Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

dodge challenger hellcat 2018, M6, 6.2 supercharged, 707 cp

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#55
Ordener

Ordener

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 22.11.2007

 Tsunnnami, on 07 iulie 2022 - 11:02, said:

Ce dracu va excita atat cum arata masina nu inteleg
Asa a facut si cel care mi-a cumparat ST-ul meu, l-a bricolat de l-a luat dracu

La mine, din fabrica:
IMG_5368.jpg

La el, dupa ce-a cumparat-o:
image007.jpg

si mii de $ intre

cea mai naspa chestie mi se far farurile de ceata galbene...wtf, nici nu functioneaza pe culoarea aia

#56
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,502
  • Înscris: 20.10.2015

 bogzie, on 07 iulie 2022 - 16:38, said:

nu e nevoie de lista; daca vorbesti de circuit, probabil lista e foarte, foarte lunga

Ia-o la iarna pe zapada si joaca-te cu ea
O sa inveti multe
O sa o poti controla din acceleratie si volan fara sa-ti mai fie frica

 Ordener, on 07 iulie 2022 - 17:40, said:

cea mai naspa chestie mi se far farurile de ceata galbene...wtf, nici nu functioneaza pe culoarea aia

Estetica...
Asta e pasiunea lui, a mea a fost... sa alerg cu ea

#57
bogzie

bogzie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,206
  • Înscris: 24.03.2018

 MembruAnonim, on 07 iulie 2022 - 17:35, said:

Nu mi-a placut nici etajarea cutiei (prea lunga) si motorul respectiv parea cam mort la sub 3500RPM; am condus de mai multe ori varianta AT10 si parea mai ok etajata cutia aia.
Cu treapta a 2a eram deja mult peste viteza legala si nu mi s-a parut prea exciting de condus ca practic as fi mers tot timpul cu a 1a si schimbat maxim o treapta.
da, pai de regula cam asa-s cutiile manuale, viteza 1 e foarte lunga (100 km/h+). sunt curios cat de tare era ambreiajul Posted Image

 MembruAnonim, on 07 iulie 2022 - 17:35, said:

Nu stiu ce e performance pack la Mustang dar stiu doar ca avea evacuarea aia activa (ca eu vroiam asa ceva ca sa o tin pe modul silentios). Era echiparea GT Premium cu motorul de 450CP.
performance pack include..
Rear Spoiler
Brembo Six Piston Calipers
PP Wheels
Silver Strut Tower Brace
K-Brace
Gauges
nu e o imbunatatire imensa, insa franele mai bune fac toti banii, mai ales la o masina de ~2 tone. A mea (gt coupe, 2016, a6) avea 1890 kg in talon.

 MembruAnonim, on 07 iulie 2022 - 17:35, said:

Cabrio e foarte ok in zona mea (cel putin pentru mine). As zice ca e perfect acum Posted Image
si eu care credeam ca se poarta cabrio doar la 30 de grade+ Posted Image)))

 Tsunnnami, on 07 iulie 2022 - 18:20, said:

Ia-o la iarna pe zapada si joaca-te cu ea
O sa inveti multe
O sa o poti controla din acceleratie si volan fara sa-ti mai fie frica
e in plan, dar in curbe si la plecari de pe loc, masina fuge de cur si asa, fara efort.

ps: de ieri, de la revizie:

Attached Files


Edited by bogzie, 07 July 2022 - 19:25.


#58
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 bogzie, on 07 iulie 2022 - 19:22, said:

da, pai de regula cam asa-s cutiile manuale, viteza 1 e foarte lunga (100 km/h+). sunt curios cat de tare era ambreiajul Posted Image
Era moale dar sunt masini cu cutii de viteze manuale cu trepte mai scurte (gen Mazda MX5, Honda Civic, etc).

#59
bogzie

bogzie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,206
  • Înscris: 24.03.2018
my bad, trebuia sa fi precizat. asa-s cutiile manuale de pe pony cars / muscle cars :P

#60
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,502
  • Înscris: 20.10.2015

 bogzie, on 07 iulie 2022 - 19:22, said:

e in plan, dar in curbe si la plecari de pe loc, masina fuge de cur si asa, fara efort.
E simplu, trebuie sa inveti s-o controlezi
Atat.
Gandeste-te ca la formula 1 era de mii de ori mai greu decat la cazanul tau.
Ce? Aia-s Dumnezei?
Daca pot aia, o sa poti si tu.

