Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
dodge challenger hellcat 2018, M6, 6.2 supercharged, 707 cp
#55
Posted 07 July 2022 - 17:40
Tsunnnami, on 07 iulie 2022 - 11:02, said:
Ce dracu va excita atat cum arata masina nu inteleg Asa a facut si cel care mi-a cumparat ST-ul meu, l-a bricolat de l-a luat dracu La mine, din fabrica: IMG_5368.jpg La el, dupa ce-a cumparat-o: image007.jpg si mii de $ intre cea mai naspa chestie mi se far farurile de ceata galbene...wtf, nici nu functioneaza pe culoarea aia |
#56
Posted 07 July 2022 - 18:20
bogzie, on 07 iulie 2022 - 16:38, said:
nu e nevoie de lista; daca vorbesti de circuit, probabil lista e foarte, foarte lunga Ia-o la iarna pe zapada si joaca-te cu ea O sa inveti multe O sa o poti controla din acceleratie si volan fara sa-ti mai fie frica Ordener, on 07 iulie 2022 - 17:40, said:
cea mai naspa chestie mi se far farurile de ceata galbene...wtf, nici nu functioneaza pe culoarea aia Estetica... Asta e pasiunea lui, a mea a fost... sa alerg cu ea |
#57
Posted 07 July 2022 - 19:22
MembruAnonim, on 07 iulie 2022 - 17:35, said:
Nu mi-a placut nici etajarea cutiei (prea lunga) si motorul respectiv parea cam mort la sub 3500RPM; am condus de mai multe ori varianta AT10 si parea mai ok etajata cutia aia. Cu treapta a 2a eram deja mult peste viteza legala si nu mi s-a parut prea exciting de condus ca practic as fi mers tot timpul cu a 1a si schimbat maxim o treapta. MembruAnonim, on 07 iulie 2022 - 17:35, said:
Nu stiu ce e performance pack la Mustang dar stiu doar ca avea evacuarea aia activa (ca eu vroiam asa ceva ca sa o tin pe modul silentios). Era echiparea GT Premium cu motorul de 450CP. Rear Spoiler Brembo Six Piston Calipers PP Wheels Silver Strut Tower Brace K-Brace Gauges nu e o imbunatatire imensa, insa franele mai bune fac toti banii, mai ales la o masina de ~2 tone. A mea (gt coupe, 2016, a6) avea 1890 kg in talon. MembruAnonim, on 07 iulie 2022 - 17:35, said:
Cabrio e foarte ok in zona mea (cel putin pentru mine). As zice ca e perfect acum Tsunnnami, on 07 iulie 2022 - 18:20, said:
Ia-o la iarna pe zapada si joaca-te cu ea O sa inveti multe O sa o poti controla din acceleratie si volan fara sa-ti mai fie frica ps: de ieri, de la revizie: Attached FilesEdited by bogzie, 07 July 2022 - 19:25. |
#58
Posted 07 July 2022 - 19:51
#59
Posted 07 July 2022 - 19:57
my bad, trebuia sa fi precizat. asa-s cutiile manuale de pe pony cars / muscle cars
|
#60
Posted 07 July 2022 - 20:01
bogzie, on 07 iulie 2022 - 19:22, said:
e in plan, dar in curbe si la plecari de pe loc, masina fuge de cur si asa, fara efort. Atat. Gandeste-te ca la formula 1 era de mii de ori mai greu decat la cazanul tau. Ce? Aia-s Dumnezei? Daca pot aia, o sa poti si tu. D-aia ti-am recomandat zapada. Inveti mai usor si la viteza mult mai mica |
#61
Posted 07 July 2022 - 21:29
Pe asfalt rece, cu anvelope Michelin PS Cup2 si tractiune spate e aproape la fel ca pe zapada. Sunt convins ca si el rupe aderenta in orice conditii cu anvelope normale, avand un motor mai puternic. Pe zapada nici nu pleaca de pe loc. Daca scote controlul tractiunii si al stabilitatii, nici pe asfalt incins nu merge drept :-)
|
#62
Posted 07 July 2022 - 22:47
Cumulus, on 07 iulie 2022 - 21:29, said:
Pe asfalt rece, cu anvelope Michelin PS Cup2 si tractiune spate e aproape la fel ca pe zapada. Sunt convins ca si el rupe aderenta in orice conditii cu anvelope normale, avand un motor mai puternic. Pe zapada nici nu pleaca de pe loc. Daca scote controlul tractiunii si al stabilitatii, nici pe asfalt incins nu merge drept :-) Pe asfalt polizeaza guma, pe zapada..., doar invata |
