Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Recomandare masina care ”tine cu casa” - buget 20.000-25.000 E

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#37
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
M-am uitat de curiozitate si mi-a picat falca, Corolla 1.8 se comporta intr-adevar "foarte bine" pentru o masina din anii 90, un Ford mondeo mk2 din 1996 1.8 ( nu 2.0) are cifre mai bune pe cuplu, acceleratie si viteza maxima si vorbim de tehnologie de sfarsit de anii 80 pe ea.

Nici n-are sens sa pui in discutie vreun 1.0 turbo recent cu 200 nm ca faci cercuri in jurul ei pe drum, mai ales ca nu cari si motor mare si baterii dupa tine. Chiar ma miram de ce se tarasc asa lent toate corolele pe e85, credeam ca merg la consum, dar ele nu pot mai mult..

Parerea mea e ca sa dai peste 20 mii de euro pe o masina care sa te frustreze in depasiri mai infipte e pacat de bani, mai bine cauti sh.

Edited by Mihai_mb, 02 July 2022 - 19:04.


#38
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,791
  • Înscris: 09.01.2007
Fa un test drive inainte sa te arunci la concluzii. Nu compari cu 1.8 "normal" pentru ca-i motor cu cliclu atkinson simulat, nu e gandit la fel ca un "1.0 turbo recent", si dovada e ca per total la 1.8 si 1400 kg scoate consum mai bun decat acel 1.0 turbo.
Am facut zilele astea niste drumuri, pe 1100 km in tara am avut medie de 5%, mixt DN-uri cu autostrazi, foarte putin oras. Viteza medie peste 80 km/h (nu stiu exact).

Iar despre depasiri, ce sa zic, nu are cuplu de diesel, dar e decenta, pe autostrada ajungi la 170 fara sa te chinui prea tare. La viteze mici (sub 100km/h) se simte motorul electric si iar nu ai probleme. Nu sustin ca e o masina rapida, nu e. Dar se simte fix de 120j de cai cat are, si sansele sunt enorme ca sa te tina mult mai mult decat orice 1.0 turbo iti cumperi, cu intretinere mai ieftina per total din cauza sistemului hibrid.
Poate nu-i pentru oricine, daca vrei ceva mai vioi, gasesti in banii aia si chestii de 1.5t (nu 1.0 ca am condus si nu e absolut nimic wow la motorul ala), dar ai consum cu 50% mai mare, minim. Depinde ce vrei de la masina. Cand omul cere "fiabil + consum putin" atunci 1.8 hibridul lui Toyota bate cam orice de pe piata, cu atat mai mult 1.0 turbo, lol.

P.S.: legat de commentul cu e85 - sper ca nu te deranjeaza aia care merg cu 90 km/h in limita de 80 km/h, in loc sa mearga cu 110 cum iti doresti tu, ca am vazut si d-astia destui. Sa stii ca range-ul de 70-80-90 km/h e ideal pentru consum la hibrid/electrice in general, deci nu vad de ce ar merge cineva sub, chiar daca vor consum.

Edited by TehCube, 02 July 2022 - 19:54.


#39
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Sunt perfect de acord cu concluziile tale, e mai economic, e mai fiabil, dar la cum arata pe hârtie la dinamica e praf si e pacat de economie si de fiabilitate daca n-ai putin zvac. Economia si fiabilitatea din pct meu de vedere primeaza cand iei un sh cu 5k eur ( ca n-ai bani prea multi si vrei economic si rezistent) sau cand iei pt exploatare pe firma ( taxi/uber). Cand dai 25k eur pe o masina noua pe privat, 1-2 litri / 100 km diferenta la consumul mediu inseamna prea putin vs ce altceva ofera masina aia. Cat tine motorul iarasi nu te privește asa tare ca prim proprietar daca n-ai vreo naveta mare de cateva zeci de km zilnic.

Cat despre e85, nu ma deranjeaza nimeni, trec de ei si daca au 90 si daca au 110 fara sa ma impiedic si-mi vad de drum, doar puneam in discutie.

Edited by Mihai_mb, 02 July 2022 - 21:28.


#40
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,791
  • Înscris: 09.01.2007
Ti-am zis, depinde ce vrea fiecare de la masina. Daca o plimbi mai mult de 60% prin oras, e no brainer, n-ai de ce sa iei ceva mai puternic care consuma cu 3l mai mult la 100 km. Sa nu zic de 1.5 tgdi cu care am comparat eu cand voiam sa cumpar, aceeasi bani, aceleasi dotari, mai multa putere. Consum oras? 9-10l/100 km, fata de 5, maxim 6 la Corolla. Deci intr-un an se face de mia de euro la combustibil, doar diferenta. Si asta acum, pe masura ce cresc preturile la carburant s-ar putea sa fie si mai mult.

Daca o iei pentru majoritar autostrada, da, nu as recomanda asa ceva. Daca o iei sa mergi cu 140 pe DN, iar nu as recomanda asa ceva. Dar pentru aia care au trecut de stadiul ala si prefera sa ajunga intregi acasa, e mai mult decat ok.
Nu as lua-o daca as avea naveta pe DN, as lua un diesel mai vechi. Dar pentru majoritar oras si mers (cat-de-cat) legal in afara nu ai nicio problema. Poti oricand sa dai 6000 de euro si sa iei o masina cu 200 cp, dar nu toti vor asa ceva. Ba din contra, avand in vedere cate toyote hybrid se vand fata de cate 1.0 turbo as zice ca balanta se inclina tare de tot in partea aia pe care tu o vezi inutila.

#41
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,866
  • Înscris: 22.12.2005

View Postc0brazor, on 09 iunie 2022 - 02:18, said:

Salut!

Imi puteti recomanda va rog niste masini care sunt mai fiablie/consuma mai putin,piese ieftine etc in bugetu de pana in 25000?

Ce vreau eu e ca masina sa fie mai noua si cu km mai putini deci marcile premium ies din ecuatie.

Ca si caroserie as vrea sedan sau hatchback , motorul sa consume cat mai putin(si hybridurile sunt bine venit daca stiti ceva okey) , ca si cai nu am un numar fix.. nu vreau multi dar sa ma pot baga intr-o depasire linistit:)). Vreau sa ma folosesc de masina asta linsitit cativa ani buni fara sa am cheltuieli mari cu ea. Mentionez ca nu sunt pasionat auto si nu am condus multe masini la viata mea asa ca sper ca cineva mai priceput imi poate da o recomandare asa cum am scris in titlu , SA TINA CU CASA Posted Image)!

Multumesc anticipat!

si noi vrem! insa perfectiune nu exista:)

#42
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 29.10.2017

View PostMihai_mb, on 02 iulie 2022 - 19:03, said:

M-am uitat de curiozitate si mi-a picat falca, Corolla 1.8 se comporta intr-adevar "foarte bine" pentru o masina din anii 90
Nici n-are sens sa pui in discutie vreun 1.0 turbo recent cu 200 nm ca faci cercuri in jurul ei pe drum, mai ales ca nu cari si motor mare si baterii dupa tine.

De aici reiese ca sunt undeva pe acolo, nu prea faci cercuri
https://zeperfs.com/duel7880-8926.htm

Pe de alta parte daca faci un test de consum in Bucuresti cu amandoua, mers o saptamana acelasi nr de km la diferite ore..s-ar putea sa consume cel putin dublu 1.0 tsi

#43
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Golful 8 vad ca e o lesinatura din cauza normelor, i-au taiat si 5 cai, i-au adaugat și greutate. Macar daca era o lesinatura frumoasa.
Daca compari cu 7-le, is secunde bune diferenta fata de Toyota, faci cercuri linistit, mai ales peste 140 unde Corolla pare moarta in papusoi.
https://zeperfs.com/duel5920-7880.htm

Edited by Mihai_mb, 10 July 2022 - 20:39.


#44
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 29.10.2017
Ala e in versiunea manuala si nu se mai produce. Pentru cineva care cauta sa-si ia o masina noua compara ce e disponibil acum si automat vs automat
Ma gandesc ca ar fi putut sa faca motorul mai puternic dar nu ar fi iesit la fel de econom
Pentru cine merge cu vitezele legale si mult in oras e o optiune buna, altfel cine vrea viteza un turbo in 4 cilindri

#45
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,791
  • Înscris: 09.01.2007
E cumva amuzant ca pe forumu' de Dacia Spring vorbesc baietii despre cum sa scoti cel mai bun consum mergand cu 90 pe autostrada, aici se discuta de mers cu peste 140, da' cu viteza legala nu merge nimeni? :)
Ti-am zis Mihai, am condus motoare 1.0t, nu-s mai breze decat ala de pe Corolla, cel putin nu papabil. Diferenta e ca in banii de corolla poti cumpara linistit un 1.4 / 1.5 / 1.6 turbo care chiar au avantaje de performanta semnificative. Conteaza doar pe unde o plimbi, ca in oras nu te ajuta aceste avantaje, si pentru majoritar extraurban eu nu as recomanda corolla. Deci intr-un fel sunt de acord cu tine, corolla e gandita pentru un anumit gen de utilizare, daca nu se potriveste cu ce vrei tu sa faci cu ea, nu e o alegere buna.

#46
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Răspunsul meu e simplu: ia ce îți place. Când te poți duce cu bugetul spre 25000 de euro, nu cred că e o tragedie un litru, doi în plus de carburant la 100 de km. Apoi, un sh de 3,4 ani și 50-60000 de km întreținut (și dacă ai și tu grija de el) nu are cum sa nu te tina fara probleme (prea mari) până pe la 130-140-150000 de km (cel puțin). Adică atât cât ziceai tu ca nu vrei să ai grija mașinii.
Mie o mașină buna care s-ar încadra în bugetul tau, mi se pare Passat 1.5 tsi 150 CP, după 2018. Sau un Prius. Dar fiind mașini destul de diferite, alegea tine strict de gusturi. Și revenim la ce scriam la început.


#47
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,514
  • Înscris: 26.05.2022

View PostGlCA_Contras, on 09 iunie 2022 - 13:00, said:

Corolla Hatchback Eco HYB 6 ani garantie = 24000euro
In 2022 o masina de oras fara senzori de parcare mi se pare foarte aiurea. Si mai e si 24k.
Asa mai bine iei un logan/sandero si mai raman vreo 8-9k pentru benzina/gaz/intretinere cat nu salveaza hibridul ala pe toata durata lui de utilizare...

#48
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,067
  • Înscris: 17.01.2012

View Postunderb, on 10 iunie 2022 - 10:09, said:

1. Asta presupui tu.
Contaminarea cu benzina scade vascozitatea uleiului la rece. Ulei care oricum e prea gros la rece. Ce e rau in asta?
La cald cand nu vrei vascozitate prea mica, benzina oricum se evapora. (de-aia o găsești în baie, că se evaporă :P )

2. Stii ce inseamna defect? Daca da, repet intrebarea.
Ce se strica la masina de la contaminarea uleiului cu benzina?
...doar că frecarea în motor a părților metalice-n contact direct crește exponențial? :o

...ce fraieri tehnicienii ăștia auto..., să nu se gândească ei să adauge nește benzină-n ulei :)

#49
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 06.01.2022

View Postc0brazor, on 09 iunie 2022 - 02:18, said:

Imi puteti recomanda va rog niste masini care sunt mai fiablie/consuma mai putin,piese ieftine etc in bugetu de pana in 25000?
Salut initiator! Mai e de interes topic-ul? Ai luat vreo hotarare? Lumea se contrazice pe aici in pareri dar pe tine nu prea te vad activ. Ar ajuta daca ai confirma in vreun fel ca citesti ce se scrie, altfel ai deschis un topic doar ca sa aiba lumea pe ce-si da cu parerea despre ce masini si ce motoare le plac lor si de ce.
Sporuri!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate