Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...
 

zbor intarziat, check in tarziu

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003
Buna seara,

Am cazare In Side incepand cu data de 18.06, cursa aeriana este asigurata, se pare, de catre Aero Direkt (cei cu avionul sechestrat saptamana tecuta)
In aprilie am primit informare de la agentia de turim ca vom decola din Suceava la 18.30 (si asa era tarziu, pana ajungeam la hotel, pana ne cazam, abia mai aveam timp de o mica rcunoastere, acum la 12 noaptea e gata, a doua zi mergem pe bajbaite acolo)
Astazi am aflat (de la aeroportul Suceava) ca zborul va decola la 21, adica ajungem in Antalya la 23 (daca nu stiati, Aerro Direkt are un singur avion in flota si asigura toate cursele pentru Prestige Tour, turoperatorul la care avem excursia), probabil ca la hotel, (SIDE) vom ajunge dupa miezul noptii, (bagaje cala, formalitati vama, treansfer etc)
Daca eu am cazare de pe 18.06, iar aceasta este intarziata exclusiv din cauza touroperatorului si a cursei charter asigurate de acesta, pot solicita eventuale despagubiri, practic nu ma pot caza la data contractata

Edited by becali, 07 June 2022 - 20:33.


#2
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,536
  • Înscris: 30.07.2007
"daca nu stiati"
Pai eu nu stiam, cred ca tu ar fi trebuit sa stii....
Sigur ca poti solicita despagubiri, oricine poate solicita orice.

#3
LHR

LHR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 28.12.2015
Am copiat paragraful de mai jos din contractul cadru al unei agentii din Bucuresti.
Mai mult ca sigur ai un articol similar in contractul semnat cu agentia de la care ai cumparat pachetul turistic.


În cazul achiziționării unui pachet de servicii turistice având în componență și asigurarea transportului
pe cale aeriană, Transportatorul Aerian, fără a cere acordul agenției de turism care derulează programul
turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor. Prin urmare, Agenția nu este răspunzătoare pentrudecolarea/aterizarea avioanelor la o altă oră decât cea înscrisă în programul turistic. Pentru aceste întârzieri,
compania aeriană este obligată să asiste turiștii conform Regulamentului nr. 261/2004 implementat prin HG
nr. 1912/2006. Orice problemă privind operarea zborului și acțiunile adiacente acestuia intră în competența
și responsabilitatea transportatorului, biletul de avion reprezentând contractul între pasager și transportator.
În cazul acestor pachete de servicii turistice, ziua de plecare și ziua de sosire nu sunt considerate zile
turistice, acestea fiind destinate transportului.

Daca il ai, pierzi timpul degeaba cu reclamatia. Si,  teoretic, pentru ca ziua hoteliera este de la 2pm pana la 12pm iar tu te cazezi pentru 10 - 11 ore,  nu ai nicio baza sa ceri despagubire pentru noaptea pierduta.
Daca in mod exceptional accepta sa reduca pretul si sa iti scada o noapte de cazare, asta inseamna ca vei face check in la ora 2 dupa amiaza in a doua zi dupa ce ai plecat de acasa.
Esti pregatit sa stai pe strazi o noapte si jumatate de zi?

#4
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,850
  • Înscris: 20.10.2015

 becali, on 07 iunie 2022 - 20:32, said:

Buna seara,

Am cazare In Side incepand cu data de 18.06, cursa aeriana este asigurata, se pare, de catre Aero Direkt (cei cu avionul sechestrat saptamana tecuta)
In aprilie am primit informare de la agentia de turim ca vom decola din Suceava la 18.30 (si asa era tarziu, pana ajungeam la hotel, pana ne cazam, abia mai aveam timp de o mica rcunoastere, acum la 12 noaptea e gata, a doua zi mergem pe bajbaite acolo)
Astazi am aflat (de la aeroportul Suceava) ca zborul va decola la 21, adica ajungem in Antalya la 23 (daca nu stiati, Aerro Direkt are un singur avion in flota si asigura toate cursele pentru Prestige Tour, turoperatorul la care avem excursia), probabil ca la hotel, (SIDE) vom ajunge dupa miezul noptii, (bagaje cala, formalitati vama, treansfer etc)
Daca eu am cazare de pe 18.06, iar aceasta este intarziata exclusiv din cauza touroperatorului si a cursei charter asigurate de acesta, pot solicita eventuale despagubiri, practic nu ma pot caza la data contractata

Citeste ce a scris LHR (cu corectarea "12AM" in loc de "12PM")
Eu zic un pic altfel

Daca pachetul includea si transportul, citeste ce scrie acolo, daca transportul e pe barba ta si hotelul separat. Nu prea ai treaba cu hotelul
Eu iti propun sa scrii un mail hotelului daca intarzii, sa nu ai surprize cand ajungi.

#5
cristiandrei

cristiandrei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,142
  • Înscris: 19.05.2005
Tot asa am facut si eu, am citit contractul in detaliu abia dupa ce mi-au anulat zborul, alternativa oferita era sa ma duc de la Iasi la Bucuresti. Bine, daca as fi citit inainte probabil as fi gandit ca nu e chiar asa rau...
Dupa ce au aparut problemele am vazut cum una dintre cele mai mari agentii de turism, Christian Tour, nici nu-i pasa de clientul care a platit deja, nici o reducere, nici o compensare, comunicare de doi lei. Nici nu au pus problema sa acopere costul transportului Iasi Bucuresti.
ANPC s-a dovedit incapabil sa rezolve o astfel de speta.

Asadar, de acum evit agentiile cat mai mult posibil, imi limiteaza optiunile dar avand asa de multe destinatii, nu este ca si cum raman fara locuri de vizitat.

#6
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,850
  • Înscris: 20.10.2015

 cristiandrei, on 08 iunie 2022 - 07:10, said:

Tot asa am facut si eu, am citit contractul in detaliu abia dupa ce mi-au anulat zborul, alternativa oferita era sa ma duc de la Iasi la Bucuresti. Bine, daca as fi citit inainte probabil as fi gandit ca nu e chiar asa rau...
Dupa ce au aparut problemele am vazut cum una dintre cele mai mari agentii de turism, Christian Tour, nici nu-i pasa de clientul care a platit deja, nici o reducere, nici o compensare, comunicare de doi lei. Nici nu au pus problema sa acopere costul transportului Iasi Bucuresti.
ANPC s-a dovedit incapabil sa rezolve o astfel de speta.

Asadar, de acum evit agentiile cat mai mult posibil, imi limiteaza optiunile dar avand asa de multe destinatii, nu este ca si cum raman fara locuri de vizitat.

Niciodata n-am mers cu agentia si nici nu voi merge.
In afara faptului in care voi deveni foarte bogat si voi avea agentul meu dedicat.

Booking.com sau cat am fost overseas, escapes.ca si expedia.com
In rest, de ce sa platesc in plus middle man care nici macar nu-i pasa de mine?
Pentru ca-mi pune 2 poze pe geamul lui?

#7
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,532
  • Înscris: 01.08.2006
Sa inteleg ca plangerea ta e ca nu ajungi in camera la ora 22 pe data de 18, ci ajungi la ora 1, pe data de 19?

Cazarea se ia pe noapte, nu pe 24 ore. Ca doar nu o iei de la ora 00:00 pana la 23:59, ci de dupa-amiaza pana a doua zi dimineata. Adica oricum ajungi in intervalul contractat.
Daca se amana zborul si ajungeai mai tarziu decat ora de check-out din data de 19, dimineata, atunci era mare taraboi.

Nu spun ca nu e nasol ce se intampla, dar nu ai cum sa ceri banii pe o zi de cazare daca ajungi la cazare in acea noapte, dar cu 2-3 ore intarziere. Eventual poti cere, daca exista vreo clauza, despagubire pentru intarzierea zborului

#8
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,774
  • Înscris: 19.09.2006
In 2022, nu inteleg de ce mai sunt oameni care cred ca e vreun avantaj printr-o agentie de turism.

Le mai ia si taxa de prost - 95 de euro taxa de "aeroport".

Au venit (aparut) o multime de linii aeriene pe o gramada de destinatii directe, exista Booking, Hotels, AirBnB etc.

Edited by cattavencu, 08 June 2022 - 11:09.


#9
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004
Nu de putine ori am platit din proprie initiativa o noapte de hotel in plus, daca urma sa ajung la 5-6-7 dimineata si vroiam sa am camera disponibila. Mai in tinerete mergeam si speram sa imi dea o camera, acum cu nevasta si copil in mod sigur nu vreau sa am surprize si prefer sa fiu sigur. Drept urmare daca ajungi la 2 noaptea, e perfect normal sa ai rezervata si platita camera pentru ziua precedenta. Evident vei beneficia de toate drepturile, inclusiv mic dejun, etc. Deci n-ai nici o baza sa ceri nimic.

#10
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,623
  • Înscris: 12.12.2006
Unii oameni prefera agentiile pentru ca le ofera bilet de avion, cazare si transfer aeroport - hotel, nu trebuie sa-si bata capul si sa se organizeze separat. E de inteles de ce, nu suntem toti la fel, unii preferam sa ne organizam singuri, altii sa ia pachet si sa nu-si bata capul. (stiu eu un exemplu bunica + nepoata, mereu isi iau pachet si le e foarte bine asa)

La subiect: da, neplacuta situatie ca in prima zi ajungeti tarziu dar poate aveti in ultima mai mult timp, de multe ori avionul are acelasi orar de zbor - adica vine cu turistii noi si pleaca cu cei care si-au terminat sejurul.

Edited by mdt, 08 June 2022 - 12:44.


#11
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,850
  • Înscris: 20.10.2015

 bai3tzash, on 08 iunie 2022 - 09:50, said:

Sa inteleg ca plangerea ta e ca nu ajungi in camera la ora 22 pe data de 18, ci ajungi la ora 1, pe data de 19?

Cazarea se ia pe noapte, nu pe 24 ore. Ca doar nu o iei de la ora 00:00 pana la 23:59, ci de dupa-amiaza pana a doua zi dimineata. Adica oricum ajungi in intervalul contractat.
Daca se amana zborul si ajungeai mai tarziu decat ora de check-out din data de 19, dimineata, atunci era mare taraboi.

Nu spun ca nu e nasol ce se intampla, dar nu ai cum sa ceri banii pe o zi de cazare daca ajungi la cazare in acea noapte, dar cu 2-3 ore intarziere. Eventual poti cere, daca exista vreo clauza, despagubire pentru intarzierea zborului

Mai e o chestie...
E posibil ca hotelul sa nu aiba receptie 24/7

 mdt, on 08 iunie 2022 - 12:43, said:

Unii oameni prefera agentiile pentru ca le ofera bilet de avion, cazare si transfer aeroport - hotel, nu trebuie sa-si bata capul si sa se organizeze separat.

Atunci dai banu' daca nu vrei sa te inregistreze apoi sa nu-i mai pese de tine.
pentru mine confortul din vacanta e mult mai important decat 1-2 ore de aranjare a itinerariului
Sunt atat de picky incat pana si scaunul din avion mi-l rezerv, la geam cu doar 2 locuri pe rand, pe partea pe care nu bate soarele etc
Fugit d-acasa...

#12
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,532
  • Înscris: 01.08.2006
Eu nu am vazut hotel sa nu aiba receptie non-stop. Mai ales daca e ceva hotel mai recunoscut.
Inteleg pe airbnb, booking, firme mici sau persoane fizice care ofera apartamente in regim hotelier si nu e tot timpul cineva acolo, dar un hotel pe bune fara receptie non-stop, ala nu e hotel.

Edited by bai3tzash, 08 June 2022 - 13:00.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate