 iulie 2022 - 21:30, said: Pai se merge adaptat la conditiile de drum si vizibilitate... nu trebuie sa mergi tare, nu trebuie sa fortezi ca ajungi in sant. Semnalizarea de directie trebuie sa aibe prioritate cand ai avarii adica cand semnalizezi ramane doar pe directia indicata iar pe neutru revine la avarii. Avariile se pun in toata zona EU pentru a mari vizibilitatea coloanei lente sau oprita sa nu vine rachetele in ei, Avariile se pun cand esti ultimul in coloana care merge cu viteza anormal de mica, sau daca mergi singur cu viteza anormal de mica. Cand esti in coloana si vezi ca a venit cineva in spatele tau opresti avariile, ala deja a vazut ca-i ambuteiaj, nu are rost sa-i tot indici. andreic, on 16 iulie 2022 - 21:30, said: In principiu nu exista o viteza obligatorie exceptand unde e semn... fiecare merge cum ii convine lui respectand maximele zonei. Nu este necesar sa mergi in curbe ca la raliu. In principiu. Insa mersul anormal de lent poate pune in pericol ceilalti participanti la trafic. Cand spun anormal de lent ma refer la lent in raport cu limitarile date de indicatoare si raportat la situatia reala. Sa mergi lent pe curbe, in zone aglomerate, conditii meteo nefavorabile etc nu se considera anormal de lent. Edited by vinciun, 28 July 2022 - 12:43. |
#61
Posted 28 July 2022 - 20:38
Revenind la titlu, iarna e negura, la vederea mea nu pot merge tare, prin urmare all season e suficient pentru ochii mei, de multe ori nu sunt nici conditii de drum de mers tare, si nici nu este tentatia, vara vrei sa scapi cat mai repede din sauna.
In cazul meu curbele sunt cea mai mica problema, ma descurc destul de bine sa conduc cu fundul spinarea si urechea interna, la partea de procesare grafica stau prost, nu pot reconstitui 3 d in timp real. la manevre trebuie sa procesez pe rand ce vad in oglinzi si in fata, desi oglinda e tot timpul in campul vizual, imaginea e pe ochi, dar creierul nu le poate procesa simultan,e un soi de orbire cognitiva, noroc ca avem de la mama natura un sistem de urgenta, in caz ca se produce o modificare brusca undeva creierul comuta inconstient pe imaginea respectiva. |
#63
Posted 29 July 2022 - 14:11
foxbat, on 26 iulie 2022 - 23:56, said:
cred ca s a mai amintit. baietii conduc conserve( 4 roti) . barbatii piloteaza motociclete. cm nu conteaza - poate doar in pat. vrei sa te deplasezi rapid peste tot - motocicleta. vrei sa numeri cm si orele in trafic - 4 sau mai multe roti Cel mai ok ptr oras o masina mica gen smart, aixam,skoda citigo, Fiat panda,oltcit,fiat seicento ... |
#64
Posted 29 July 2022 - 19:36
MembruAnonim, on 29 iulie 2022 - 14:11, said:
Cati ani ai? Cel mai ok ptr oras o masina mica gen smart, aixam,skoda citigo, Fiat panda,oltcit,fiat seicento ... Cineva de aceeasi parere, Personal merg si pe 2 roti bicicleta, si scooter electric, cu aia ma bag pe unde doar motociclistii de offroad merg, doar ca n-are cuplu sa abordez orice panta, insa rotile late nu se afunda in pamantul moale, pietris sau nisip. Sunt sofer din tinerete acum am 50 , dar n-am facut foarte multi kilometri, (costa), combustibili, consumabile pentru masina, masini mai multe, daca faci kilomtri multi, asa trag de o masina mai bine de 10 ani, sta in garaj, n-o ploua. Le conduc pe alea cu care m-am obisnuit in tinerete, cu astea noi nu ma simt in largul meu, merg cu gaz, e mai putin poluant. Pot merge si cu motorul, dar nu-mi place mirosul de benzina, la masini n-am benzina deloc, pornesc direct pe gaz. |
|
#66
Posted 31 July 2022 - 09:31
stdalionutpwr, on 28 iulie 2022 - 20:38, said:
Revenind la titlu, iarna e negura, la vederea mea nu pot merge tare, prin urmare all season e suficient pentru ochii mei, de multe ori nu sunt nici conditii de drum de mers tare, si nici nu este tentatia, vara vrei sa scapi cat mai repede din sauna. In cazul meu curbele sunt cea mai mica problema, ma descurc destul de bine sa conduc cu fundul spinarea si urechea interna, la partea de procesare grafica stau prost, nu pot reconstitui 3 d in timp real. la manevre trebuie sa procesez pe rand ce vad in oglinzi si in fata, desi oglinda e tot timpul in campul vizual, imaginea e pe ochi, dar creierul nu le poate procesa simultan,e un soi de orbire cognitiva, noroc ca avem de la mama natura un sistem de urgenta, in caz ca se produce o modificare brusca undeva creierul comuta inconstient pe imaginea respectiva. Cati bani ai dat cand ai obtinut permisul de conducere ? Ideal ar fi sa circuli doar cu trotineta, chiar daca pe trotineta mai apar niste probleme in plus...macar reduci sansele sa faci victime nevinovate in trafic. Si daca nu-ti functioneaza "procesarea" sper sa te salveze "sistemul intern de urgenta". |
#67
Posted 31 July 2022 - 19:17
Conditi mai dificile ca astea nu cred ca vor exista in Bucuresti https://www.4tuning....2014-22397.html .
|
#68
Posted 20 February 2023 - 08:54
stdalionutpwr, on 25 iulie 2022 - 19:10, said:
As vrea una mica usoara si puternica, nu sa umblu cu dinozaurul pe drum sa n-am loc sa ma strecor. îmi aduceți aminte de un Renault 5 alpine de prin 1994... dacă te uitai atent, observai că are cauciucuri umpic mai late, și fo' 4 faruri în plus dar sub capotă n-aveai de unde ști că are 240 CP era o mașină ieșită la pensie din campionatele de raliuri franțuzești, iar în .ro era belea ce senzație mișto aveai, când la plecarea de la semafor, câte un țlgănush cu Mercedes „bot de iapă” ambala la maxim dieselul obosit și se uita superior spre coaja ta, iar când se făcea verde - coaja dispărea de lângă el!!! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users