Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Scadere RPM la semafor
Last Updated: Jun 15 2022 07:28, Started by
Jemapel_cenzuratul
, May 21 2022 15:45
·
0
#73
Posted 03 June 2022 - 04:18
Shcherbina, on 02 iunie 2022 - 23:50, said:
insa problema de la relanti tot nu e de acolo. senzorul lambda nu da reducere de turatii la relanti. Bujii - nu a fost cazul ca erau noi noute, OEM Renault Fise - Le-am schimbat ( OEM Renault ) Clapeta de accelerare nu am curatat-o inca dar pana la clapeta. La sugestia multor colegi de pe forum urmeaza cat de curand sa fac un plin de benzina, si m-am gandit sa dau o tura pana la mare si inapoi, mergand cu ea doar pe benzina, pt. a observa daca mai apar aceste probleme. Cu ocazia asta vad si cum se comporta la drum lung caci pana acum nu am mers cu ea mai departe de fundulea ( via A2 ). *am scris ca un analfabet cu acte in regula. Ceea ce si sunt |
#74
Posted 03 June 2022 - 07:37
Lasa scrisul, problematica tine de fapte, nu-ti trebuie un plin de benzina sa vezi ce si cum...
Poate-ti schimba aia la service si cablul de la frina de mina, sa nu mearga impiedecata masina si se ineaca.... Lasa ca o rezolvi tu....daca nu, o vinzi si cumperi alta, da, da. |
#75
Posted 03 June 2022 - 16:00
Jemapel_cenzuratul, on 03 iunie 2022 - 04:18, said:
Mi-au spus de la service sa o luam secvential, incepand de la cea mai ieftina piesa: Bujii - nu a fost cazul ca erau noi noute, OEM Renault Fise - Le-am schimbat ( OEM Renault ) Clapeta de accelerare nu am curatat-o inca dar pana la clapeta. La sugestia multor colegi de pe forum urmeaza cat de curand sa fac un plin de benzina, si m-am gandit sa dau o tura pana la mare si inapoi, mergand cu ea doar pe benzina, pt. a observa daca mai apar aceste probleme. Cu ocazia asta vad si cum se comporta la drum lung caci pana acum nu am mers cu ea mai departe de fundulea ( via A2 ). *am scris ca un analfabet cu acte in regula. Ceea ce si sunt tre sa fie un senzor de relanti pe undeva. asta nu inseamna ca e ok sa mergi cu senzor de oxigen stricat. ca iti freaca consuml putin. |
#76
Posted 03 June 2022 - 16:09
O fi cazut relantilu in baia de ulei si merge mai greu, nu-l vede senzorul, uleiul negru.
|
#77
Posted 03 June 2022 - 16:18
sau ii falfaie senzoru de "relanti", undeva prin cutia de viteze...
|
#78
Posted 03 June 2022 - 18:13
An idle air control valve, also called an idle air sensor control motor, is an electrically operated valve that controls the amount of air that bypasses the throttle plate in cars with a fuel injection system [source: Autozone]. This causes the idling speed of the engine to change as needed
|
#79
Posted 03 June 2022 - 19:01
omu cat traieste invata, sau invers.
deci din cate inteleg e un senzor de aer pus in corpul clapetei de acceleratie. |
#80
Posted 04 June 2022 - 15:47
Shcherbina, on 03 iunie 2022 - 16:00, said:
tre sa fie un senzor de relanti pe undeva. Edited by adrian_r5, 04 June 2022 - 15:48. |
#81
Posted 05 June 2022 - 23:14
adrian_r5, on 04 iunie 2022 - 15:47, said:
Pornind de la definitia de aici - A sensor is a device that produces an output signal for the purpose of sensing a physical phenomenon ... ce zici tu ca face acel "senzor de relanti" ? bla bla bla... stii bine la ce ma refer. |
#82
Posted 15 June 2022 - 07:28
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users