Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Salariu prea mare - ordin de mini...

Servodirectie Massey Ferguson 35x...

Izolare pod casa
 Masina buget 5000 euro

Reparare lustra led

Essilor vs. Hoya

Acces blocat / Website T5
 Medieval (2022)

Secolul XXI suna (1964)

Software pentru calculat suprafet...

Program copiere date Samsung J5 l...
 Contestatie amenda anulata in ins...

Folosire filezilla

Alegere panouri fotovoltaice

Intrare gratuita la Antipa daca a...
 

Polo in trei pistoane

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,230
  • Înscris: 27.01.2016
Astazi dupa un drum de 700 de km in care pe autostradă am turat motorul din plin m-am trezit la un moment dat in trei pistoane.  Si am mers cu ea asa vreo 60 km dupa care zic stai sa gasesc un service sa schimbe bujia. Am tras pe dreapta si am oprit motorul vreo 10 minute pentru a suna la service. Dupa aia dau cheie si motorul merge perfect. Am mai facut vreo 200 km impecabil. Acum imi vine sa-mi trag palme una pentru ca s-a defectat, pe-asta o pot înțelege,  dar cum dracu s-a reparat singură?

#2
pasilla

pasilla

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 44,374
  • Înscris: 31.03.2012
Probabil ca repornirea ECU si-a facut treaba.

Edited by pasilla, 28 June 2022 - 17:18.


#3
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,230
  • Înscris: 27.01.2016

 pasilla, on 28 iunie 2022 - 17:18, said:

Probabil ca repornirea ECU si-a facut treaba.
Dar de ce a picat un piston? Sa fi fost din calculator?

#4
pasilla

pasilla

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 44,374
  • Înscris: 31.03.2012
Habar nu am, dar pentru ca si-a revenit presupun ca da.
Poate ca vreun senzor a trimis o informatie gresita si ECU a blocat acel cilindru.
Oricum nu cred ca a fost doar o eroare ireproductibila in viitor.

Edited by pasilla, 28 June 2022 - 17:26.


#5
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.07.2020
Orice eroare ramane stocata, chiar daca intre timp s-a rezolvat. Deci service, diagnoza si apoi hotarasti ce si cum...
Dar parca polo chiar avea 3 cilindrii...

#6
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,230
  • Înscris: 27.01.2016
Al meu are patru

#7
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,263
  • Înscris: 25.01.2007
de unde ai tras concluzia ca merge in 3?

#8
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 114,534
  • Înscris: 07.02.2003

 Testosteron, on 28 iunie 2022 - 17:13, said:

Astazi dupa un drum de 700 de km in care pe autostradă am turat motorul din plin m-am trezit la un moment dat in trei pistoane.  Si am mers cu ea asa vreo 60 km dupa care zic stai sa gasesc un service sa schimbe bujia.
Sa nu fie de la inductie. Sa nu mergi cu el in 3 ca termini catalizatorul.

#9
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Cetatean European Nevaccinat*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,048
  • Înscris: 10.07.2013
Verifica bobina si fisele de la bujii daca nu au contacte oxidate.
Daca totul este ok verifica si bujiile.Posted Image

Edited by xmanyacs77, 28 June 2022 - 19:25.


#10
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,508
  • Înscris: 24.06.2006

 Testosteron, on 28 iunie 2022 - 17:13, said:

am turat motorul din plin m-am trezit la un moment dat in trei pistoane.  Si am mers cu ea asa vreo 60 km
verifica nivelul de ulei la motor

#11
Testosteron

Testosteron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,230
  • Înscris: 27.01.2016

 slai, on 28 iunie 2022 - 18:36, said:

de unde ai tras concluzia ca merge in 3?
Se vede clar cand esti in trei pistoane

Uleiul e corect, bujiile, fisele corecte. Acum merge n-am ce sa mai vad.
Am dus-o la service si a confirmat ca a fost in trei bujii dar atât.

#12
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,537
  • Înscris: 08.01.2021
Schimba uleiul. Dacă a mers în 3 cilindri ai sigur benzina în ulei.

#13
pasilla

pasilla

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 44,374
  • Înscris: 31.03.2012
Benzina aia dispare rapid. Probabil ca a fost deja scoasa pe esapament.  Nu cred ca poate face probleme.

Edited by pasilla, 28 June 2022 - 20:17.


#14
KiloW

KiloW

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,537
  • Înscris: 08.01.2021
Aia din ulei nu dispare asa repede.
Când mergi în 3 sonda lambda vede oxigen în eșapament de la cilindrul fata combustie și calculatorul încerca să îmbogățească amestecul. Nu baga benzina in ulei doar cilindrul cu probleme ci parțial și celelalte.
Schimba uleiul. :)

Edited by KiloW, 28 June 2022 - 20:20.


#15
Mike1alike

Mike1alike

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,245
  • Înscris: 02.08.2020
Vezi că mai poate fi ceva. Senzorul de poziție a arborelui cotit. Injecția combustibilului se face în funcție de datele lui. Şi acesta are uneori prostul obicei de a se defecta parțial, să nu funcționeze când este încins. Şi partea proastă e că nu se înregistrează nici o eroare când e aşa, pentru că el mai trimite semnal, dar nu cel corect. Şi în baza semnalului trimis, ECU nu are informația reală cum se învârte motorul şi nu injectează suficient combustibil.
Dintre toate celelalte cauze posibile, enumerate de colegi, fişe, bujii, bobine, niciuna nu obişnuieşte să funcționeze prost când e încisă şi bine după ce se răceşte. Senzorul poziție arbore cotit are în schimb acest prost obicei. La tine e la începutul defectării, la alții când e defect şi e fierbinte, opreşte motorul şi nu îl mai poți porni până ce nu se răceşte. Dacă îți mai apare problrma, să verifici înainte de orice, acest senzor.

#16
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,215
  • Înscris: 03.12.2005

 KiloW, on 28 iunie 2022 - 20:19, said:

Aia din ulei nu dispare asa repede.
Când mergi în 3 sonda lambda vede oxigen în eșapament de la cilindrul fata combustie și calculatorul încerca să îmbogățească amestecul. Nu baga benzina in ulei doar cilindrul cu probleme ci parțial și celelalte.
Schimba uleiul. Posted Image

Not really, pentru ca misfire detection e ceva prezent in ECU de multi ani de zile. Si oricand e detectat un misfire event injectorul de pe cilindrul ala e dezactivat.

 Mike1alike, on 28 iunie 2022 - 20:21, said:

Vezi că mai poate fi ceva. Senzorul de poziție a arborelui cotit. Injecția combustibilului se face în funcție de datele lui. Şi acesta are uneori prostul obicei de a se defecta parțial, să nu funcționeze când este încins.


Zau? Si alege sa faca asta cu precizie la fiecare a 8a rotatie a arborelui?
De asemenea, stii ca exista un mecanism de verificare prin compararea fazajului intre semnalul de la arbore si cel de la axa cu came, nu?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate