Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Scade antigelul din vas dupa fiecare drum

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Vrock922

Vrock922

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 20.04.2018
Salutare,
Imi cer scuze de topic nou, dar ma confrunt cu o situatie foarte aiurea in ultima vreme la un Renault Talisman 1.6 160 cp, 120k km
Totul a inceput in luna aprilie cand gaseam o mica balta de antigel in parcare sub Talisman, intre timp am dus masina in service si s-a constatat ca era termostatul care scapa lichid de racire.
Am inlocuit termostatul si imediat dupa am dat de o alta belea ( am atins baia de ulei) care a fost rezolvata ulterior.
Problema e ca de cand am scos masina in service nu imi mai sta antigelul la nivel. Am bagat in ultimii 90 de km de cand am scos masina aproximativ 1,5 litri de antigel.
Ce se intampla? Reglez nivelul la peste minim si dupa un drum sa zic de 20-30 de km cand ajung la destinatie iara constat ca vasul este sub minim, aproape de fund. Nu am pic de pierdere pe niciunde, ceasul de apa sta la 90, nu am alte simptome, nivelul la ulei este ok ( doar ce l-am schimbat).
Ce cred eu ca s-a intamplat e ca atunci cand am dat jos baia de ulei si altele, s-au scos aprox. 3 litri de antigel dupa spusele mecanicilor si cand au completat nu au facut aerisirea bine.
Singura solutie imi ramane sa o pogramez la reprezentata sa ii faca un schimb de antigel complet cu acea pompa de vacuum.
Ma dispera deja, imi e teama sa ma duc la un drum lung ca poate calez naibii motorul, fac doar drumuri scurte de 10-20 de km.
Multumesc mult pentru orice parere, poate mai aveti ceva idei.

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Greu de crezut ca nu e facuta bine aerisirea, masina nu are probleme cu temperatura, dar tu ai completat cu 1.5 l de antigel in 90 km.

Edited by pasilla, 21 May 2022 - 17:25.


#3
Vrock922

Vrock922

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 20.04.2018

 pasilla, on 21 mai 2022 - 17:25, said:

Greu de crezut ca nu e facuta bine aerisirea, masina nu are probleme cu temperatura, dar tu ai completat cu 1.5 l de antigel in 90 km.
90 de km facuti in mai multe zile, nu toti odata. Gen am bagat prima data in jur de 700 ml, ulterior altii 300 si ultima data aproximatic o jumatate de litru de apa distilata.

#4
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Nu conteaza ca ai completat de mai multe ori.
Ori sunt pierderi (gauri), ori se evapora (temperatura mai mare decat arata senzorul).

#5
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,733
  • Înscris: 24.10.2019

 Vrock922, on 21 mai 2022 - 17:19, said:

Ce cred eu ca s-a intamplat e ca atunci cand am dat jos baia de ulei si altele, s-au scos aprox. 3 litri de antigel dupa spusele mecanicilor si cand au completat nu au facut aerisirea bine.
Singura solutie imi ramane sa o pogramez la reprezentata sa ii faca un schimb de antigel complet cu acea pompa de vacuum.

Este posibil. Mai mergi 100 km. Vei completa din ce in ce mai putin. Si te vei linisti.

#6
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Are in total 6.5 litri de antigel. 1.5 l inseamna cam 23 %.

#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
garnitura chiulasa arsa?
verifica daca nu ai fum alb pe evacuare sau nivel crescut de ulei in baia de ulei

#8
stoshiba

stoshiba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,839
  • Înscris: 22.02.2014
Sa nu ai fisuri la furtunurile de legatura intre radiator si blocul motor. Poti sa vezi daca sunt fisurate, cand temperatura  ajunge la 90 de grade verifici vizual acele furtunuri au scapari de lichid de racire.Acest lucru poti sa-l faci numai cu motorul pornit deoarece instalatia de racire este sub presiune.

#9
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,733
  • Înscris: 24.10.2019

 pasilla, on 21 mai 2022 - 18:03, said:

Are in total 6.5 litri de antigel. 1.5 l inseamna cam 23 %.

Esti cam sigur.

Poate are si GPL. Si atunci cantitatea de antigel e mai mare. Si aerisirea mult mai dificila.


Dupa 90 de km, cred ca se impacienteaza cam tare.

#10
stteven

stteven

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 12.02.2022
Am avut furtunul crapat ce vine de la vasul cu antigel si merge in pompa cred. Trece pe sub capacul de la motor care fiind fierbinte, doar in mers pierdeam antigelul, topea antigelul ce curgea prin crapatura furtunului pe motor. Motiv de uimire pt ca nu vedem lichid nici un strop prin motor dar antigelul scadea.  Am descoperit intamplator problema cand am dat capacul jos....

#11
varzeanu

varzeanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 586
  • Înscris: 21.01.2006
La a mea pateam la fel. De vina erau niste microfisuri la vasul de expansiune localizate chiar sub buson. S-a rezolvat prin inlocuirea vasului de expansiune.

#12
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,118
  • Înscris: 10.07.2013
Incearca stand pe loc, dupa ce se incalzeste motorul la 90*C sa dai drumul la caldura in interior avand geamurile deschise.
Lasa sa mearga motorul asa cam 15 minute si vezi daca mai scade nivelul de antigel, dupa care completezi la nivel.
Ar trebui sa fie totul ok.Posted Image

Edited by xmanyacs77, 22 May 2022 - 05:40.


#13
Vrock922

Vrock922

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 20.04.2018

 xmanyacs77, on 22 mai 2022 - 05:39, said:

Incearca stand pe loc, dupa ce se incalzeste motorul la 90*C sa dai drumul la caldura in interior avand geamurile deschise.
Lasa sa mearga motorul asa cam 15 minute si vezi daca mai scade nivelul de antigel, dupa care completezi la nivel.
Ar trebui sa fie totul ok.Posted Image
Salutare, o sa incerc sa fac asta. Merci de sfaturi tuturora

#14
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
undeva e un por...

#15
Thuraya_123

Thuraya_123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,648
  • Înscris: 18.10.2017
Posibil sa nu fie niciun por si nicio chiulasa.

Eu cand mi-am luat Capturul (nou, deci nu sh cu accident), dupa 100-150 km tot la fel am avut antigelul sub limita.
Mereu completam cate 100 ml la nevoie, doar cand foloseam aerul conditionat sau caldura.
In total au intrat circa 0.5 l, in conditiile in care conform cartii masini nu intra mai mult de 4.5-5 l. La service mi-au zis ca e normal, ca in fabrica n-au facut aerisirea complet.
Dupa asta a fost totul ok si acolo sta nivelul de patru ani si nu are nici pe dracu'.

Edited by Thuraya_123, 23 May 2022 - 01:42.


#16
Vrock922

Vrock922

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 20.04.2018
Salutare,

Legat de garnitura de chiulasa, niciun caz, uleiul e perfect normal la nivel, teava de esapament perfect curata, la busonul de umplere ulei este in regula. Mai mult am verificat si temperatura cu un tester ( am banuit ca poate nu functioneaza senzorul de temperatura) si este intre 85 si 95 de grade.
Merg pe varianta de aerisire sau ceva slabit pe la furtune sau capacele de la furtunele de aerisire.
Momentan am programat-o la reprezentanta.

#17
INFANTERIST

INFANTERIST

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 24.04.2014
si ce ai rezolvat ? care este problema ?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate