Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
A furat dar a si facut !
Last Updated: Jul 06 2022 12:20, Started by
Pekiasan
, Jun 09 2022 16:58
·
0
#109
Posted 10 June 2022 - 21:30
Pai mai Maccule tu nu vrei sa fii un parvenit.
Un baron local se crede miez cu un ceas din ala la mana. E visul vieții. Cazul podului asta ne demonstrează, a cata oara, la ce nivel am ajuns. Nu mai au nicio limita. Nu contează de unde și cât fura, nu contează ca mor oameni, ceasul ala e totul. Pusesem mai devreme niște "afaceri" ale firmei ăleia de a lucrat la pod. Au fost in stare sa sape în albia Moldovei și sa lase un oraș fără apa, în același timp, în cârdășie cu aia de la apaserv minteau populația ca e din cauza secetei. Au sapat pe unde trecea magistrala de gaze. Au făcu 8 balastiere într-o zona declarata arie protejata unde tu om normal dacă te duci sa joci badminton cu copilul iei amenda ca ai stresat nustiu ce potarniche sau nutrie. Edited by remvirg, 10 June 2022 - 21:42. |
#110
Posted 10 June 2022 - 21:50
Cred ca nimeni nu își face iluzii ca nu s-a furat min jumătate din suma alocată ptr reabilitarea acelui pod.
Ptr ca este evident ca nu a fost făcută o consolidare ci o reabilitare, cosmetizare… polistiren, vopsea lavabila și doamne ajuta… 1,6 mil de euro ptr asta. Nu sunt optimist ca va fi tras cineva la răspundere. Dacă murea cineva poate, vezi Colectiv. Așa, se va cerne ceata și lucrurile vor continua la fel. Din păcate nu e cu cine… |
#111
Posted 11 June 2022 - 10:41
December, on 10 iunie 2022 - 20:34, said: Se vede ca tablierul central era lasat, avea sageata Foarte posibil ca solutia / proiectarea / executia initiale sa fi avut bube Astia au facut o expertiza de cacat, cu solutii de interventie de cacat, cu lucrari de cacat, fara receptie si s-a ajuns unde s-a ajuns |
#112
Posted 11 June 2022 - 12:20
https://m.digi24.ro/...a-lutca-1971663
Hai ca încet încet se dezleagă misterul. 20 de oi prinse sub pod. O sa se descopere ca ciobanul e vinovat, a lăsat oile sa pasca polistirenul cu care a fost consolidat podul. Edited by remvirg, 11 June 2022 - 12:21. |
#113
Posted 11 June 2022 - 14:09
Cică, într-o zi, peste Siret, se construiește un pod. Vine Gheorghe cu bicicleta în mare viteză, se apropie de capătul podului și, când vede podul în față, pune o frână hotărâtă și zgomotoasă și zice înciudat:
- Or făcut pod! Reușește să oprească până la el, se dă jos de pe bicicletă, coboară pe lângă pod în apă, traversează pe malul celălalt cu bicicleta deasupra capului și apa până la gât, apoi se întinde mulțumit la soare. Vine și Vasile spre râu, cu calul, în galop. Când vede podul, trage de-a dreptul inconștient de hățuri ca să oprească armăsarul și remarcă și el: - Or făcut pod! Ca și Gheorghe, se dă jos de pe cal, coboară în apă și se chinuiesc să traverseze râul, apoi, când reușește, se tolănește lângă Gheorghe pe iarbă. Vine și Ion cu camionul. Nu încetinește deloc, intră senin cu camionul pe pod, podul se rupe și Ion moare... Vasile se uită lung la Gheorghe, țâțâie nemulțumit și spune, mai mult pentru el: - Apăi, Ion chiar n-o văzut c-or făcut pod? |
#114
Posted 12 June 2022 - 19:37
#115
Posted 13 June 2022 - 14:09
December, on 10 iunie 2022 - 16:43, said:
Este vreo diferenta intre mine, afonul, ... si podul rupt ...? Răspunzînd la ideea pe care o aveai în minte - CJ are un departament întreg de investiții care ar trebui să stea cu ochii pe lucrări de la început pînă la sfîrșit. Teoretic în departamentul ăla sînt angajați profesioniști. Practic... tytysor, on 10 iunie 2022 - 19:12, said:
Oare? studiul de fezabilitate se ocupa de altceva, nu ofera solutii! Mount_Yerrmom, on 11 iunie 2022 - 10:41, said:
Astia au facut o expertiza de cacat, cu solutii de interventie de cacat, cu lucrari de cacat, fara receptie si s-a ajuns unde s-a ajuns aris86, on 12 iunie 2022 - 19:37, said:
Articolul ăla dovedește doar că reporterul e un român din categoria eu mă pricep la toate care a crezut că a găsit momentul să facă un articol cu poze de mare efect. Picioarele podului sînt în stare perfectă. Chestiile care par erodate/degradate sînt de fapt protecțiile contra sloaielor de gheață. Alea sînt consumabile și se repară periodic. Edited by radunic, 13 June 2022 - 14:21. |
#116
Posted 13 June 2022 - 14:39
Chestiile alea sunt consolidari suplimentare pentru pile (picioare).
Din cauza balastierei, cota talvegului (fundul albiei) a scazut foarte mult (apa ia agregatul dintr-o parte si depune in alta). Blocurile alea de beton care candva erau ingropate in albie, acum atarna ca niste greutati suplimentare de picioarele podului. Exact aceeasi chestie s-a intamplat la podul de pe Dn 2H la Milisauti.S-a lasat o pila, desi nivelul apei nu a fost atat de mare (povesteau localnicii ca apa a ajuns pana la 1m sub tablier la inundatiile din 2008, dar podul nu a avut nimic).Acum nivelul a fost la sub jumatate din atunci. Dar a subspalat fundatia.Gratie balastierei TEST PRIMA care e la mai putin de 1km in aval. Conform "Normelor privind amplasarea si exploatarea balastierelor din zona drumurilor si a podurilor", NU se poate face exploatare de balast la cel putin 1km amonte si 2 km aval de un pod. Dar deh, traim in Romania... |
#117
Posted 14 June 2022 - 06:00
[ https://images-cdn.9gag.com/photo/aVx9zVw_700b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#118
Posted 18 June 2022 - 12:27
Ieri m-am intalnit cu cineva care a lucrat la firma care a facut prima expertiza a podului.
Tipul asta de pod a fost ceva experimental, proiectat de IPTANA Bucuresti.La vremea respectiva, corespundea conditiilor de trafic-una e sa urce pe el o RABA cu 16 tone incarcatura, alta e o articulata cu 5 osii cu 40 tone si peste (ca asa cere patronu, da-l dreq de cantar sau ISCTR) Expertiza facuta acum vreo 7 ani dadea ca solutie demolare totala. Solutia nu le-a placut potentatilor de la CJ Neamt si au cerut o alta expertiza.Facuta de o fosila de peste 80 ani (pe principiul semnez azi si mor maine, banu sa iasa). Cauza principala a dezastrului a fost suprabetonarea suplimentara a tablierului si un strat gros de asfalt. Despre teste de incarcare-nici el nu crede ca s-au facut pe bune. Sa vedem ce va zice ancheta oficiala. |
|
#119
Posted 06 July 2022 - 08:37
no comment [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NZ1ydg3vp7I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#120
Posted 06 July 2022 - 12:20
STARTREK1, on 06 iulie 2022 - 08:37, said: no comment [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NZ1ydg3vp7I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Expertiza facuta acum vreo 7 ani dadea ca solutie demolare totala. Ceea ce apare si in reportaj. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users