Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Unde conducem cand nu avem permis de conducere
Last Updated: Aug 11 2022 15:02, Started by
Bursul
, Jul 05 2022 10:14
·
0
#37
Posted 06 July 2022 - 08:12
Cred ca daca cineva ar pune la bataie un teren privat pentru conducere ar face o afacere excelenta. Conteaza mult siguranta cu care pornesti de pe loc si schimbatul treptelor intaia si a doua ca reflex deja format, far asa te gandesti la schimbator.
|
#38
Posted 07 July 2022 - 05:43
O ora "suplimentara" cu un istructor auto costa maxim 200 lei, in banii astia folosesti infrastructura orasului.
Ce tarif crezi ca trebuie sa ai sa scoti profit pe un tren privat amenajat cu asfalt si "intersectii"???? Edited by tioopedi, 07 July 2022 - 05:43. |
#39
Posted 07 July 2022 - 08:25
La cât de scumpe sunt terenurile, mai ales în orașe, și având în vedere că trebuie să îl amenajezi cât de cât, nu văd cum ar fi asta o afacere bună.
Edited by 0v1d1u, 07 July 2022 - 08:26. |
#40
Posted 07 July 2022 - 08:41
Nu este nici o afacere atât din punctul de vedere al costurilor cât și din cel al doritorilor. Orice învățăcel în ale conducerii petrece în parcare maxim 2 ore - prima oră este cea în care învață mașina și cea de-a doua în care învață bazele pornirii de pe loc și manevrarea volanului. După aceste 2 ore nu mai are ce face în parcare și cum instructorii folosesc pentru aceste ore parcarea de unde se pleacă la examen, investiția e inutilă.
Argumentul că înveți plecarea de pe loc nu se susține pentru că în trafic ai mult mai multe variabile și nu mai seamănă cu relaxarea din parcare. În plus, trebuie să înveți pornirea din rampă și acolo e toată știința plecării de pe loc. |
#41
Posted 15 July 2022 - 19:13
Sunt drumuri forestiere care au la intrare panou "Interzis circulației publice". Acestea nu sunt drumuri publice și nu se supun reglementărilor codului rutier. Orice drum pe un teren privat care nu e deschis accesului publicului nu e drum public. Orice teren viran proprietate privată nu e nici drum, nici public, deci poți să faci acolo ce vrei cu mașina și eventual inviți și poliția rutieră să asiste la spectacol, că nu au ce face.
|
#42
Posted 15 July 2022 - 19:33
#43
Posted 15 July 2022 - 20:18
In parcare la Mall ala nu e drum pubic, daca nu faci accident n-are nimeni treaba si daca faci se rezolva in instanta nu la politie, sau offroad, daca te descurci offroad, dupa cativa ani poti lua permis, fara probleme, stiu persoane aproape oarbe cu permis, merg destul de bine, dar daca te vede pe strada nu te cunoaste nici de 10m nici de la 5, deloc, vede doar o silueta fara figura.
Cu siguranta ca nu vedea sa faca sala singur, daca nu vdea nici macar o bomboana care i-am pus-o pe masa, trebuie sa i-o dau in mana Edited by stdalionutpwr, 15 July 2022 - 20:30. |
#44
Posted 16 July 2022 - 07:35
In parcare la mall e drum privat deschis circulatiei publice. Se aplica aceleasi reguli ca pe strada, ai si semne de circulatie.
Edited by DannyMC, 16 July 2022 - 07:36. |
#45
Posted 11 August 2022 - 15:02
Am condus pe la 16 ani, pe camp, cu tata in dreapta. Mai era o singură mașină parcată la vreo 200m de noi. In aia era să intru. M-a ajutat pentru că am realizat că nu este așa simplu sa controlezi 1.5T de fiare. Până atunci mă gândeam că-i ușor. Nu știam ambreiajul cum sa i dau drumul.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users