Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Cateva intrebari legate de sistem...

Despre lipituri, statii, pistoale...

ANGLIA...ITALIA...FRANTA...GERMAN...
 Sfat achizitie masina ∼6000...

Sunet electronic dupa franat

SSD M2 ieftin pentru un laptop My...

Programator USB-ISP E-LAB
 Monitor cu probleme

Panouri PV - TVA de 5%, dar nu pt...

Inca doua zile libere in ianuarie

vt-x not support acer predator
 Furt intre soti

Casa verde fara injectare in retea

huawei p20 & p20 pro

Comanda de grup Signal Stick
 

Cutie automata Hyundai 7DCT - cu start stop activ se trece in N la semafor?

- - - - -
  • Please log in to reply
111 replies to this topic

#91
CUCUL

CUCUL

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 21.04.2022

 Naijax, pe 30 iunie 2022 - 18:04, a scris:

Aia e cutie automata cu dublu ambreiaj
In cazul asta - DA - are dreptate dealerul
N la semafor

La cutiile robotizate se recomandă trecerea pe N sau P la semafor

La alea CVT se recomandă trecerea in P

@Naijax Eu as zice ca la semafor se recomanda trecerea in R si parcarea masinii pe dreapta dupa care un somn intens.

Realist vorbind, nu pui pe N la semafor orice-ar fi. Esti in D mereu.

#92
Peerless

Peerless

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 14.03.2022
Pai R nu vine de la rocket? Pierzi senzatia culcandu-te...

#93
lexman

lexman

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 01.07.2005
Am eu o Kia Sportage cu 7DCT, anul trecut am schimbat volanta si kitul de ambreiaj din cauza ca patina groaznic la plecarea de pe loc. Acum, dupa vreo 35k km, am programare din nou la service sa le schimbam, tot pe garantie. Am discutat si eu cu mecanicii de la MIT Motors, nu pot spune cu exactitate daca ajuta treaba cu N la stationare, dar ziceau sa incerc, ca de stricat, nu strica... Sfatul unui specialist, cica...

#94
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 29.10.2017

 lexman, on 04 august 2022 - 16:28, said:

Am eu o Kia Sportage cu 7DCT

Nu incerci sa o vinzi sa scapi de ea? e clar ca are o problema cutia asta si nu pare ca o remediaza

#95
lexman

lexman

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 01.07.2005

 stalker2142, on 05 august 2022 - 09:55, said:



Nu incerci sa o vinzi sa scapi de ea? e clar ca are o problema cutia asta si nu pare ca o remediaza

Ba da, mă pregăteam să fac o comanda la BZ4X pana au început să-i cadă rotile și am renunțat. Săptămâna asta m-am dat cu tucsonul nou, cutia 6AT, apoi cu Enyaq-ul de 80. Ambele dezamăgitoare.

#96
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,654
  • Înscris: 03.12.2005
Astia cu pusul pe N la semafor ce credeti ca se intampla daca nu faceti asta? Sta acolo si scrasneste din ambreiaje 1-2-3 minute? Nu. Face exact acelasi lucru, dar singura.

#97
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 29.10.2017

 lexman, on 10 august 2022 - 22:16, said:

Ba da, mă pregăteam să fac o comanda la BZ4X pana au început să-i cadă rotile și am renunțat. Săptămâna asta m-am dat cu tucsonul nou, cutia 6AT, apoi cu Enyaq-ul de 80. Ambele dezamăgitoare.


Tare asta, nu ma gandeam ca un producator ca Toyota sa aiba astfel de probleme
Toyota announced a recall for the bZ4X electric vehicle in June, acknowledging that wheels might detach from the car because of malfunctioning hub bolts and asking customers to stop driving the vehicle.

Ce nu ti-a placut la ele? Cum erau fata de sportage-ul actual?

#98
lexman

lexman

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 01.07.2005

 stalker2142, on 11 august 2022 - 07:12, said:




Tare asta, nu ma gandeam ca un producator ca Toyota sa aiba astfel de probleme
Toyota announced a recall for the bZ4X electric vehicle in June, acknowledging that wheels might detach from the car because of malfunctioning hub bolts and asking customers to stop driving the vehicle.

Ce nu ti-a placut la ele? Cum erau fata de sportage-ul actual?

Tucsonul nou, hybrid, e foarte ok, dar la banii aia îmi iau electrică și reduc bugetul pentru consumul de combustibil (aprox 2500 lei lunar). Enyaq-ul este excelentă ca și mașină dar sistemul de infotainment este incredibil de prost. Se opreste, nu pornește, se decontează de la telefon, sunetul câteodată nu răspunde la comenzi, etc. Plus volumul și calitatea sistemului audio care mult sub nivelul oricărei mașini peste 20k euro. Tind spre Mach-e la momentul asta, e cam peste tot ce se găsește.

Edited by lexman, 12 August 2022 - 15:28.


#99
Peerless

Peerless

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 14.03.2022
Da ma man. Tucsonul hibrid e scump dar Mach-e ti se potriveste manusa...

#100
lexman

lexman

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 01.07.2005

 Peerless, on 12 august 2022 - 21:07, said:

Da ma man. Tucsonul hibrid e scump dar Mach-e ti se potriveste manusa...
E scump pentru că are cheltuieli lunare cu benzina, aprox 2500 lei in plus, după cum am spus. De banii aia iau Mustang, îl alimentez zilnic la 50kw cu 1.20 lei/kw și tot mai raman cu bani. E matematica...

#101
Peerless

Peerless

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 14.03.2022
Eu ziceam ca e o mare diferenta de stil in primul rand. Apoi de socoteala...

#102
Smedmscss

Smedmscss

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 10.02.2022

View Postsebulbus, on 10 august 2022 - 22:23, said:

Astia cu pusul pe N la semafor ce credeti ca se intampla daca nu faceti asta? Sta acolo si scrasneste din ambreiaje 1-2-3 minute? Nu. Face exact acelasi lucru, dar singura.

Am un Insignia. Cu motorul încălzit și maneta în P, consumul instant este 0,7l/h, cu frâna apăsată sau nu. Cu maneta în N, la fel, 0,7l/h. Cu maneta în D, cu frâna apăsată, consumul instant este 1,2l/h, deci ceva lucrează, ceva se opune motorului de trebuie să își mărească instantul ca să-și mențină relantiul. Pe scurt, ceva se uzează. La semafor, eu întotdeauna trec maneta în N. În 5 ani n-am avut nici o problemă.

#103
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,854
  • Înscris: 29.10.2017
@Smedmscss inseamna ca ai o cutie cu convertizor de cuplu care mentine motorul conectat la roti in D si atunci cand stai pe loc si apesi frana, forta de franare fiind folosita sa tina masina in loc.
Un dual-clutch deconecteaza motorul de la roata cand sta pe loc in D cu frana apasata.

In cazul asta e inca un motiv in plus sa o scoti pe N la semafor sau alta stationare, iar in ambele cazuri intervin si celelalte motive cum ar fi faptul ca e incomod sa stai cu piciorul pe frana, posibilitatea ca masina sa scape si sa inainteze daca nu aplici destula franare, uzura franelor care trebuie sa stea actionate pe tot parcursul semaforului

Practic toate argumentele logice duc mai mult spre scoaterea pe N, decat mentinerea in D cu frana apasata

#104
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,672
  • Înscris: 04.05.2003

View Poststalker2142, on 04 septembrie 2022 - 12:07, said:

@Smedmscss inseamna ca ai o cutie cu convertizor de cuplu care mentine motorul conectat la roti in D si atunci cand stai pe loc si apesi frana, forta de franare fiind folosita sa tina masina in loc.
Un dual-clutch deconecteaza motorul de la roata cand sta pe loc in D cu frana apasata.

la mine la DSG se intampla exact cum a descris colegul @Smedmscss. Deci nu stiu daca asta e diferenta: dublu ambreaj vs convertizor

#105
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,672
  • Înscris: 04.05.2003

View Postzippo123, on 04 septembrie 2022 - 19:41, said:

la mine la DSG se intampla exact cum a descris colegul @Smedmscss. Deci nu stiu daca asta e diferenta: dublu ambreaj vs convertizor

Trebuie sa rectific, probabil cand am testat eu se facea o regenerare. Dimineata nu era nicio diferenta intre consumul in N/P sau D.
scuze

#106
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,654
  • Înscris: 03.12.2005
Sa repetam.
O masina cu convertizor de cuplu are doar ulei intre motor si cutie. Sunt ceva forte irosite cand sta pe loc in D, dar nu se uzeaza nimic.
Una cu ambreiaje are un material abraziv. Credeti ca, atunci cand sta pe loc in D, motorul freaca acolo la discurile alea in gol?

#107
NikoroB

NikoroB

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 26.05.2022
Cei mai amuzanți astia care și-au luat automată ca sa nu mai mestece in schimbator si la semafor tot schimba din d in n sau chiar in p. Totusi cei mai amuzanți sunt aia care schimbă manual si treptele. La VW am tot vazut. Asta era rețeta minune ca sa nu se strice mechatronicul.

Edited by NikoroB, 05 September 2022 - 23:34.


#108
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,421
  • Înscris: 22.10.2007

View PostSmedmscss, on 04 septembrie 2022 - 11:45, said:

Am un Insignia. Cu motorul încălzit și maneta în P, consumul instant este 0,7l/h, cu frâna apăsată sau nu. Cu maneta în N, la fel, 0,7l/h. Cu maneta în D, cu frâna apăsată, consumul instant este 1,2l/h, deci ceva lucrează, ceva se opune motorului de trebuie să își mărească instantul ca să-și mențină relantiul. Pe scurt, ceva se uzează. La semafor, eu întotdeauna trec maneta în N. În 5 ani n-am avut nici o problemă.
se uzeaza, dar de la bagat si scos din D, se si simte cum cupleaza cutia, pe cand daca sta in D o turbina impinge ulei spre alta turbina ce e tinuta pe loc de franele masinii, deci uzura 0.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate