Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Securitatea la locul de munca

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,641
  • Înscris: 26.03.2008
Salutare oameni cititi in ale legii,

Am si eu o problema de legalitate. Lucrez ca inginer de service la o reprezentanta unica de echipamente industriale. Asta inseamna ca nu pot refuza cererile de interventie. Pe de alta parte, fiind vorba de masinarii cantarind tone, interventiile se realizeaza la sediul clientului.

Acum vine partea interesanta, clientul, in nelimitata lui calicie, a preferat sa dezactiveze anumite sisteme de securitate ale echipamentului in locul schimbarii componentelor defecte. Vorbim de piese in miscare insotite de un laser de putere serioasa.

In conditiile acestea, pot refuza efectuarea diagnozei si/sau a reparatiilor pana la remedierea problemelor de securitate?

Sau pot conditiona efectuarea reparatiilor solicitate de efectuarea reparatiilor la sistemul de securitate?

Ce obligatii legale am in cazul in care constat alterari/defecte ale sistemelor de securitate prezente pe echipamente?

Multumesc pentru atentie.

#2
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,056
  • Înscris: 17.01.2012
ceva nu-nțeleg!
activitatea de service se efectuează-n condițiile unui contract adecvat.
ce scrie în acel contract?

#3
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,641
  • Înscris: 26.03.2008
Buna intrebare!