Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Probleme cutie viteza Tiguan
Last Updated: Jun 22 2022 08:23, Started by
Isaak
, Jun 21 2022 19:01
·
0
#1
Posted 21 June 2022 - 19:01
As avea o intrebare: am un Tiguan diesel din 2009, cu cutie manuala, si de ceva timp schimba vitezele tot mai greu (atat la intrare cat si la iesirea din treapta de viteza). Ceva de genul:
- Cand stationeaza cu motorul pornit schimba usor, totul e OK; - In mers, cu cat motorul este mai turat, cu atat schimba mai greu. Se comporta la fel indiferent de treapta de viteza in care e. Un mecanic mi-a spus ca probabil e discul de ambreiaj uzat, dar as vrea sa aud si alta opinie, sa nu schimb discul degeaba. Merci. |
#2
Posted 21 June 2022 - 19:12
Pare ca sunt probleme cu ambreiajul. Nu e neaparat discul.
Edited by pasilla, 21 June 2022 - 19:13. |
#3
Posted 21 June 2022 - 20:21
#4
Posted 21 June 2022 - 20:25
Discul uzat patineaza in mers.
Eu zic ca mai degraba e placa de presiune. Orice ar fi nu conteaza, oricum se schimba tot kitul de ambreiaj. |
#5
Posted 21 June 2022 - 20:32
Kit de ambreiaj ! Din cauza manoperei , nici nu merita sa le schimbi pe bucati !
|
#7
Posted 21 June 2022 - 20:34
#8
Posted 21 June 2022 - 22:04
Un ambreiaj uzat face pedala sa se simta tare la apasare si debraierea e foarte sus. Un ambreiaj nou la masina asta (si altele din familie) cupleaza la 2 cm ridicarea de la podea a pedalei. Daca poti integra informatiile din prima propozitie atunci ai raspuns la problema ta. Nu e obligatoriu sa patineze un ambreiaj uzat , decat in faza uzurii catastrofale. La motoarele cu cuplu mare forta de apasare din placa de presiune este dimensionata corespunzator, tine pana uzura placilor de frictiune ajunge la nituri si ajung sa amprenteze placa si volanta
|
#9
Posted 22 June 2022 - 08:23
Mai schimba o data mecanicul,la descrierea facuta mecanicul a probat masina sa bage in viteza?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users