Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
hibrida vs gpl
#19
Posted 12 July 2022 - 18:50
Am un prieten are 2 ( doua) Cielo executiv cu GPL din fabrica, sar usor peste 12 % si nu se tin dupa Hybrida mea...
dcr, on 12 iulie 2022 - 18:14, said:
Eu zic că dacă te concentrezi puțin o sa treci la un consum negativ si devii producător de benzină. Cea mai mare parte a oamenilor pleacă in concedii câte 3-4 în mașină și bagaje cât cuprinde iar deplasările se fac preponderent pe autostrăzi, cu viteze ridicate, în limitele legale , pentru a scurta timpul deplasării. Ma îndoiesc sincer ca poți obține consumurile de mai sus în condițiile acestea de deplasare. Am uitat ca aveam si rulota pe autostrada si imi lua 5,4 % Habar nu ai cum se planifica un concediu pe distante lungi.. Eu am vazut Auschwitz- Birkenau anul asta , tu ce ai vazut? Mamaia ?? PS Ca sa ajungi la Atena pe A te costa taxele muult mai mult decat benzina pe o masina obisnuita.. Tot loc de vacanta Edited by mihaiC1, 12 July 2022 - 19:01. |
#20
Posted 12 July 2022 - 18:54
sar usor peste 12% in oras... ca am avut si eu Cielo din asta gazat
|
#21
Posted 12 July 2022 - 19:00
#22
Posted 12 July 2022 - 19:02
Tarisoara asta o sa ajunga sa traiasca doar din zvonuri...
|
#23
Posted 12 July 2022 - 21:15
Dacă vrei ceva de viitor, electrică + panouri solare in regim de prosumator
|
#24
Posted 12 July 2022 - 21:30
#25
Posted 12 July 2022 - 22:14
#26
Posted 12 July 2022 - 22:16
te-ai gandit sa le combini? o hibrida pe gpl? pe vremuri era un user activ si pe forumul Honda care avea o Toyota prius trecuta pe gpl.
ontopic: cred ca afacere mai buna faci cu GPL-ul. la unele marci il gasesti si ca dotare de fabrica cu garantia de producator. Edited by Fane, 12 July 2022 - 22:16. |
#27
Posted 12 July 2022 - 23:15
BloodRa, on 12 iulie 2022 - 21:15, said:
Dacă vrei ceva de viitor, electrică + panouri solare in regim de prosumator Desi, ce sa zic, cineva care prefera sa conduca mii de km poate nu e deranjat de pauze de 1-2 ore pentru incarcare o data la 3-4 ore. mihaiC1, on 12 iulie 2022 - 18:50, said:
Am uitat ca aveam si rulota pe autostrada si imi lua 5,4 % Consumurile de 4-5 la hibrida se aplica daca mergi pe DN-uri sau similare, viteze de 80-100 km/h, nu pentru autostrada. Pe autostrada tot diesel-ul e rege. Dar pentru plimbat prin Romania, de exemplu, e chiar decent consumul in afara. |
#28
Posted 13 July 2022 - 08:08
SfaturiFaraTroleala, on 12 iulie 2022 - 15:52, said:
contra ar fi faptul ca ai instalatia aia care se monteaza aftermarket, si aia cred ca costa 1000 euro sa o montezi, si cica masina pierde din accelerare, ăăă, loganu' GPL (cu instalație pusă-n fabrică) are putere declarată pe GPL mai mare decât pe benzină ceea ce se simte și la condusul efectiv: accelerațiile sunt mai frumoase pe gpl decât pe benzină! BloodRa, on 12 iulie 2022 - 16:32, said:
... hibrid plugin ar fi ideal, dar în general îs periculos de aproape la preț de o electrică. invers dragule, invers: electrica e periculos de aproape de phev!!! încă nu pot înțelege DE CE o electrică-i mai scumpă decât o hibridă, în condițiile în care hibrida are și uzina termică sub capotă, are și sistemul electronic de gestionare a funcționării hibride (care-i extrem de mult mai complicat decât al gestionării simplului motor electric...) decât prin prisma că trebe sifonați banii țărilor (prin programele rabla) spre conturi mai exotice! Edited by gushpi, 13 July 2022 - 08:08. |
|
#29
Posted 13 July 2022 - 10:30
TehCube, on 12 iulie 2022 - 23:15, said:
A zis ca vrea drumuri lungi si concedii de mii de km. Nu prea se preteaza nici alea LR, d-apai astea de buget decent. Desi, ce sa zic, cineva care prefera sa conduca mii de km poate nu e deranjat de pauze de 1-2 ore pentru incarcare o data la 3-4 ore. Mhm, la 90 la ora pe autostrada, dar la 130? Consumurile de 4-5 la hibrida se aplica daca mergi pe DN-uri sau similare, viteze de 80-100 km/h, nu pentru autostrada. Pe autostrada tot diesel-ul e rege. Dar pentru plimbat prin Romania, de exemplu, e chiar decent consumul in afara. Sigur un drum de 2 000 km trebuie fragmentat in 10 asta inseamna sa pierzi o zi numai cu incarcatul si una cu planificarea ca nu gasesti peste tot traseul statii de incarcare rapida. Pe DN, DJ.. nu prea am reusit sa am o viteza medie mai mare de 63 km/h si hybrida consuma 3,7 -3,8 % cu AC si incarcata .. Pe A -uri (PL de ex.!) nu am avut viteza medie mai mare de 110 km/h si consum 5,2 % ( AC pornit si incarcata) si in 2 000 km am oprit de 3 ori cate 15 min. |
#30
Posted 13 July 2022 - 10:38
#31
Posted 13 July 2022 - 10:44
mihaiC1, on 13 iulie 2022 - 10:30, said: Sigur un drum de 2 000 km trebuie fragmentat in 10 asta inseamna sa pierzi o zi numai cu incarcatul si una cu planificarea ca nu gasesti peste tot traseul statii de incarcare rapida. |
#32
Posted 13 July 2022 - 11:06
Mda...inchiriezi, a doua masina...
D-aia s-a umplut de Spring-uri, ca oamenii aia isi permiteau sa inchirieze pentru drumuri lungi, Spring-ul fiind "a doua" masina. Mai uitati-va si voi pe statisticile economice, sau macar pe "Sfaturi cumparare auto" 😀. |
#33
Posted 13 July 2022 - 11:16
mihaiC1, on 13 iulie 2022 - 10:30, said:
Sigur un drum de 2 000 km trebuie fragmentat in 10 asta inseamna sa pierzi o zi numai cu incarcatul si una cu planificarea ca nu gasesti peste tot traseul statii de incarcare rapida. Pe DN, DJ.. nu prea am reusit sa am o viteza medie mai mare de 63 km/h si hybrida consuma 3,7 -3,8 % cu AC si incarcata .. Pe A -uri (PL de ex.!) nu am avut viteza medie mai mare de 110 km/h si consum 5,2 % ( AC pornit si incarcata) si in 2 000 km am oprit de 3 ori cate 15 min. Depinde de masina, daca ai un Model3 LR nu il fragmentezi in 10, incarci de vreo 5-6 ori in 2000km si incarci sub o ora la fiecare stop. Iar 5 ore de pauza la 2000 km nu e CHIAR asa grav. Si planificarea e mai simpla la Tesla. Nu zic ca-i ideal, ideal e sa iei avionul, dar daca de exemplu te intereseaza sa faci un "turul Europei" si ai de condus vreo 6000 km, nu mi se pare chiar proasta alegerea, ca oricum vrei sa te opresti pe drum de multe ori sa vezi cate un orasel doua, sa stai un weekend undeva, etc. etc. Eu cand zic masina electrica nu ma gandesc la spring si ZOE, alea sunt clar doar de oras. Dar astea cu range de 400 km+ pot fi folosite si in afara daca planifici putin. Iar despre hibrida, unu la mana i call BS la oprit de 3 ori x 15 min in 2000 km, pentru ca 2000 km si la 100 km/h constant inseamna 20 de ore, imi zici ca nu te opresti sa te intinzi? sa mananci? sa te duci la buda? Doar o data la 8 ore pe fuga? Am facut si eu Bucuresti - Austria si Italia iarna, la ski, daca vrei sa mergi cat-de-cat relaxat trebuie sa faci pauze mai lungi. In rest de acord cu consumul, asta ziceam si eu, pe DN daca mergi decent, 80-90 poti scoate 4%. Combini cu autostrada si ai un 5%. Daca mergi preponderent pe autostrada deja urci spre 6. Am facut recent Bucuresti - Zalau cu 5% dus cand a condus nevasta pe autostrada si 5.6% intors cand am condus eu pe autostrada. Total pe 1100 km vreo 5.3% media. P.S.: Si in ambele ture ne-am oprit la Sibiu sa mancam, mai mult de 45 de minute pe drum de ~6 ore. Edited by TehCube, 13 July 2022 - 11:17. |
|
#34
Posted 13 July 2022 - 11:22
TehCube, on 12 iulie 2022 - 23:15, said:
Desi, ce sa zic, cineva care prefera sa conduca mii de km poate nu e deranjat de pauze de 1-2 ore pentru incarcare o data la 3-4 ore. Si pe autostrazi daca-i merge, fara o Tesla/similar nu faci decat sa te complici. Sa mai treaca niste ani si-om vedea. TehCube, on 13 iulie 2022 - 11:16, said:
Dar astea cu range de 400 km+ pot fi folosite si in afara daca planifici putin. On-topic: initiator, cauta ceva cu gpl din fabrica. Edited by ergon, 13 July 2022 - 11:27. |
#35
Posted 13 July 2022 - 12:53
#36
Posted 13 July 2022 - 14:26
Adevarul e ca ai nevoie de minim 300 cp pe dn-urile din Romania si pe autostrazi ca sa mergi cu medie de 56 kmph respectiv 120kmph.
On: diesel-ul e inca rege iar gpl-ul o varianta foarte foarte avantajoasa. Nici cu benzina nu mii rusine, sunt masini de 150cp ce scot lejer consumuri de 4,8-5% in extraurban. Eu sunt la maxim 5,5 pe dn-uri si 6 pe autostrada la benzina, nu vad vreo smecherie la altceva incat sa merite sa schimb, pentru mine este rezonabil, am alimentat cu 1.89 euro litrul in 2019...acum e ieftina ! Edited by icssizero, 13 July 2022 - 14:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users