Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Volvo s40 sau s60 (2007 s40 - 2006-2009 s60)

* * - - - 1 votes
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,253
  • Înscris: 24.06.2006

View Postgicu2htz, on 04 iunie 2022 - 09:48, said:

La motorul de 1.6 TDCI am citit undeva ca ar putea aparea probleme cu turbina, iar la modelul 2.0 HDi ar putea aparea probleme cu injectoarele si egr-ul.
asta poti sa citesti si la VW, Audi etc

eu lucrez de vreo 8 ani la un garaj Volvo si nu-mi aduc aminte sa repar des asa ceva

#20
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postnewusername123, on 04 iunie 2022 - 21:56, said:

Pentru ca 1.6 diesel sunt motoare proaste,si dupa ce ca sunt proaste,mai au si 350 de mii de kilometri. Daca era 1.5 dCi,ori 1.9 TDI putea sa aiba si 450 de mii,ca tot mergea bine.
Cine a avut motorizarea asta pe Ford,stie cum sta treaba.
1.6 TDCI bun a fost cel de 90 de cai.

Stiu persoane cu 1.6 si n-au probleme. De unde scoti ca are 350 mii km ? E o regula ?

#21
marco68

marco68

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 407
  • Înscris: 23.12.2007
Stiam ca Volvo e scump la intretinere....am avut s60 iar cind s-a dus motorasul  geam stinga , mi s-a adus din Suedia, eu fiind atunci in Spania...300 de euro.Am vindut-o instant, pentru ca nu gaseai piese decit de la producator...calitate ,dar si pret pe masura.Tu student econom,cam greu , zic eu.

Edited by marco68, 05 June 2022 - 09:46.


#22
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostTruculMagic, on 05 iunie 2022 - 03:55, said:

Stiu persoane cu 1.6 si n-au probleme. De unde scoti ca are 350 mii km ? E o regula ?
Cade injectoarele, pompa de inalta si turbina.
Au fost cazuri la 1,6tdci. Intra pe forumul monomarca clubford sa citesti problemele, daca nu stiai

#23
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
Volvo mai recente sunt mai putin fiabile,cam ca la orice marca..Eventual daca insisti ia un Volvo ce e doar numele,in rest e Ford,asa vor fi mai accesibile piesele.Altfel spus ia o masina de care nu iti e teama sa schimbi un motor,o cutie,un injector,etc.....

#24
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,253
  • Înscris: 24.06.2006

View PostMembruAnonim, on 05 iunie 2022 - 10:17, said:

Intra pe forumul monomarca clubford sa citesti problemele
parca asta vorbea de volvo

in alta ordine de idei, daca cativa au probleme cu o anumita marca/model inseamna ca toate sunt pacatoase?

#25
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,352
  • Înscris: 22.10.2007
sunt aceleasi motoare.
la s40 motoarele pe benzina sunt mult mai ok, in special 1.8 si 2.0 ce au venit de la Mazda, s60 are motoare Volvo in 5 pistoane, sunt mult mai rezistente.

#26
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015
Tot vad pe recomandarile de genul "nu lua diesiel, un benzinar e mai fiabil". Eu nu-s de acord. Ma bazez mai degraba pe un diesel vechi decat pe un benzinar vechi. Motoarele diesel sunt mult mai fieabile. Da, probleme apar la sistemele de depoluare si la anexe precum turbo, pompa de inhectie. Pererea mea e ca cine isi ia o masina veche trebuie sa fie pregatit sa-i faca o revizie serioasa la inceput, nimeni nu vinde masina de buna. Daca iei un diesel vechi ii faci o curatire cap coada de la admisie pana la evacuare. Sa reconditionezi o turbina la un model vechi nu costa cine stie ce, e un jur de 150-250 de euro. Dupa ce o pui la punct nu ai treaba, in general motoarele merg bine, consuma putin, sunt foabile. Benzinarele in schimb sunt la ghici. Daca au fost forjate iar intervalele de revizii nu s-au respectat, dupa 200-300 mii poti sa arunci motorul, consuma enorm, consula si ulei, compresie proasta... Decat sa schimb motorul mai bine iau alta masina.

Spun si eu din experienta mea, nu dati cu parul. Dieselul meu are deja peste 400.000 si motorul lucreaza ca ceasul, cuplul enorm, aproape 200 de cai si consumul e ok. Pacat ca legislatia ne impune sa abandonam dieselul, din punctul meu de vedere era cea mai eficienta solutie.

Edited by vinciun, 06 June 2022 - 12:50.


#27
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,797
  • Înscris: 09.01.2007
Pai da, pentru ca obiceiul pe la noi e sa repari ce a crapat sau in cel mai bun caz ce sta sa crape, nu TOT ce trebuie reparat. Asa ca lumea amana chestiile mai serioase la diesel ca sunt scumpe, si de multe ori aleg sa vanda masina inainte sa le repare si pe alea. Iar fiind ceva mai scump de reparat/intretinut, ai sanse mari sa gasesti doar d-astea 'peticite' pe clasicul "merge si-asa". Si dupa ce incep sa cada piese o data la cateva luni tragi concluzia ca diesel-ul nu e bun.
Deci in principiu as zice ca ai dreptate, doar ca daca iei la intamplare 10 diesel-uri care se vand cu 4000 eur (mai ales d-astea care au fost de lux in vremea lor) si verifici cam cat ar costa sa le aduci la o stare BUNA, ar mai trebui sa bagi inca p-atat in motor la majoritatea, daca nu chiar la toate.

Edited by TehCube, 06 June 2022 - 14:19.


#28
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017
La diesel 2.0 , Insignia , astra j si cruze au acelasi cod de piesa cand cumpara. Pt insignia veneau Russelheim , pentru cruze si astra j, GM, dar acelasi cod de piesa 95%

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate