Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

dodge challenger hellcat 2018, M6, 6.2 supercharged, 707 cp

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#37
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011
Atunci mergi pe CBR1000RR Fireblade (este modelul sc57) ca il gasesti in rosu, modelul 2006-2007 cu underseat. L-am avut eu, dar am schimbat intre timp pe un CBF1000F ca este mult mai comod (nu are underseat in schimb).

#38
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,501
  • Înscris: 20.10.2015

 business11, on 05 iulie 2022 - 14:22, said:

Atunci mergi pe CBR1000RR Fireblade

prea mare

 bogzie, on 05 iulie 2022 - 13:19, said:

e foarte tare, s-o stapanesti sanatos!  eu vreau o vitezana.

fazer 1000 avea motorul lui R1, dar era prea mare pentru curbe
600-le era prea mica pentru drum drept
800-le era perfecta

nu inteleg ce tot ii dai inainte cu agresivitatea, agresivitatea e in mana ta.

La BMW-ul asta suspensia face toti banii, iau curbele pe care cu 600-le le luam, stii ce tare e sa depasesti pe exteriorul curbei? Sa ai capul langa soferul care trage de volan stanga, sa te iuti in ochii lui...
Telelever...

Attached File  Telelever.jpg   354.42K   38 downloads


Face toti banii in stabilitate

#39
bogzie

bogzie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,206
  • Înscris: 24.03.2018
Am luat 'cotetul' azi de la revizie Posted Image are si numere; cel de pe fata sta intr-un suport, iar cel de pe spate momentan sta lipit cu banda dublu adeziva. trebuie sa comand un suport tip B de pe emag....
pe scurt,
bujiile de schimbat, producatorul recomanda asta la 30k km; sunt 16, cate 200 ron bucata Posted Image
placute fata schimbate, setul 2600 ron, OEM; existau si variante AM, o idee mai ieftine, dar am
ulei (pennzoil 0w40), filtre, cu totul ~900 ron
+ manopera

diseara o sa ma vad la casa poporului cu un vechi prieten care are un mustang din '66, rosu, 'decatopabil' Posted Image so, more pics pe seara / maine

 Tsunnnami, on 05 iulie 2022 - 15:48, said:

nu inteleg ce tot ii dai inainte cu agresivitatea, agresivitatea e in mana ta.
mie imi era incredibil de greu sa merg cu R1 fara sa ma dezechilibrez in treapta 1; ce-i drept, n-am incercat sa umblu la cablul de la acceleratie, nefiind motorul meu, dar mi s-a parut relativ greu de condus si era foarte, foarte naravasa. Sa nu mai spun ca la fiecare groapa trebuia sa iau mana din gaz, ca altfel riscam sa ma dau cu cracii in sus. Posted Image
clar e un motor misto, doar ca nu e pentru mine.

Edited by bogzie, 06 July 2022 - 16:23.


#40
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,501
  • Înscris: 20.10.2015

 bogzie, on 06 iulie 2022 - 16:23, said:

nefiind motorul meu, dar mi s-a parut relativ greu de condus

hai ca nu esti sanatos.

E NORMAL.
Sa fie al tau e alta treaba

#41
bogzie

bogzie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,206
  • Înscris: 24.03.2018
old vs new :)

cu ocazia asta am schimbat si cauciucurile pe spate. tot pirelli p zero, 275 40 20, 2200 ron setul.

Attached Files



#42
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,501
  • Înscris: 20.10.2015
Ce dracu va excita atat cum arata masina nu inteleg
Asa a facut si cel care mi-a cumparat ST-ul meu, l-a bricolat de l-a luat dracu

La mine, din fabrica:
Attached File  IMG_5368.jpg   158.92K   106 downloads

La el, dupa ce-a cumparat-o:
Attached File  image007.jpg   253.01K   109 downloads

si mii de $ intre

#43
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
Am citit tot.Pot doar sa te felicit ca ai pasiuni auto.Nu condivid placerea pentru masina asta,sunt cai multi si imposibil de pus jos.M-as simti aiurea sa am asa ceva si sa ma faca un pusti cu orice pune puterea mai bine pe asfalt.

#44
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,501
  • Înscris: 20.10.2015

 Melteanu, on 07 iulie 2022 - 11:14, said:

Am citit tot.Pot doar sa te felicit ca ai pasiuni auto.Nu condivid placerea pentru masina asta,sunt cai multi si imposibil de pus jos.M-as simti aiurea sa am asa ceva si sa ma faca un pusti cu orice pune puterea mai bine pe asfalt.
Sper ca la Bogzie te referi

#45
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
Normal ca la el ma refer.Tu nu ai avut masini care sa spuna ceva,ele sau tu prin conducerea lor.

#46
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 bogzie, on 05 iulie 2022 - 12:30, said:


am fost la Prejmer, m-am dat, dupa 2 ture m-am dat jos din masina si mi s-a invartit capul ca un titirez. Circuitul nu-i pentru mine. Ia-l pe figo la circuit :P
in schimb, daca vrei sa mergem la amckart, sa ne dam cu buruienile alea mici, anytime!


Hehe, pai la categoria ta de greutate rupi la Karting și dacă mergi cu spatele :D

@Flat, te aștept! Eu sunt cu cotețe închiriate pentru moment, cu balena de 1.8 tone doar ma frustrez.

Bogzie, nu e nimic de spus, decât: sa o stăpânești sănătos și sa speram ca le vine ăstora mintea la cap cu impozitul. :D

#47
bogzie

bogzie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,206
  • Înscris: 24.03.2018
mersi, figo!

@Melteanu, da, pusul puterii jos e un pic problematic Posted Image in schimb de la 100 km/h in sus, problemele dispar. Am facut niste 'teste' aseara, cu cauciucurile noi. Cel mai bun timp pe care l-am scos a fost 4.8 sec, 0-100 km/h. in acelasi timp, 100-200 km/h am bifat in 6 secunde.
problema e ca la orice viteza (decenta), aproape la orice turatie, daca as calca acceleratia pana la fund, incep rotile sa se invarta in gol. E al dracului de fun sentimentul ala cand iti danseaza fundul masinii Posted Image

Edited by bogzie, 07 July 2022 - 13:37.


#48
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,501
  • Înscris: 20.10.2015

 figo1988, on 07 iulie 2022 - 12:40, said:

Eu sunt cu cotețe închiriate pentru moment,z.

Da-mi niste amanunte

#49
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022

 bogzie, on 07 iulie 2022 - 13:35, said:

mersi, figo!

@Melteanu, da, pusul puterii jos e un pic problematic Posted Image in schimb de la 100 km/h in sus, problemele dispar. Am facut niste 'teste' aseara, cu cauciucurile noi. Cel mai bun timp pe care l-am scos a fost 4.8 sec, 0-100 km/h. in acelasi timp, 100-200 km/h am bifat in 6 secunde.
problema e ca la orice viteza (decenta), aproape la orice turatie, daca as calca acceleratia pana la fund, incep rotile sa se invarta in gol. E al dracului de fun sentimentul ala cand iti danseaza fundul masinii Posted Image
Gandeste  ca sunt si altii ce toata viata au facut sa le plece fundul masinilor,indiferent de putere.Posted Image ..Apoi pe linie dreapta sa zicem ca impresionezi ceva lume,dar la prima curba esti la gara,sau daca nu te pierzi esti permanent de-a latul.Iti fac o lista rapid cu ce masini te rusineaza fara eforturi mari?

#50
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Sa o stapanesti sanatos bogzie! si Type-R-ul lui flat e fain tare!
Voi ma faceti sa cheltui bani Posted Image

Eu m-am uitat la un Mustang GT M6 acum ceva timp dar nu-s fan muscle car ci mai mult astea gen M3.
Totusi daca luam Mustang-ul asta atunci pe final de 2020, acum scoteam bani buni pe el la cat de scumpe sunt masinile SH; vreo 15% discount imi ofereau atunci.

Nu mi-a placut deloc cum se simte cutia aia de viteze pe Mustang GT si ambreiajul cred ca avea deja probleme ca, tremura la plecarea de pe loc cate o data (cu treaba asta mi-au oferit aia intr-o disperare 15% si promisiune ca se uita in service, garantie, etc)

Edited by MembruAnonim, 07 July 2022 - 15:32.


#51
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 Tsunnnami, on 07 iulie 2022 - 14:07, said:

Da-mi niste amanunte

Pai nu e mare lucru de spus. Sunt tot felul de firme/echipe care inchiriaza masini pentru circuit, in diferite situatii si pentru diferite curse. Daca nu te cunosc, cel mai probabil nu vor accepta decat cu instructor in dreapta. Eu de la ei iau si recomand cu caldura. Pretul, daca pui totul in calcul, iese poate foarte putin peste cat te-ar costa daca ar fi masina ta si te-ai da cu ea. Incluzand toate costurile, bineinteles.

https://smart-driving.eu/

Edited by figo1988, 07 July 2022 - 15:34.


#52
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 figo1988, on 07 iulie 2022 - 15:33, said:

Daca nu te cunosc, cel mai probabil nu vor accepta decat cu instructor in dreapta.
Nici pe Kubica nu l-au lasat fara instructor pe Nürburgring Posted Image

Mi-a placut Kubica in video cand i-au zis ca trebuie instructor: "even if I can drive pretty well?"
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GwCIEjdzvCk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by MembruAnonim, 07 July 2022 - 15:36.


#53
bogzie

bogzie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,206
  • Înscris: 24.03.2018

 Melteanu, on 07 iulie 2022 - 15:21, said:

Gandeste  ca sunt si altii ce toata viata au facut sa le plece fundul masinilor,indiferent de putere.Posted Image ..Apoi pe linie dreapta sa zicem ca impresionezi ceva lume,dar la prima curba esti la gara,sau daca nu te pierzi esti permanent de-a latul.Iti fac o lista rapid cu ce masini te rusineaza fara eforturi mari?
nu e nevoie de lista; daca vorbesti de circuit, probabil lista e foarte, foarte lunga :)) dar, n-o sa merg pe circuit cu masina, nu e my cup of tea..
daca te referi la curse in linii drepte, intre semafoare, depinde de distanta dintre semafoare :) daca e distanta scurta, din nou, lista e foarte lunga; daca in schimb vorbim de macar 300 de metri, atunci lucrurile se schimba un pic. daca vorbim de pista de drag si de slickuri, atunci sunt foarte putine masini (stock) care sunt peste hellcat; uite un filmulet mai jos cu o pisica stock, care a rulat sfertul de mila in 10.1 sec :)
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KT8Seh6YOMg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


 MembruAnonim, on 07 iulie 2022 - 15:22, said:

Sa o stapanesti sanatos bogzie! si Type-R-ul lui flat e fain tare!
Voi ma faceti sa cheltui bani Posted Image

Eu m-am uitat la un Mustang GT M6 acum ceva timp dar nu-s fan muscle car ci mai mult astea gen M3.
Totusi daca luam Mustang-ul asta atunci pe final de 2020, acum scoteam bani buni pe el la cat de scumpe sunt masinile SH; vreo 15% discount imi ofereau atunci.
IMG_5627.jpeg IMG_5628.jpeg IMG_5629.jpeg
Nu mi-a placut deloc cum se simte cutia aia de viteze pe Mustang GT si ambreiajul cred ca avea deja probleme ca, tremura la plecarea de pe loc cate o data (cu treaba asta mi-au oferit aia intr-o disperare 15% si promisiune ca se uita in service, garantie, etc)
mersi, wolffy!
hmmm, mustangul ala, dupa jante, nu pare a fi performance pack. also, cabrio in zona ta nu e un pic problematic din cauza vremii?
ambreiajul e deja o consumabila la masinile astea mai fioroase. masina mea cel putin, e la al 3-lea ambreiaj, deja, in 30k km :)
sunt curios, ai apucat sa mergi cu mustangul, sau doar iti comunicasera problemele ocazionale ale ambreiajului?


 MembruAnonim, on 07 iulie 2022 - 15:35, said:

Nici pe Kubica nu l-au lasat fara instructor pe Nürburgring Posted Image
saying no to discrimination :D

#54
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 bogzie, on 07 iulie 2022 - 16:38, said:

mersi, wolffy!
hmmm, mustangul ala, dupa jante, nu pare a fi performance pack. also, cabrio in zona ta nu e un pic problematic din cauza vremii?
ambreiajul e deja o consumabila la masinile astea mai fioroase. masina mea cel putin, e la al 3-lea ambreiaj, deja, in 30k km Posted Image
sunt curios, ai apucat sa mergi cu mustangul, sau doar iti comunicasera problemele ocazionale ale ambreiajului?
Ah, am mers cu el si am observat comportamentul; ei ziceau ca nu are nicio problema; masina era noua, avea 7 mile.
Nu mi-a placut nici etajarea cutiei (prea lunga) si motorul respectiv parea cam mort la sub 3500RPM; am condus de mai multe ori varianta AT10 si parea mai ok etajata cutia aia.
Cu treapta a 2a eram deja mult peste viteza legala si nu mi s-a parut prea exciting de condus ca practic as fi mers tot timpul cu a 1a si schimbat maxim o treapta.
Nu stiu ce e performance pack la Mustang dar stiu doar ca avea evacuarea aia activa (ca eu vroiam asa ceva ca sa o tin pe modul silentios). Era echiparea GT Premium cu motorul de 450CP.


Cabrio e foarte ok in zona mea (cel putin pentru mine). As zice ca e perfect acum Posted Image


Asa se misca ala cu AT10 (prin Nevada):
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9IWHQwOMGoI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by MembruAnonim, 07 July 2022 - 17:48.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate