Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Joc Drone

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 

SUV familie - buget 30-48k

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#19
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,099
  • Înscris: 09.01.2007
Romanul e sarac si prost fiindca isi ia coreene?
Esti sigur ca ai voie la calculator?!

#20
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007
Eu n-am inteles exact de ce ai da 48.000 de euro pe un Suzuki sau Toyota Rav4 cand la banii aia gasesti Audi Q5, Q7, BMW X5, VW Touareg, Alfa Romeo Stelvio, sau chiar Volvo XC90. E drept, nu gasesti toate modelele de mai sus hibride, ci benzina, insa nah una e Audi, alta e Suzuki. Daca pentru tine partea cu hibridele este esentiala, pot sa inteleg, insa eu n-as alege niciodata un Suzuki hibrid in fata unui Volvo sau Audi pe benzina.

Ar merge o asiatica, dar daca vrei sa te incadrezi la partea de jos a bugetului.

Am un prieten care are o Toyota Rav 4, spune ca nu e deloc comoda la drum lung.

Edited by giuliani, 24 May 2022 - 22:44.


#21
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,797
  • Înscris: 09.01.2007
^nu e tocmai corecta comparatia. Un Q5 PHEV destul de chel e peste 60k, nu 50. Daca-l configurezi similar cu Rav4 probabil urci spre 70, deci e totusi o diferenta. De acord ca-i alta calitate, overall, dar daca compari cu CR-V de exemplu deja esti mai aproape. La fel si cu X5, Touareg, XC90, astea-s din ce in ce mai scumpe, ajungi la 90k lejer.
Stelvio intra la buget dar e mai mic si e Alfa, adica, tre' sa vrei Alfa nu "un suv". :)

In plus, mi-e greu sa cred ca cine da 50k pe o masina nu o vrea sa-si puna macar NISTE optionale pe ea, deci esti in total alta gama de pret. Calitatea aia in plus nu vine gratis.
Partea cu hibridele nu mai e asa relevanta pentru ca majoritatea modelelor enumerate de tine au si versiune PHEV, deci poti avea asta si la nemtesti, dar repet, ai 40-50% in plus la buget, catre 100% in plus la XC90, de exemplu.

#22
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007
Nu ma refeream neaparat la modelele alea noi, ci la un 30-40.000km la bord, vechime cam 3 ani, benzina.

In genul asta:
https://suchen.mobil...9d-a3451e89380c

https://suchen.mobil...9d-a3451e89380c

Edited by giuliani, 24 May 2022 - 23:23.


#23
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 TehCube, on 24 mai 2022 - 23:10, said:

Un Q5 (...) daca compari cu CR-V de exemplu deja esti mai aproape.
De curiozitate, ce diferenta de greutate e intre ele? Ca de la ce e diferenta aia imi pot imagina si singur.

Vb de versiunile simple, non-hibrid, ca sa imi fac o ideea mai buna despre cum e construita baza celor doua. E o diferenta de macar 200kg de antifonare, sticla, vopsea si, de ce nu, tabla, intre ele?

Ca daca e, esti pe aproaoe doar in poze sau pe loc, in showroom sau in parcare, cu motorul oprit. Si asta doar cand sunt noi. Dupa cativa ani, mai putin. In mers la fel, mai putin. De la primul km.

Daca nu e cine stie ce diferenta, da, ai toate sansele ca ce se vede in poze si in showroom sau in parcare sa si fie pe aproape, cum zici si tu. Si nu doar in primii ani.

Edited by underb, 24 May 2022 - 23:38.


#24
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,797
  • Înscris: 09.01.2007
Greu de zis, ca nu stiu cum e CR-V simplu, n-am fost curios.
Ce si-a luat colegul eHEV are 1750 kg (4x4, hibrid), iar Q5 40 TFSI (204 Hp) MHEV quattro S tronic are tot acolo (1755 kg).
De acord ca bateria de la CR-V probabil adauga vreo 100 kg (e undeva sub 2kWh, deci doar bateria sigur are sub 50kg dar mai sunt subansamble), motoarele probabil sunt tot p-acolo (1.5 + electric vs 2.0 + mh), deci tot Q5-ul are avantaj de peste 100kg, probabil.

Dar eu vorbeam de materiale si chestii de genul. Pot sa-ti garantez ca antifonarea e mai buna la CR-V decat la Rav4, chiar si fara sistemul de noise cancelling activat.
Nu am zis ca sunt la acelasi nivel de calitate, dar am zis ca daca te intereseaza calitatea, te apropii mai mult cu ceva de gen CR-V, decat cu RAV4/Kia Sportage/etc. Probabil si Mazda se apropie de nemtesti.

Daca vorbim de SH cu putini km, deja e total alta discutie, care o sa degereneze in Touareg din 2008 la 10.000 eur, ca asa e panta asta.
Dar ca sa zic si eu, cand vine vorba de SH poti gasi si asa ceva: https://mobile.de/26H2GZ iar intre Lexus si Q5 eu as alege Lexus. But that's just me. Vezi la asta diferenta de greutate, si clar nu e doar de la baterie. Posted Image

Edited by TehCube, 25 May 2022 - 00:32.


#25
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Mai exista in banii ăștia 3008 phev tot cu 300 cp sau mai ieftin, Grandland PHEV (nu mai știu de mai au varianta de 300 cp, sau e doar de 200+

Când am căutat anul trecut în iarna PHEV cel mai ieftin era XC60 t6 cu 350cp și mai toate dotările la 60k, 65k GLC 300e (dar mai slab dotat vs Volvo) iar acuma au sărit preturile pe la 70+ la GLC. F pace 70+, X3 părea mai ieftin, dar erau prea preocupați să îmi de-a o oferta.

In schimb in 55-60 iei un Velar 2.0 250 cp foarte ok dotat. Am fost plăcut surprins.

Așa încât la phev in bugetul asta ai doar:
RAV4, CR-V, cx60, Kuga, 3008, Grandland,Tucson, Sportage, santa fe

Edited by t-balt, 25 May 2022 - 06:11.


#26
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,890
  • Înscris: 03.12.2001
OP: vreau ceva.
giuliani: lasă ce vrei tu, știi că poți să-ți cumperi altceva, mai scump și diferit de ce vrei tu?
ne înțelegem de minune.

#27
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007

 vali, on 25 mai 2022 - 06:20, said:

OP: vreau ceva.
giuliani: lasă ce vrei tu, știi că poți să-ți cumperi altceva, mai scump și diferit de ce vrei tu?
ne înțelegem de minune.

Poti sa vezi lucrurile si asa, insa suntem aici sa discutam si probabil orice parere si sfat sunt utile. In opinia mea nu are rost sa iei un Suzuki hibrid daca la aceiasi bani poti avea un Audi Q5. Uita-te pe strada la un Suzuki de 7 ani si compara-l cu un Q5 de aceeasi varsta, sau mai clar, uita-te la pretul unei revanzari,
Avantajul unui Audi e ca isi pastreaza un pret de revanzare ridicat in comparatie cu marcile ca si Kia, Suzuki, etc.
Sau un Volvo, o masina mult mai sigura decat majoritatea......

#28
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Intotdeauna mi-au placut astea cu cumparatul obiectelor pentru viitorul posesor, sa fie nu stiu cum, sa aiba nu stiu ce, sa fie sigla aia careia ii creste valoarea in loc sa ii scada.
Practic tu esti doar un intermediar intre producator si al doilea proprietar.
On : la plaja de buget 30-48 mii euro discutia nu isi are rostul decat de adunat postari.

#29
Co5min

Co5min

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,244
  • Înscris: 02.12.2007

 daybreak246, on 24 mai 2022 - 19:30, said:

Eu iti recomand ce sa nu cumperi la banii astia, coreene recomandate de forumisti.

Romanul, in vasta sa majoritate, cumpara Hyundai/Kia din considerente ca sunt mai ieftine fata de Japoneze.

Dar ce sechele ai cu acest brand ? Sunt cele mai vândute mașini în Europa nu doar Romania.

On topic: recomand Tucson. Am variantă full hibrid și sunt foarte mulțumit de mașina.

In cei 40k care îi aveam disponibili acum 1 an, am comandat Tucson fata ezitare după ce am văzut mai multe modele din acel segment. Recomand un drive test.

Subiectiv bineînțeles, îl consider cel mai frumos model inside out.

Edited by Co5min, 25 May 2022 - 08:42.


#30
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,797
  • Înscris: 09.01.2007

 giuliani, on 25 mai 2022 - 08:14, said:


Poti sa vezi lucrurile si asa, insa suntem aici sa discutam si probabil orice parere si sfat sunt utile. In opinia mea nu are rost sa iei un Suzuki hibrid daca la aceiasi bani poti avea un Audi Q5. Uita-te pe strada la un Suzuki de 7 ani si compara-l cu un Q5 de aceeasi varsta, sau mai clar, uita-te la pretul unei revanzari,
Avantajul unui Audi e ca isi pastreaza un pret de revanzare ridicat in comparatie cu marcile ca si Kia, Suzuki, etc.
Sau un Volvo, o masina mult mai sigura decat majoritatea......

Inca o data nu-i tocmai corect cum compari. Across-ul e Toyota Rav4, nu e tocmai Suzuki. SUV-urile Suzuki sunt 20-30k nu 50k.
Iar daca vorbim de pretul de revanzare, te inseli amarnic, brandurile "de lux" isi pierd valoarea mult mai repede decat asiaticele in general, mai ales Toyota. Am pus pe mobile.de Q5 din 2012-2013 si RAV4 din 2012-2013, iar pe prima pagina sunt toate cam la acelasi pret (intre 10k si 20k), cu media putin mai mare la Q5 cu 2-3000 de euro, dar diferenta de MSRP cam ca acum, adica cu 50% in plus pentru Audi. Deci e fix invers de cum crezi. Poftim aici, si compara ce branduri doresti, ca baietii sunt de treaba si iti dau si un "clean retail price" adica cam cat ar valora unul acum:
https://www.motortre...s/audi/q5/2012/
https://www.motortre...yota/rav4/2012/
(sa nu-ti zic ce dezamagit vei fi daca compari ceva de gen Camry vs A4)

#31
Dodo03

Dodo03

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 13.03.2007
Noul Citroen C5X...mai spatios fata de toate "SUV-urile " mentionate de tine. :) Asta are si PHEV ...altfel ti-as fi recomandat Outback( da stiu, sunt fan boy Subaru) . Dar cum ziceau si ceilalti...buget 30-48k? Prea mare intervalul..recomandarea mea e sa ceri oferte si sa faci td inaintel , orice ai alege.

#32
tabek

tabek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 937
  • Înscris: 22.07.2007

 lyanna, on 24 mai 2022 - 21:23, said:

Eu am luat o Kuga PHEV la 30.000. 225cp, motor 2.5 ciclu atkinson. Cutie CVT care simuleaza o automata in trepte.

Bancheta spate gliseaza in fata/spate in fct de nevoi. Poate si alte masini au, dar eu n-am mai vazut.
Mi se pare ideal. Daca ai adulti, mai renunti la bagaje, Daca ai copii ai loc mai mare de bagaje.

Bancheta spate se gliseaza la mai toate monovolumele gen C4 Grand Spacetourer sau la SUV-ul C5 Aircross, care este 45000 euro fara rabla si reduceri in echiparea FEEL 1.6PHeV 225CP FWD automata. Superba masina Posted Image

P.S.: https://www.autovit....8-ID7GWYVB.html ;)

Edited by tabek, 25 May 2022 - 12:20.


#33
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,850
  • Înscris: 20.10.2015
Io nu-nteleg o chestie
Unu cu o masina de max €2,500 scrie pe forum ca-si cauta una de €48,000 chiar si SH.
E corect sau imi lipseste mie ceva?

#34
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 Tsunnnami, on 25 mai 2022 - 14:02, said:

Io nu-nteleg o chestie
Unu cu o masina de max €2,500 scrie pe forum ca-si cauta una de €48,000 chiar si SH.
E corect sau imi lipseste mie ceva?

Pai eu am sarit peste un schimb de masini. Sau poate chiar doua. Au vreo 15 ani deja si valoare pe masura trebii la care-mi sunt de folos ca de valoare de vanzare nu se mai pune problema.
Cat ar trebui sa coste alea cu care le-as schimba? Si de ce?

O fi si omul in aceeasi situatie.

Edited by underb, 25 May 2022 - 14:35.


#35
Yo-carman

Yo-carman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 20.01.2022
La 40.000+ luai o ștevie (cum ii zic eu) anul trecut. Era la aia care vând și Jeep ( dab auto ).
Miștoacă p'afara. Miștoacă la interior.

#36
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

 giuliani, on 24 mai 2022 - 22:39, said:

Am un prieten care are o Toyota Rav 4, spune ca nu e deloc comoda la drum lung.
Ce il incomodeaza ?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate