Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Probleme Golf 4.
Last Updated: Jun 18 2022 20:46, Started by
McGabby
, Jun 16 2022 19:54
·
0
#1
Posted 16 June 2022 - 19:54
Salutare.
Acum 2 luni mi-am cumpărat un Golf 4 și am ceva probleme la el. Golf 4 2001 coupe 1.4 benzina 16v 1. Ca sa o pot baga în I viteză trebuie sa țin apăsat puțin schimbătorul ca și cum as baga în marșarier, și întra destul de greu și forțat, trebuie sa o încerc de multe ori și nici la marșarier nu întra din prima 2. La pornire trebuie sa o accelerez de câteva ori dacă nu, pleacă în hopuri, se tureaza singura și după se lasă pe la 400 de ture și "se zguduie motorul" destul de aiurea pentru câteva secunde . Deobicei după ce o las nedormita 5 ore + 3. Ce ulei este recomandat sa folosesc ? ( nu știu ce ulei a folosit fostul proprietar ) 4. Nu îmi apare ceasul de bord cu consumul ( am auzit ca modelele astea nu au ) 5. Am făcut cu 25 L 390 km ( am alimentat când a apart martorul ) după calcul ar ieși un consum de 6.4 - constant 70-80 extraurban și în rest regulamentar- schimbat de viteze în 2000-2300 turații maxim La 90-100 deja întra în 3000 turații/ 120 - 3500, este în regula ? |
#2
Posted 16 June 2022 - 21:49
Daca a costat ~500Euro atunci nu trebuie sa-ti faci griji, e totul normal!
|
#3
Posted 16 June 2022 - 22:21
1. Trebuie sa mergi la un mecanic. Posibil sa scapi doar cu o schimbare de ulei la cutie (probabil cazanul nu a mai vazut de mult, sau chiar niciodata, chestia asta ;-)
2. Idem ca mai sus. Un mecanic cu un tester isi poate da seama. Poate scapi doar cu o sonda lambda inlocuita si/sau clapeta de acceleratie curatata. 3. Nu conteaza ce a folosit. Vezi ce iti recomanda cartea masinii (sau cauta online). Cred ca ai normele 500 00, 501 01, 502 00 => deci 5W40. Daca vrei sa faci arogante pui Ravenol. Daca vrei ieftineala pui Total Quartz 9000 (pret/calitate imbatabil) 4. Daca nu ai computer de bord nu iti arata. Nu imi dau seama oricum exact ce spui... pune o poza cu bordul sa ne dam seama. 5. Motorul asta e gurmand. In oras, pe real, ai cel putin 10l/100km. In afara sub 6l/100km nu prea iesi nici daca mergi cu 90 la ora. Turatiile cam pe acolo sunt (100 km/ora la 3000 ture). Deh... motor mic, entry! Spor la intretinere! |
#4
Posted 17 June 2022 - 03:07
salut,
1. asa fac toate, si nu glumesc, intra greu in treapta 1 si a doua 2. probabil clapeta de acceleratie / bobina 3. un 5w40 de la castrol ar fi decent 4. nu ai computer de bord, presupun ca nici range-ul nu iti apare. ai doar ceasul in stanga si rulajul in dreapta. 5. e benzinar aspirat, e absolut normal sa stea turat si sa consume, mai ales ca are doar 75 de caluti (in carte, in practica probabil au mai murit din ei). |
#5
Posted 17 June 2022 - 04:56
horhescu, on 17 iunie 2022 - 03:07, said:
salut, 1. asa fac toate, si nu glumesc, intra greu in treapta 1 si a doua 2. probabil clapeta de acceleratie / bobina Corect cu bobinele de indictie (ca modelul asta de motor, probabil BCA) are cate una pe fiecare injector. Ar trebui sa iti clipeasca in bord matorul pentru ca evident ai missfire pe cilindul/cilindrii pe care sunt duse bobinele. |
#6
Posted 17 June 2022 - 06:38
Xman_ghio, on 16 iunie 2022 - 22:21, said:
1. Trebuie sa mergi la un mecanic. Posibil sa scapi doar cu o schimbare de ulei la cutie (probabil cazanul nu a mai vazut de mult, sau chiar niciodata, chestia asta ;-) 2. Idem ca mai sus. Un mecanic cu un tester isi poate da seama. Poate scapi doar cu o sonda lambda inlocuita si/sau clapeta de acceleratie curatata. 3. Nu conteaza ce a folosit. Vezi ce iti recomanda cartea masinii (sau cauta online). Cred ca ai normele 500 00, 501 01, 502 00 => deci 5W40. Daca vrei sa faci arogante pui Ravenol. Daca vrei ieftineala pui Total Quartz 9000 (pret/calitate imbatabil) 4. Daca nu ai computer de bord nu iti arata. Nu imi dau seama oricum exact ce spui... pune o poza cu bordul sa ne dam seama. 5. Motorul asta e gurmand. In oras, pe real, ai cel putin 10l/100km. In afara sub 6l/100km nu prea iesi nici daca mergi cu 90 la ora. Turatiile cam pe acolo sunt (100 km/ora la 3000 ture). Deh... motor mic, entry! Spor la intretinere! 1. Dacă tot o forțez asa nu e posibil sa se ducă și cutia de viteze ? 4. Computerul de bord nu apare cu, consumul mașinii, în rest apar dar km totali în stanga |
#7
Posted 17 June 2022 - 07:31
La varsta ei este posibil sa se duca orice oricand. In principiu nu moare asa de repede o cutie, dar de asta am zis sa mergi la un mecanic sa vada exact situatia.
Probabil ai afisaj simplu, nu bord computer. Evident ca orice masina iti va afisa km totali si trip, dar daca nu ai bord computer atunci nu vezi consum, etc. |
#8
Posted 17 June 2022 - 07:49
1. Ai probleme la timonerie, legătura dintre schimbătorul de viteze şi cutie. Probabil trebuie să înlocuieşti unul din cele 2 cabluri de oțel de acolo.
|
#9
Posted 17 June 2022 - 08:10
Ambreiaj uzat, timoniera dereglata , poate e necesar si schimb de ulei in cutia de viteze.
|
#10
Posted 17 June 2022 - 10:14
|
#11
Posted 17 June 2022 - 19:58
Vreau sa o pun toată la punct începând de la cel mai mic defect la cel mai mare
Cu toate astea, ce recomandări îmi puteți face pentru schimbul de ulei? |
#12
Posted 18 June 2022 - 20:14
Cam așa arată uleiul Ravenol după 1 an și 9000 km. Golf 7 1.0 TSI
IMG_20220618_211003.jpg 188.25K 9 downloads Edited by Leo2006, 18 June 2022 - 20:15. |
#13
Posted 18 June 2022 - 20:46
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users