Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Recomandare BMW X3, buget 30K Euro
Last Updated: May 26 2022 19:28, Started by
valos
, May 26 2022 09:44
·
0
#1
Posted 26 May 2022 - 09:44
Salutare,
Vreau sa-mi iau un BMW X3, cat mai nou, 4x4, cutie automata, dar nu stiu care ar fi mai fiabil, benzinarul sau diesel-ul? Anual fac cam 10000 km. De 2-3 ori pe an tractez o remorca usoara (max 750 Kg). 80% din drumurile pe care le fac sunt in extraurban. Am de 5 ani un RAV 4, model 2013, motor 2.2 diesel, cutie automata, 4x4, am luat-o la 100000 KM, acum are 150000 KM, masina buna, incapatoare, n-a vazut service-ul decat pentru revizia anuala. Ce nu-mi place la RAV 4 - nu e o masina sportiva - asta e motivul pentru care as vrea sa-mi iau un BMW. Multumesc. |
#2
Posted 26 May 2022 - 10:31
#4
Posted 26 May 2022 - 10:59
Ok.Scuze pentru interventie. Din fericire nu toti se "incurca" cu italiencele.
|
#5
Posted 26 May 2022 - 11:01
valos, on 26 mai 2022 - 09:44, said:
Ce nu-mi place la RAV 4 - nu e o masina sportiva - asta e motivul pentru care as vrea sa-mi iau un BMW. ia macar un Seria 3 . X3 nu are nimic sportiv. In banii astia gasesti si un Seria 4 Quote dar nu stiu care ar fi mai fiabil, benzinarul sau diesel-ul? Edited by Andreysc7, 26 May 2022 - 11:08. |
#6
Posted 26 May 2022 - 11:42
Salut! Eu personal as merge pe Benzina dar nu am neaparat argumente pe partea de fiabilitate, pur si simplu mi se pare mai ok daca iei termica sa fie benzinara.
Un pic peste buget dar pare dragut: https://www.olx.ro/d...na-IDg4Rfd.html Exista chiar si X5 in buget, dar are motor 3.0 (daca poti sa treci peste costul impozitului masina va trage bine, relaxat, si va avea putere suficienta): https://www.olx.ro/d...il-IDffNdn.html Totusi daca ai nevoie de sportivitate, uita-te la asa ceva colegu , e mai aerodinamic: https://www.autovit....t-ID7GVjwd.html https://www.autovit....t-ID7GZsha.html https://www.olx.ro/d...ed-IDfh5PS.html Sau un seria 4 deasta cu 250 cai : https://www.olx.ro/d...ai-IDg6glQ.html Sau mai spatios, un seria 5 de 250 cai: https://www.autovit....t-ID7GYeSG.html Variante sunt, important e sa stii ce vrei si cel mai important sa le verifici bine pe oricare fie cu un mecanic, fie la banii astia, apeleaza la servicii de genul Masina Potrivita, mai bine pierzi 200 euro pe verificare decat 30k pe o masina samsarita. Bafta sa alegi ceva care ti se potriveste ! |
#7
Posted 26 May 2022 - 11:48
Daca iei in 4 cilindri - Diesel. Daca 6 - cat te tine buzunarul pentru consum, ambele sunt foarte bune. Avand in vedere ca bugetul este relativ mic pentru un X3 cat mai nou si cat de cat echipat, as lua 2.0D.
|
#8
Posted 26 May 2022 - 11:50
salut, un x3 benzina o sa consume cam mult tinand cont de greutate si ca e 4x4, asta raportat la nivelul de putere , presupun ca vrei 2.0 benzina in variantele de 184 sau 252 cp. (motor b48). Daca tot vrei benzina ar merge macar varianta de 250 cp ca sa fie ok la condus. (motor.20 varianta 3.0i). Daca vrei consum mai redus (dar si cuplu bun-400 nm) poti merge pe variantele de 2.0 de 190 sau 231 cp.(motor b47 variante 2.0 sau 2.5). Cred ca se potrivesc manusa la un x3 xdrive.
Edited by chitsro, 26 May 2022 - 11:51. |
#9
Posted 26 May 2022 - 12:22
Dupa parerea mea nu are niciun sens sa te uiti la diesel, decat daca gasesti vreun 30d la pret bun si in mintile lui, dar si asa e pacat de motorul ala sa-l chinui prin oras la sub 10000 km pe an.
Benzina 28i/30i/35i daca vrei sa se simta cat-de-cat sportiv, dar tot SUV-ish ramane. Poate avem definitii diferite de ce inseamna sportiv, in general la noi lumea isi ia multi cai ca sa poata sa mearga repede pe autostrada, dar ala nu e tocmai condus sportiv. |
#10
Posted 26 May 2022 - 16:24
Initiator, la o masina noua, alegi diesel daca faci mai mult de 25k km anual. Doar atunci diferenta de pret se amortizeaza cat de cat rapid (3-5 ani).
Desi nu e cazul tau masinile diesel sunt ceva mai scumpe decat cele pe benzina. Dar tu vrei un 4x4 sport. Cineva ti-a recomandat Stelvio. Scuze, dar din cate stiu eu bate la cur orice BMW x3 sau x5 (cilindree apropiate). Asta ar fi alegerea mea pentru un 4x4 sport. Nu crezi, informeaza-te. Sunt motoare de peste 500 cp. Edited by adip1962, 26 May 2022 - 16:25. |
|
#11
Posted 26 May 2022 - 17:45
adip1962, on 26 mai 2022 - 16:24, said:
Nu crezi, informeaza-te. Sunt motoare de peste 500 cp. Quadrifoglio sunt de 500 CP, Veloce sunt undeva la 300-400, am uitat exact cat. Nu cred ca pupi niciunul sub 40k, cel putin nu decente. La 30k iti iei tot un 2.0 sau 2.2 turbo, ceva p-acolo cu vreo 280cp max. Dar da, altceva fata de X3, dar si alte costuri de intretinere, mententanta, etc. Tre' sa vrei Alfa Romeo ca sa iei Alfa Romeo. |
#12
Posted 26 May 2022 - 19:28
Problema cu modelele Alfa e ca sunt decalate cu jumatate de generatie fata de ale BMW, asa ca nu prea ai o comparatie like for like. Dar daca te uiti la ce poti lua de X lei de la fiecare din marci probabil BMW iese in fata ca si costuri iar Alfa ca si experienta a condusului. Cel mai mare minus e faptul ca BMW are unul din cele mai bune infotainmenturi iar Alfa are o chestie average cu AA si Carplay. In schimb, Alfa e o chestie care se conduce telepatic si BMW un birou frumos care ia curbe mai bine decat Audi. Ca SUVuri nu am idee ce sa te sfatuiesc. Mie nu imi plac niciunul.
Chestia care nu te ajuta la bugetul tau e ca e un pic prea putin pentru unele si un pic prea mult pentru celelalte din optiuni. Poti sa te incadrezi la una probabil cu km putini si bine dotata daca te uiti dupa una de SUA cum le am si eu, cum ti-a pus si cineva involuntar un link mai sus. Dar imediat o sa apara corul bocitoarelor si o sa iti explice ce mare prostie faci si cum o sa mori imediat cu ele si planeta se va sfarsi. Strict ca motoare, ala de 2.0 de la Alfa e o bijuterie. Alea echivalente de la BMW sunt competente ambele. Revizia e cam totuna la ambele, macar ca pret al consumabilelor. Nu stiu exact la care e taxa de fraier mai mare in ce priveste manopera. Restul de componente costa asemanator in pungile OEM si mult mai putin cele pentru BMW in ambalajul producatorilor OE reputabili. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users