Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Brother Eroare scanare A9

Achizitie auto

Procedura Preschimbare nr verzi p...
 Copiii si obezitatea

Reglare greutate doza Unitra GS-431

Potrivire jante ?

instant sau dus electric?
 Microfon extern pentru ML/DSLR

Schimbare parbriz

Costuri achiziție garsoniera.

Pensii publice - Venit total asig...
 Solutie (lichid pulverizat) pentr...

Backup calling

Ce placa video recomandati si car...

Telecomanda cu touch triplu PNI S...
 

Exercitii diastaza abdominala

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
Life2Live

Life2Live

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 952
  • Înscris: 26.04.2010
Salutare, a avut cineva distaza abdominala si a facut ceva regim, exercitii care sa ajute intradevar? Rog doar persoanele care stiu ce inseamna sa ma ajute, multumesc

#2
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,712
  • Înscris: 17.05.2004

Quote

Cum intervenim?
În mod normal mușchii își revin la câteva luni după naștere, dar sunt și situații în care acest lucru nu se întâmplă și burtica rămâne pronunțată.
Dacă acest lucru se întâmplă, după stabilirea diagnosticului, kinetoterapeutul poate adapta un program complex de exerciții.
În acest program vor fi evitate exercițiile clasice de abdomen, cele care presupun ridicarea umerilor și rotiri de trunchi care pot agrava diastaza.
Exercițiile vizează reapropierea mușchilor drepți abdominali, fără a exercita o presiune intraabdominală. În cadrul ședințelor de kinetoterapie veți învăța cum să aveți control asupra musculaturii abdominale, despre rolul funcțional al musculaturii abdominale în stabilitatea trunchiului și modalitatea de executare corectă a exercițiilor specifice.  
Perioada de recuperare poate dura între 3 luni și un an, în funcție de severitatea diastazei.
Recuperarea este posibilă chiar dacă a trecut o perioadă mai mare de la naștere, doar că durata va fi mai mare.
Este important de știut că și după refacerea completa există o sensibilitate. Riscul recidivei este foarte mare, în situațiile în care se trece la exercițiile clasice de abdomen, sau sunt efectuate activități sau sporturi (tenis, golf) ce cresc presiunea intraabdominală.
Aplicarea benzilor de kinesiotaping, împreună cu exercițiile pot contribui la recuperarea țesutului.

sursa

https://bioterramed....aza-abdominala/

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_XI1BII1D5k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eKnMc2aj5NI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by waterman, 26 May 2022 - 18:14.


#3
Life2Live

Life2Live

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 952
  • Înscris: 26.04.2010
@waterman, multumesc frumos, am sa citesc.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate