Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Plăcuțele de frână
#37
Posted 20 May 2022 - 17:03
Hai sa o clarificam si pe asta cu frana de motor !
Una e cand vii din 5...6 in 2 destul de brutal si atunci , da fortezi si ambreiajul si conexele . Una e cand pastrezi o distanta confortabila fata de cel din fata si de multe ori e necesar doar sa iei piciorul de pe acceleratie pentru mers constant . Coborarea in frana de motor se face intr-un regim relativ constant , fara ruperi de aderenta intre placa si disc sau frecare puternica in gol , deci nu distruge mai nimic . Cu frana , una e sa stai in ''fundul tuturor'' inclusiv la viteze ''ilegale'' , si sa bagi 10 frane pe minut...unele puternice , alta e sa mentii o distanta confortabila si sa franezi rar si usor...pentru ca distanta iti permite . Edited by Alltrack, 20 May 2022 - 17:06. |
#39
Posted 20 May 2022 - 18:50
Mike1alike, on 19 mai 2022 - 20:54, said:
Frâna este fără ABS, La mine a început să se audă un scârțâit uşor la frânare https://en.wikipedia...and_regulations |
#40
Posted 20 May 2022 - 18:57
Sa fii tu sanatos cati bulesc senzorii de ABS cand schimba placutele si nu ii mai inlocuiesc sau pur si simplu il anuleaza pentru ca sunt ferm convinsi ca din cauza ABS li se lungeste distanta de franare.
Au fost mega-discutii in contradictoriu pe marginea ABS aici pe forum. |
#41
Posted 20 May 2022 - 19:27
quantico2708, on 20 mai 2022 - 18:50, said: La maşina mea nu a fost din construcție ABS (cred). E Fiat Punto produsă în 2006 şi cumpărată în România în acelaşi an, de primul posesor (anteriorul). Cum România a aderat la UE în 2007, vânzarea a respectat normele în vigoare la acea dată. |
#42
Posted 20 May 2022 - 20:46
Alltrack, on 20 mai 2022 - 08:30, said:
In general placutele se uzeaza in functie de stilul de condus al soferului . Chiar si la masini similare cu aceleasi placute pot exista diferente mari de uzura din cauza soferilor . Sunt unii , care prind viteza doar pentru a pune o frana...ca lumea , e plin Bucurestiul de asemenea ''piloti de...intre semafoare'' ! Scartaitul usor la franare e din cauza placutelor de proasta calitate sau a discurilor neuzate uniform . Nu se schimba niciodata placutele de interior pe exterior , decat daca ai ciuda pe discuri . Inainte le schimbam la 2 revizii , indiferent daca erau bune , acum le schimb la revizii doar daca sunt sub 3 mm sau daca am de facut drumuri mai lungi , adica sa ies din tara . Nu e deloc rau sa ai in casa sau in masina o pereche de placute noi de calitate pentru rotile din fata , haraie...opresti la primul service ok si le schimbi rapid , nu mai stai dupa unii sau altii ca ''n-am d'alea...iti pun eu ce am pe stoc'' . |
#43
Posted 20 May 2022 - 22:16
vinciun, on 20 mai 2022 - 20:46, said:
Problema e ca multe service-uri nu accepta piesele tale. Ha?! 😳 Poate reprezentanța. Eu merg la garaj serios, și ei pun ce le duc eu, că așa vreau eu, acele piese. abac, on 20 mai 2022 - 18:57, said:
Sa fii tu sanatos cati bulesc senzorii de ABS cand schimba placutele si nu ii mai inlocuiesc... Eu nu am auzit așa aiureală, și nu aș face asta, nici nu are rost, cînd nu exista abs, creierul era setat pentru acel sistem de frînare, cînd ai auto cu abs, creierul se setează pe acel sistem. Să spună cineva că parcă cu dacă, înseamnă că are probleme cognitive, și în mod normal nu are voie la volan. |
#44
Posted 20 May 2022 - 22:21
#45
Posted 21 May 2022 - 08:17
Alltrack, on 20 mai 2022 - 17:03, said:
Hai sa o clarificam si pe asta cu frana de motor ! Una e cand vii din 5...6 in 2 destul de brutal si atunci , da fortezi si ambreiajul si conexele . Una e cand pastrezi o distanta confortabila fata de cel din fata si de multe ori e necesar doar sa iei piciorul de pe acceleratie pentru mers constant . Coborarea in frana de motor se face intr-un regim relativ constant , fara ruperi de aderenta intre placa si disc sau frecare puternica in gol , deci nu distruge mai nimic . Cu frana , una e sa stai in ''fundul tuturor'' inclusiv la viteze ''ilegale'' , si sa bagi 10 frane pe minut...unele puternice , alta e sa mentii o distanta confortabila si sa franezi rar si usor...pentru ca distanta iti permite . Fix la asta m-am referit si eu cand am spus ca folosesc mai des frana de motor si nu m-am gandit niciodata la economie sau ceva in acest sens, pur si simplu asa mi se pare mai "natural" Edited by DGecko, 21 May 2022 - 08:18. |
#46
Posted 21 May 2022 - 08:22
abac, on 20 mai 2022 - 14:17, said:
Cobori in frana de motor pentru ca e singurul lucru natural pe care il poti face. Adica nu necesita vreo stiinta sau vreo virtute. O sa razi, dar sunt unii care coboara pe liber (scoasa din viteza) si se bazeaza doar pe frana. quantico2708, on 20 mai 2022 - 18:50, said: S-a bagat mai tarziu obligativitatea ABS-ului. In 2007, de exemplu, stiu sigur ca se vindeau si masini fara ABS. Exemplu: Logan Ambiance (adica versiunea de baza). Edited by cattavencu, 21 May 2022 - 08:23. |
|
#48
Posted 21 May 2022 - 09:27
#49
Posted 21 May 2022 - 10:35
Placute/discuri Ate montate pe masina automata.Dupa 3 ani(aproximativ 25 000 km,cu "stai in casa" am circulat putin in anii astia,mi-am petrecut viata pe la serviciu mai mult) ,placutele pe spate mai au 2 mm,adica mai am mult si merg pe tabla .Ma asteptam sa tina mai mult fiind ATE.PE cutie scria mare Made in Germany,pe piese stantat Made in Chech Republic.Partea buna e ca nu au scartait cum am auzit altii cu TRW.In curand for fi schimbate cu JapanPart sau Textar,nu m-am hotarat.
Edited by PiticVerde, 21 May 2022 - 10:41. |
#50
Posted 21 May 2022 - 10:39
PiticVerde, on 21 mai 2022 - 10:35, said:
Placute/discuri Ate montate pe masina automata.Dupa 3 ani(aproximativ 25 000 km) ,placutele pe spate mai au 2 mm.Ma asteptam sa tina mai mult fiind ATE.In curand for fi schimbate cu JapanPart sau Textar,nu m-am hotarat. |
#51
Posted 21 May 2022 - 11:50
PiticVerde, on 21 mai 2022 - 10:35, said:
Placute/discuri Ate montate pe masina automata.Dupa 3 ani(aproximativ 25 000 km,cu "stai in casa" am circulat putin in anii astia,mi-am petrecut viata pe la serviciu mai mult) ,placutele pe spate mai au 2 mm,adica mai am mult si merg pe tabla .Ma asteptam sa tina mai mult fiind ATE.PE cutie scria mare Made in Germany,pe piese stantat Made in Chech Republic.Partea buna e ca nu au scartait cum am auzit altii cu TRW.In curand for fi schimbate cu JapanPart sau Textar,nu m-am hotarat. ATE-urile la mine s-au uzat (pana la fier) in 20000km. Nu mi-am schimbat felu de condus in ultimii 10-12 ani (poate ceva mai precaut acum) dar acu 10-12 ani tineau mai mult, nici nu ma uitam la ele pana in 20000 km. |
|
#52
Posted 21 May 2022 - 11:55
PiticVerde, on 21 mai 2022 - 10:35, said:
Placute/discuri Ate montate pe masina automata.Dupa 3 ani(aproximativ 25 000 km,cu "stai in casa" am circulat putin in anii astia,mi-am petrecut viata pe la serviciu mai mult) ,placutele pe spate mai au 2 mm,adica mai am mult si merg pe tabla .Ma asteptam sa tina mai mult fiind ATE.PE cutie scria mare Made in Germany,pe piese stantat Made in Chech Republic.Partea buna e ca nu au scartait cum am auzit altii cu TRW.In curand for fi schimbate cu JapanPart sau Textar,nu m-am hotarat. Sunt silentioase,"nu scartaie ca trenul in gara Ate care erau in trecut anii 2007-2010 " |
#53
Posted 21 May 2022 - 12:52
Octavian___, on 21 mai 2022 - 09:10, said:
Daaa, in 2007 ABS-ul era optiune la Dacia pt varianta de baza. Cum fuse a mea (vara lui 2007 cumparata) "ABS Plus" era varianta de echipare ) ABS Plus am si eu. Mai 2007 comandata, ridicata de la dealer 26 de zile mai tarziu. ABS Plus era cea mai ieftina la care se putea adauga a/c - 600 de euro. Eu am ales ABS Plus 1.6 (1.4 era 7000 de euro, 1.6 era 7600 de euro), am adaugat optionale 2 chestii: a/c pentru inca 600 de euro si garantie extinsa (de la 18 luni la 36 de luni) pentru 195 de euro. Total platit: 8395 de euro la un curs de 3,27 lei / 1 euro In ordine de la slab dotat catre dotat erau asa: Ambiance, Preference, ABS Plus, Laureate, Laureate Plus, Ambition. Edited by cattavencu, 21 May 2022 - 12:56. |
#54
Posted 21 May 2022 - 13:14
Octavian___, on 21 mai 2022 - 09:10, said:
Daaa, in 2007 ABS-ul era optiune la Dacia pt varianta de baza. Cum fuse a mea (vara lui 2007 cumparata) "ABS Plus" era varianta de echipare ) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users