Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...
 Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?
 Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation

Reziliere contract Digi Mobil?
 

Embedded pareri

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
RazvanEtti

RazvanEtti

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 13.10.2020
Salutare la toata lumea, sunt in anul 4 la Electronica Aplicata si de 1 an lucrez ca frontend developer(html,css,javascript,react,angular) iar in acest an universitar mi-a placut foarte mult cursul de microcontrolere.Am avut ocazia sa lucrez in cadrul facultatii la mai multe proiecte, cum ar fi: termostat de camera, circuite de masurare al nivelelor, etc.Imi place ideea de combinatie dintre software si hardware, desi initial m-am speriat de limbajul de asamblare, o data ce am inceput sa il studiez serios chiar mi-a placut.Proiectele le-am facut in C folosind Keil iar circuitul in Proteus.In aceasta vara m-am decis sa aprofundez acest domeniu cu scopul de a fi acceptat la un internship, efectiv ma atrage acest domeniu(asa cred).Din ce am observat pe piata muncii, acest domeniu este unul foarte mic, joburile in aceasta directie sunt foarte limitate(chiar si in Cluj).Intrebarea mea este: are rost sa investesc timp si resurse in aceasta directie sau sa raman pe frontend development si sa invat si backend pentru un salariu mai bun ? Intreb si sunt curios din punctul de vedere al oamenilor care au avut tangente cu acest domeniu si care ar fi sfatul lor.

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member