Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Schimbat capete de bara
Last Updated: May 29 2022 08:08, Started by
bambilici01
, May 27 2022 14:15
·
0
#1
Posted 27 May 2022 - 14:15
Salutare, acum 1 saptamna am schimbat capetele de bara pe fata la ambele roti.
E necesar dupa operatiunea asta sa fac si unghiu de fuga? Am sesizat ca imi cam trage masina intr o parte la viteza mare plus ca volanul la o denivelare mai mare parca nu mai e asa stabil Mersi anticipat ! |
#3
Posted 27 May 2022 - 16:37
Da, dar de regula romanul se zgarceste la cei 200 lei cat costa geometria. Ajungem iar la discutia ca unii poate nu isi permit masina
|
#4
Posted 27 May 2022 - 16:59
#5
Posted 27 May 2022 - 17:17
#6
Posted 27 May 2022 - 17:44
Cu siguranta colegu face mai mult decat sa numere spirele, inainte de desfiletarea de pe bieleta isi ia cu exactitate un reper de la centrul gaurii de la fuzeta unde bagi capatu de bara pana la un punct fix . Cand monteaza capu nou de bara, poa' sa se nimereasca la nr spire sau nu.
Am facut si eu asa la o schimbare, n-a puscat exact la nr de spire, am infiletat dupa reperul luat. Nu a fost nevoie de refacerea geometriei (asta pt ca m-am dus oricum la geometrie, dar fuse ok) . Dar a fost nimereala si capatu de bara schimbat nu a avut uzura mare + ca am avut geometria ok inainte de schimbare. Daca n-ai geometria buna, chiar ca la revedere cu romanestile, nu iese nimic. La uzura mare po' sa-ti iei si mama reperelor ca nu o scoti la fix, chiar daca stii sigur ca geometria e buna. bambilici01, on 27 mai 2022 - 14:15, said:
Salutare, acum 1 saptamna am schimbat capetele de bara pe fata la ambele roti. E necesar dupa operatiunea asta sa fac si unghiu de fuga? Am sesizat ca imi cam trage masina intr o parte la viteza mare plus ca volanul la o denivelare mai mare parca nu mai e asa stabil Mersi anticipat ! Dupa schimbare articulatii directie primul drum facut e la refacerea geometriei. |
#7
Posted 27 May 2022 - 17:45
#8
Posted 27 May 2022 - 18:10
Octavian___, on 27 mai 2022 - 17:44, said: Dupa schimbare articulatii directie primul drum facut e la refacerea geometriei. ii posibil ca de la capete de bara/bielete uzate sa ai vibratii la masina(roti) intre 80km/h si pana in 110? sau intotdeauna vibratiile sunt de la roti/anvelope posibil si fuzete/planetare? |
#9
Posted 27 May 2022 - 18:31
EMPP, on 27 mai 2022 - 17:45, said:
vezi că s-ar putea să vinzi castraveți grădinarului am făcut direcții de mi-au ieșit pe nas In cazul lui SIGUR este necesara refacerea "geometriei". Ma opresc aici,ca nu are rost sa deranjam topicul omului. Spor in toate! L.E. Am editat mesajul initial. Nu doresc polemica. Edited by Bebeluka, 27 May 2022 - 18:38. |
#10
Posted 27 May 2022 - 18:32
EMPP, on 27 mai 2022 - 16:59, said: dacă ești meseriaș NICIODATĂ dacă n-ai schimbat unghiul volanului când mergi înainte totul a rămas cum era N-are treaba unghiul volanului, ci lungimea dintre bieleta de directie interioara si axa pivotului care conduce la alt unghi de convergenta. Poti sa iti iei lungimea totala de la un feature fix ca reper, dar asta e doar o aproximare ca sa nu jupoi cauciucurile pana ajungi la revizie. Si, daca ai cap, recunosti ca ai luat ca reper o alcatuire ce contine o piesa uzata. Si toate astea ca sa ajungi la reglajul anterior, despre care nu stii daca mai era optim. Da, merge daca esti pe taxi, dar mai bine mai verifici junghiul cand si cand. Mai ales daca practici sportul auto national, urcatul pe borduri. |
|
#11
Posted 27 May 2022 - 18:40
Colegu Sandu, as spune ca vibratiile sunt generate de partea a doua din ce spui si mai putin/deloc de un capat de bara/bieleta uzata.
La prima parte din ce spui simti vibratii dar nu constante, cand mergi asa cu 90 si iei o mica denivelare simti cum vibreaza un pic volanu apoi se calmeaza, clar ca ai ceva joc/uzura pe la directie. Mie nu mi-a dat vibratii cand am avut capatul de bara uzat, doar ca masina tragea sensibil intr-o parte la accelerare mai puternica si in cealalta parte la decelerare...si batea un pic la gropi. La pivotu de la bascula s-a manifestat similar cu trasu sensibil intr-o parte, doar ca nu batea decat pe viraj strans asa pe piatra cubica, acolo bocanea tare. La mecanic verificare cu levieru o zis ca nu e uzat (n-am avut presa) dar l-am indemnat sa-l schimbe, la demontare s-a vazut ca era uzat peste masura. Edited by Octavian___, 27 May 2022 - 18:40. |
#12
Posted 27 May 2022 - 19:17
Inițiator, tu SIGUR trebuie să faci unghiurile, e evident din simptome că o ai dereglată.
E posibil să eviți reglajul, dar nu e recomandat. Trebuie să știi ce faci, trebuie să o ai bine reglată înainte de înlocuire etc, a explicat @Sebulbus deja suficient de detaliat. Plus că te zgârcești la 200 de lei cât costă reglajul și în câteva mii de km bulesti ambele cauciucuri de pe față. Îți faci pagubă, nu economie. |
#13
Posted 27 May 2022 - 19:34
DarthBane, on 27 mai 2022 - 19:17, said:
Inițiator, tu SIGUR trebuie să faci unghiurile, e evident din simptome că o ai dereglată. și în câteva mii de km bulesti ambele cauciucuri de pe față. Ce se intampla mai exact cu anvelopa? presupunand ca e noua. Ca eu am mers cu unghiul dereglat si tot au tinut vreo 40k km anvelopele Barum la Logan. Alea de iarna Nankang erau ca noi dupa 8000km. |
#14
Posted 27 May 2022 - 19:45
Eu pana acum n-am facut niciodata geometria la masinile mele cate am avut pana acum, peste 15 masini.
Cu cauciucurile am avut o singura data probleme pentru ca piesele erau no-name ordinar si filetul nu incepea din aceiasi pozitie... In rest, am mers pe schimbatul cu numaratul filetelor si n-am avut probleme. Nu zic, clar ar fi trebuit sa fac geometria macar la doua schimbrui de capete de bara...dar mna. Multe service-uri cand schimbi capetele de bara automat iti face si geometria rotilor. |
#15
Posted 27 May 2022 - 21:00
|
#16
Posted 28 May 2022 - 06:10
bambilici01, on 27 mai 2022 - 14:15, said:
Salutare, acum 1 saptamna am schimbat capetele de bara pe fata la ambele roti. E necesar dupa operatiunea asta sa fac si unghiu de fuga? Am sesizat ca imi cam trage masina intr o parte la viteza mare plus ca volanul la o denivelare mai mare parca nu mai e asa stabil Mersi anticipat ! Obligatoriu se verifica+regleaza unghiul de fuga dupa ce inlocuim amortizoarele fata+spate sau inlocuim diverse componente la directie: capete de bara, bielete antiruliu, pivoti, etc. Edited by xmanyacs77, 28 May 2022 - 06:11. |
#17
Posted 28 May 2022 - 07:33
bambilici01, on 27 mai 2022 - 14:15, said:
Salutare, acum 1 saptamna am schimbat capetele de bara pe fata la ambele roti. E necesar dupa operatiunea asta sa fac si unghiu de fuga? Am sesizat ca imi cam trage masina intr o parte la viteza mare plus ca volanul la o denivelare mai mare parca nu mai e asa stabil Mersi anticipat ! dupa care obligatoriu geometrie. tehnics, on 27 mai 2022 - 19:45, said:
... filetul nu incepea din aceiasi pozitie..... si daca iei aiurea o bordura se zapacese geometria.... ma rog depinde si de exigenta fiecaruia. la mine e simplu, daca la drum lung la 120km/h pe drum drept nu "pluteste" drept, ajunge direct la gemotrie, exhilibrat roti, etc. Edited by arg, 28 May 2022 - 07:34. |
#18
Posted 28 May 2022 - 08:20
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users