Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Astrologul Minerva angajata la BNR

Problema electronica Mercedes C22...

Plinta parchet lata
 Pareri produse vetter.ro

Honor 8x blocat la pin

Laptop Asus nu recunoaste SSD si ...

cumparare 2/3
 Criza de politisti in SUA in cont...

Spuma poliuretanica vs Vata bazal...

Cu ce as putea inlocui telecomand...

Recomandare reglare termopane
 Ascita caine

Comutator 3 pozitii --> contr...

Tetiera Toyota Yaris din 2009

After Ever Happy (2022)
 

Reglaj motocoasa. BaiKal

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
MDshell

MDshell

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 17.12.2006
Buna ziua, am achizitionat o motocoasa marca BaiKal de noua. Dupa ce am montat-o si am utilizat-o prima data, am observat ca nu functioneaza decat cu "socul tras". daca pun socul la loc, desi a functionat sa zicem 15 minute, se opreste instant.

La acest tip de motocoasa din ce am vazut eu, din pdv constructiv. Socul, este o paleta, care limiteaza debitul de aer.

Asadar ce ar trebui sa fac? Multumesc.

#2
Leo2006

Leo2006

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,586
  • Înscris: 30.08.2006
Ai amestecul prea sarac. Nu are reglaj de imbogatire a amestecului?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZLLcqcke6EA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Leo2006, 04 July 2022 - 06:57.


#3
MDshell

MDshell

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 17.12.2006
Am inteles, dar daca nu are posibilitate de reglaj? ..

#4
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,307
  • Înscris: 09.05.2007
Strânge puțin accelerația pentru inceput.

#5
MDshell

MDshell

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 17.12.2006
Ok, multumesc pt raspuns, Nu am vrut sa umblu, m-am gandit ca vine gata reglata, fiind noua.,

#6
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,307
  • Înscris: 09.05.2007
Normal trebuie reglata cu motorul cald, mă îndoiesc că s-a întâmplat să vadă benzia la chinezi.

#7
viceroy56

viceroy56

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,847
  • Înscris: 28.10.2006
Io asi incepe prin a strange toate suruburile de la carburator(cele care prind carburatorul pe motor), asi verifica sa fie amestecul benzina +ulei 2T facut exact cum scrie in instructiuni, cu benzina proaspata, si asi verifica si filtrul de aer sa fie montat corect, sa nu obtureze accesul aerului.
In functie de carburator, ai suruburi de reglaj "ralenti", adica unul notat L si eventual unul notat H. Daca are asa ceva, sigur scrie ceva in instructiuni despre cele 2 suruburi. Sau unul singur.
Daca nu are suruburi de reglaj, te joci cu intinderea cablului de acceleratie. Ai un surub in capul cu care este conectat cablul la carburator.
Strangi - creste turatia de ralenti, desfaci, scade turatia.
Acuma, vara, tragi socul doar pana porneste, apoi il impingi, nu e necesar sa se "incalzeasca" motorul.
asta la un motor in toate mintile lui.
Dar BAIKAL chinezesc, cine stie ce poate acest motor!

#8
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,307
  • Înscris: 09.05.2007
E culmea să aibă filtrul de aer înfundat și totuși motorul sa funcționeze doar cu socul tras.
Ce-i drept eu nu sunt expert, poate e posibil.
Eu spunea din prima să strângă accelerația a.i. sa nu moara motorul. Daca se umbla direct la reglaje fara pricepere riști să tragi la ea ca boul (mă scuzați pentru comparația poate puțin deplasata, am cel mai mare respect pentru boi!) și să n-o mai știi porni, bujie umeda samd.
Reglaje de low/high eu n-am văzut la chinezăria mea (motocoasă nu drujba!), am găsit un singur șurub pentru reglaj la carburator.



#9
viceroy56

viceroy56

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,847
  • Înscris: 28.10.2006
Iete carburator cu surub de reglaj, altul decat cel de la acceleratie
Si am spus sa verifice daca filtrul de aer este montat CORECT, nu infundat.
Daca nu este corect strans carburatorul pe chiuloasa, trage aer fals si de aia are nevoie de "soc tras", adica mai putin aer pe admisia corecta.
Io azi am avut lupte cu atomizorul.
Nu pornea nici cu zeci de sparay-uri in nas!
S-a dovedit ca era cuiul poantou de la camera de nivel constant blocat pe inchis.
Asa ca am facut o baita cu combustibil amestec si-mi miros mainile si acu' ca la PECO.
O data curtat, porneste numai cand pun mana pe sfoaraPosted image
Dar asta este un alt tip de carburator decat cele de motocoasa/drujba.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate