Examen national titularizare la Informatica - Cum se rezolva Subiectul 3?
Last Updated: Jul 11 2022 09:27, Started by
anz
, Jul 10 2022 08:58
·
0
#19
Posted 10 July 2022 - 17:34
anz, on 10 iulie 2022 - 11:14, said:
da ... Ca sa poti preda la liceu trebuie sa faci si modului Nr. 2. Dupa intrebarile pe care le pui, nu cred ca nu ai facut ceva, asa ca nu te mai agita cu teste si inscriere la titularizare ca nu ai nicio sansa. |
#20
Posted 10 July 2022 - 18:27
MarianG, on 10 iulie 2022 - 16:12, said:
Daca nu gasiti intuitiv Până la urmă, de ce aceste trei butoane ce trebuie folosite pentru urcarea unui fișier sunt afișate ba în română, ba în engleză? E sub control acest aspect? |
#21
Posted 10 July 2022 - 19:24
anz, on 10 iulie 2022 - 09:02, said:
Salutare tuturor. Saptamana viitoare sunt examenele nationale de titularizare pt liceu, si eu o sa dau pe cel de la Informatica. Am vazut subiectele de anul trecut. Primele 2 sunt destul de abordabile. Insa al treilea l-am citit de N-shpe ori si pot sa spun ca habar nu am cu ce se mananca... Atasez o poza cu enuntul acestuia. Intrebarea mea este daca stie cumva cineva cum se rezolva acest tip de subiect? Si le am si pe cele de acum 2 ani iar sbiectul 3 era tot in aceeasi maniera, despre didactica predarii si evaluarii, Blah-blah-blah ...!!! In special nu inteleg urmatorul paragraf din enunt (de la subpct. 1, ca de 2 nici nu cred ca mai am timp sa ma ating...): "test care să fie utilizat în cadrul unei probe scrise ca instrument de evaluare a competențelor specifice indicate pe baza conținuturilor corespunzătoare." Competentele specifice sunt cele prezentate in tabela din stanga, iar continuturile coresp. in dreapta. atasamentul ma dar ce problematic este sa atasezi un fisier pe site-ul asta... atatea butoane... Plec de la ideea ca avem o intrebare pusa cu buna credinta: Tu la clasa ai nevoie doar de ce anume se testeaza in acest subiect III Nu am treaba cu informatica dar am experienta la catedra, poate te ajuta. pt1. Concepi un test de evaluare a nivelului de dezvoltare a competentelor 3.1 3.2 3.3 (poti pentru toate sau alegi unul sau 2) pornind de la continuturi (lectii in sens babesc) Ai grija: sa utilizezi itemi obiectivi si subiectivi! sa respecti programa scolara si planificarea acelei unitati de invatare. Te gandesti ce vrei sa lucreze elevii la acele lectii si cum evaluezi competentele nou dobandite. Testul trebuie sa fie valid, fidel, obiectiv si aplicabil. Nu uita ca orice testare are 3 etape: masurarea, aprecierea si formularea concluziilor! Nu uita matricea de evaluare! pt2. Competenta este enumerarea si descrierea serviciilor de internet Elevul trebuie sa recunoasca si sa descrie (asemanari, deosebiri, caracteristici, utilizare) email si ftp Concepi o secventa de invatare (adica ce va face elevul la ora) prin care sa atingi acele obiective Pleci de la : de ce voi face, cum voi face, cu ce voi face si cum evaluez ce am facut! acestea sunt intrebarile la care trebuie sa raspunda elevul. Vezi ca ai elevi de toate felurile si culorile, concepi secvente pentru diverse tipuri de inteligente (citire, studiere schema grafica, realizare de schita a lectiei, utilizare it, utilizare manual) si concepi o secventa de autoevaluare (am stiut deja, am invatat ceva nou, vreau sa stiu mai mult). Asata este teoria, acum practic: 1. Explici de ce grupa de elevi este o forma de organizare preferabila (specificul elevilor, stilurile de invatare, invatarea incrucisata si autoevaluarea) 2. Alegi o secventa de invatare (sa compare email si ftp in context dat) si sa realizeze o schema grafica a .......aici tu sti. pornind de la manual sau resursa web. Sa prezinte clasei (celeilalte grupe) produsul didactic si sa raspunda la 3 intrebari puse de ceilalti. Fiecare elev sa raspunda la o fisa de autoevaluare. Vei nota activitatea profesorului, activitatea elevului, metoda de realizare a sarcini si resursele educationale alocate! Aloci maxim 15 minute in secventa lectiei 2. Realizarea sensului si 5 minute in secventa 3. Reflectia. Precizezi pe scurt (2 randuri) ce informatii vei oferi clasei in secventa de conversatie euristica si de reactualizare a cunostiintelor. Precizezi ce vei include in matricea de evaluare! Edited by bullterrorist, 10 July 2022 - 19:30. |
#22
Posted 11 July 2022 - 09:27
MarianG, on 10 iulie 2022 - 16:12, said:
Daca nu gasiti intuitiv procesul de urcare a unui fisier va recomand sa urmati cursuri de Tehnologia Informatiei. Cit despre subiectele alea, io m-as intoarce in timp si mi-as aminti cum au facut profesorii de la care am invatat io, in special aia necretini. Oricum nu inteleg de ce iti spun ei cum sa faci baremul si n-o sa inteleg niciodata ce-i prostia aia de "puncte din oficiu". Sa nu mai zic de subiectul cretin "serviciile oferite de internet", de parca sintem in 1996. Email, FTP, Telnet, Gopher, newsgroups. Acuma practic la orice te-ai gandi exista un serviciu oferit "de internet". Cineva ar trebui sa le dea un examen alora care fac subiectele astea si prima intrebare sa fie de control "In ce an suntem?" |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users