EV autonomie la 130km/h
Last Updated: Jun 18 2022 09:58, Started by
Adm
, Jun 08 2022 20:03
·
0
#19
Posted 08 June 2022 - 23:19
relu11051, on 08 iunie 2022 - 22:54, said:
@DarthBane pret de achizitie la ce? nu cunosc diesel mic nou care consuma 5%, electrica care in conditii de mixt naveta 100 km stiu. Crezi ca are relevanta comparatia? Zici tu că n am fost suficient de specific aici : "Ar fi interesant de făcut un calcul pt navetă de 100 de km zilnic, un diesel mic, consum de 5 la sută și un electric. La prețurile actuale,atât diesel cât și kilowatt. Cât costă fiecare, cat costă alimentarea fiecăruia, după câți km se amortizează diferența de preț." Eu fac naveta cu 1.6 tdi și ies sub 4.5 la sută tot anul și îi dau și 130 și peste, dar am zis să fiu cu bucă. Ia două mașini și fă comparația. La un range de 300 de km, deși eu fac 900 la un plin. |
#20
Posted 09 June 2022 - 06:52
Depinde de buzunarul posesorului.
Unii compara cu Logan, altii cu Mercedes. Si multi altii compara cu logan SH din 2010... Pana sa plangi de banii altora, vezi ca e o cerere uriasa de masini noi, desi pretul lor tot creste. Cand vorbesti de o masina electrica, deja vorbesti de o masina cu cutie automata si in general cu destul de multe dotari incluse (ignoram extremele gen Spring). Eu de ex am un ICE in familie, ce ne permite deplasari pe distante lungi, dar zi de zi folosesc un EV. Faza deranjanta e ca in casa e deja cearta cine merge cu EV, cine face azi distanta mai mare in oras |
#21
Posted 09 June 2022 - 07:06
Dieselul e bun pentru naveta între pepeni și porumb, ca din ce în ce mai multe orașe baga restricții pentru diesel... Unele mai de forma, altele mai serioase.
Edited by KiloW, 09 June 2022 - 07:06. |
#22
Posted 09 June 2022 - 08:24
#23
Posted 09 June 2022 - 08:35
#24
Posted 09 June 2022 - 08:39
Nu cred că ar fi fost o diferenta atât de mare fata de performance, care din ce îmi amintesc are aceeași baterie.
|
#25
Posted 09 June 2022 - 08:57
Pai ce range are Performance la 130 km/h ? Un LR are 450 la 120 km/h si 315 la 150 km/h. Iar asta era modelul din 2020. Cel nou are parca bateria un pic mai mare.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/v56gMy04oMI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#26
Posted 09 June 2022 - 09:02
@DarthBane again comparam mere cu pepeni...
Am zis vreau un diesel NOU cu pret care consuma 5%, d-asta euro 6 cu ad blue, cutie automata, eventual crossover... Ca posesor si de 1.6 CRDI si de EV am o comparatie foarte clara, pentru cine vrea o parere pertinenta sunt dispus sa-mi pierd nitel timp sa explic Sa revenim A3 -> 130kmh consumul oscileaza la 20 - 21 kwh, trip 54 km de la Snagov - Dorobanti - Metro militari 17.2 kwh media (mers alert si prin oras). |
#27
Posted 09 June 2022 - 09:06
#28
Posted 09 June 2022 - 13:36
DarthBane, on 08 iunie 2022 - 23:19, said:
Eu fac naveta cu 1.6 tdi și ies sub 4.5 la sută tot anul și îi dau și 130 și peste, . dă-mi voie să nu te cred, referitor la media de 4,5% în condițiile în care ai și reprize de 130 km/h am Passat 2.0 tdi și consum 4,9% la 100 km/h și 6,3 la 135 km/h am Tucson PHEV și consum în mod hibrid 7,5% la 100 km/h și 10% la 135 km/h (că vorbim de mers pe autostradă) tucsonul în naveta zilnică (70...90 km/zi) merge electric și în ultimii 850 km am consum de benzină de 0,6 (zerovirgulășase ) % + 12 kW/zi da, pura EV e enervantă AZI, dar PHEV-ul e ce trebuie recunosc - toate EV și PHEV sunt nesimțit de scumpe (mai ales EV-urile), dar mereu s-a plătit mai mult pt a avea acces la vârfurile tehnologice din orice domeniu! Attached Files |
|
#29
Posted 09 June 2022 - 14:18
Ford4, on 09 iunie 2022 - 08:35, said:
Vara undeva la 400 km. Ar fi insemnat sa-ti arate ca are autonomie aproapiata de masini cu pret aproape dublu si baterie cu 50% mai mare Autonomie teoretica de 375 km pentru LR, din experienta mea -> consum de 20.x kWh/100 km in regim de mers legal / pseudo-legal pe autostrada (130/140 km/h). Spun teoretica deoarece nu descarc niciodata bateria sub 15%. Daca ar fi masina altora, pentru teste, n-as mai avea retinerea asta. Pe de alta parte, nici cu termicele nu mergi pana ajungi cu rezervorul pe zero. Se numeste "pana prostului" for a reason... gushpi, on 09 iunie 2022 - 13:36, said:
am Tucson PHEV și consum în mod hibrid 7,5% la 100 km/h și 10% la 135 km/h (că vorbim de mers pe autostradă) gushpi, on 09 iunie 2022 - 13:36, said:
da, pura EV e enervantă AZI, dar PHEV-ul e ce trebuie Scuze, dar nu inteleg de ce "PHEV-ul e ceea ce trebuie", din moment ce autonomia maxima pe autostrada, pentru PHEV-ul tau, ar fi de 420 km (rezervor de 42 litri conform site-ului Hyundai Romania si consum de 10 litri/100 km in regim de autostrada, asa cum ai spus). Singurul "avantaj" pe care-l vad este ca nu lasi industria petrolului sa moara.. |
#30
Posted 09 June 2022 - 14:23
Phev-ul e o opțiune mai proasta pe autostrada decât termicul pur.
|
#31
Posted 09 June 2022 - 14:28
Care ii faza cu al doilea topic pentru acelasi subiect si de la acelasi initiator ?
https://forum.softpe...strada-130-kmh/ |
#32
Posted 09 June 2022 - 16:11
Este incredibil cate preconceptii gresite si dezinformare exista in ceea ce priveste masinile electrice. Am obosit sa tot combat neadevaruri (gen "buna doar ptr naveta", "e buna dar doar la viteze mici" , "merge dar nu pe distante lungi"). Succese maxime tuturor indiferent ce alegeti sa conduceti
Edited by ro_explorer, 09 June 2022 - 16:12. |
#33
Posted 09 June 2022 - 21:32
Bursul, on 08 iunie 2022 - 20:50, said:
Din test lipseste Dacia Spring. utopium, on 08 iunie 2022 - 21:33, said:
Masinile electrice sunt facute in primul rand pentru cei care merg majoritar uban cu ele (unde eficienta si autonomia lor e maxima) ... sa-ti iei masina electrica dar sa mergi majoritar pe autostrada cu ea e fara sens. Iar in urban se inverseaza treburile ... daca un ICE face 800-1000 de km extra-urban cu un plin, in oras majoritatea ajung deja pe la 400 de km autonomie. In schimb, electrica care face 320 de km pe autostrada, in urban face 550. |
|
#34
Posted 09 June 2022 - 21:46
pufonel, on 09 iunie 2022 - 21:32, said:
Deci iti trebe 2 masini: una cu ICE pentru autostrada si una electrica pentru oras. Mai putina poluare, right? |
#35
Posted 09 June 2022 - 23:17
Nu toate. Tucson/Sportage PHEV nu pierd la volum portbagaj fata de versiunile mai putin electrificate. Nici noul X1 PHEV nu ar trebui sa piarda din volum. E o problema evidenta atat pentru utilizatori cat si pentru producatori si se pare ca se gasesc solutii. Baiu ii ca mai toate PHEV-urile au rezervoare de combustibil mici, 45-50 l. Nu te mai poti lauda cu autonomie mare la 130 km/h.
|
#36
Posted 09 June 2022 - 23:24
Vad ca nu au inclus nici Kona, cu care se depasesc 300 Km autonomie fara probleme la 130 Km/h.
Oricum... cat timp exista retea pentru fast charging, 200 Km mi se par suficienti pe autostrada. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users