Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Premier Energy - cei mai mari hoti
Last Updated: Jun 18 2022 10:37, Started by
GabyF
, Jun 17 2022 09:03
·
0
#1
Posted 17 June 2022 - 09:03
Din februarie acest an m-am mutat la Premier Energy pentru ca aveau preturile mai mici.
Mare greseala. Din februarie pana acum aceasta firma m-a furat la fiecare factura. Cel mai mare furt a fost ca au inversat ordinea de aplicare a ordonantelor de la guvern. In loc sa aplice la pretul initial intai plafonarea, apoi compensarea, ei fac exact invers, ca sa fie compensarea cat mai mare si implicit sa ia multi bani de la guvern si factura noastra sa fie cat mai mare. In felul asta firma pacaleste si statul si utilizatorul. Dupa aceasta metoda de calcul ordonanta privind compensarea este numai pentru firma, nu si pentru utilizator. Mai concret, au emis o factura de aprox 500lei. Daca la pretul initial aplicam plafonarea, factura ajungea cam la acelasi pret. In concluzie, ordonanta privind compensarea nu mi-a oferit mie absolut nici-o reducere. Naspa e ca cei de la ANPC si ANRE nu facut nimic, doar mi-au trimis niste raspunsuri standard in care citau ordonantele. Alta problema, nu tin cont de indexul trimis de mine, mereu pun in plus fara sa ia in considerare pozele doveditoare. Este o firma de evitat! |
#2
Posted 17 June 2022 - 09:49
Da nu mai bine pui si acea factura sa vedem si noi furtul?Sa vedem clar consumul si totalul
Mi-e greu sa cred ca au elaborat schema de furat clientul si statul in acelasi timp |
#3
Posted 17 June 2022 - 09:52
Banuiesc ca deja te-ai si mutat de la ei. Altfel de pomana te plangi pe aici, facturi mari tot o sa iti vina.
|
#4
Posted 17 June 2022 - 11:31
baribalu, on 17 iunie 2022 - 09:52, said:
Banuiesc ca deja te-ai si mutat de la ei. Altfel de pomana te plangi pe aici, facturi mari tot o sa iti vina. Deocamdata nu pot ca-mi raman banii la ei, sper sa se rezolve si sa scada factura, apoi plec rapid. ceanu1980, on 17 iunie 2022 - 09:49, said:
Da nu mai bine pui si acea factura sa vedem si noi furtul?Sa vedem clar consumul si totalul Mi-e greu sa cred ca au elaborat schema de furat clientul si statul in acelasi timp Uite dovada mai jos, la suma initiala de 403,09 lei intai aplica compensatia, la rezultat aplica plafonarea. Un calcul simplu, doar aplicand plafonarea: 0,31lei/kWh x 1565.072kWh = 485.17lei Factura mea a fost 487,32lei, deci compensatia a fost cu zero beneficii pentru mine. Mai trist este ca cei de la ANPC si ANRE nu s-au prins. Smecherii de la Premier Energy nu au trecut in factura calculul, tocmai ca sa ascunda frauda, au trecut doar cat au scazut conform ordonantelor. Raspuns Premier Energy cu explicatiile de calcul Attached FilesEdited by GabyF, 17 June 2022 - 11:20. |
#5
Posted 17 June 2022 - 12:04
GabyF, on 17 iunie 2022 - 11:31, said:
Deocamdata nu pot ca-mi raman banii la ei, sper sa se rezolve si sa scada factura, apoi plec rapid. Ar trebui sa pleci inainte. Pana se rezolva, facturi de genul asta or sa tot vina. Si nu stie cand se va rezolva. Din cate stiu, vei putea sa-ti recuperezi banii si daca nu mai esti clientul lor. |
#6
Posted 17 June 2022 - 12:05
#7
Posted 17 June 2022 - 12:28
IncredibleWiring, on 17 iunie 2022 - 12:04, said:
Ar trebui sa pleci inainte. Pana se rezolva, facturi de genul asta or sa tot vina. Si nu stie cand se va rezolva. Din cate stiu, vei putea sa-ti recuperezi banii si daca nu mai esti clientul lor. Nu cred c-o sa recuperez banii de la o firma care emite astfel de facturi, sigur nu usor. Nu mai exista compensatie acum, e mai greu sa faca smecherii. In acest moment doar indexul il pun dupa cum vor ei. |
#8
Posted 17 June 2022 - 13:20
#9
Posted 17 June 2022 - 14:16
in textul legii 226/2021 vad ca compensarea se acorda din consumul facturat (adica pretul curat fara alte deduceri)... nu plafonat.... deci unde-i japca?
Edited by MooF2010, 17 June 2022 - 14:17. |
#10
Posted 17 June 2022 - 15:51
|
#11
Posted 17 June 2022 - 16:06
Cum e pana la urma, eu primesc de la EON niste facturi fara detalii de calcul. E cazul sa-i verific?
|
#13
Posted 18 June 2022 - 10:37
Am verificat, la o factura din ianuarie, doar cu plafonarea aplicata, pretul iese aproximativ la fel.
Pentru ce mai este compensatia, la noi nu reduce cu nimci factura? E groasa! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users