Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce farmacie VET online care "...

De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra

Plasa de umbrire peste gard de pl...
 O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 

Intretinere BMW E46 320D

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
RektHaolo

RektHaolo

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 05.09.2016
Salut tuturor, sunt incepator si totodata proaspat utilizator de BMW E46 320D 136cp din 2001 ( WBAAL71090CF53456) .Am cateva nelamuriri legate de intretinere dar si cateva probleme pe care le-am descoperit in astea 5 luni de cand il am.

Masina are 360xxx km si nustiu cand i-au fost schimbate filtrele de aer, epurator, motorina si as vrea sa i le schimb eu (Uleiul i l-am schimbat, si filtrul asemenea), cand am cumparat-o avea 346xxx km (deci am facut vreo 14.000 km cu ea ca na, placerea de a conduce cand esti incepator). Incepand cu problemele, poate reusesc sa le insir cat mai bine sa va ajute sa va dati seama.