#63
Posted 08 July 2022 - 07:24
bogzie, on 04 iulie 2022 - 20:27, said:
Inevitabil te uiti si la consum, dar in mod cert nu ar trebui sa fie un factor decizional in alegerea unei masini de genul (ceva care sa aiba 3-400 cp+) o chestie pe care n-am mai vazut-o pana acum la alte masini (inafara de daciile 1310 si celelalte masini de aceeasi varsta), vibratia motorului chiar e vizibila in maneta schimbatorului, care are o cursa destul de scurta. Aceeasi cutie (tremec) e montata pe mai multe muscle/pony cars. Ma fac si eu de ras aici si iti zic de o masina noua in care simti vibratia in maneta schimbatorului de pariezi ca are ceva nashpa la cutie. MX5. Am condus-o vreun 1 an, productie 2020, avea 3.000 km cand am luat-o, am dat-o repede. E ideala pt soferi de max 175 cm, decapotata simteam curentul fix in scafarlie. Trebuia sa o tin pt batranete ca mai scadem in inaltime ) |
#64
Posted 08 July 2022 - 08:20
am vrut si eu mx5 dar nu e practica deloc
versiunea RF cu retractabil aia e marfa... dar tot e prea mica pt Romania.. se urca vacile cu cabina (RangeRover & shit) pe tine |
|
#65
Posted 08 July 2022 - 08:27
14mircea, on 08 iulie 2022 - 07:24, said:
Ma fac si eu de ras aici si iti zic de o masina noua in care simti vibratia in maneta schimbatorului de pariezi ca are ceva nashpa la cutie. MX5. Am condus-o vreun 1 an, productie 2020, avea 3.000 km cand am luat-o, am dat-o repede. E ideala pt soferi de max 175 cm, decapotata simteam curentul fix in scafarlie. Trebuia sa o tin pt batranete ca mai scadem in inaltime ) Aia nu depinde neaparat de masina |
#66
Posted 08 July 2022 - 09:18
Bmw Z4 23i 2009, nou nouta, vibra vizibil schimbatorul, foarte ciudat.
Mx-5 e extrem de inghesuita, altfel faina ideea masinii. Dar si BMW Serie 8 cabrio e foarte, foarte mica la interior. Si e o masina foarte lunga, dar penibila ca oferta de spatiu. Probabil e gandita pentru chinezi. |
#67
Posted 08 July 2022 - 09:19
Flat, on 08 iulie 2022 - 08:20, said:
am vrut si eu mx5 dar nu e practica deloc versiunea RF cu retractabil aia e marfa... dar tot e prea mica pt Romania.. se urca vacile cu cabina (RangeRover & shit) pe tine Iti faci griji degeaba. Da, nu e deloc practica, dar sunt o gramada care folosesc MX5 foarte des in Bucuresti si nu patesc nimic. Iei o culoare mai aprinsa, mergi cu farurile tot timpul pornite si esti ok. Eu nu as lua MX5 stock insa, nu iti da cine stie ce senzatii. Ce timp ai scos pe Adancata cu Type R si cu ce anvelope? |
#68
Posted 08 July 2022 - 10:34
14mircea, on 08 iulie 2022 - 07:24, said:
Ma fac si eu de ras aici si iti zic de o masina noua in care simti vibratia in maneta schimbatorului de pariezi ca are ceva nashpa la cutie. MX5. skyactiv-mt.png 121.32K 75 downloads Edited by closchkutza, 08 July 2022 - 10:35. |
#69
Posted 08 July 2022 - 10:59
closchkutza, on 08 iulie 2022 - 10:34, said:
Pai e normal sa se simta vibratiile motorului, tija schimbatorului iese direct din cutie. skyactiv-mt.png Dar inteleg ce zice colegul, ca sunt masini unde ai impresia ca e "gear by wire". Ma intreb cum fac de decupleaza atat de bine. |
|
#72
Posted 08 July 2022 - 13:24
Flat, on 08 iulie 2022 - 13:04, said:
@figo nu am fost inca, trebuie să-mi fac curaj Asa eram si eu inainte de prima oara pe circuit. Dar trece repede si iti dai seama ca nu aveai de ce sa fii speriat. Eventual ia cateva ture cu cei de la Smart Driving ca sa inveti trasele. Oricum, daca te joci macar putin pe simulator esti peste foarte multi care vin la circuit, chiar si cu ceva experienta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users