Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Probleme Atomizor Ruris A103S

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
victor29cr

victor29cr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,438
  • Înscris: 04.06.2016
Va salut.

In 2018 am cumparat acest atomizor
https://www.vexio.ro...a0aAjgDEALw_wcB

L-am folosit o singura data sa stropesc curtea de insecte.
Apoi am facut nefacuta, si anume lasat benzina in ea, si am plecat din tara. Asa a ramas.

Ieri, am incarcat atomizorul cu Draker sa stropesc iar curtea, bagat benzina noua, dar nu a tinut cu mine.

Nu vrea sa porneasca. Am tras de sfoara ca si cum as fi fost la sala de forta, efectiv nu vrea.

Sub carburator, are un buton cu arc. Am apasat pe el crezand ca este primer si fortez niste benzina mai repede.

Cand am apasat, a inceput sa curga ceva verde din el, FOARTE vascos. Banueisc ca este uleiul din benzina ramas dupa ce s-a evaporat benzina. Mirosea a ulei+un pic de benzina, miros puternic, ranced as zice.

Acum intrebarea mea este, ce pot eu sa ii fac acasa? Ce pot sa incerc sa fac sa fac sa porneasca pana sa ma duc cu el la un service?

Am desfacut partea unde intra benzina, si am incercat sa suflu in el, nu merge. Nici nu stiu daca trebuie sa mearga, doar am incercat sa vad :))

Ce ma sfatuiti pe langa mersul la service?

Multumesc.

#2
Paco_ste1

Paco_ste1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,455
  • Înscris: 19.03.2022
Incepi prin a desface carburatorul, bujia, filtrul de aer . . .  si curata-le specific pe fiecare.
Le remontezi si incerci sa repornesti.
Daca nici asa nu da semne de "viata"  la service cu motorisca.

#3
Megadrujbist

Megadrujbist

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 645
  • Înscris: 01.11.2019
Mai bine o duci direct la service, neatinsă. Riști să rupi o garnitura pierzi un șurub poate îți intră pe admisie și o dai in alte alea.

#4
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,556
  • Înscris: 16.12.2011
Prima oara schimba bujia. La mine, la un motocultor, dupa un an de stat degeaba, tot cu benzina ramasa in el, nu a mai vrut sa porneasca deloc. Un vecin mi-a dat sfatul asta, sa schimb bujia chinezeasca cu alta buna. A pornit imediat si merge struna de vreo cativa ani fara alte operatii de intretinere.

#5
eug3n92

eug3n92

    Mechanical Engineer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,375
  • Înscris: 28.09.2009
E carburatorul infundat, majoritatea motoarelor in 2T patesc asta peste iarna daca raman cu benzina in ele.
Se desface, se curata si apoi o sa porneasca fara probleme.
Eu de cand am patit asa, dupa ce termin cu scula, efectiv inchid robinetul de benzina si las motorul inca 2-3 minute pana se opreste si arde toata benzina, asa nu o sa mai ai probleme pe viitor.

#6
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 28.10.2006
Demontat carburator de pe masinarie, desfacut, spalat, curatat, pus la loc. Daca nu ai 2 maini stangi e foarte simplu la carburatoarele de acest tip.
Si io am cateodata probleme la pornire cu atomizorul(Rider, nu Ruris, dar e aceasi Marie) si ii "dau in nas" 2-3 fas-uri de spray de pornire si la a 2-a sfoara porneste obligat.
Dupa utilizare inchid robinetul de combustibil si las motorul sa merga pana se opreste.
Daca nu folosesti ulei premium, sigur se va "decanta" in camera de nivel constat, acolo unde e acea clapeta, si nu mai porneste ca uleiul singur nu se aprindePosted Image

Edited by viceroy56, 31 May 2022 - 14:26.


#7
Alltrack

Alltrack

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,737
  • Înscris: 01.08.2020
Te apuci si desfaci carburatorul DOAR daca te pricepi si ai garnitura de schimb . De multe ori se rup , sau se strica la demontare .
Mai usor ! Iei benzina cea mai buna , proaspata , desurubezi surubul de golire de sub carburator si incerci sa o faci sa curga . Daca reusesti , repeti procedura de cateva ori .
Cureti bine sau schimbi bujia , verifici distanta intre electrozi si cureti filtrul de aer .
Daca reusesti sa o pornesti , scrii aici si urmeaza pasul 2 Posted Image .

Edited by Alltrack, 31 May 2022 - 15:00.


#8
viceroy56

viceroy56

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 28.10.2006
ASTA e carburatorul.
NU are garnitura care sa se rupa! Este foarte simplu, doar sa fie atent cand remonteaza partea de jos, camera de nivel constant.
DA, e bine sa ai o bujie de schimb. Eu am luat bujii Ruris, si de 2T si de 4T sub 10 lei bucata. Pentru motosapa(4t) si pentru drujba, atomizor si motocoasa(2T).

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate