Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Colete Online
Last Updated: Aug 07 2023 18:26, Started by
uzzi93
, Jun 09 2022 19:45
·
1
#1
Posted 09 June 2022 - 19:45
ATENTIE ! Colete online isi fura clientii
Expediez regulat prin intermediul site-ului colete online . Constant primesc mesaje cum ca nu am masurat/cantarit coletul corect si mai trebuie sa platesc o anumita suma . Am inceput sa fac poze pachetelor inainte de expediere cu o rigla pe langa ele .Cand am primit mesaj ca nu am masurat corect pachetul, le-am trimis dovezile si le-am cerut sa ceara si ei dovezi foto de la firma de curierat Cargus . Niciodata nu mi-au trimis dovezile. Am inceput sa-i banui ca este ceva putred cu colete online. Le-am scris celor de la Cargus in legatura cu un colet si Cargus a admis ca , greseala a fost a lor si vor comunica eroarea celor de la colete online. Colete online imi trimite un email in care ma anunta ca , Cargus sustine ca nu exista erori Attached Files |
#2
Posted 09 June 2022 - 20:28
Woot, ecolet, eurosender, allpacka. Nu lipsesc alternativele.
|
#3
Posted 09 June 2022 - 20:47
uzzi93, on 09 iunie 2022 - 19:45, said: Simplu! Fa o reclamatie la Cargus prin care ii anunti ca cei de la coleteonline fac magarii. Iti dai seama ca cei de la coleteonline nu vor sa piarda contractul cu Cargus si o sa inceteze cu manariile pe care le fac cu tine cel putin. Posibil cu alti clienti sa continue sa cipueasca in continuare bani argumentand ca masuratorile sunt gresite. |
#4
Posted 09 June 2022 - 21:04
Și eu am pățit la fel,dar am trimis prin dpd și mi-au dat mesaj cei de la colete online ca mai am 1,5 lei de plătit,eu chiar am crezut ca nu am masurat bine dar vad ca e o practica.
|
#5
Posted 09 June 2022 - 22:22
In Romania am trimis mereu cu Fan si n-am avut greturi. In strainatate nu stiu.
|
#6
Posted 09 June 2022 - 23:46
Eu am patit chestia asta o singura data si, surpriza, tot cu Cargus. Parerea mea este ca cei de la Cargus mai "baga strambe"! De unde stii tu ce le-a trimis cardus celor de la colete online? Poate tie ti-au raspuns una si lor alta...
|
#7
Posted 10 June 2022 - 06:07
N-au treabă colete-online, Cargus sunt măgari. Am pățit-o și eu de câteva ori, cer diferență de 1 leu, cu toate că știu sigur că nu am cântărit/măsurat greșit.
|
#8
Posted 10 June 2022 - 06:15
Woot e mai ieftin. Și alege alt curier, oricum preturile sunt cam aceleași la toți pe platformele astea.
|
#9
Posted 10 June 2022 - 10:21
Tot cu Cargus am patit, la 3 colete trimise in aceeasi zi. Le cantaresc inainte sa le trimit cu cantar digital si rotunjesc si in sus de multe ori. Am zis treaca, nu mi-a indicat corect, dar dupa am vazut diferentele. La coletul ce il declarasem de 1kg (avea vreo 950 grame), era trecut 4kg, la cel de 2kg tot 4kg. Diferentele au fost de cativa lei, dar e vorba de principiu. Am luat legatura si de atunci nu s-a mai intamplat.
Edited by Galacticul, 10 June 2022 - 10:22. |
#10
Posted 10 June 2022 - 11:48
Problema e de la Cargus. Ce treaba are Colete Online cu procesul de cantarire? Sau poate e chiar la tine problema, ca nu treci greutatea reala.
Eu am patit-o cu un colet trimis prin Colete Online via Fan Curier (in care am incredere) si aveau dreptate, am lasat 1kg cum e standard in loc sa trec 3kg. Mail-ul ti-a venit de la Cargus nu de la Colete Online. Edited by mannyx92, 10 June 2022 - 11:49. |
|
#11
Posted 10 June 2022 - 13:40
mannyx92, on 10 iunie 2022 - 11:48, said:
Problema e de la Cargus. Ce treaba are Colete Online cu procesul de cantarire? Sau poate e chiar la tine problema, ca nu treci greutatea reala. Eu am patit-o cu un colet trimis prin Colete Online via Fan Curier (in care am incredere) si aveau dreptate, am lasat 1kg cum e standard in loc sa trec 3kg. Mail-ul ti-a venit de la Cargus nu de la Colete Online. |
#12
Posted 10 June 2022 - 15:12
mannyx92, on 10 iunie 2022 - 11:48, said:
Problema e de la Cargus. Ce treaba are Colete Online cu procesul de cantarire? Sau poate e chiar la tine problema, ca nu treci greutatea reala. Primele dăți am mers pe ideea că poate nu am cântărit eu bine, pentru că folosesc un cântar de bucătărie, e posibil să fi avut colet mai voluminos, iar greutatea să nu fi fost înregistrată prea bine. Mă rog, pentru a compensa asta, oricum rotunjesc în sus. Dar am pățit-o și când eram 100% sigur de greutatea reală. Și așa cum zice și alt coleg, sunt diferențe considerabile. Un colet de 1kg nu poate ieși de 4kg la recântărire, oricât de prost am cântărit eu pe cântarul de bucătărie, să fim serioși... Cred, sincer că e vorba de un proces intenționat, pentru că s-a întâmplat atât de des. Mizează pe faptul că multă lume aproximează acele valori, și încearcă să "ciupească" de pe unde pot. |
#13
Posted 10 June 2022 - 15:31
Și tu ce relație contractuală ai cu Cargus ? Ai ghicit, absolut nici una.
|
#14
Posted 10 June 2022 - 20:14
Luati in considerare ca se calculeaza si greutatea volumetrica si daca e mai mare decat cea fizica, aceea va fi taxata, poate de acolo diferentele.
|
#15
Posted 06 July 2022 - 19:41
Am patit la fel exact la primul colet trimis prin Colete Online. Fac comanda, vine Cargus dupa 3 zile sa ridice coletul iar dupa alte cateva zile primesc email de la Colete Online in care imi scrie ca in depozitul Cargus s-a masurat si cantarit coletul. Era vorba de vreo 20-30% in plus, nu mai retin exact si imi e lene sa caut acum printscreen-urile. Imi cereau sa platesc vreo 10 lei. Le-am raspuns celor de la Colete ca e teapa, deoarece masurasem cu atentie coletul si l-am cantarit cu un cantar cu precizie de 0,1gr. Daca la masurare, dupa ce iti trantesc pe colet alte 10 colete, se poate deforma si iti iau in calcul extremitatile, la greutate nu au cum sa fenteze. Mi-au raspuns ca au luat legatura cu cei de la Cargus si au constatat ca "a fost o eroare" si nu mai trebuie sa platesc nimic.
Eu sant convins ca sant tepe date cu intentie. |
|
#16
Posted 13 July 2022 - 18:41
am patit de mai multe ori cu colete online,trimis prin firmele de curierat cargus si dpd,la unele mi-a luat banii si la altele mi lea anulat,dar uite ca dintr-o eroare* ne ia banii intentionat,1.5 lei mie,tie ,tie si tot asa,sunt in cautarea unei alternative ca astai devin nesimtiti si hoti..am avut un colet in care ce-i de la cargus mi lau facut praf si nu mau despagubit.
|
#17
Posted 14 July 2022 - 09:38
Se pare ca problema este doar la Cargus asa ca pe viitor alege alt curier! Eu cu Fan sau DPD nu am avut nici o problema din asta.
|
#18
Posted 20 July 2022 - 12:53
Din pacate nu exista intermediar precum colete-online sa ofere preturi atat de mici la expedieri.
Spre rusinea mea ,am expediat tot prin colete-online si inca au problema aceasta cu recantaritul/masuratul . Eu le trimit poze cu produsul cantarit de mine si masurat si raspunsul lor este ca cei de la Cargus sustin ca eu nu am dreptate . Mentionez ca le-am cerut sa-mi prezinte poze de la Cargus cu cantaritul/masuratul si nu au acceptat Eu ii voi reclama la ANPC de fiecare data si va sfatuiesc si pe voi sa faceti la fel |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users