Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 

Problema adresa de email

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
blackwave

blackwave

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 19.10.2011
Salutare!

Rog sa ma ajutati cu o solutie / recomandare in privinta problemei pe care o intampin. La firma la care lucrez de pe o singura adresa de email se expediaza f. multe email-uri catre adrese de yahoo iar filtrele lor ne-au blocat din aceasta pricina iar acum nici un email ne se mai expediaza catre o adresa de yahoo. Tot ce am putut face pana acum a fost sa vorbim cu firma ce ne gazduieste adresa de email iar ei ne-au alocat un nou IP dedicat si cu o reputatie mai buna si ne-au zis sa asteptam sa fim scosi de pe lista cu toate ca exista riscul sa fim blocati iarasi datorita fluxului mare de email-uri ce se expediaza de pe o singura adresa. Rugamintea mea este o solutie sau recomandarea unei firme specializate ce poate gestiona un nr. mare de email-uri ce se pot expedia de pe o singura adresa dar totodata sa nu fim iarasi inclusi pe blacklist-ul celor de la yahoo. Mentionez ca aceste email-uri sunt generate de un program si nu se poate renunta la acest lucru, dimpotriva vor creste nr-ul lor.

Edited by blackwave, 09 June 2022 - 10:20.


#2
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,948
  • Înscris: 15.04.2019
Ce înseamnă număr foarte mare și de ce le expediați? Doar către adrese de yahoo sau doar ăștia v-au blocat IP-ul până în prezent? Probabil adresa de la care le trimiteați a fost inclusă în listele de spam de către mulți utilizatori. Sunt convins că simultan cu schimbarea IP-ului ați schimbat și adresa pentru a trece - temporar - de filtre. Ori respectiva adresă era deja periodic schimbată de un operator/software?

Edited by __Dan__, 09 June 2022 - 10:51.


#3
dagobar

dagobar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,277
  • Înscris: 09.03.2019
Initiator:
Depinde de multi factori, daca NU este SPAM (adica ai acordul destinatorilor pentru primirea de email) ma poti contacta PM.

#4
Raz0rblade

Raz0rblade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 18.08.2021
Trimiterea in scurt timp a unui numar mare de email-uri, de la o singura adresa, intr-un ritm imposibil de sustinut de catre o fiinta umana, intra in atentia IA-urilor de filtrare si blocheaza automat contul de email. Faza cu provider-ul e fix pix, atita timp cat adresa de email nu s-a schimbat. Si exista filtre regionale pentru IP-uri, sa stii, chiar si daca trimiti dintr-un judet vecin 100% ca tot o sa blocheze.
Ca mesajele ajung in spam la utilizatorii care le marcheaza ca atare, nu influenteaza status-ul, tot ca delivered sunt bifate. Dar yahoo vede marcajul si actioneaza ca atare, salvand astfel banda de lucru.
PS din cand in cand, mai primesc si eu mail-uri nedorite care scapa filtrelor Yahoo, dar odata marcate ca spam, tot ce imi ramane e sa golesc spambox-ul periodic...
Si @LukRo a pus degetul pe rana, as putea sa jur ca ce trimiti e total nedorit. Macar spune povestea pana la capat, ca nu toti ne-am nascut alaltaieri, mai stim si noi ce e un spam, un hoax, un DDOS...

#5
rogerlecoco

rogerlecoco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,050
  • Înscris: 18.02.2004
Daca stiti un pic de programare sau scripting, vedeti si sendgrid (https://sendgrid.com/).
Acum ce sa zic... costa... asa ca va veti gandi de 2 ori inainte de a trimite un posibil spam.

#6
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,569
  • Înscris: 15.06.2004
Daca mailurile sunt legitime puteti vorbi direct cu cei de la Yahoo.

E posibil chiar sa nu fie filtrele la ei - multe companii mari folosesc firme third-party specializate in filtrarea mailurilor. Caz incare va trebui sa lamuriti cu ei.

Daca mailurile sunt spam, pai scuza-ma dar nici o sansa.

#7
blackwave

blackwave

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 19.10.2011

View Post__Dan__, on 09 iunie 2022 - 10:50, said:

Ce înseamnă număr foarte mare și de ce le expediați? Doar către adrese de yahoo sau doar ăștia v-au blocat IP-ul până în prezent? Probabil adresa de la care le trimiteați a fost inclusă în listele de spam de către mulți utilizatori. Sunt convins că simultan cu schimbarea IP-ului ați schimbat și adresa pentru a trece - temporar - de filtre. Ori respectiva adresă era deja periodic schimbată de un operator/software?

Peste o mie de email-uri zilnic. Sunt email-uri ce pleaca automat atunci cand un sistem de alarma se armeaza sau dezarmeaza. Nu doar catre adrese de yahoo, dar ce de la yahoo ne-au blocat. Adresa de email nu am schimbat-o.

View PostRaz0rblade, on 09 iunie 2022 - 12:01, said:

Trimiterea in scurt timp a unui numar mare de email-uri, de la o singura adresa, intr-un ritm imposibil de sustinut de catre o fiinta umana, intra in atentia IA-urilor de filtrare si blocheaza automat contul de email. Faza cu provider-ul e fix pix, atita timp cat adresa de email nu s-a schimbat. Si exista filtre regionale pentru IP-uri, sa stii, chiar si daca trimiti dintr-un judet vecin 100% ca tot o sa blocheze.
Ca mesajele ajung in spam la utilizatorii care le marcheaza ca atare, nu influenteaza status-ul, tot ca delivered sunt bifate. Dar yahoo vede marcajul si actioneaza ca atare, salvand astfel banda de lucru.
PS din cand in cand, mai primesc si eu mail-uri nedorite care scapa filtrelor Yahoo, dar odata marcate ca spam, tot ce imi ramane e sa golesc spambox-ul periodic...
Si @LukRo a pus degetul pe rana, as putea sa jur ca ce trimiti e total nedorit. Macar spune povestea pana la capat, ca nu toti ne-am nascut alaltaieri, mai stim si noi ce e un spam, un hoax, un DDOS...

Nu sunt spam-uri. Sunt email-uri ce pleaca automat dintr-un program de dispecerat atunci cand clientul armeaza sau dezarmeaza sistemul de alarma. Tocmai ca ei clientii doresc sa fie informati iar nr-ul este unul destul de mare.

View Posteiffel, on 09 iunie 2022 - 14:46, said:

Daca mailurile sunt legitime puteti vorbi direct cu cei de la Yahoo.

E posibil chiar sa nu fie filtrele la ei - multe companii mari folosesc firme third-party specializate in filtrarea mailurilor. Caz incare va trebui sa lamuriti cu ei.

Daca mailurile sunt spam, pai scuza-ma dar nici o sansa.

Nu email-urile nu sunt spam ! Sunt email-uri ce pleaca automat dintr-un program de dispecerat atunci cand clientul armeaza sau dezarmeaza sistemul. Cum as putea sa-i contactez pe cei de la yahoo ?

#8
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,224
  • Înscris: 05.01.2006
Nu știu dacă ai șanse cu Yahoo... :(
Din păcate varianta alternativă în care să nu mai permiteți de-acum înainte noi setări de notificări către domeniu Yahoo și să încercați să anunțați clienții activi să-și schimbe Yahoo cu google/outlook s-ar putea să fie mai sigură.

Edited by Ravy, 09 June 2022 - 16:16.


#9
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,948
  • Înscris: 15.04.2019
Sau o aplicație de monitorizare centrală care să permită transmiterea de SMS-uri/notificări?

#10
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Pui clientii sa isi faca Gmail

#11
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,135
  • Înscris: 22.05.2003
Avem aceeasi problema cu forumul, care trimite doar mesajele clasice de inregistrare, PM, subscriptions.

Nu mai accepta email de la noi: yahoo.com, ymail.com, icloud.com si me.com

Nu ai cu cine discuta.

P.S. Avem tot felul de certificate pe server; chipurile ajuta....

#12
SynOfficial

SynOfficial

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 699
  • Înscris: 10.11.2020
Ce ai putea sa faci, daca numarul de clienti este suficient de administrabil, sa le faci adrese de e-mail personalizate pe un domeniu. Si atunci nu mai ai filtrul spam yahoo. Dar intr-adevar cum au zis si altii mai sus, mai bine treci pe notificari sau SMS decat pe e-mail.

#13
blackwave

blackwave

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 19.10.2011

View PostRavy, on 09 iunie 2022 - 16:09, said:

Nu știu dacă ai șanse cu Yahoo... Posted Image
Din păcate varianta alternativă în care să nu mai permiteți de-acum înainte noi setări de notificări către domeniu Yahoo și să încercați să anunțați clienții activi să-și schimbe Yahoo cu google/outlook s-ar putea să fie mai sigură.
Cu greu poti convinge pe cineva sa-si schimbe adresa de email.

View Post__Dan__, on 09 iunie 2022 - 17:06, said:

Sau o aplicație de monitorizare centrală care să permită transmiterea de SMS-uri/notificări?
Am fost pe SMS-uri dar SMS senderul nu facea fata, tocmai de aceea am trecut pe email dar se pare ce am dat peste alta problema.

View PostAdm, on 09 iunie 2022 - 18:04, said:

Avem aceeasi problema cu forumul, care trimite doar mesajele clasice de inregistrare, PM, subscriptions.

Nu mai accepta email de la noi: yahoo.com, ymail.com, icloud.com si me.com

Nu ai cu cine discuta.

P.S. Avem tot felul de certificate pe server; chipurile ajuta....
Imi este greu sa cred ca nu exista o solutia in privinta asta..

Chiar nu exista nici o solutie in privinta aceasta ?

#14
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,224
  • Înscris: 05.01.2006

View Postblackwave, on 10 iunie 2022 - 02:07, said:

Cu greu poti convinge pe cineva sa-si schimbe adresa de email.
Pentru notificări? Google care este pe tot ce înseamnă android? Cât de greu? Ați încercat? Până la urmă dacă dorește acele notificări sunt convins că un cont gratuit google nu-i va fi greu de făcut...

#15
me_iauras

me_iauras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,379
  • Înscris: 08.01.2009
In primul rand iti verifici domeniul cu tool-ul acesta sa confirmi ca doar filtrele interne ale yahoo sunt problema si nu si alte blacklist-uri ; daca sunteti si in alte bloacklist-uri atunci la fiecare in parte trebuie ceruta scoaterea de pe lista respectiva (un proces destul de laborios din pacate)
Tot cu ajutorul mxtoolboxverifica daca cei care va gazduiesc domeniul au publicate inregistrarile DMARC . Pe vremea cand aveam grija de un exchange (10+ ani deci nu e neaparat cea mai proaspata experienta) stiu ca cei de la yahoo tineau mult la partea de inregistrari SPF/DKIM . Nu multe domenii au publicate aceste inregistrari insa ajuta in relatia cu gigantii gen google/yahoo/outlook etc. Aiciai lista de best practices a Yahoo pt. a nu intra in filtrele lor
In ultimul rand identificati exact motivul pt. care sunteti blocati . Aiciaveti mesajele de eroare pe care le trimite yahoo in functie de categoria in care sunteti incadrati . Daca adresa de pe care trimteti alertele nu e configurata sa si primeasca raspunsuri ( cel mai probabil tinand cont de use case) atunci de pe un calculator care poate iesi prin IP-ul cu probleme din command line (indiferent ca e win sau linux) initiati o sesiune telnet catre mx-urile yahoo si simulati trimiterea unui mail catre una din mailbox-urile dorite cu comenzile specifice .

Edited by me_iauras, 10 June 2022 - 09:54.


#16
echoFourZero

echoFourZero

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 120
  • Înscris: 10.02.2022
Trimiterea unui mail din consola folosind telnet inseamna ca IP-ul sursa al mail-ului va fi 127.0.0.1 sau in cel mai bun caz IP-ul masinii pe care ruleaza server-ul de mail. In nici un caz nu va fi al masinii care initiaza sesiunea telnet.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate