Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Trenuri pe linii inalte ( piloni )
Last Updated: Jun 23 2022 23:52, Started by
Sucre_revenitorul
, Jun 13 2022 19:46
·
0
#38
Posted 16 June 2022 - 10:33
'' Filiera Franceza'', e nr 1 aici https: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/J-DwflCcgzI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Tsunnnami, on 14 iunie 2022 - 20:35, said: Stii unde e Adelaide? Ei, d-aia exista asa ceva, pentru ca au unde |
#39
Posted 16 June 2022 - 12:02
Cate posibilitati sunt, aia cu busu pe banda dedicata a devenit favorita. Ii o varianta mai ieftina decat pe curent cred, si mai ușor de implementat . Pe distante de 50 -70 de km oi chiar o soluție ok pentru intercity.
Edited by Sucre_revenitorul, 16 June 2022 - 12:02. |
#40
Posted 16 June 2022 - 20:45
@cristian_sen: multumesc. Pe asta mi-l aduceam aminte. Cred ca a fost recreata scena si intr-un episod din Mythbusters, si au ajuns la concluzia ca nu puteau merge cu viteza cu care spuneau.
|
#41
Posted 19 June 2022 - 23:15
Sucre_revenitorul, on 16 iunie 2022 - 12:02, said:
Cate posibilitati sunt, aia cu busu pe banda dedicata a devenit favorita. Ii o varianta mai ieftina decat pe curent cred, si mai ușor de implementat . Pe distante de 50 -70 de km oi chiar o soluție ok pentru intercity. Treaba aia e unicat, probabil e de test si posibil sa aiba niste puncte slabe, nimeni nu a mai facut-o pe planeta. Chiar si acolo, sinele de beton sunt doar in parc in rest autobuzele circula normal pe sosea unde au banda speciala. Noi ar trebui sa ne uitam la altii la nivelul nostru de pe langa noi ...Polonia, Ungaria, Cehia. Daca e sa ne aruncam ochii mai departe ar trebui neaparat sa studiem Brazilia care acum 20 ani de la nivelul Indiei cu calatori pe plafon au acum unul dintre cele mai eficiente sisteme de transport din lume...cu autobuze pe benzi speciale, alimentate de biodisel, am impresia ca japonezii si-au bagat nasul acolo. De fapt si noua japonezii ne-au facut GRATIS un plan ptr capitala dar politicienii au zis nieeeet, cum gratis fara parandarat? pufonel, on 16 iunie 2022 - 20:45, said:
episod din Mythbusters, si au ajuns la concluzia ca nu puteau merge Oricum treaba cu stalpii metalici nu cred ca s-ar mai putea face azi pe undeva prin lume, acolo au fost pusi cand metalul era ieftin si mana de munca si mai ieftina, si la discretie si probabil mai calificata (ptr acea treaba) decat azi. Acum in cel mai bun caz piloni de beton cu tablier de beton intre ele...daca s-ar respecta banii ar fi in intregime fezabil si posibil la noi. Si numai in anumite zone, nu exista o retata fixa valabila peste tot, in unele locuri e mai bine metrou subteran si suprafata in loc de tamvai, in alte locuri troleibuze in loc de autobuze si tramvai...un singur bilet ptr toate platibil direct cu cardul la km, neparat la km, adica scanezi odata la urcare si la coborare ti-a luat exact cat ai mers...ai mers mai mult de 100 km intr-o luna? Ai 10km gratis in urmatoarea. Sunt o gramada de metode ptr a te face sa folosesti transportul nu bolsevismele cu interzicerea, asta e tot ce stiu comunistii nostri cand nu fac treaba, gata, interzicem! |
#42
Posted 20 June 2022 - 02:57
tfmercedez, on 14 iunie 2022 - 17:27, said:
Asta are distanta cam mare intre statii [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/14iBvDEU9C0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ceva mai interesant din Seattle e metroul usor (electric) peste un pod plutitor (ei zic ca nu s-a mai facut asa ceva niciunde in lume) si ii dau drumul la anul (va lega Seattle de Bellevue). Masinile sunt taxate anual 1.4% din valoarea lor si banii aia se duc spre extinderea metroului respectiv (mi se pare o masura foarte buna). [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/bHpVREKbOzE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] O poza de-a mea cu podul respectiv de acum 2 luni in care se vede si linia de metrou; pe partea unde sunt eu e Seatlte si Bellevue se vede acolo in partea stanga in departare. [attachment=2638728:pano2.jpeg] Edited by MembruAnonim, 20 June 2022 - 03:07. |
#43
Posted 20 June 2022 - 07:50
cristian_sen, on 19 iunie 2022 - 23:15, said: Treaba aia e unicat, probabil e de test si posibil sa aiba niste puncte slabe, nimeni nu a mai facut-o pe planeta. Chiar si acolo, sinele de beton sunt doar in parc in rest autobuzele circula normal pe sosea unde au banda speciala. Noi ar trebui sa ne uitam la altii la nivelul nostru de pe langa noi ...Polonia, Ungaria, Cehia. Daca e sa ne aruncam ochii mai departe ar trebui neaparat sa studiem Brazilia care acum 20 ani de la nivelul Indiei cu calatori pe plafon au acum unul dintre cele mai eficiente sisteme de transport din lume...cu autobuze pe benzi speciale, alimentate de biodisel, am impresia ca japonezii si-au bagat nasul acolo. De fapt si noua japonezii ne-au facut GRATIS un plan ptr capitala dar politicienii au zis nieeeet, cum gratis fara parandarat? Pacat . Asa si cu autostrazile zicea Tudose că i-au spus chinezii ca ar face 2000 de km de autostrazi pe ani in Romania. Da nah nu a vrut nimeni. |
#44
Posted 20 June 2022 - 15:31
Sucre_revenitorul, on 20 iunie 2022 - 07:50, said: Pacat . Asa si cu autostrazile zicea Tudose că i-au spus chinezii ca ar face 2000 de km de autostrazi pe ani in Romania. Da nah nu a vrut nimeni. |
#45
Posted 20 June 2022 - 18:41
Da, am scapat, eram haliti. Si am scapat doar datorita lacomiei politicienilor care nu le-a ''iesit'' nimic la afacere (chinezii aduceau totul de acasa: oameni, materiale inclusiv motorina si mancare, nu luau nimic de aici deci nimic ptr parandarat).
MembruAnonim, on 20 iunie 2022 - 02:57, said: se vede si linia de metrou; pe partea unde sunt eu e Seatlte si Bellevue se vede acolo in partea stanga in departare. |
#46
Posted 20 June 2022 - 19:00
|
#47
Posted 20 June 2022 - 21:16
Sucre_revenitorul, on 20 iunie 2022 - 19:00, said: Ce sa intamplat in Muntenegru cu chinezii ? Dar asa a aducere aminte. Muntenegrenii s-au imprumutat la chinezi pentru o autostrada lasandu-i pe acestuia sa decida absolut tot cum va fi construita aceasta. S-a ales solutia cea mai svumpa, banii initiali s-au evaporat fortand la alt imprumut. https://www.npr.org/...o-historic-debt Bine ca s-au trezit in ceasul al treispelea si s-au milogit la UE ca sa ii salveze https://balkaninsigh...e-highway-loan/ |
#48
Posted 21 June 2022 - 22:58
Am dat pe google si am gasit. Pentru un buget asa mic era si greu sa faca planul ala.
|
#49
Posted 23 June 2022 - 23:52
cristian_sen, on 20 iunie 2022 - 18:41, said:
Da, am scapat, eram haliti. Si am scapat doar datorita lacomiei politicienilor care nu le-a ''iesit'' nimic la afacere (chinezii aduceau totul de acasa: oameni, materiale inclusiv motorina si mancare, nu luau nimic de aici deci nimic ptr parandarat). Am vazut ca Belleuve e un oras cu doar 120.00 locuitori dar e legat cu 4 benzi pe sens plus tramvai... iar benzile alea nu se opresc in giratorii si stradute de cartier. Mai avem mult pana departe... Nu e ceva deosebit in NA, spre deosebire de Europa acolo a fost si mai este destul loc pentru sosele cu multe benzi, plus ca intotdeauna s-a gandit in perspectiva. Nu ca in Ro unde in primul rand s-au gandit la bani, pierzand in timp mai mult decat daca ar fi facut naibii o banda in plus de la inceput. Imi vine in minte Podul Garii din Sibiu, vechi si ingust, renovat total acum cativa ani dar lasat tot cu 2 benzi inguste, desi la fiecare capat sunt strazi cu 4 benzi. Cum dincolo de pod se inalta niste cartiere si zone industriale, sa vezi distractie pe pod. Cu benzile dedicate- s-a mai incercat si in alte parti, studii pilot si implementari pe distante mai mici, fara cine stie ce urmari. S-a facut in cea mai mare parte luand o banda din cele existente, gatuind circulatia pe restul, iar autobuzul tot trebuia sa stea la stopuri, ba mai intra si care un rebel pe traseu si incurca. La fel ca si cu benzile ptr. biciclisti care perturba uneori serios circulatia, inclusiv cea a autobuzelor cu care impart partea dreapta a strazii. Varianta mai ieftina, traseu complet pe piloni dar autobuze: nu stiu cum ar sta cu siguranta, vehiculele pe sine stau mai bine la capitolul asta si ca fiabilitate daca-s bine intretinute. Edited by Rosebud09, 23 June 2022 - 23:53. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users