Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

probleme mașina de spalat rufe

Magazine care vand bere la keg

Proiect ciudat legat de metaverse...
 Daniel Fenechiu: Nu vom aște...

Transfer in acelasi pc cu FTP

Și daca industria europeana ...

Alimentare camera ip distanta 50m
 Nelamurire instalare internet

Cheie licenta Windows11

Sfat plantare arbori pentru o mic...

rachiu din gemuri si dulceturi
 Bara de cautare sa o mut jos?

Accesorii multitool Black and Dec...

Suma maxima.

Pilonul II - date de piata, tendi...
 

Procedura Preschimbare nr verzi pentru masini Electrice

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#37
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,077
  • Înscris: 01.03.2013

View Postdba, on 08 iulie 2022 - 08:18, said:

Mai ramane sa cereti certificat de revolutionar, pensii si spatii comerciale.
Mi-ai dat o idee foarte buna, multumesc!
Stii cumva de unde se obtine?

#38
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,675
  • Înscris: 22.10.2002

View PostAdm, on 06 iulie 2022 - 19:18, said:

Si totusi, ce facilitati sa ai pt EV?

Deja impozitul e 0.
Parcarea rar costa in Romania, dar sa zicem ca facem si pt asta 0, cat EV sunt o minoritate

Altceva?


cum sa coste rar in Romania parcarea ? prin toate orasele de dincolo de Bucuresti aveai parcare cu plata peste tot, SMS, cate ore, pac venea confirmarea, nu stiu daca am gasit cateva locuri fara plata, de exemplu Sovata este o mare de parcare cu plata, Sighet, Brasov, Sighisoara, de multe ori lasam masina la pensiune si mergeam cu transportul in comun

#39
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 992
  • Înscris: 06.08.2006

 dba, on 08 iulie 2022 - 08:18, said:

Despre ce riscuri vorbesti?

Ati plecat de la numere verzi …
Despre riscuri la care tu nu te expui cumpărând o mașina termică - despre care societatea a acumulat in ultimii zeci de ani destule informații privind comportamentul in timp. E vorba de riscul de devalorizare prin degradarea bateriei, riscul de incendiu, riscul de a nu găsi stație de încărcare, etc.

Câte despre numerele verzi, e logic ca ele sa vina cu ceva beneficii (chiar dacă minore), altfel nu era nevoie sa fie introduse, puteau rămâne doar cele negre obișnuite.

In privința haterilor … sa le fie de bine cu termicele.

Edited by Fujitsu, 08 July 2022 - 15:34.


#40
dba

dba

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 06.12.2006
Folosesti cu mare larghete termenul de "hater", dar se pare ca nu-l stapanesti.
Hater: a person who greatly dislikes a specified person or thing.
Eu nu am nimic cu tine sau cu masinile electrice, ci cu milogeala.

1. Nu vrei sa fi taxat pentru parcare?
Poti folosi transportul in comun sau taxiul.
2. Vrei loc de parcare preferential in centrele comerciale?
Parcarea intr-un centru comercial este proprietate privata.
Solutia este sa va adunati intr-o asociatie si sa strangeti semnaturi pentru a forta guvernul sa emita un HG cu care sa modifice legislatia in vigoare cu privire la circulatia pe drumurile publice.
3. Folosirea benzii pentru transportul in comun.
Tot prin asociatie si tot cu semnaturi stranse pentru a forta administratia locala sa interzica masinile cu motoare termice pe cuprinsul orasului.

Sa-ti stapanesti sanatos masina, sa te bucuri de ea, dar riscurile pe care ti le-ai asumat te privesc pe tine si nu este nimeni obligat sa le sustina.

#41
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 992
  • Înscris: 06.08.2006

 dba, on 08 iulie 2022 - 16:16, said:


1. Nu vrei sa fi taxat pentru parcare?
Parcarea este gratuita pentru posesorii de mașini electrice in orașele de domiciliu (orașele mari) de vreo câțiva ani. C’est la vie.

Quote

Solutia este sa va adunati intr-o asociatie si sa strangeti semnaturi pentru a forta guvernul sa emita un HG …
Lasă sfaturile astea de 2 lei.
Nu forțează nimeni guvernul. In cadrul eforturilor pentru un mediu mai curat o sa se stabilească anumite măsuri care vor favoriza pe cei care conduc electrice.

#42
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,077
  • Înscris: 01.03.2013

View Postdba, on 08 iulie 2022 - 16:16, said:

3. Folosirea benzii pentru transportul in comun.
Tot prin asociatie si tot cu semnaturi stranse pentru a forta administratia locala sa interzica masinile cu motoare termice pe cuprinsul orasului.

Dar de ce sa interzica masinile cu motoare termice pe cuprinsul orasului?!? N-are nici o legatura cu subiectul pct. 3

Vedeti ca e doar flame-bait prin exagerari grosolane.

#43
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 21,415
  • Înscris: 22.05.2003

View Postdba, on 08 iulie 2022 - 08:18, said:

Prima de la stat este un stimulent normal avand in vedere ca masinile electrice inca nu fac volume suficiente ca sa acopere costurile de productie.
`Sa vrei/ceri mai mult de atat este milogeala.

Ce maaaaa?

Cand pornesti de la o premiza falsa, continuarea ideatiei risca sa devina aberanta.

1. Capitalistii verosi nu ar vinde niciodata masini pe pierdere.

Quote

During its earnings presentation, Tesla said the margin on its cars was 32.9 percent. The rest of the company (the part that sells solar panels and home battery packs, for example) doesn't make money, and as a result, Tesla's overall profit margin was 19.2 percent.

Profitul Tesla/masina citisem ca este un record, deci despre ce vorbesti tu acolo?

2. Nr masinilor noi vandute in Romania (EV sau ICE) este infim, deci daca tu crezi ca cei ± 10 000 eur prima de stat ii bucura pe producatori, esti in eroare totala.
Ii bucura pe dealeri, ca ei au procent din vanzari.

3. Astepti cca un an dupa o masina noua, deci cererea e uriasa.

4. Statul roman e asa de darnic (presupun ca nu va mai fi in 2023) pt ca:
- nu avea proiecte din care sa consume fondul de mediu
- s-a angajat sa caseze o suma imensa de rable prin PNRR, pt a primi bani de la UE si a se innoi parcul auto.

In orase suntem gazati, deci orice EV care inlocuieste un ICE = un castig pe termen lung pt statul roman, pt ca imbunatateste infim starea de sanatate a populatiei.

#44
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,077
  • Înscris: 01.03.2013

View PostAdm, on 09 iulie 2022 - 21:45, said:

In orase suntem gazati, deci orice EV care inlocuieste un ICE = un castig pe termen lung pt statul roman, pt ca imbunatateste infim starea de sanatate a populatiei.
Si de asta eu NU ma supar ca statiile gratis sunt sufocate de masini Uber, Bolt, etc...

#45
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 21,415
  • Înscris: 22.05.2003
Este totusi frustranta si deranjanta imaginea cozii de la putinele statii free, mai ales ca un "plin" de EV, nu rupe buzunarul ca un plin de ICE.

Pe de alta parte, este si mai frustrant ce preturi se practica la fast-charge...

E si aici o problema, pt ca firmele nu au plafonare si nu au tarif de 0.25 eli/kw+taxe la Hidroelectrica => daca nu ai cum sa incarci acasa, esti fript.

#46
raven75

raven75

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 16.05.2012

View PostAdm, on 10 iulie 2022 - 13:53, said:

Este totusi frustranta si deranjanta imaginea cozii de la putinele statii free, mai ales ca un "plin" de EV, nu rupe buzunarul ca un plin de ICE.

Pe de alta parte, este si mai frustrant ce preturi se practica la fast-charge...

E si aici o problema, pt ca firmele nu au plafonare si nu au tarif de 0.25 eli/kw+taxe la Hidroelectrica => daca nu ai cum sa incarci acasa, esti fript.

Tocmai statiile free ingreuneaza situatia. Intarzie investitorii sa dezvolte piata cu statii noi...statii multe egal concurenta pe oferta =>> pretul se autoregleaza.
Dar atata vreme cat o benzinarie pune o statie fastcharge cu 1.90 lei dar langa apare un LIDL cu moca...ce interes mai are investitorul sa puna statii noi daca la el vine cate unul pe saptamana in vreme ce la moka e coada de la 7 la 22.
Ca fapt divers am fost o tura Ungaria-Austria...tot ce stiam moka: Ikea, statii type 2 prin parcuri, Schonbrunn etc acum sunt contra cost...asa cum e pana la urma normal.

Edited by raven75, 10 July 2022 - 15:22.


#47
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 21,415
  • Înscris: 22.05.2003
Statiile free sunt foarte putine, nu ingreauneaza nimic.
Statiile gratuite si fast (30/50 kW+ sa zicem) sunt extrem de putine, adica cateva Kaufland, poate niste Penny.

Trebuie sa fii extrem de zgarcit (si sunt destui) sa stai in masina si sa incarci cu 6-11 kW AC, Type 2 jumatate de zi.

Pretul/kW pentru persoanele juridice este foarte mare, nu exista plafonare.
Chiar si asa, e un  pradox.

1 kW fast DC inainte de scumpiri = 1.9 lei/kW
1 kW fast DC acum = 2.5 lei/kw

In conditiile in care pretul energiei electrice probabil minim s-a dublat.

Chiar si asa, statiile cu bani sunt pustii si neiubite ;)

#48
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,077
  • Înscris: 01.03.2013

View PostAdm, on 10 iulie 2022 - 15:52, said:

1 kW fast DC inainte de scumpiri = 1.9 lei/kW
1 kW fast DC acum = 2.5 lei/kw

In conditiile in care pretul energiei electrice probabil minim s-a dublat.
Renovatio face parte dintr-un grup de firme care are ca principala afacere cateva parcuri de turbine eoliene prin Romania.
Enel X face parte dintr-un grup de firme care are ca principala afacere furnizarea de energie electrica.

#49
Fujitsu

Fujitsu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 992
  • Înscris: 06.08.2006
De la un tehnician Kaufland am aflat ca stațiile noi (alea roșii, nu cele Renovatio) vor fi gratuite 3 ani de la instalare (adică încă vreo 2 ani de acum încolo).
După aceea se va introduce un tarif de încărcare.

#50
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,077
  • Înscris: 01.03.2013
Statiile rosii adica asa ca astea din poze.

Attached Files



#51
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,848
  • Înscris: 24.02.2017
Pentru curiosi, asa arata un numar verde. L-am vazut astazi intamplator .  Nu aduce de loc cu negru. E chiar verde.

Attached Files



#52
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,856
  • Înscris: 01.08.2007

Vizualizare mesajraven75, pe 10 iulie 2022 - 15:20, a scris:

Ca fapt divers am fost o tura Ungaria-Austria...tot ce stiam moka: Ikea, statii type 2 prin parcuri, Schonbrunn etc acum sunt contra cost...asa cum e pana la urma normal.
in ambele tari de mai sus si Germania, lidl, penny , aldi si alte supermarket de genul asta au inca free. mai sunt cateva statii pe la primarii, inca free.

#53
cristobob

cristobob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,597
  • Înscris: 06.01.2014

Vizualizare mesajBogotta, pe 11 iulie 2022 - 13:03, a scris:

Pentru curiosi, asa arata un numar verde. L-am vazut astazi intamplator .  Nu aduce de loc cu negru. E chiar verde.
Nenea, e verde ca-i tine sub copac. Cum pleacă cu masina , se-nnegreste (de supărare).

#54
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,848
  • Înscris: 24.02.2017
Da, asa cum noaptea toate pisicile sunt negre, si numarul poate deveni negru. Mai stii ?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate