Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Problema pornire

Parere seria 4.

Recomandare trepied pt Godox SL15...
 Un documentar amuzant despre un b...

Sare fina?

poate cineva sa completeze circui...

Problema cu youtube si yahoo mail
 Cer o umila recomandare pentru ca...

Unde fac distribuția 1.4 tsi...

Ceas de masa desteptator

Singuratatea dupa 30 de ani? Cum ...
 Ce intelegeti din aceasta formula...

Passat B8 Variant 4motion 2.0 dsg

Curea distributie slaba?

ZF vs DSG / 2.0 TDI vs B47
 

Stecher EV DC 3.75 MW

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,192
  • Înscris: 26.11.2001
CharIN Officially Launches The Megawatt Charging System (MCS)

The new connector can handle up to 3,000 A at up to 1,250 V to charge heavy-duty vehicles quickly.

Attached File  Screenshot 2022-06-16 at 21.58.08.jpg   368.11K   71 downloads


Quote

According to CharIN's website, the MCS is designed for a maximum current of 3,000 A (3 kA) at up to 1,250 V (1.25 kV), which means a potential 3,750 kW (3.75 MW) of peak power. That's an order of magnitude more than the 350-500 kW of the CCS Combo connector, which was used as a base for the MCS development.

Well... CCS is so dead :(

Sursa

#2
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,300
  • Înscris: 06.09.2004
suntem inca in perioada de experimentare, o sa mai treaca ceva timp pana o sa se ajunga la un standard pentru toata industria care sa reziste in timp. eu unul sper sa trecem de faza asta a masinilor incarcate la priza, dar ramane de vazut…

#3
istratei

istratei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,699
  • Înscris: 25.11.2004
3000 de amperi prin degetarele alea? doamne feri!
doar o fractiune de timp, pana se lipesc.

#4
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,144
  • Înscris: 15.04.2019
Ce sursă/acumulator EV suportă 3.000 A? A, peak power. Milisecunde.

Edited by __Dan__, 16 June 2022 - 22:22.


#5
Ninja

Ninja

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 07.12.2002

View Post__Dan__, on 16 iunie 2022 - 22:21, said:

Ce sursă/acumulator EV suportă 3.000 A?
Millennium Falcon-ul probabil.

#6
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 114,526
  • Înscris: 07.02.2003

View Postistratei, on 16 iunie 2022 - 21:39, said:

3000 de amperi prin degetarele alea? doamne feri!
doar o fractiune de timp, pana se lipesc.
E o greseala sau teapa, n-au cum sa duca atata. La cum arata 600-800A ar fi posibil.

Edited by andreic, 16 June 2022 - 22:41.


#7
atw

atw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 05.09.2017

View PostCourage, on 16 iunie 2022 - 20:58, said:

Well... CCS is so dead Posted Image
Standardul MCS nu se vrea a fi inlocuitor de CCS, e doar pentru vehicule comerciale grele (camioane, autobuze, etc.).
E compatibil cu CCS la nivel de protocol de comunicare, deci se va putea incarca prin adaptoare MCS->CCS si CCS->MCS la nevoie, evident limitat la putere de CCS.
Conectoarele au fost testate la 350A fara racire (nimic deosebit, cam la fel ca CCS), 1000A cu racire in cablu si in conectorul de pe cablu, si 3000A cu racire in ambele conectoare (si pe cablu, si pe masina). Banuiesc ca or sti ce fac baietii aia care lucreaza de 4 ani la asta.

#8
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 529
  • Înscris: 12.02.2008

View Post__Dan__, on 16 iunie 2022 - 22:21, said:

Ce sursã/acumulator EV suportã 3.000 A? A, peak power. Milisecunde.

Pentru un pachet de acumulatori cu capacitate de 1000 kWh nu ar trebui sa fie o problema sa primeasca o rata de incarcare de 3C pentru cateva minute. Evident, cu solutii serioase de racire de la un capat la altul. Pentru autovehicule utilitare de mare tonaj si cursa lunga 1000 kWh va fi ceva absolut normal.

#9
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,746
  • Înscris: 29.03.2006
Eu am propus de mai multi ani ca standardul sa ajunga pana la 8KV @ 1125 A adica 9 MW.

E prea mult 3000A, adica are nevoie de racire fortata si are pierderi mari rezistive.

Recent am vazut o surubelnita profesionala cu slot de 1,8mm care s-a topit instant de la un acumulator mic de 10,8V cu 3 celule 18650 in serie, deci curent normal pana la 20-23A si fara protectie poate 25-30A.
Varful surubelnitei a alunecat in sus pe tija si a fuzionat/s-a sudat la loc in lateral, in paralel, si toate astea instant. E inca functionala surubelnita dar arata ciudat cu varful sudat langa tija...

Pt. curent se recomanda un target de 4A/mm^2, si fortat fara racire poate 5 - 6A.

Edited by loock, 17 June 2022 - 09:07.


#10
trid_ovi

trid_ovi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 10.10.2005
Vad ca se discuta asa lejer de 3MW, 8 MW, dar de unde sa alimentezi? Ce retea duce? Ca sa nu mai zic ca tensiunile astea necesita transformatoare dedicate, nu sunt uzuale. Plus ca nu poti sa ridici cablul de jos, de greu pentru a duce curentii astia.

#11
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 529
  • Înscris: 12.02.2008
...iar tu crezi ca nimeni nu s-a gandit la un raspuns pentru intrebarile astea ? Cineva le-a dat bani baietilor astia sa dezvolte si sa valideze un conector care duce 3,75 MW fara sa aiba nimic in spate ? Nici macar un concept de statie de incarcare pe care sa vrea sa il puna in practica ?

Uite, primul rezultat pe Google pentru "CharIN MCS": https://www.charin.g...technology/mcs/

+ minune si mai mare. O statie de incarcare cu rol de concept care abia asteapta sa foloseasca noul conector: https://www.charin.g....21-revised.pdf



#12
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,548
  • Înscris: 05.12.2005
Când porneşti încărcarea se ia lumina în tot oraşul...

#13
trid_ovi

trid_ovi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 10.10.2005

View Postr_vlad, on 17 iunie 2022 - 09:36, said:

...iar tu crezi ca nimeni nu s-a gandit la un raspuns pentru intrebarile astea ? Cineva le-a dat bani baietilor astia sa dezvolte si sa valideze un conector care duce 3,75 MW fara sa aiba nimic in spate ? Nici macar un concept de statie de incarcare pe care sa vrea sa il puna in practica ?


Pai conectorul este doar una din piese ce formeaza tot ansamblul.

View Postmihaicozac, on 17 iunie 2022 - 09:36, said:

Când porneşti încărcarea se ia lumina în tot oraşul...

Pai avand in vedere ca pe standardul vechi se considera cam 6kW de apartament, 4MW inseamna 660 apartamente, fara a lua in calcul si indicele de simultaneitate.

Edited by trid_ovi, 17 June 2022 - 10:01.


#14
r_vlad

r_vlad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 529
  • Înscris: 12.02.2008
Care standard ? Care apartament ? Despre ce vorbim aici ? Sau ai impresia ca vor face statie de incarcare pentru camioane de cursa lunga bransata la reteaua de distributie care deserveste cartierele de blocuri comuniste. Hai sa iesim din lumea asta mica in care ne traim viata cotidiana si macar sa plecam de la premisa ca exista si lucruri pe care nu le cunoastem sau ca exista oameni, organizatii care isi fac treaba mai bine decat ne facem noi.

#15
costini

costini

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 375
  • Înscris: 18.05.2019
V-ati intrebat vreodata ce putere are o locomotiva CFR? Sau un metrou? Sau un tramvai mai mare? Vi se pare ca atunci cand pleaca acceleratul spre Satu Mare pica lumina in Giulesti?

Sau v-ati intrebat vreodata cat consuma un mall gen Baneasa? Cu toate magazinele, AC-urile, frigiderele si ce mai au pe-acolo?

#16
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 114,526
  • Înscris: 07.02.2003
Da, o locomotiva electrica standard are undeva cam 4MW in full load, depinde de modelul de locomotiva si de cat efort depune, ca una e la tren de marfa alta e la pasageri. In medie 5000-6000 cai putere.

View Posttrid_ovi, on 17 iunie 2022 - 09:26, said:

Vad ca se discuta asa lejer de 3MW, 8 MW, dar de unde sa alimentezi? Ce retea duce? Ca sa nu mai zic ca tensiunile astea necesita transformatoare dedicate, nu sunt uzuale. Plus ca nu poti sa ridici cablul de jos, de greu pentru a duce curentii astia.
Exact, transformatoare dedicate cum vor fi la statiile de incarcare STB, vine e-distributie si puna traful la laia in curte si face si linie de medie tensiune dedicata Posted Image

Cam asa arata un 10MW de la 33KV.
[ https://5.imimg.com/data5/ID/YV/MY-39022483/10-mva-power-transformer-500x500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by andreic, 17 June 2022 - 18:53.


#17
atw

atw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 05.09.2017
Pai... exact asa se face. What's so funny? Posted Image
STB-ul are deja 38 de substatii electrice de tractiune, cu putere medie 3.6MW/bucata (au in total 137.2MW putere instalata pentru tractiune). Asta am gasit in documentele lor, sunt publice.
Iar alea noaptea nu alimenteaza nimic.
Pana om ajunge noi sa avem autobuze electrice cu incarcare la 3MW, peste 20 de ani, chiar nu cred ca va fi o problema.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate