Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Apa în motor lipsa Compresie piston1

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
Heyhottie18

Heyhottie18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 96
  • Înscris: 21.07.2014
Bună ziua, am pățit și eu o belea

Aseara după ce a fost vijelie foarte mare, am întrat pe o străduță inundata, apa părea mica, cât sa treci lejer prin ea, dar după ce s.a făcut curbă Dintr-o data s.a făcut foarte mare, a ajuns aproape de faruri, și am fost forțat sa trec asa prin ea vreo 100m altfel acolo ramaneam

După acest lucru, am mai mers cam 1 ora cu mașina, fără sa sesizez vreun defect, eram în timpul programului de lucru și nu știam ce se poate întâmpla.
După ce am mers acea ora, am oprit mașină cam 20min,cand am pornit-o a început sa tremure grav, martorul motor clipește constant, nu are putere, și a apărut eroarea Emissioms Garage.
N.am mai pornit mașină, m.am dus la service la 500m de mine azi, mi.au pus tester, făcut test de Compresie și rezultatele sunt urmatoarele:
Missfire cilindru 1 eroare
Eroare supapa cilindru 1, scurtcircuit electric ceva de genu
Compresie piston 1: 9
Compresie restul pistoanelor: 13-15 (în parametri)

Din ce mi.au zis băieții de la garaj, trebuie demontat motorul și văzut ce e acolo, chiuloasa etc etc, mi.au spus ca nu are cum sa fie de la bobina/bujii/injector.


Mașină este un golf 5 1.6 Mpi, segmentat acum 30000km, 200000 km reali.

Ținând cont de toate aceste lucruri, ce este mai rentabil/mai ok financiar sa fac? Sa cumpăr alt motor sau sa ma duc la un mecanic, sa demonteze ce.i de demontat, sa.mi constate pagubele și sa repar motorul meu?

Menționez ca am desfăcut azi filtrul de aer înainte sa ma duc la sediu, era ud cam 10% din suprafața lui, la baza, în rest era perfect uscat.

Multumesc!

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Pana nu il desfaci, nu stii ce e acolo. Poate scapi doar cu o supapa schimbata.

A tras apa in cilindru, aia nu e comprimabila si pe undeva a trebuit sa fie scoasa. Ori supapa, ori segmentii, biela. Suna binisor ca inca mai are ceva compresie.
Poate nu e asa de grav.

Edited by pasilla, 06 June 2022 - 13:14.


#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Q.E.D.
Chiar si deranjul de a verifica daca totul este in regula, tot te usureaza de cateva sute bune de lei. Asta apropo de comentariul unui coleg ca apa nu face nicio dauna.


 Heyhottie18, on 06 iunie 2022 - 12:46, said:

Bună ziua, am pățit și eu o belea

Aseara după ce a fost vijelie foarte mare, am întrat pe o străduță inundata, apa părea mica, cât sa treci lejer prin ea, dar după ce s.a făcut curbă Dintr-o data s.a făcut foarte mare, a ajuns aproape de faruri, și am fost forțat sa trec asa prin ea vreo 100m altfel acolo ramaneam

După acest lucru, am mai mers cam 1 ora cu mașina, fără sa sesizez vreun defect, eram în timpul programului de lucru și nu știam ce se poate întâmpla.
După ce am mers acea ora, am oprit mașină cam 20min,cand am pornit-o a început sa tremure grav, martorul motor clipește constant, nu are putere, și a apărut eroarea Emissioms Garage.
N.am mai pornit mașină, m.am dus la service la 500m de mine azi, mi.au pus tester, făcut test de Compresie și rezultatele sunt urmatoarele:
Missfire cilindru 1 eroare
Eroare supapa cilindru 1, scurtcircuit electric ceva de genu
Compresie piston 1: 9
Compresie restul pistoanelor: 13-15 (în parametri)

Din ce mi.au zis băieții de la garaj, trebuie demontat motorul și văzut ce e acolo, chiuloasa etc etc, mi.au spus ca nu are cum sa fie de la bobina/bujii/injector.


Mașină este un golf 5 1.6 Mpi, segmentat acum 30000km, 200000 km reali.

Ținând cont de toate aceste lucruri, ce este mai rentabil/mai ok financiar sa fac? Sa cumpăr alt motor sau sa ma duc la un mecanic, sa demonteze ce.i de demontat, sa.mi constate pagubele și sa repar motorul meu?

Menționez ca am desfăcut azi filtrul de aer înainte sa ma duc la sediu, era ud cam 10% din suprafața lui, la baza, în rest era perfect uscat.

Multumesc!



https://forum.softpe...presie-piston1/

Edited by MembruAnonim, 06 June 2022 - 13:21.


#4
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,293
  • Înscris: 13.01.2011
@scorpion
Nu cumva ai vrut să pui link spre discuția asta?  :D

https://forum.softpe...6#entry29094670

#5
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 crisstonne, on 06 iunie 2022 - 14:20, said:


:D am incurcat topicul. Voiam sa scriu pe celalalt topic si sa pun linkul problemei colegului de mai sus.

#6
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,293
  • Înscris: 13.01.2011
Mă gîndeam eu  😂🤭

#7
Mike1alike

Mike1alike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,010
  • Înscris: 02.08.2020

 Heyhottie18, on 06 iunie 2022 - 12:46, said:

Eroare supapa cilindru 1, scurtcircuit electric ceva de genu
Ai cumva motor cu VVT? Variable Valve Timing

Iar la întrebarea ta, eu zic că este mai rentabil să repari motorul tău. Acum depinde mult şi de mecanicul care îți face reparația şi prețurile pe care le practică. Oricum, manopera nu diferă foarte mult în funcție de ce descoperă după ce desface motorul. Vor fi numai mici diferențe. Discută cu mecanicul prețurile înainte de a hotărî cum o repari.

Edited by Mike1alike, 06 June 2022 - 15:16.


#8
Heyhottie18

Heyhottie18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 96
  • Înscris: 21.07.2014
Mecanicul este foarte bun, numai la el ma duc de ani de zile și practica preturi de bun simt, mi.a promis ca ma ajuta, acum doar încerc sa.mi fac o idee de ce ma așteaptă,fac mulți km cu mașina și trebuie sa ma pot baza pe ea, de aceea cred ca soluția sa cumpăr un motor, ca să risc sa.l repar și pe ala după, nu cred ca e foarte fiabila..
Side note : s.a dus și senzoru de la Abs, exista riscu sa de mai fi produs și alte pagube care o sa se manifeste pe viitor în speță pe partea electrica? Chit ca nu am acum martori în bord aprinși

 Mike1alike, on 06 iunie 2022 - 15:10, said:


Ai cumva motor cu VVT? Variable Valve Timing

Iar la întrebarea ta, eu zic că este mai rentabil să repari motorul tău. Acum depinde mult și de mecanicul care îți face reparația și prețurile pe care le practică. Oricum, manopera nu diferă foarte mult în funcție de ce descoperă după ce desface motorul. Vor fi numai mici diferențe. Discută cu mecanicul prețurile înainte de a hotărî cum o repari.

Nu știu sigur sincer, este motorul clasic 1.6 mpi, 102 cai, 75 kv, cod motor BSE

#9
Mike1alike

Mike1alike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,010
  • Înscris: 02.08.2020

 Heyhottie18, on 06 iunie 2022 - 15:49, said:

Nu știu sigur sincer, este motorul clasic 1.6 mpi, 102 cai, 75 kv, cod motor BSE
Păi detaliul acesta tot mecanicul trebuie să îl ia în considerare şi să verifice dacă motorul are VVT şi dacă trebuie început cu el.
Deşi... şi dacă ai VVT, cred că e imposibil ca dacă e o defecțiune la el, să se manifeste numai pe un cilindru. Deci tot în interior e problema. E foarte bine dacă ai un mecanic pe care te poți baza. Eu unul aşa aş face, mi-aş repara motorul, nu aş căuta alt motor. Vorba ta, dacă iei alt motor, şanse mari să fii nevoit în scurt timp să mai repari ceva la el, că doar nu îl iei nou.

Edited by Mike1alike, 06 June 2022 - 16:01.


#10
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,953
  • Înscris: 03.12.2005
Prima data bagati camera prin gaura bujiei. Daca cilindrul e zgariat, nu mai are sens sa explorezi mai departe. Alt motor din asta e... cat? 2-3-400 euro? Alegi u ul cu compresie buna si curatel si va tine restul duratei de viata a caroseriei.

Edited by Dany_Darke, 06 June 2022 - 19:08.


#11
XTH

XTH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,687
  • Înscris: 23.01.2010
Daca ai mai mers 1ora dupa ce ai trecut prin apa aia, motorul nu are nimic.
Probabil a intrat apa pe la ceva mufe, sonde, chiar daca a tras o picatura de apa si nu s-a oprit atunci, nu are nimic,
Mai incearca si la alt service, din ce spui seamana a bobina pocnita pe cilindrul respectiv.
Inclusiv senzorul de la abs tot de la umezeala da eroare.

La alt mecanic ,fara sa povestesti ce ai patit, vezi ce zice, spui ca ...uite cum face, si ce are?

#12
Heyhottie18

Heyhottie18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 96
  • Înscris: 21.07.2014

 XTH, on 06 iunie 2022 - 17:17, said:

Daca ai mai mers 1ora dupa ce ai trecut prin apa aia, motorul nu are nimic.
Probabil a intrat apa pe la ceva mufe, sonde, chiar daca a tras o picatura de apa si nu s-a oprit atunci, nu are nimic,
Mai incearca si la alt service, din ce spui seamana a bobina pocnita pe cilindrul respectiv.
Inclusiv senzorul de la abs tot de la umezeala da eroare.

La alt mecanic ,fara sa povestesti ce ai patit, vezi ce zice, spui ca ...uite cum face, si ce are?

Mersi de răspuns, am mai întrebat și alt mecanic și mi.a zis ca e posibil sa fie de la chiulasa, o supapa cu probleme sau alte nebunii, adică tot sa trebuiască sa desfac motoru.
Eu tot nu înțeleg fenomenul asta, în ora respectiva de condus am mers și mai tare, și mai încet, am și lăsat mașină la relantiu câteva minute, a fost și oprita de 2 ori vreo 5 min, și totuși mergea absolut normal. De ce după ce a fost oprita 20-25min, Dintr-o data a luat-o razna?

Dacă ajuta pe cineva, exact codurile de eroare după constatarea mecanica (indiferent ce au încercat mecanici sa facă, doar aceste coduri au fost afișate continuu) :
P0301 - rateu la aprindere componenta cilindrul 1 - scurtcircuit plus
P0201 - supapa de injecție cilindrul 1 - defect în circuitul electric

Am cautat pe forumuri atât in engleza cât și în romana de mi.a venit rău despre eroarea cu P0201, peste tot sunt exact simptomele mele curente de la masina: misfire pe c1, pierdere de putere, trepidatii( fără bătăi fier de fier) și probleme la accelerație.
Cauzele, inclusiv pe site-ul oficial de la WV sunt urmatoarele:
Injector defectat
Probleme la cablaj
Umezeala


Păreri?

#13
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007
E posibil (dam cu presupusu pana la verdictu final ) sa fi avut pe undeva ceva apa ramasa, cat timp ai mers cu ea o stat locului, cat a stat oprita zecile alea de minute o ajuns cumva la pornire in motor si cam asta-i...
Oricum ciudat. Cred ca ti-a crapat segmentu de compresie pe cilindrul in cauza, mai degraba decat supapa indoita.

#14
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,860
  • Înscris: 25.01.2007
La compresie 9 nu face ca toți dracii motorul.
Lasă masina aia la soare sa se usuce, și mai vezi după aia.

#15
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007
Precis sau nu ca valoare, dar 9 la unu si 13-15 la ceilalti, n-are cum sa nu dardaie

#16
hamal

hamal

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 23.09.2010
"Missfire cilindru 1 eroare
Eroare supapa cilindru 1, scurtcircuit electric ceva de genu
Compresie piston 1: 9"

Compresia mica si misfire-ul se leaga de supapa neetansa. Deocamdata nu te baga prea mult in motor, nu-l face bucati. Rezolva cu supapa mai intai.

#17
kesarion111

kesarion111

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 15.06.2009
Verificat daca e supapa sau segment spart e simplu, se aduce pistonul 1 la PMS, viteza 5 frana mana trasa si pe la bujie se baga aer comprimat. Se asculta in admisie, evacuare si recuperare gaze carter. Concluziile sunt imediate. Cel mai dramatic pentru compresie diminuata si cele de mai sus in regula, biela stramba de la soc hidraulic si pistonul nu mai ajunge la PMS

#18
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Eu cred că problema e din altă parte. E posibil ca acel cilindru să fi avut tot 9 compresia și înainte să treacă prin apă, dar nu a măsurat-o nimeni. Mai degrabă e un senzor sau o mufă.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate