Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

Alegere motorizare perfecta pentru mine

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1
fantiesto

fantiesto

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 22.08.2006
Va salut, sunt baiatul d-aici si revin dup-aproape un an: https://forum.softpe.../#entry28140375

Pe scurt, am un Accent 2007 pana-n 100k km pe care am vrut sa-l schimb in august anul trecut, doar ca am ascultat de niste baieti de p-aici carora le multumesc si nu l-am schimbat pana la urma atunci. Acum i-a cam venit vremea sa i-o dau lu` tata fiindca are vesnica problema cu coloana de directia (vibratii mari in volan la viteze de autostrada) si e totusi prea veche.

Sa n-o mai lungesc, am doua variante pana pe la 20-22k euro, mai mult nu-mi trebuie. Am doua luni la dispozitie sa gasesc masina perfecta pentru mine.
1. masina noua platita cu avans maxim (7-8k euro din ce am vazut) + un sistem de rate pentru ca dispun de 700-800 RON lunar fara nici un fel de probleme pe termen lung si nu vreau sa dau toti banii odata in nici un caz.

2. masina SH dar inca in garantie macar 2-3-4 ani, sa zicem 2018+ pe care o s-o cumpar cu acelasi sistem expus mai sus si aici daca poate cineva sa-mi dea niste sfaturi in alegerea unui dealer in care sa pot avea incredere. daca e cineva care a cumparat masini asa, ascult pareri, va rog.

Acum vine partea tricky pentru mine caci nu stiu ce s-aleg dpdv al motorizarii, masina o iau pentru termen lung, minim 7-8 ani. Si doamne ajuta sa aiba o antifonare mai buna.

O sa-l citez pe userul "qew" care a subliniat aproape perfect ce-mi doream anul trecut si ce inca imi doresc cu mentiunea c-am invatat sa turez aspiratul Posted Image

"Astia care ii recomandati motoare aspirate de la Toyota de 1.8 , nu o sa il ajute. El a descoperit zvacul ala ce ti-l da un motor turbo(cu tot cu turbo lag). Aia ii place la om. Un aspirat de 1.8 sau 2.0 chiar nu o sa ii dea ce vrea el. Mai ales ca un aspirat cand ii dai trebuie sa il turezi, ceea ce tipu nu face.
Zvacul ala, bagatul in scaun, al motoarelor turbo, chiar daca e o senzatie putin mincionasa, iti da senzatia ca prinzi viteza, fara sa fii mare sofer."

Deci in continuare vreau zvacul ala, bagatul in scaun, dar nu neaparat pentru liniute caci nu e cazul, ci mai mult pentru faptul ca vreau sa fiu io linistit c-am ales ce trebuia pentru mine si pan-acum avem asa:

1. Honda (ori Civicul care apare anul asta, ori typeR SH- din pacate nu are spatiul de care am nevoie pentru pasagerii din spate). M-am tot uitat la Accord 2.0 aspirat 156 cai, dar nu gasesc varianta executive care-mi place si oricum e mai veche. Cred ca Accord 2.4 ar fi motorizarea perfecta pentru mine, dar ma sperie impozitul/RCA mai mare in viitor etc.

2. Octavia 3 1.8 TSI care aparent are probleme cu consumul de ulei (mai ales motorul EA888), dar m-am uitat la Vlad Micsunescu si el spune ca s-au mai remediat problemele p-acest motor (el e de vina si c-am inceput sa ador Honda, doar ca ma tot sperie tata ca nu gasesc mecanici in Romania sa repare motoarele astea)

3. VW Passat 2.0 FSI care-i cam vechi si nu stiu sigur daca mi-ar oferi ceea ce doresc eu, plus ca nu-mi place deloc cum arata la interior.

4. Hyundai Elantra - 1.6, 123 de cai, nu cred ca mi-ar putea oferi senzatiile pe care le caut eu.

5. Kia Ceed 1.6 T-GDI 7DCT GT 204 cai  (nu stiu nimic despre ea, doar ca suna bine)

6. BMW seria 3/5 an mai vechi un pic, 318i sau 520i, dar tot aud ca-i scumpa de intretinut si mi-e frica de costurile aferente unei masini mai vechi care pe la noi nu e neaparat exploatata cum ar trebui. Tin sa notez insa c-am citit mult despre ea si e o masina super, doar ca trebuie sa gasesc una intretinuta si e mai greu.

7. Renault Megane sedan (da, imi place masinile sedan...)


Acum ca un rezumat, cred ca pana la urma trebuie o benzina turbo cu un pic de cuplu si nu aspirat pentru pretentiile mele si cred io ca Octavia ar fi alegerea perfecta pentru mine desi imi doresc din tot sufletul meu o Honda.

Acum astept sugestiile voastre. Cred ca v-ati dat seama ca nu vreau diesel, nu ma uit neaparat la consum desi 2.0 fsi ala am inteles ca poate sa consume si 16 in oras (am un prieten care a "reusit" performanta asta). A inceput sa-mi placa sa conduc la turatii mari si atunci ramane o singura varianta, benzina. Doar ca repet, cred ca-i trebuie o turbina pentru a sta io linistit cand am nevoie sa fac niste depasiri (fac des drumul Bucuresti-Gaesti/Targoviste unde sunt niste portiuni dupa sate unde chiar trebuie sa depasesti niste baieti care din pacate accelereaza in localitate, insa merg cu 70 pe portiuni de 90).

Scuze pentru cat am scris, nu cred c-are sens sa mai sterg, oricum ideea v-o faceti repede despre cum sta treaba si am observat ca sunt niste baieti pasionati p-aici. Multumesc!

Edited by fantiesto, 27 May 2022 - 04:52.


#2
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Cine poate să știe care e motorizarea perfectă pentru tine, dacă tu nu?

View Postfantiesto, on 27 mai 2022 - 04:38, said:

...am inceput sa ador Honda, doar ca ma tot sperie tata ca nu gasesc mecanici in Romania sa repare motoarele astea...


Un mecanic auto care nu știe să repare un motor Honda nu e mecanic.
E un, cum zice Vălicu? E un schimbător de piese!

#3
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,365
  • Înscris: 30.08.2006
La sub 8 secunde 1-100Km/h in mod sigur se simte acel zvac la acceleratie. Sunt motorizari sportive.  La sub 9 secunde poti face o depasire fara stres. La sub 10sec nu pea mai exista nici o senzatie ca decolezi dar poti depasi in siguranta.

#4
stoshiba

stoshiba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 22.02.2014
Honda.

#5
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,657
  • Înscris: 03.12.2005
Seria 3 are costuri de intretinere extrem de rezonabile si nici piesele nu sunt scumpe deloc. Dar folclorul bate realitatea.

#6
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,924
  • Înscris: 06.04.2007
Cred ca in primul rand ar trebui sa te hotarasti daca vrei masina noua (si aici era bine daca te hotarai mai devreme sa prinzi cu programu Rabla) sau SH.

La masini noi cauta sa faci drive test cu ce ai enumerat, un Ceed 1.5 tgdi, Octavia 1.5 tsi si la ce te-ai mai incadra ca masina noua.
Cu bugetul nu stiu in ce masura ar iesi socotelile cu avansu ala si o rata de 7-800 lei pe 3-4 ani.

Alea aspirate cred ca ar trebui sa renunti la ele, fiabile dar tu cauti ceva cuplu/zvac..

Second...Bembeu mare atentie la cautare pt ca e una dintre cele mai manarite marci

View PostLeo2006, on 27 mai 2022 - 06:09, said:

La sub 8 secunde 1-100Km/h in mod sigur se simte acel zvac la acceleratie. Sunt motorizari sportive.  La sub 9 secunde poti face o depasire fara stres. La sub 10sec nu pea mai exista nici o senzatie ca decolezi dar poti depasi in siguranta.
Senzatie exista la absolut toate, doar ca una una te lipeste mai bine/putin de scaun decat alta, ca doar n-o sa te lipeasca de volan.

Toata treaba e la ce te raportezi, cazul de fata la un motor aspirat de 95 cp si cati Nm o avea 120-130Nm...nu prea ai ce sa-l compari cu un turbo de 250-300 Nm.
Chiar si la puteri similare diferenta simtita la cuplu e mare vezi ex un 1.6 aspirat si un 1.9-2.0 diesel turbo.

Pe strada nu conducem pe 0-100 si 6000 rpm, in 90% din cazuri conducem cu putere mica si cuplu mare, cam asta vrea toata lumea, cuplu mare la turatii normale de lucru.

#7
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,657
  • Înscris: 03.12.2005
E aproape ca si cum marcile scumpe nu se devalorizeaza din oficiu asa tare cum cred romanii, nu? :)

#8
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostOctavian___, on 27 mai 2022 - 07:10, said:

...conducem cu putere mica si cuplu mare, cam asta vrea toata lumea, cuplu mare la turatii normale de lucru.
Nu cred ca functioneaza asa :)

#9
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006
Daca vrei weekendul asta sa vezi cum e accordul 2.0 da-mi un pm. Nu o vand, insa asa ai termen de comparatie.
Accord 2.4 sunt rare. Civic type r nu isi ia nimeni de mers la piata si-s scumpe.
Elantra sau passatul 2.0 nu par a oferi senzatiile pe care le cauti.
Ceed suna bine dar nu e sedan.

#10
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,060
  • Înscris: 05.06.2002

View Postfantiesto, on 27 mai 2022 - 04:38, said:

...(da, imi place masinile sedan...)...

dar nu-ti place sa vorbeste romaneste.

#11
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostLeo2006, on 27 mai 2022 - 06:09, said:

La sub 8 secunde 1-100Km/h in mod sigur se simte acel zvac la acceleratie. Sunt motorizari sportive.  La sub 9 secunde poti face o depasire fara stres. La sub 10sec nu pea mai exista nici o senzatie ca decolezi dar poti depasi in siguranta.
Măcar ai permis?

#12
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,721
  • Înscris: 09.01.2007
Eu am condus destul de mult civic-ul de 1.5i 180-ish cp si nu mi se pare ca te baga in scaun. Accelereaza bine, imi place cum sta pe sosea, era pe lista cand am cumparat masina, dar chiar nu mi se pare ca ai senzatia aia de "turbo" de la altele. Oricum, poti face linistit test drive la majoritatea masinilor din lista aia si sa decizi si singur.
Type-R e altceva si nu stiu daca are sens sa-l pui in lista cu restul masinilor, ca atunci ar trebui sa compari cu alte hot hatchuri de gen clio/megane rs si alte rs-uri, st-uri, vrs-uri, etc-uri. Nu mai bine iei tu un Yaris GR? Posted Image

Ceva imi zice ca din lista aia, motorul de pe ceed gt ar avea efectul asta, desi nu l-am condus, dar am condus cel de 160cp mh si era aproape acolo. Banuiesc ca e acelasi motor ca pe proceed (si chiar, daca tot vrei GT de ce nu te uiti si la proceed, ca mi se pare mult mai faina, mai ales desing-ul).

Edited by TehCube, 27 May 2022 - 09:28.


#13
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,060
  • Înscris: 05.06.2002
din cauza vtec-ului hondele nu sunt masini la care sa simti ca ai motorul la varful piciorului drept. ca sa-ti dea ce poate trebuie retrogradat si turat.

Edited by Fane, 27 May 2022 - 09:40.


#14
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,365
  • Înscris: 30.08.2006

View Postericmario, on 27 mai 2022 - 09:26, said:

Măcar ai permis?
Multumesc de intrebare.Posted Image
De 25 de ani si peste 1 milion de Km.

Edited by Leo2006, 27 May 2022 - 10:46.


#15
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 543
  • Înscris: 06.01.2022

View Postfantiesto, on 27 mai 2022 - 04:38, said:

Sa n-o mai lungesc, am doua variante pana pe la 20-22k euro, mai mult nu-mi trebuie. Am doua luni la dispozitie sa gasesc masina perfecta pentru mine.
1. masina noua platita cu avans maxim (7-8k euro din ce am vazut) + un sistem de rate pentru ca dispun de 700-800 RON lunar fara nici un fel de probleme pe termen lung si nu vreau sa dau toti banii odata in nici un caz.
Salut!
La majoritatea bancilor daca faci credit de nevoi personale pe 5 ani, la un 10k euro platesti cam 1000 lei pe luna....prin urmare daca vrei sa dai avans 8k euro si vrei masina de 22k ...o sa ai o rata cam de 1400 lei lunar timp de 5 ani. Deci ai grija cu socotelile pe care le faci.
Eu unul nu-ti recomand leasing sau alte minuni, indiferent daca iei noua sau SH, mai bine faci credit de nevoi personale pt cat mai ai nevoie pe langa banii stransi  (calculeaza cat poti plati pe luna astfel incat sa vezi care e imprumutul maxim pe care ti-l permiti) si vezi ce-ti permiti in suma respectiva. Fa-ti o simulare pe net la ce banca vrei, exemplu pe ing: https://ing.ro/perso...te/ing-personal
Noul Civic de care vorbesti, va fi Hybrid si va costa mai aproape de 30k euro (uita-te la modelul Honda hev de l-au scos recent care e peste 31k cu programul rabla).

#16
sergiu_gh

sergiu_gh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 636
  • Înscris: 10.07.2013
Ca fost șofer de Accent 1.4 timp de 10 ani, mașină pe care o îndrăgesc fiindcă a fost prima pe care am învățat condusul și care m-a dus peste tot, de vreo 3 ani mă dau cu Honda. 2008 Accord Type S, cu 2.4 (K24A3 cu headers și reflash). Cu siguranță că nu ai vrea mașină așa veche conform postării, dar totuși îți dorești brandul.
Îți explic eu cum se simte: am râs ca un dobitoc în primele 2 săptămâni la volan. Accelerează nonșalant, vrea abuz, se simte excelent în orice plajă de ture, se întinde la drum de zici că e din alt univers față de Accent. Sunt colegi pe aici care au avut modelul.
Din păcate, dacă vrei mai nouă, există generația 8 de Accord, tot cu 2.4 până prin 2013 cred... Îți asumi impozit și consumuri. Viața e scurtă, ia ce îți place, simte-te bine. Civic nu am condus niciodată. Documentează-te pentru un Type R, dacă chiar vrei. Asumă-ți unele piese prohibitiv de scumpe, dar depinde de ghinionul tău. :)

#17
vladcosmin

vladcosmin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 571
  • Înscris: 14.03.2007
Scoate din lista tot ce tine de Kia, au anulat majoritatea comenzilor din tara chiar si cele plasate acum 8 luni, eu inca astept un raspuns ce se intampla cu Ceed GT-ul meu comandat acum 7 luni...Daca vrei sa iti iei o mare teapa poti incerca sa comanzi...
Daca as fi sa aleg din nou, cred ca as merge pe Mazda, pare cea mai calitativa.

#18
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Renault Captur e-tech, ai finantare pe 4 ani cu dobanda zero, intretinere inclusa, cu avans 50%.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate