Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Un motor nou de 1.6 e mai bun ca unul de 1.6 de mai demult?
#19
Posted 22 June 2022 - 15:04
cupcake1308, on 22 iunie 2022 - 14:32, said:
Mersi. Cum pe mine puterea motorului ma intereseaza la urcat portiuni mici de drum mai in panta si depasiri nepericuloase suna bine. |
#20
Posted 22 June 2022 - 15:05
#21
Posted 22 June 2022 - 15:26
#22
Posted 22 June 2022 - 15:30
Serafim606, on 22 iunie 2022 - 14:29, said:
Aha. Pana te dai cu el la vale si afli ca frana de motor e tot de drujba 1.0 . Iar cand pui 4 insi in masina, afli ca de fapt cuplul ala de betoniera s-a pierdut in turbina cat cutia de pateu Scandia Sibiu . A, si inca nu am avut nici un fel de problema cu el, la revizii ma duc si fac operatii de genul "schimb lichid frana", "completat lichid racire", "schimb filtru polen" ... iar schimbul de ulei il fac la 2 ani/30.000, cum zice producatorul, nu mai des, adica abia anul asta, cand a facut 6 ani, am facut al treilea schimb de ulei. dan1980_25, on 22 iunie 2022 - 15:26, said:
Bate pe dracu. Arata-mi mie motorul de 1 litru care bate 1.6 132 CP aspirat de pe Corolla 0-100 Octavia 3 1.0 TSI 115 CP: 9.9 secunde Cuplu maxim Corolla: 159 Nm la 4.200 rpm Cuplu maxim Octavia: 200 Nm intre 2.000 si 3.500 rpm V max Corolla: 190 km/h V max Octavia: 204 km/h In acelasi timp, consumul mediu e cu vreo 25% mai bun la Octavia. Edited by utopium, 22 June 2022 - 15:34. |
#23
Posted 22 June 2022 - 15:36
sa nu mai zic de 1.0 Ecoboost de 155 cai, ce face suta in 8.6 s.
|
#24
Posted 22 June 2022 - 15:40
#25
Posted 22 June 2022 - 15:50
bluesnake, on 22 iunie 2022 - 15:36, said:
sa nu mai zic de 1.0 Ecoboost de 155 cai, ce face suta in 8.6 s. cupcake1308, on 22 iunie 2022 - 13:07, said:
Am un Logan pe benzina cu motor de 1.4 din 2005, care merge foarte bine si nu m-a lasat niciodata la greu, dar as vrea sa-l schimb cu o masina cu un motor mai bun. Edited by utopium, 22 June 2022 - 15:55. |
#26
Posted 22 June 2022 - 15:52
Exact. La turbo ai numai avantaje: consum mic, elasticitate mare. Chiar nu vad de ce-ar fi un tel in viata sa cauti o masina aspirata, dar deh...
PS: si acum la F1 sunt tot turbo, doar ca 1.6 . |
#27
Posted 22 June 2022 - 15:57
NikoroB, on 22 iunie 2022 - 15:52, said:
PS: si acum la F1 sunt tot turbo, doar ca 1.6 . NikoroB, on 22 iunie 2022 - 15:52, said:
Chiar nu vad de ce-ar fi un tel in viata sa cauti o masina aspirata, dar deh... Edited by utopium, 22 June 2022 - 16:01. |
#28
Posted 22 June 2022 - 16:30
Hunor_66, on 22 iunie 2022 - 14:45, said:
Dar poti sa ai, comparativ, un motor cu aceeasi CP (cu altul), dar cu un cuplu mai mare. Ce cuplu ai la 2500rpm daca ai sa zicem 80cp la turatia aia? Nu imi spune ca... depinde Ca nu depinde de nimic. PS. Daca nu te descurci, poti intreba si raspund. Initiator, poti lua linistit turbo 1.0. Va fi racheta fata de ce esti obisnuit. La fel de linistit poti lua si 1.6 aspirat daca gasesti ceva. Elantra cred ca mai are. Se va simti bine diferenta fata de golan in orice treapta si la orice viteza. Edited by underb, 22 June 2022 - 16:30. |
|
#29
Posted 22 June 2022 - 16:31
mirel3003, on 22 iunie 2022 - 14:24, said:
Legat de fiabilitate, motoarele aspirate sunt putin mai fiabile ca cele turbo. Doar japonezii si koreenii au mai ramas pe motoare aspirate deocamdata,dar si astia incep sa schimbe din ce vad... Oricum eu astept primul Land Rover sau Tuareg cu motor de 1.3l cu turbina (ca sa fie in trend)!Astea mari trec direct la hybrid sau fullelectric.... |
#30
Posted 22 June 2022 - 16:51
utopium, on 22 iunie 2022 - 15:30, said: 0-100 Corolla 132 CP: 10.2 secunde 0-100 Octavia 3 1.0 TSI 115 CP: 9.9 secunde Cuplu maxim Corolla: 159 Nm la 4.200 rpm Cuplu maxim Octavia: 200 Nm intre 2.000 si 3.500 rpm V max Corolla: 190 km/h V max Octavia: 204 km/h In acelasi timp, consumul mediu e cu vreo 25% mai bun la Octavia. Ford Focus 1,2 turbo 125 CP: 10,2s Ford Focus 1.0 100 CP: 12,1s Honda Civic 1.0 129CP: 10,4s Hyundai i30: 1.0 turbo 120 CP 11,2s Deci adevarul e la mijloc. Doar anumite motorizari 1.0 turbo sunt mai rapide 0-100 decat 1.6 aspirat de pe Corolla. |
#31
Posted 22 June 2022 - 17:23
1.4 MPI de Logan era un motor puturos rau. Acelasi motor pe un Renault Symbol, rupea asfaltul si se tura usor. Orice masina de peste 100 CP si cuplu de la 170Nm in sus, matura cu Loganul din 2005 pe jos. Iti recomand motorizarea de 1.0 TSI 115 CP pentru ca are un cuplu foarte bun si consum redus.
Am condus Logan 1.4 mpi 2005, Renault Symbol cu acelasi 1.4 mpi si acum conduc un Golf 7 cu 1.0 TSI si stiu de ce sunt capabile. Intradevar, 1.0 TSI cu 3 cilindri nu are frana de motor dar asta ii permite sa ruleze foarte economic. Motorul nu are frecari interne dar nici cilindreea nu-i permite. In oras, inprimele ore ale diminetii pot ajunge la un consum de sub 6% si in trafic sub 8%. La un drum pana in Bulgaria si inapoi imi ajunge un rezervor, cu un consum de 5.3% pe 800 Km, masina incarcata cu ac pornit. La Golf 1.0 TSI 110CP face suta in 9.9s. Cred ca e cel mai rapid motor de 1L. Golful arata si se simte ca o masina micuta comparativ cu alte marci. De asta nu prea e cautata. Edited by Leo2006, 22 June 2022 - 17:32. |
#32
Posted 22 June 2022 - 18:32
#33
Posted 22 June 2022 - 19:47
Leo2006, on 22 iunie 2022 - 17:23, said:
Logan roti pe 15 vs Symbol roti pe 14 Logan cutie etajata pentru consum vs Symbol cutie de fuga Am testat logan 1.4 cu roti pe 14 si nu am simtit diferente fata de Simbol , iar Logan cu motorul de 1.6 mpi cu roti de 14 radea de Symbol Orice motorizare turbo vei alege de la Dacia va fi peste 1.4 mpi . Primul 0.9 TCE a fost inlocuitorul direct a lui 1.6 mpi nu a lui 1.4 mpi , am condus masina si merge superb . Am 1.6 mpi si as schimba cu noul 1.0 turbo +gaz , problema la turbo este calitate super la ulei si intervalul respectat in rest ...cum ti-e norocul ca la oricare alta Da, vorba colegului , oare cum se descurcau pe vremuri cu 1300-le avand in vedere ca rampa nu s-a modificat la nici un drum - se descurcau decent, atunci nu faceai liniute cu nimeni si nu simteai nevoia sa treci de 130km/h ca nu te grabea nimeni, nu aveai de raspuns la 4 smartphone-uri . Azi daca nu-i iei fata la celalalt nu esti pe barosaneala, minim 300cp sub capota , nu suporta duodenul tau sub aceasta putere , va mai fi un timp scurt aceasta parte dupa care vom intra in alta etapa , alt mijloc de a ne fali - cati Watt are bateria ta Edited by ldpe, 22 June 2022 - 19:54. |
|
#34
Posted 22 June 2022 - 19:56
[ https://frankfurt.apollo.olxcdn.com/v1/files/ia5u33nger1v2-RO/image;s=1000x700 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Un Ford Focus 2 din 2007, motor aspirat 1,6 TI-VCT, 115 CP, Acceleraţie de la 0 - 100 km/h in 10.8 sec, cuplu maxim 155 Nm @ 4150 rot/min, este ok: https://www.olx.ro/d...07-IDfs0y9.html *Cu unul identic am strabatut Trans Bucegiul fara stres, iar curbele stranse nu creeaza probleme. Edited by xmanyacs77, 22 June 2022 - 20:02. |
#35
Posted 22 June 2022 - 20:02
cupcake1308, on 22 iunie 2022 - 14:43, said: Ma intereseaza in special sa pot urca pante usor mai inclinate fara sa simt ca se poate opri motorul Ai incercat să schimbi treapta de viteză? E mai ieftin decât să schimbi mașina. Inclusiv în depășire, nu are nici pe dracu dacă o duci spre 5000 de ture. Când aveam benzinară, vedea frecvent 5000-6000 de ture pe distanțe scurte si am dat-o la fier vechi cu motorul bun. Edited by PoeOvidiu, 22 June 2022 - 20:09. |
#36
Posted 22 June 2022 - 20:15
Eu am 1.4 non-turbo, 80CP, 130nm, dar nu am patit vreodata sa am probleme la vreo panta. Urci cu treapta mica daca e nevoie si aia e.
Daca ar fi sa aleg acum, nu as alege un 1.6 natural aspirat, as alege 1.0 turbo, ca sa pot face economie in oras si sa am si putere/cuplu la nevoie, desi nici cu 80CP/130nm n-am simtit nevoia de mai mult. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users