Alegere motorizare perfecta pentru mine
#19
Posted 27 May 2022 - 12:56
Leo2006, on 27 mai 2022 - 06:09, said:
La sub 8 secunde 1-100Km/h in mod sigur se simte acel zvac la acceleratie. Sunt motorizari sportive. La sub 9 secunde poti face o depasire fara stres. La sub 10sec nu pea mai exista nici o senzatie ca decolezi dar poti depasi in siguranta. Multumesc pentru raspuns, o sa m-ajute sa filtrez un pic anunturile. sebulbus, on 27 mai 2022 - 06:27, said:
Seria 3 are costuri de intretinere extrem de rezonabile si nici piesele nu sunt scumpe deloc. Dar folclorul bate realitatea. Parerile sunt impartite..ideea e c-as avea si unde s-o repar mai ieftin avand in vedere c-am prieteni care au sau au avut astfel de masini si cunosc cam tot de pe ele. E o varianta pentru mine. Octavian___, on 27 mai 2022 - 07:10, said:
Cred ca in primul rand ar trebui sa te hotarasti daca vrei masina noua (si aici era bine daca te hotarai mai devreme sa prinzi cu programu Rabla) sau SH. Noua la banii astia s-ar putea sa nu gasesc intr-adevar chiar ce-mi doresc. Pot plusa la avans (dar multi din ce am vazut nu accepta mai mult de 40%) + 1000 lei/luna rata. Am gasit varianta cu diferiti dealeri sau parcuri auto (nu stiu exact ce sunt), unde faci un fel de creditare posibil cu dobanda un pic mai mare. Stiu ca la banca e mai safe si as avea si dobanda mai mica, dar nu mi-ar da banii de care am nevoie. Uite, ceva gen anuntul asta, nu neaparat masina: https://www.autovit....a-ID7GZwOE.html uhu10uhu, on 27 mai 2022 - 09:12, said:
Daca vrei weekendul asta sa vezi cum e accordul 2.0 da-mi un pm. Nu o vand, insa asa ai termen de comparatie. Accord 2.4 sunt rare. Civic type r nu isi ia nimeni de mers la piata si-s scumpe. Elantra sau passatul 2.0 nu par a oferi senzatiile pe care le cauti. Ceed suna bine dar nu e sedan. Iti voi da un PM, multumesc! Fane, on 27 mai 2022 - 09:25, said:
dar nu-ti place sa vorbeste romaneste. Aveam prea multe idei in cap la ora respectiva, am sters ce voiam sa scriu de fapt si a iesit treaba aia, n-am mai stat sa citesc. Typo, era 5.38 dimineata totusi. Dar daca doar asta ai remarcat in tot ceea ce am scris, problema nu-i la mine. Din pacate, nu mai pot edita, daca stie cineva cum pot face ca sa nu se mai lege de mine alde Fane, raman recunoscator. Imi sta pe creier, ce-i drept TehCube, on 27 mai 2022 - 09:27, said:
Eu am condus destul de mult civic-ul de 1.5i 180-ish cp si nu mi se pare ca te baga in scaun. Accelereaza bine, imi place cum sta pe sosea, era pe lista cand am cumparat masina, dar chiar nu mi se pare ca ai senzatia aia de "turbo" de la altele. Oricum, poti face linistit test drive la majoritatea masinilor din lista aia si sa decizi si singur. Type-R e altceva si nu stiu daca are sens sa-l pui in lista cu restul masinilor, ca atunci ar trebui sa compari cu alte hot hatchuri de gen clio/megane rs si alte rs-uri, st-uri, vrs-uri, etc-uri. Nu mai bine iei tu un Yaris GR? Ceva imi zice ca din lista aia, motorul de pe ceed gt ar avea efectul asta, desi nu l-am condus, dar am condus cel de 160cp mh si era aproape acolo. Banuiesc ca e acelasi motor ca pe proceed (si chiar, daca tot vrei GT de ce nu te uiti si la proceed, ca mi se pare mult mai faina, mai ales desing-ul). Clar o sa vreau sa fac un test drive cu mai multe modele. Din pacate, un Type-R cred ca-mi permit doar daca iau 2017+ cu un sistem de rate pe minim 5 ani (pentru asta maresc ratele si avansul la cat o fi nevoie ) Problema e cu spatiul in spate. Cu Kia e problema cu livrarea cum a mai spus cineva in topic. sergiu_gh, on 27 mai 2022 - 11:31, said:
Ca fost șofer de Accent 1.4 timp de 10 ani, mașină pe care o îndrăgesc fiindcă a fost prima pe care am învățat condusul și care m-a dus peste tot, de vreo 3 ani mă dau cu Honda. 2008 Accord Type S, cu 2.4 (K24A3 cu headers și reflash). Cu siguranță că nu ai vrea mașină așa veche conform postării, dar totuși îți dorești brandul. Îți explic eu cum se simte: am râs ca un dobitoc în primele 2 săptămâni la volan. Accelerează nonșalant, vrea abuz, se simte excelent în orice plajă de ture, se întinde la drum de zici că e din alt univers față de Accent. Sunt colegi pe aici care au avut modelul. Din păcate, dacă vrei mai nouă, există generația 8 de Accord, tot cu 2.4 până prin 2013 cred... Îți asumi impozit și consumuri. Viața e scurtă, ia ce îți place, simte-te bine. Civic nu am condus niciodată. Documentează-te pentru un Type R, dacă chiar vrei. Asumă-ți unele piese prohibitiv de scumpe, dar depinde de ghinionul tău. Asta-mi place sa citesc, multumesc! Ce am observat de prin grupuri de pe facebook, instant se vede diferenta intre soferii de Honde si sa zicem VW. Cei cu Honde tot timpul sar s-ajute, sa te educe, feedback constructiv etc. Cand vorbesti despre VW, toata conversatia se duce catre consum/diesel instant, ceea ce nu ma intereseaza. Cautand 2.0 Executive, am dat de un anunt la care m-am uitat o saptamana (eram plecat din tara). Cand am revenit, am vorbit cu baiatul pe facebook sa ma duc s-o vad, dar in ziua in care puteam sa ma duc, a fost plecat din oras. Am revenit cu un mesaj a3a zi, eram la usa sa ma duc spre el, rahat. Chiar in ziua aia, venise un baiat de la mama naibii (+500km) si a cumparat-o pe loc. Mi-a venit sa plang, dar omul jur c-a simtit, a stat cu mine 4 ore pe facebook si mi-a explicat aproape tot despre masina aia. Mi-a zis ca ma lasa s-o conduc, mergea cu mine la orice mecanic, mi-a zis clar ce probleme avea fara menajamente. Dar masina s-a dus Edited by fantiesto, 27 May 2022 - 13:02. |
#20
Posted 27 May 2022 - 13:25
Nu am condus 2.0, dar ma uitam dupa ele in perioada aia de cautare. Atat K20 de 156 cai de pe Accordul 7, cat si R20-ul de pe Accordul 8 (singura diferenta pe care o cunosc e ca R20 e SOHC, are o singura axa cu came) nu au VTEC-ul despre care se vorbeste, desi sunt marketate ca avandu-l. E un VTEC-e de la "economy", cu supape care se opresc pentru economie de benzina. Daca vrei the real shit, te uiti la 2.4 sau motoarele aspirate de pe Type R. De la turbo incolo, nu mai stiu principiile, ca nu sunt mecanic si inteleg cat pot. )
In fine, se pare ca te uiti dupa masini mult mai noi, iar Accordul cade aici. Ramane Civicul. Sau altceva. Consider ca documentarea intensiva e calea prin care sa gasesti ceva care sa fie si trainic. Succes! LE: Daca incepi sa cauti Civicuri de prin 2012-2015 cu R18, 1.8 litri, au fost loturi cu probleme legate de pistoane, simeringuri etc. Pe internet se gasesc informatii destule. Edited by sergiu_gh, 27 May 2022 - 13:31. |
#21
Posted 27 May 2022 - 14:48
@initiator, singurul civic type-r dupa 2017 pe care-l gasesc e "un pic" in afara bugetului, cu vreo 9k euro, dar intradevar pare o jucarie misto: https://www.olx.ro/d...hp-IDfWot3.html
Sau asta 2016 mai in buget un pic: https://www.autovit....r-ID7GWuz3.html Sau iei un Accord deasta, si ramai si cu banuti de benzina: https://www.olx.ro/d...te-IDg1UZf.html Sau cam ce recomanda colegul mai sus: https://www.olx.ro/d...-s-IDg3r0i.html S-ar putea sa-ti placa si un Camry din asta echipat bine( da nu e chiar in buget, si nu are nici turbo, dar are hybrid-ul ala care are ceva putere 220 martoage): https://www.autovit....y-ID7GZypx.html sau https://www.olx.ro/d...ve-IDfX2vD.html Si asa de distractie chiar daca nu neaparat se incadreaza ar fi si: https://www.olx.ro/d...cp-IDg3VPi.html https://www.olx.ro/d...up-IDfNYni.html https://www.olx.ro/d...al-IDfVlYo.html https://www.autovit....g-ID7GZqSs.html Edited by A_Stere, 27 May 2022 - 14:49. |
#23
Posted 27 May 2022 - 17:34
fantiesto, on 27 mai 2022 - 17:06, said:
Ma tot uit la Accordul ala de zici ca sunt nebun Dar tine cont ca ala vrea turat, daca vrei senzatii tari si consuma binisor. Daca tot te uiti la aspirate, ia si Mazda in considerare, sunt masini faine. Fie ca alegi 2.0 g150, x180 sau 186, fie ca alegi 2.5 de 180 cai. La fel si acestea, cer turatii mari daca vrei sa le simti, si crede-ma ca faci depasiri fara emotii daca retrogradezi 1-2 trepte in functie de situatie. Bafta sa te hotarasti ce te incanta mai tare! Un Mazda 6 2.5 de 180 cai echipat full cu scaune ventilate si toate nebuniile cred ca ti-ar satisface nevoile. Sau un mazda 3 x186 dar fara scaune de piele aici ca n-au si ventilatie. Mai ales ca seria de dupa 2018 de mazda 3 e Mild hybrid si dai 9 lei la impozit ). Despre asa ceva vorbesc : https://www.autovit....p-ID7GYnk9.html L.E. : motorul de 2.5 are 195 cai nu 180, uitasem ). |
#24
Posted 28 May 2022 - 06:45
danX, on 27 mai 2022 - 12:16, said:
Renault Captur e-tech, ai finantare pe 4 ani cu dobanda zero, intretinere inclusa, cu avans 50%. Nu prea se împacă motorul aspirat cu ce vrea inițiatorul. El vrea sa simta senzația aia de viteza ce o ai când întra turbo chiar dacă la un hibrid ai acceleratia mai puternica lipsește acea senzație. |
#25
Posted 28 May 2022 - 07:55
Eu zic ca nu e rau deloc un hibrid de 160cp. Si cu nimic mai prejos fata de un turbo de 160.
Puterile adunate ale motoarelor se duc pe la 200cp. Doar ca puterile maxime nu se ating in acelasi timp asa ca maximul e de 160cp. In schimb powerband-ul va fi peste cel al oricarui motor termic de 160cp neasistat electric. Trebuie test. Asta daca portbagajul de Matiz e multumitor. |
#26
Posted 28 May 2022 - 20:18
#27
Posted 28 May 2022 - 20:26
"conducem cu putere mica si cuplu mare, cam asta vrea toata lumea, cuplu mare la turatii normale de lucru."
Cuplu mare la turatii normale de lucru inseamna si putere (mai) mare la turatii normale de lucru. 150Nm la 2500rpm inseamna vreo 50 de cai iar 300Nm la 2500rpm inseamna vreo 100cp. Asta desi cele 2 motoare pot avea Pmax similara. Sa zicem vreo 120-130cp. Edited by underb, 28 May 2022 - 20:31. |
#28
Posted 28 May 2022 - 20:47
Captur e-tech ce se vinde la noi e doar hibridul (145cp), nu PHEV, deci aproape sigur nu o sa aiba senzatia aia de "turbo" pentru ca motorul electric va fi mic, ca la restul hibridelor. Iar pHEV sigur o sa fie mult mai scump, deci nu prea mai renteaza.
Si apropo de cuplu, asta hibrid are 148NM de cuplu maxim, la 145 de cai, pentru ca cel mai probabil e motor cu ciclu atkinson simulat, deci... |
|
#29
Posted 28 May 2022 - 21:27
underb, on 28 mai 2022 - 20:26, said:
"conducem cu putere mica si cuplu mare, cam asta vrea toata lumea, cuplu mare la turatii normale de lucru." Cuplu mare la turatii normale de lucru inseamna si putere (mai) mare la turatii normale de lucru. 150Nm la 2500rpm inseamna vreo 50 de cai iar 300Nm la 2500rpm inseamna vreo 100cp. Asta desi cele 2 motoare pot avea Pmax similara. Sa zicem vreo 120-130cp. La benzina turbo la 2000-2500 rpm rpm n-ai nici jumate din puterea max, dar cuplu e max sau pe acolo. La fel si la diesel turbo, ce putere ai la 1800-2000 rpm? |
#30
Posted 28 May 2022 - 22:05
Nu e nicio laie.
TDI 150 are aproape 100cp la 2000rpm 120 la 2500. 1.0TSI are 55 la 2000 si 70 la 2500. 1.2ul de la Pejo, ala de 100, are aproape 60 cp la 2000 si peste 70 la 2500. E nevoie de mai multe exemple pt a combate niste vorbe aruncate fara efort? Astept sa vii si tu cu niste contraexemple de TD care n-are jumatate din Pmax la 2000 si TB la 2500. Fara Ford Te poti lamuri si singur data viitoare: http://wentec.com/un...ower_torque.asp |
#31
Posted 28 May 2022 - 22:41
Eu n-am inteles bugetul si nici daca masina se vrea sehas sau noua !
Altfel, orice turbo de la 150cp in sus e destul de fasnet , mai ales pe o compacta sau un sedan . |
#32
Posted 29 May 2022 - 01:17
Insignia sau Chevrolet Cruze automata ambele au acealsi motor 1.8 benzina 160-180 de cai. 2.0 benzina 220 de cai automate.
|
#33
Posted 29 May 2022 - 08:01
underb, on 28 mai 2022 - 22:05, said:
Nu e nicio laie. TDI 150 are aproape 100cp la 2000rpm 120 la 2500. 1.0TSI are 55 la 2000 si 70 la 2500. 1.2ul de la Pejo, ala de 100, are aproape 60 cp la 2000 si peste 70 la 2500. E nevoie de mai multe exemple pt a combate niste vorbe aruncate fara efort? Astept sa vii si tu cu niste contraexemple de TD care n-are jumatate din Pmax la 2000 si TB la 2500. Fara Ford Te poti lamuri si singur data viitoare: http://wentec.com/un...ower_torque.asp Daca 50-60cp dintr-un total de 100-120cp la tine e putere mare atunci ai dreptate. Dar ai prins ideea , in cele mai multe cazuri nu utilizezi puterea max in traficul urban, fapt care l-am mai spus dar iti place le cauti. |
|
#34
Posted 29 May 2022 - 08:33
TehCube, on 28 mai 2022 - 20:47, said:
Captur e-tech ce se vinde la noi e doar hibridul (145cp), nu PHEV, deci aproape sigur nu o sa aiba senzatia aia de "turbo" pentru ca motorul electric va fi mic, ca la restul hibridelor. Iar pHEV sigur o sa fie mult mai scump, deci nu prea mai renteaza. Si apropo de cuplu, asta hibrid are 148NM de cuplu maxim, la 145 de cai, pentru ca cel mai probabil e motor cu ciclu atkinson simulat, deci... |
#35
Posted 29 May 2022 - 10:13
Nu incurc nimic, uita-te aici: https://www.renault....nfigurator.html
La equlibre e-tech si techno e-tech ti se da pretul pentru "E-Tech 145" care e hibrid. Daca vrei plugin (160cp) poti sa pui doar pe Equilibre (nu ma intreba de ce) si porneste de la 29400, putin peste 30k cu un minim de optionale (scaune incalzite, senzori de ploaie). Adica fix ce ziceam mai sus, nu-ti iei plugin la 22000. Iar ca motoare are un 1.6 de 92 de cai si 144 Nm @ 3200rpm (max) si un electric de 67 cp si 205 Nm max, deci nu e nimic wow, chiar ma indoiesc ca sunt multe situatii in care te poti folosi de 160cp, dar ma rog, o fi ceva de marketing (ca idee, Corolla hibrid simplu are 98cp + 72cp si ei declara un total de 122, da' o fi inventat Renault ceva mai breaz). Oricum, sigur nu te baga in scaun, mai ales ca are 0-100 in peste 10s. Edit: acu' m-am uitat si mai atent si nici macar nu poti pune optionalele mai high end pe el. Adica dai 30k pe masina si nu ai camere, nu ai bsa, nu poti pune navi ala mai mare sau sistemul de sunet mai bun. Sper sa fie un bug pe configurator dar estimand asa dupa cat costa variantele HEV, probabil un PHEV cu dotari pe el e pe la 35k mai realistic, si nu stiu cine da atat pe un Clio ridicat. Edited by TehCube, 29 May 2022 - 10:27. |
#36
Posted 29 May 2022 - 10:54
TehCube, on 29 mai 2022 - 10:13, said:
Daca vrei plugin (160cp) poti sa pui doar pe Equilibre (nu ma intreba de ce) si porneste de la 29400, Exista si oferta asta la un pret acceptabil (zen=equilibre) de 20.550 eur Dar pretul e cu finantare Renault finance, fara finantarea lor e cu 550 mai mult deci 21.100 si asta in culoarea gratuita bleu marine fume. si bineinteles cu 2 rable https://www.renault....-in-hybrid.html Captur nu e un Clio inaltat, folosesc acelasi model de sasiu cmf-b high spec... dar Captur are sasiul si caroseria mai mari e mai spatios la interior fata de clio, dar are portbagajul mic |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users