Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

7artisans 4mm F/2.8 fisheye circu...

DVD-uri INTENSO

Perlele internetului in Germania
 Invision Community, Editați ...

Despre cei ce ti se adreseaza agr...

Dispar mesaje din Messenger Faceb...

Acer Veriton N4640G barebone - ra...
 Flacara mica cand bransez in prel...

Problema plita electrica

Problema pornire

Inlocuire "pornire cu cheie&#...
 Peleti amestecati cu boabe porumb...

Reparatie acoperis din sindrila b...

Multifunctional color 1000 RON max

Nu merge sunetul pe cablu
 

Probleme motor citroen C3, 2010, 1.4 VTi, 95 ps

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
tihyyy

tihyyy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 24.06.2010
Buna tuturor,

Tocmai ce am cumpărat un Citroen C3, 2010. 1.4 VTi, 95 cai cu următoarea problema :

Motorul ruleaza in 3 cilindrii, cod eroare P1338. Mysfire cyl. 2, motorul merge in 3 cilindrii, check engine aprins.

Am inversat bujii, bobine, am testat daca vine curent la bobina nr. 2 totul ok.

Pe scurt cum se manifesta :

Pun borna, pornesc motorul, fara check, incepe sa tremute din ce in ce mai tare, la aprox un minut porneste ventilatorul de la radiator, apare check si mesajul de antipollution sistem.

Dupa ce opresc masina ventilatorul mai merge inca ca. 5-6 minute, indiferent ca e inchisa sau nu masina. La a doua pornire ramane check ul aprins ( daca iau borna se reseteaza check-ul)  si dupa secunde pornește ventulatorul din nou, fata de 1 minut cand e pornit dupa ce e deconectat def la baterie.

Bujia nr2 e umeda, se vede ca si pistonul e umed fata de celelate.

Compresia o sa o masor maine, întrebarea e daca a patit cineva la fel? Pornirea ventilatorului indiferent de ce temperatura are motorul la aprinderea check-ului inseama ceva.?

Mulțumesc

#2
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,499
  • Înscris: 24.06.2006
sper sa nu ai norocul asta

Attached Files



#3
tihyyy

tihyyy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 24.06.2010

View Postdan210, on 03 iulie 2022 - 12:23, said:

sper sa nu ai norocul asta
Sunt șanse, pretul a fost suspect de mic la masina, 2100€ import franta, inclusiv transport. Ma adteptam la ceva.

#4
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,326
  • Înscris: 07.12.2014
Dacă pornește ventilatorul indiferent de temperatura motorului aș verifica senzorul de temperatura prima dată.  Totuși ăla nu da misfire pe un cilindru. E posibil să fie două probleme diferite. Una legată de ventilator si cealaltă de cilindru.


#5
realnick

realnick

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 22.10.2007
O sa vezi la testul de compresie ce si cum. La banii aia, iti dai seama cat a costat masina aia in Franta? 6-700 eur as zice. Preventiv, cauta un motor din aceeasi serie ca sa-l schimbi.

#6
tihyyy

tihyyy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 24.06.2010

View Postrealnick, on 04 iulie 2022 - 10:03, said:

O sa vezi la testul de compresie ce si cum. La banii aia, iti dai seama cat a costat masina aia in Franta? 6-700 eur as zice. Preventiv, cauta un motor din aceeasi serie ca sa-l schimbi.

Eu am importat-o  direct cu 1500 + transport. Acum cu 6-700 nu gasesti Citroen din 2010 cu panorama tempomat, samd.

Vad eu, sunt curios

#7
albucatalin

albucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 572
  • Înscris: 19.11.2009
Eroarea asta, de obicei vine de la bobina de inducție. Dar neapărat trebuie un test de compresie.

#8
tihyyy

tihyyy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 24.06.2010

View Postalbucatalin, on 05 iulie 2022 - 12:42, said:

Eroarea asta, de obicei vine de la bobina de inducție. Dar neapărat trebuie un test de compresie.
Este compresia ,

cil 1- 9 bari
cil 2- 3 bari
cil 3 -8 bari
cil 4 -8 bari

dupa ce s-a facut testul de compresie la cil 2 cu ulei in cilindru a urcat la 6-7 bari, asta insemnand ca segmentii sunt uzati sau careva s-a rupt.

Ma tot gandeam ca sistemul acela de distributie reglabila Vti, nu ar influenta compresia, daca poate e blocat acel reglaj? Dar totusi dece sa imi creasca la-6 bari dupa ce am pus ulei in cilindru..

#9
tihyyy

tihyyy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 24.06.2010
Update, am rezolvat problema,pistonul era crepat intre segmenti,si segment crepat, cilindrul s-a zgariat putin, am inlocuit pistonul si am diferenta de compresie de 3-5%, motorul merge rotund, si totul e ok.

#10
Catalito

Catalito

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 06.01.2022
Totuși, eu cred că valorile de la testul de compresie sunt foarte mici. La Golful meu cu motor de 1.6,ultimul test de compresie era așa
1 -14 bar
2 -14
3 -13
4 -14


#11
tihyyy

tihyyy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 24.06.2010
La motoartele astea minune vTI raportul de compresie e de 11.

Edited by Dany_Darke, 12 September 2022 - 14:12.


#12
Catalito

Catalito

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 06.01.2022
Era vorba de presiunea maximă din cilindri !

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate