![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cafeneaua Vodafone România: Discuții la liber...
Last Updated: Dec 01 2023 21:55, Started by
RODigitalum-megafanro
, Nov 19 2015 08:28
·
48

#14599
Posted 18 September 2023 - 16:07

După 13 ani de UPC/Vodafone de azi am trecut la Digi. Probabil 13 a fost cu ghinion. Pentru ei sau pentru mine, rămâne de văzut
Probabil că rămâneam în continuare la Vodafone dacă nu făceau măgăria cu creșterea de 1.2 euro. Să fie sănătoși! Primul șoc după 13 ani de UPC/Vodafone este diferența de calitate la internet. Un test făcut cu Samsung S23 plus ![]() |
#14600
Posted 18 September 2023 - 22:27

Edit: Topic greșit
Edited by LV2355, 18 September 2023 - 22:34. |
#14601
Posted 20 September 2023 - 12:16

Astazi m-au sunat iarasi de la Vodafone cu o ultima incercare de a ma determina sa raman la Vodafone.
A oferit un pret de 40 de lei pentru tot pachetul tv, plus toate extraoptiunile, plus net 500, plus 2 CI si DVR Am intrebat-o iarasi, unde mai e "situatia economica, inflatia, pretul carburantior"? Mi-a spus ca acea marire li s-a impus de la nivel inalt, cu toate ca ei au transmis ca nu e ok sa o puna si la cei cu abonamente deja mari. Bla, bla, bla In replica, i-am explicat doamnei cat de bine merge net-ul de la DIGI, cu 1 gbps download si 1 gbps upload Si ca sa fie magari pana la capat, cu toate ca ziua de facurare este ziua de 8, iar eu acum am platit pana pe 07.10.2023, a zis ca imi incheie contractul cu data de 15 octombrie. Ca sa mai traga niste bani in plus. |
#14602
Posted 20 September 2023 - 13:25

Iti recomand sa nu platesti factura urmatoare, ci direct pe ultima, cea din noiembrie.
Altfel, vei plati in avans o luna si vei avea factura din noiembrie cu minus, deci, de recuperat bani. Asadar, daca nu vrei batai de cap, platesti doar ce vine in noiembrie. |
#14603
Posted 20 September 2023 - 14:18

Pai factura nu este pe luna în curs?
De exemplu pe 8 septembrie s-a emis factura având ca perioadă facturată 08.09-07.10.2023 Pe 8 octombrie ar trebui sa se emită factura cu perioadă de facturare 08.10-15.10.2023 Daca ei au spus că abonamentul se închide cu data de 15 octombrie, următoarea factura ar trebui să fie 8.10-15.10. Nu trebuie sa îmi factureze toată luna octombrie |
#14604
Posted 20 September 2023 - 14:48

Eu am si digi si vdf. Vdf da un pret atat de mic incat n are rost sa il inchid, iar tvul de la digi poate fi din partea casei daca te duce capul.
Dau 90 lei in total pt doi operatori. |
#14605
Posted 20 September 2023 - 15:10

Pai factura nu este pe luna în curs? De exemplu pe 8 septembrie s-a emis factura având ca perioadă facturată 08.09-07.10.2023 Pe 8 octombrie ar trebui sa se emită factura cu perioadă de facturare 08.10-15.10.2023 Daca ei au spus că abonamentul se închide cu data de 15 octombrie, următoarea factura ar trebui să fie 8.10-15.10. Nu trebuie sa îmi factureze toată luna octombrie Ba fix asta se va intampla. Sistemul verifica doar in data de 08.10, "vede" ca este activ contul, genereaza factura pt 30 de zile din acel moment. In 08.11, sistemul verifica si "vede" ca in 15.10 s-a inchis contul si emite factura cu minus pentru intervalul facturat anterior in avans pt 30 zile. Prin urmare, in 08.11 se va emite ultima factura, care va calcula diferenta dintre valoarea din noiembrie si cea de la factura din octombrie. Pe scurt, in octombrie vei avea facturat +100 de lei, in noiembrie -75 de lei. Asadar, vei avea de achitat 25 de lei, asta daca nu vrei sa platesti 100 lei si apoi sa stai sa recuperezi 75 de lei de la ei... |
#14606
Posted 20 September 2023 - 15:30

Ok. Mulțumesc pentru atenționare. O să am în vedere acest aspect.
|
#14607
Posted 20 September 2023 - 15:50

Eu am si digi si vdf. Vdf da un pret atat de mic incat n are rost sa il inchid, iar tvul de la digi poate fi din partea casei daca te duce capul. Dau 90 lei in total pt doi operatori. |
#14608
Posted 20 September 2023 - 16:27

ronuquet, pe 20 septembrie 2023 - 14:48, a scris:
Eu am si digi si vdf. Vdf da un pret atat de mic incat n are rost sa il inchid, iar tvul de la digi poate fi din partea casei daca te duce capul. Dau 90 lei in total pt doi operatori. Dacă îi adunam și eu acum pe amândoi ieșeam la 80 de lei. Dar nu asta era ideea. Nici nu aveam ce să fac cu amândoi. 80% din serviciile lor sunt identice. |
|
#14609
Posted 20 September 2023 - 17:50

Ai și tu și ei 30 zile pt reziliere.
Ai depus cererea pe 15 septembrie. Pe 15 octombrie se reziliază Vei fi facturat până pe 15 octombrie. Daca nu plătești, vând aia creanța la recuperatori și te sâcâie mult și bine. Vodafone e acoperit în acest caz f bine cu contactul. 30 zile preaviz. |
#14610
Posted 20 September 2023 - 19:16

Nu cred ca e vb de neplata, ca @tdan08 nu si-a manifestat aceasta intentie.
Chiar si asa, sunt niste pasi pentru recuperarea datoriei, nu se vinde imediat, pot trece luni sau ani pana acolo. Ideea era sa nu plateasca in avans pt ca apoi va fi mai greu sa isi recupereze banii de la Vodafone. Trebuie cerere / solicitare, sa dea cont bancar, sa astepte, etc. Ca sa evite tot acest demers, e mai bine sa astepte ultima factura si sa plateasca ce e acolo. |
#14611
Posted 20 September 2023 - 19:56

Da. Tocmai de aceea am luat aminte de sfatul tău.
Nu se pune problema să nu plătesc. |
#14612
Posted 20 September 2023 - 21:16

Nu uita sa duci echipamentele și să păstrezi PV de predare
Doar la magazine Vodafone. Nu parteneri. In judetul meu e un singur magazin unde se primesc echipamentele. |
#14613
Posted 20 September 2023 - 22:07

Daaaa. Sunt pățit și cu asta. Chiar anul ăsta am predat un DVR defect care luna următoare era în continuare facturat.
Când am revenit la sediul lor s-au scuzat că poate nu a mers atunci bine aplicația și nu s-a înregistrat returnarea. Noroc că am avut inspirația să cer procesul verbal la predare. Astfel au văzut dovada returului. Multe povesti am pățit în ultimul an cu "profesioniștii" Vodafone O altă poveste amuzantă (și nu prea) care s-a întâmplat în urmă cu 3 ani a fost când am renegociat pachetele. Iar consilierul Vodafone mi-a propus pachetul tv maxim, cu toate opțiunile. I-am spus că nu doresc pachetul în maghiară și nu doresc opțiunea porno. Chiar i-am subliniat în mod expres că nu doresc pachetul porno, parcă având o neîncredere în profesionalismul lor. Ca să treacă 2-3 săptămâni, iar într-o zi să îmi spună soția că băiatul nostru, în vârstă de 6 ani pe atunci, era în cameră și se uita pe un canal porno. Eu nu aveam televizoarele restricționate în funcție de conținut pentru că nu am avut vreodată conținut care să necesite așa ceva. Ca să mă întrebe apoi băiatul, de ce acolo era un domn care bagă cuc-ul în funduleț la doamna? A picat cerul pe mine și am sunat imediat la Vodafone. Ei motivând că așa era oferta negociată. Bai, voi sunteți nebuni? Așa era oferta, dar am specificat de 3 ori să nu cumva să pună acest pachet. Eu chiar mă întrebam... Doar eu am ghinionul să nimeresc toți idioții de la Vodafone? |
|
#14614
Posted 20 September 2023 - 22:39

Am patit si eu o mizerie imensa cu o ruda decedata... omu platise abonamentu in avans si apoi a decedat, am incercat sa reziliem si ni s a zis ca: compania nu face favoruri, intr un final am reusit dupa ce am dat de unu destupat la cap care sa inteleaga ca decesul este una dintre clauzele de reziliere (contractul inca mai avea perioada). Apoi am vrut sa cerem si banii platiti in avans... ni s a zis ca decedatul trebuie sa depuna cerere de retur, si ca asta e cam imposibil... (lucru notat si de pers care mi a comunicat informatia) au ramas la ei banii, cu ei sa si faca auditul ca sa vanda sa se care de incompetenti-imbecili ce sunt.
Edited by ronuquet, 20 September 2023 - 22:41. |
#14615
Posted 21 September 2023 - 09:23

Rezilierea pe motiv de deces nu este OPTIONALA.
Ai dat de un prost care nu intelegea ce inseamna deces, probabil. Cat despre plata in avans (mai exact doar ceea ce mai ramasese din ea), o puteai recupera si pe aceea. Cine are certificatul de deces, poate solicita anumite lucruri in numele decedatului. Ar fi trebuit sa ii ameninti cu ANPC si cu datul in judecata. Legal, nu cred ca au voie sa opreasca ceva ce face obiectul unui contract reziliat. |
#14616
Posted 21 September 2023 - 21:34

Aveti idee cum pot fixa mediaboxul daca nu mai are imagine pe canale? E ala mic cu derulare, Vodafone TV ... are sunet, apare meniul, intra in aplicatia HBO unde imi arata imagini din filme/seriale in meniu, dar cand dau play sau incerc sa ma uit la continut video pe canale TV, aud doar sunetul (eventual vad subtirarile, fara video). Trebuie schimbat sau ii pot face ceva reset? De exemplu daca dau pe Animal Planet, vad subtitrarile pe un fundal negru ... si atat. Nici macar sunet. Pe History de exemplu am sunet, dar nu am imagine. E o chestie software? I-am dat si o resetare la setarile din fabrica, fara succes. Nu-mi arata vreun update de soft ca sa pot sa-i dau ...
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
1 members, 0 guests, 0 anonymous users
linked