D-aia ti-am recomandat zapada.
Inveti mai usor si la viteza mult mai mica

#61
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,750
  • Înscris: 08.01.2010
Pe asfalt rece, cu anvelope Michelin PS Cup2 si tractiune spate e aproape la fel ca pe zapada. Sunt convins ca si el rupe aderenta in orice conditii cu anvelope normale, avand un motor mai puternic. Pe zapada nici nu pleaca de pe loc. Daca scote controlul tractiunii si al stabilitatii, nici pe asfalt incins nu merge drept :-)

#62
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,502
  • Înscris: 20.10.2015

 Cumulus, on 07 iulie 2022 - 21:29, said:

Pe asfalt rece, cu anvelope Michelin PS Cup2 si tractiune spate e aproape la fel ca pe zapada. Sunt convins ca si el rupe aderenta in orice conditii cu anvelope normale, avand un motor mai puternic. Pe zapada nici nu pleaca de pe loc. Daca scote controlul tractiunii si al stabilitatii, nici pe asfalt incins nu merge drept :-)

Pe asfalt polizeaza guma, pe zapada..., doar invata

#63
14mircea

14mircea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 03.01.2009

 bogzie, on 04 iulie 2022 - 20:27, said:

Inevitabil te uiti si la consum, dar in mod cert nu ar trebui sa fie un factor decizional in alegerea unei masini de genul (ceva care sa aiba 3-400 cp+)

o chestie pe care n-am mai vazut-o pana acum la alte masini (inafara de daciile 1310 si celelalte masini de aceeasi varsta), vibratia motorului chiar e vizibila in maneta schimbatorului, care are o cursa destul de scurta. Aceeasi cutie (tremec) e montata pe mai multe muscle/pony cars.

Ma fac si eu de ras aici si iti zic de o masina noua in care simti vibratia in maneta schimbatorului de pariezi ca are ceva nashpa la cutie. MX5. Am condus-o vreun 1 an, productie 2020, avea 3.000 km cand am luat-o, am dat-o repede. E ideala pt soferi de max 175 cm, decapotata simteam curentul fix in scafarlie. Trebuia sa o tin pt batranete ca mai scadem in inaltime :))

#64
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
am vrut si eu mx5 dar nu e practica deloc

versiunea RF cu retractabil aia e marfa... dar tot e prea mica pt Romania.. se urca vacile cu cabina (RangeRover & shit) pe tine

#65
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,502
  • Înscris: 20.10.2015

 14mircea, on 08 iulie 2022 - 07:24, said:

Ma fac si eu de ras aici si iti zic de o masina noua in care simti vibratia in maneta schimbatorului de pariezi ca are ceva nashpa la cutie. MX5. Am condus-o vreun 1 an, productie 2020, avea 3.000 km cand am luat-o, am dat-o repede. E ideala pt soferi de max 175 cm, decapotata simteam curentul fix in scafarlie. Trebuia sa o tin pt batranete ca mai scadem in inaltime Posted Image)

Aia nu depinde neaparat de masina

#66
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,750
  • Înscris: 08.01.2010
Bmw Z4 23i 2009, nou nouta, vibra vizibil schimbatorul, foarte ciudat.
Mx-5 e extrem de inghesuita, altfel faina ideea masinii. Dar si BMW Serie 8 cabrio e foarte, foarte mica la interior. Si e o masina foarte lunga, dar penibila ca oferta de spatiu. Probabil e gandita pentru chinezi.

#67
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 Flat, on 08 iulie 2022 - 08:20, said:

am vrut si eu mx5 dar nu e practica deloc

versiunea RF cu retractabil aia e marfa... dar tot e prea mica pt Romania.. se urca vacile cu cabina (RangeRover & shit) pe tine

Iti faci griji degeaba. Da, nu e deloc practica, dar sunt o gramada care folosesc MX5 foarte des in Bucuresti si nu patesc nimic. Iei o culoare mai aprinsa, mergi cu farurile tot timpul pornite si esti ok. Eu nu as lua MX5 stock insa, nu iti da cine stie ce senzatii. Ce timp ai scos pe Adancata cu Type R si cu ce anvelope?

#68
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006

 14mircea, on 08 iulie 2022 - 07:24, said:

Ma fac si eu de ras aici si iti zic de o masina noua in care simti vibratia in maneta schimbatorului de pariezi ca are ceva nashpa la cutie. MX5.
Pai e normal sa se simta vibratiile motorului, tija schimbatorului iese direct din cutie.

Attached File  skyactiv-mt.png   121.32K   75 downloads

Edited by closchkutza, 08 July 2022 - 10:35.


#69
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 closchkutza, on 08 iulie 2022 - 10:34, said:

Pai e normal sa se simta vibratiile motorului, tija schimbatorului iese direct din cutie.

skyactiv-mt.png

Dar inteleg ce zice colegul, ca sunt masini unde ai impresia ca e "gear by wire". Ma intreb cum fac de decupleaza atat de bine.

#70
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
Nu folosesc cabluri?

#71
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
@figo nu am fost inca, trebuie să-mi fac curaj :D

#72
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 Flat, on 08 iulie 2022 - 13:04, said:

@figo nu am fost inca, trebuie să-mi fac curaj Posted Image

Asa eram si eu inainte de prima oara pe circuit. Dar trece repede si iti dai seama ca nu aveai de ce sa fii speriat. Eventual ia cateva ture cu cei de la Smart Driving ca sa inveti trasele. Oricum, daca te joci macar putin pe simulator esti peste foarte multi care vin la circuit, chiar si cu ceva experienta.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate