Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
diferenta pret
Last Updated: May 25 2022 15:43, Started by
ioni68939
, May 23 2022 06:26
·
0
#19
Posted 23 May 2022 - 10:25
Sef-chenko, on 23 mai 2022 - 07:02, said:
Ai ridicat produsul de la easybox cu plata la dulap? nu stiu ce sa fac as putea cere voucher diferenta Dar parca as da retur sa iau altu ca asta are touchpad prea sensibil, am patit sa isi faca singur clik stanga fara sa apas eu Duc cursorul sa inchid o pagina si se inchide singura |
#20
Posted 23 May 2022 - 10:30
Romani adevarati! cinste voua si sa va invatati copii sa faca la fel!
|
#21
Posted 23 May 2022 - 10:39
#22
Posted 23 May 2022 - 10:40
#23
Posted 23 May 2022 - 11:17
Da, e o gafa majora, care de obicei nu mi se intimpla, dar mi-o asum!
P.S. sa-nu scrii alt mesaj, personal nu recunosc scrierea cu ''i'' din ''a'' sau cu ''m'' din ''f'', ori ce mai viseaza domnii ingineri de la Academie! |
#24
Posted 23 May 2022 - 12:30
ioni68939, on 23 mai 2022 - 10:39, said:
dar de ce sa platesc inainte un produs fara sa-l vad? La 3000 lei nu dau bani inainte De "vazut" il vedeai in magazin, pe site si-n review-uri. Tu vrei sa-l testezi inainte sa dai 3000 lei. Sunt curios daca merge asta si la un implant dentar. AstroNoot, on 23 mai 2022 - 08:55, said:
Eu am eMAG genius ca sa-mi "inchiriez" pentru 59 de zile ce vreau eu. Doar de la eMAG, nu reselleri prin marketplace Si ghici ce. Tot ei ies pe plus. Ei ies pe plus din cauza majoritatii abonatilor Genius care - asemenea mie - il platesc pentru a economisi cu transportul unora dintre produse. Atunci cand numarul clientilor destepti ca tine (cei ce nu cumpara, ci inchiriaza pe gratis) creste -> creste pretul abonamentului (si pentru fraierii nevinovati). P.S. Banuiesc ca sunteti de acord si cu cei care returneaza in garantie procesorul pe care l-au ars cu overclock fara racire. Da-i dracu' de comercianti, fac ei profit destul cu prostii. Edited by __Dan__, 23 May 2022 - 12:34. |
#25
Posted 23 May 2022 - 12:53
ioni68939, on 23 mai 2022 - 10:25, said:
nu, l-am luat din showroom Daca l-ai luat din showroom, dpdv legal eMag-ul nu e obligat sa iti primeasca returul doar asa, ca vrei tu, nu ca ar avea vreo problema laptopul. Continuati cu magarii din astea dar nu va mai mirati daca se tot inaspresc conditiile de retur la comercianti sau se restrang beneficiile. |
#26
Posted 23 May 2022 - 12:56
Nu ma intelegeti gresit: apreciez posibilitatea returului ne/ slab motivat. Am recurs si eu o singura data la ea pana in prezent, in conditiile a zeci de cumparaturi facute online (castile in-ear de 700 lei - pe care oricum nu mi s-ar fi permis sa le probez in magazin - nu stateau infipte orice as fi facut). Dar nu-i apreciez pe cei care abuzeaza de ea (prea comozi ca sa citeasca 3 review-uri, prea dornici sa se laude cunoscutilor ca au probat ultimul Samsung, cu prea mult timp liber etc.).
|
#27
Posted 23 May 2022 - 13:44
December, on 23 mai 2022 - 10:40, said:
3 de i. Asta ca tot vorbesti de educatia copiilor. De cati copii e vorba in propozitie, atati de i se pun - nu era asa regula? Nu fiti naivi, le convine chiar daca se fac retururi, pentru ca banii aia intra la rulaj - si, cred io, si la cifra de afaceri. __Dan__, on 23 mai 2022 - 12:56, said:
Nu ma intelegeti gresit: apreciez posibilitatea returului ne/ slab motivat. Am recurs si eu o singura data la ea pana in prezent, in conditiile a zeci de cumparaturi facute online (castile in-ear de 700 lei - pe care oricum nu mi s-ar fi permis sa le probez in magazin - nu stateau infipte orice as fi facut). Dar nu-i apreciez pe cei care abuzeaza de ea (prea comozi ca sa citeasca 3 review-uri, prea dornici sa se laude cunoscutilor ca au probat ultimul Samsung, cu prea mult timp liber etc.). Unii apreciaza mai mult ca tine, asta e tot. Tu chiar crezi in "review-urile" alea? (nu stiu unde e emoticonu ala de tavalit pe jos de ras, a fost la un moment dat, nu mai e) De ce n-ai lua un produs acasa sa-l testezi 14 zile? Daca nu returnezi, ok, nu returna, dar nu-i blama pe aia care returneaza. Sunt nspe mii de produse-tzeapa, nu-ti poti da seama din magazin cat de tzeapa sunt, e bine sa le testezi acasa PE INDELETE. Si de ce sa mai calc prin magazin(e)? De ce sa le mai vad fetzele? __Dan__, on 23 mai 2022 - 12:30, said:
De "vazut" il vedeai in magazin, pe site si-n review-uri. Tu vrei sa-l testezi inainte sa dai 3000 lei. Sunt curios daca merge asta si la un implant dentar. Ei ies pe plus din cauza majoritatii abonatilor Genius care - asemenea mie - il platesc pentru a economisi cu transportul unora dintre produse. Atunci cand numarul clientilor destepti ca tine (cei ce nu cumpara, ci inchiriaza pe gratis) creste -> creste pretul abonamentului (si pentru fraierii nevinovati). P.S. Banuiesc ca sunteti de acord si cu cei care returneaza in garantie procesorul pe care l-au ars cu overclock fara racire. Da-i dracu' de comercianti, fac ei profit destul cu prostii. "crede si nu returna"... Se numeste cost of doing business. Da, se imparte (marginal) si la altii, asta e. Nu mai cumpara nimic si vei fi fericit ca nu esti parte a acestei ecuatii inselatoare. Lasa-ne pe noi sa returnam. Sa vezi cum e sa returnezi niste rasaduri de flori care s-au uscat (nu s-au prins) in Canada. Omu' le-a scos din pamant, s-a dus cu ele la magazin si aia - fara comentarii!! - i-au dat un voucher de valoarea lor. Joac-o p-asta. Edited by cattavencu, 23 May 2022 - 13:55. |
#28
Posted 23 May 2022 - 14:07
__Dan__, on 23 mai 2022 - 12:56, said:
Nu ma intelegeti gresit: apreciez posibilitatea returului ne/ slab motivat. Am recurs si eu o singura data la ea pana in prezent, in conditiile a zeci de cumparaturi facute online (castile in-ear de 700 lei - pe care oricum nu mi s-ar fi permis sa le probez in magazin - nu stateau infipte orice as fi facut). Dar nu-i apreciez pe cei care abuzeaza de ea (prea comozi ca sa citeasca 3 review-uri, prea dornici sa se laude cunoscutilor ca au probat ultimul Samsung, cu prea mult timp liber etc.). Eu cumpar mult online(nu in Romania), de la haine, cosmetice pana la electronice si mancare. Evident ca nu toate se pot trimite inapoi, ca n-o sa-mi accepte 1 kil de prosciutto retur dupa ce am gustat din el si ma trezesc ca nu imi place, insa haine, electronice mi se pare absolut normal sa comanzi mai multe si sa vezi ce-ti place. Comandam haine cate 3-4 numere la acelasi model, vedem ce ni se potriveste si apoi trimitem inapoi, e practic ca si cand ai merge in magazin si iti iei 10 pantaloni in cabina sa probezi. Nu am avut niciodata probleme, toata lumea face asa. |
|
#29
Posted 23 May 2022 - 14:56
"Nu am avut niciodata probleme, toata lumea face asa."
... tocmai se pare ca sunt care sunt mai interesati de portofelul (electronic) al vanzatorului decat de al lor! |
#30
Posted 23 May 2022 - 18:38
cattavencu, on 23 mai 2022 - 13:44, said:
Tu chiar crezi in "review-urile" alea? (nu stiu unde e emoticonu ala de tavalit pe jos de ras, a fost la un moment dat, nu mai e) Am spus 3 review-uri. Nu stiu de ce te-ai gandit la cele de pe portalul vanzatorului. Stiu engleza, asadar tomshardware, anandtech, reddit - pentru IT, de exemplu. Gasesti si pentru rasaduri de flori daca vrei. |
#31
Posted 24 May 2022 - 06:07
#32
Posted 24 May 2022 - 07:51
vali, on 24 mai 2022 - 06:07, said:
true story Te contrazic, cele doua parti sunt pe pozitii total dezechilibrate, asa ca nu se poate aplica reciprocitatea sugerata de AlexEn. Un cumparator are patrimoniul infim comparat cu patrimoniul unui (mare) retailer. Pentru ca intre vanzator si cumparator, vanzatorul e (era) mereu pe o pozitie de forta dpdv financiar fata de cumparator, au aparut aceste retururi ca sa compenseze intr-un fel dezechilibrul dintre cei doi. Io cumparator am un patrimoniu amarat, daca imi iau o teapa cu un produs, pierderea (raportata la patrimoniu) e mare. In timp ce la vanzator e invers. Ca sa am si io, cumparator, o sansa, au aparut retururile. Totodata, retururile au aparut si ca o palma data marketingului (adica minciunilor) tot mai agresiv facut produselor. Scrie ca face 10 lucruri si el face una. Scrie ca e silentios, dar scoala cartierul din somn. Arata frumos haina in poze si cand o scoti din pachet curg atele din ea si are cele mai proaste fermoare sau cea mai nefericita croiala. La de-astea ma refer. Ca sa pondereze din neadevarurile si din exagerarile din descrierile produselor, si ca sa aiba si cumparatorul sansa de a nu se lasa pacalit, a aparut acest drept de retur. Ganditi-va asa: vanzatorul stie intotdeauna ce (stift de) produs vinde. Ca el l-a facut. Cumparatorul nu stie insa niciodata ce (poama de) produs cumpara. Ori, asta e un dezechilibru grav: unul are toate cartile bune in mana, iar celalalt nu are decat sa ghiceasca daca e inselat sau nu. Vanzatorul stie intotdeauna ce componente de rahat s-au folosit la produsul respectiv, stie ca nu va functiona nici la jumatatea descrierii pompoase din reclama / marketing, stie absolut toate hibele produsului ce-l vinde. Cumparatorul nu stie nimic. Ca treaba asta sa se echilibreze a aparut fereastra asta de test, 14, 30 de zile, de la caz la caz, cu posibilitatea returului. Inchei amintind o alta "capacitate" ascunsa a posibilitatii de a returna: oamenii, desi deseori neavand prea multi bani, comanda cu gandul ca se vor uita la produs una, doua, sapte zile, se gandesc ca se vor plictisi de produs sau spera ca produsul NU va fi pe masura asteptarilor si-l vor returna. E asa numita cumparatura "domne, n-am nevoie, dar iau si io sa vad cum e". Si ce sa vezi, desori produsul chiar e misto, arata cum trebuie, e chiar peste asteptari. Si foarte multi renunta la retur si pastreaza produsul. Practic, posibilitatea de retur le baga cumparatorilor "mortu'-n casa", le aduce produsu' sub nasul consumerist in asa fel incat sa nu mai poata renunta la el. Le este bagat pe sub piele si tind sa-l pastreze. Cu cat perioada aia de proba e mai lunga***, inclin sa cred (sigur sunt statistici) ca lumea tinde mai putin sa returneze produsele. Nu le mai plangeti de mila, ferestrele astea de proba acasa le-au adus vanzari si mai mari decat daca nu ar fi existat. *** amintesc doar doi vanzatori care imi vin pe moment in minte: Ikea si Leroy Merlin, ambii cu interval foarte mare de retur: 365 de zile. Edited by cattavencu, 24 May 2022 - 08:02. |
#33
Posted 24 May 2022 - 10:49
Cu mentiunea ca returul este posibil fara justificari doar pentru comenzile la distanta (ma refer la ce zice legea, nu la politica punctuala a magazinelor).
Si, si asa, trebuie indeplinite niste conditii pentru retur. Intrebarea era pusa colegului in contextul in care era revoltat ca un produs a devenit mai ieftin dupa ce l-a cumparat el. Practic asta e singurul motiv de retur. Este in regula sa faca retur, e dreptul lui, nu e in regula sa se revolte. |
|
#34
Posted 25 May 2022 - 06:18
cattavencu, tu încerci să explici mecanismul și economia unui retur legitim.
AlexEn a explicat de ce "s-a schimbat prețul" nu este un retur legitim. |
#35
Posted 25 May 2022 - 08:14
Unul din motivele de retur la eMag este chiar asta: am găsit același produs la un preț mai mic pe siteul eMag.
Doar o persoana care nu a muncit banii nu ar face retur pentru a beneficia de produsul la preț redus. Și pentru cei ce mor de grija comercianților, ar trebui să știe că aceia tot pe profit vor fi chiar vânzând produsul la reducere. |
#36
Posted 25 May 2022 - 08:37
vali, on 25 mai 2022 - 06:18, said:
cattavencu, tu încerci să explici mecanismul și economia unui retur legitim. AlexEn a explicat de ce "s-a schimbat prețul" nu este un retur legitim. E chiar foarte legitim, l-am folosit si eu de cateva ori ( fie retur propriu-zis, fie refuz colet daca nu a ajuns inca ) si alta comanda instantaneu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users