Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De la un proiect in Python la un ...

Chestie ciudata

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...
 Configuratie PC

Mufa TV

PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 

Trenuri pe linii inalte ( piloni )

* - - - - 4 votes
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1
Sucre_revenitorul

Sucre_revenitorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 462
  • Înscris: 21.07.2020
Sa zicem ca vrem sa asiguram o posibilitate de transport intre punctul A si punctul B . Pe youtube  vazut asemenea linii inalte dar numai pe anumite portiuni. Teoretic nu ar trebui sa fie foarte scumpe , pilonii de beton ar putea fi elemente prefabricate care trebuie montate doar pe teren.

#2
Ninja

Ninja

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,355
  • Înscris: 07.12.2002
Felicitari. Ai reinventat monorailul. Nu a prins prea bine.

Edited by Ninja, 13 June 2022 - 19:50.


#3
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,771
  • Înscris: 20.10.2015

View PostSucre_revenitorul, on 13 iunie 2022 - 19:46, said:

Teoretic nu ar trebui sa fie foarte scumpe ,

Glumesti cred
Ia da o cautare sa vezi.
Metroul din Vancouver e asa. Mai mult si fara manipulant.
Si nu-i rau de loc, ma rog, nu era ca n-am mai fost cu el de prin 2002

#4
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Asa ?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/e37mQLm66N0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#5
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,942
  • Înscris: 15.04.2019
E o soluție atunci când șoseaua e prea îngustă pentru șine pe sol (mai ieftine) și n-ai bani de metrou.

#6
glassofwine

glassofwine

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,028
  • Înscris: 17.11.2011
Americanii aveau așa ceva de la începutul sec XX, vezi de la min 4:30
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FWtWJAmHuc8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by glassofwine, 13 June 2022 - 20:06.


#7
Sucre_revenitorul

Sucre_revenitorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 462
  • Înscris: 21.07.2020
Linii inalte intercity nu intracity , legat de clipul de mai sus din Chicago am vaut ca o problema ar fi poluarea fonica destul de mare. Avantajul unei asemenea rute expres ar fi ca nu ar exista ambuteiaje deci si timpi ar fi destul de mici, plus ca ar putea fi automatizat.

#8
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,942
  • Înscris: 15.04.2019

View PostSucre_revenitorul, on 13 iunie 2022 - 20:07, said:

Linii inalte intercity nu intracity , legat de clipul de mai sus din Chicago am vaut ca o problema ar fi poluarea fonica destul de mare. Avantajul unei asemenea rute expres ar fi ca nu ar exista ambuteiaje deci si timpi ar fi destul de mici, plus ca ar putea fi automatizat.
Și metroul ar putea fi automatizat dar nu prea e. De asemenea nu face zgomot deasupra - doar ceva vibratii care darama ruinele.
Offtopic: Cum se traduce în română (sau engleză) "revenitor"?

Edited by __Dan__, 13 June 2022 - 20:14.


#9
Ninja

Ninja

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,355
  • Înscris: 07.12.2002
Asa sint majoritatea in Japonia in zonele metropolitane. Si este surprinzator de nederanjant sub sine. Unii chiar au case acoloPosted Image

#10
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,556
  • Înscris: 08.03.2017
E scump , cere studiu geo cinstit, calcule, executie ireprosabila la structura de rezistenta - ca la poduri , la poduri (anumite) vezi ce suntem instare  Posted Image
Aici fiind ciolanul mare se infig astia de ne costa de am putea inconjura Terra cu linie dubla de tren .
Este imposibil de aplicat la noi asa ceva , eventual pe un maxim de 5 km liniari ce ar duce la costuri de minim 1 mild de Eu/km

#11
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,210
  • Înscris: 05.06.2002

View PostNinja, on 13 iunie 2022 - 20:13, said:

Unii chiar au case acoloPosted Image
those japs....

[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3e/Building_penetrated_by_an_expressway_001_OSAKA_JPN.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Fane, 13 June 2022 - 20:43.


#12
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019

View PostNinja, on 13 iunie 2022 - 19:50, said:

Felicitari. Ai reinventat monorailul. Nu a prins prea bine.
Altă mâncare de pește.
Sunt o grămadă de metrouri / tramvaie așa.
In Nurnberg am întâlnit unul, când sus, când la nivelul solului și regim de metrou subteran in zona orașului vechi.

#13
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,771
  • Înscris: 20.10.2015

View PostSucre_revenitorul, on 13 iunie 2022 - 20:07, said:

Linii inalte intercity nu intracity , legat de clipul de mai sus din Chicago am vaut ca o problema ar fi poluarea fonica destul de mare. Avantajul unei asemenea rute expres ar fi ca nu ar exista ambuteiaje deci si timpi ar fi destul de mici, plus ca ar putea fi automatizat.

Ti-amk zis sa te uiti in Vancouver, cauta "skytrain"
Sunt sincronizate toate, fara manipulant, atunci cand jumatate in ele intra in statie cealalta jumatate pleaca si folosesc eficient energia...
Dar romanului i-ar lua vreo 80 de ani pentru 2 statii

#14
Sucre_revenitorul

Sucre_revenitorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 462
  • Înscris: 21.07.2020
Wow m-am uitat pe Wiki si youtube. Sky train a fost construit in 1986 pe 70 si ceva de km si a costat vreo 800 milioane de dolari.

#15
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,861
  • Înscris: 28.11.2006
Daca se darama ca podul ala din Neamt, mai bine lipsa...

#16
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,792
  • Înscris: 10.12.2006
Nu cred ca e chiar asa scump raportat la avantaje, wikipedia zice: This high-cost perception was challenged most notably in 1963 when the ALWEG consortium proposed to finance the construction of a major system in Los Angeles County, California in return for the right of operation. This was turned down by the Los Angeles County Board of Supervisors under pressure from Standard Oil of California and General Motors (which were strong advocates for automobile dependency).

#17
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,410
  • Înscris: 15.06.2007

View Postpufonel, on 13 iunie 2022 - 21:28, said:

Daca se darama ca podul ala din Neamt, mai bine lipsa...
eu sper ca se va inventa teleportarea

#18
hamal

hamal

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 23.09.2010
The Tibetan Railroad, pe portiunea cu permafrost e montata pe stalpi. Stalpii constau in 2 bulbi intre care circula refrigerantul, racire cu adsorbtie solara. Bulbul infipt in permafrost raceste / ingheata permafrostul in sezonul cald si il mentine inghetat. E o idee copiata dupa TransAlaska Pipeline.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate