Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
problema garantie asus tuf dash 2022
Last Updated: Jun 08 2022 22:45, Started by
emiro
, May 19 2022 19:07
·
0
#37
Posted 02 June 2022 - 19:13
sunt multumit de solutie si de banii returnat am decis sa trimita acelasi laptop nou si pe langa cadou un joc,un hamac si un mause asus tuf. acum sa vad ca trebuie sa pun ssd-ul si un kitt de memorii de 16gb. poate o tepuiam daca nu luam legatura cu cei de la asus,sper sa nu pateasca nimeni ce mi sa intamplat mie sa iei un produs nou cu aproape 4300 lei si nici in doua saptamani dupa un upgrade sa se defecteze. o sa laud asus dar va sfatuiesc daca se defecteaza un produs cumparat de la pcgarage nu il trimiteti la ei ci direct la service si luati legatura cu producatorul.si cei de la pcgarage m-au acuzat ca produsul era deteriorat,ca ero o componenta desprinsa si ca am umblat neautorizat la el,dar eu i-am intrebat daca pot face upgrade si au confirmat ca da.
Edited by emiro, 02 June 2022 - 19:22. |
#38
Posted 02 June 2022 - 20:30
poti sa-l trimiti si la pcgarage dar ei n-au voie sa faca nici o inspectie pentru ca NU sunt autorizati. punct
cel mult PCG pot sa confirme ca au primit coletul si sa constate ca este intradevar un laptop (cazul tau) si nu o bomba cu ceas. ATAT nu au voie sa-ti umble in laptop nici macar sa-l deschida, nu e de competenta lor. daca tot de la ei vrei sa cumperi lapul, trimite-le acum ssd-ul si ramii si spune-le sa-i monteze ei si apoi sa-l expedieze, e cel mai usor si nu te mai complici tu. |
#39
Posted 05 June 2022 - 11:50
routerboard71 nici un pas,cum stam cu lamentarile unui posesor de laptop,parca stiai totul,tremura mana,bratara,am atins ceva si daca erai tu anulai garantia. cred ca nu mai lucrezi la sevice pentru ca erai prea destept pentru ei
|
#40
Posted 08 June 2022 - 06:43
De două zile a venit laptopul nou,am desfăcut capacul am pus ssd,Kitt de memorii și după montarea capacului ghiciți ce,laptopul funcționează normal inclusiv iluminarea la tastatura.dupa ce am postat că trimite laptop nou atotștiutorii de pe forum care acuzau pe nedrept acum nici o postare,mucles.oricum mulțumesc celor care au avut păreri imparțiale și mulțumesc și celor care mă acuzau că eu am defectat laptopul,pentru că mi-au descurajat și m-au făcut să iau legătura cu cei de la asus care sunt foarte corecți și au spus că așteaptă răspunsul celor de la depanero.
Edited by emiro, 08 June 2022 - 06:43. |
#41
Posted 08 June 2022 - 08:15
chestia pe care o experimentezi tu acum se numeste in limbaj popular "sa te imbeti cu apa rece"
defectiunea a aparut in timp ce tu umblai in laptop, deci cel mai probabil a fost vina ta. ai avut insa noroc cu cei de la Asus, care ti-au acceptat returul. au facut-o pentru PR si pentru ca lor le e mult mai simplu sa rezolve asa problemele aparute in garantie, nu pentru ca ar fi fost cumva vina lor (sau a celor de la PcGarage). un efect secundar al bunavointei celor de la Asus este ca tu iti inchipui acum ca n-ai avut absolut nici o vina si ca altcineva (nu stim cine) ti-a stricat laptopul bine macar ca de data asta ai fost mai atent si n-ai mai stricat nimic atunci cand ai upgradat noul laptop. sa-l stapanesti sanatos! |
#42
Posted 08 June 2022 - 09:55
Tot acuză din partea ta.am specificat că nu am atins nimic pe placa de baza,nu am lovit laptopul.exact că înainte am procedat și cu laptopul nou.nu cred că asus,depanero înlocuiau laptopul daca constatau că a fost vina mea.asa că poate tu te îmbeți cu apa rece
și te crezi mare specialist pe forum și acuzi fara probe Edited by emiro, 08 June 2022 - 09:57. |
#43
Posted 08 June 2022 - 13:28
tot ce am spus a fost in baza a ceea ce ai povestit tu. n-am absolut nici o alta forma de implicare in treaba asta, nu am de unde sa obtin vreo proba (si nici n-am de ce face asta).
emiro, on 19 mai 2022 - 19:07, said: .....am desfacut laptopul.....am montat capacul la loc. dupa pornire nu mai functiona iluminarea la tastatura.... |
#44
Posted 08 June 2022 - 20:48
smyley eu puteam sa zic ca am schimbat ssd,amdesfacut capac laptop. si sa specific ca dupa doua saptamani la repornire nu a mai functionat iluminarea la tastatura, adica sa spun o minciuna ca sa profit de garantie dar eu am o varsta anume 55 ani si nu vrea sa profit de altii. eu am descris exact cum sa intamplat.voi care spuneti ca am defectat eu laptopul faceti presupuneri ca am atins,lovit,lucru care nu este adevarat. pe mine ma deranjat cei de la pcg,care la o constatare vizuala au zis ca laptopul prezinta urme de lovituri,componenta desprinsa etc.oricum ei au spus ca asteapta raspunsul celor de la depanero ca si cei de la asus.raspunsul a venit si au inlocuit laptopul,presupun ca a avut un defect care a dus la oprirea iluminarii. daca constatau depanero ca sa defectat din cauza mea i-mi asumam reparatia si gata.sa stii ca am dat o suma destul de mare pe laptop ca sa fiu foatre atent upgrade de ssd.acum zici ca asus si-a facut mila si au trimis laptop nou fiind eu de vina dar pana acum sustineati ca nu repara nimeni pe garantie un produs defectat de un utilizator. o sa iau legatura cu asus sa vad care a fost problema. asta a fost ultima mea postare in legatura cu acest subiect. va multumesc , la revedere
|
#45
Posted 08 June 2022 - 20:59
fara sa vedem exact problema si cauza defectului, nu putem decat sa ne dam cu presupusul.
si asa cum am mai spus, din punct de vedere probabilistic, sansele ca laptopul sa se fi stricat de la sine fix in timp ce umblai tu in el sunt destul de mici (dar nu inexistente). e o simpla parere, desi tu pari sa o fi luat mult prea in serios (considerand ca te acuzam de ceva). nu poate fi demonstrata, la fel cum nici teoria ta ca laptopul s-a stricat singur nu poate fi demonstrata (cel putin nu cu ce s-a spus aici). important e ca totul s-a terminat cu bine si ca esti multumit de produsul achizitionat (si de serviciile producatorului). |
#46
Posted 08 June 2022 - 22:45
Cand o sa lucrezi intr-un service o sa-ti dai seama cate pot sa se intample daca nu esti atent, dupa ce strici ceva "fara sa atingi nimic".
Si nu-mi zi ca n-ai atins placa de baza cand ai schimbat SSD-ul si memoriile, pentru ca e imposibil "fara sa atingi nimic". O sa-i vezi pe multi in service-uri cu bratari antistatice, manusi, baterie decuplata etc, din motive intemeiate. Ca al 2-lea nu ti-a crapat, ai avut noroc, fiindca 100% n-ai deconectat bateria si sigur nu aveai bratara antistatica conectata corespunzator. Cat despre pcgarage si depanero, sunt alte topicuri de lauda. Nu te mai lua de altii care ti-au zis ca ai gresit desfacandu-l. Puteai foarte frumos sa-l duci intr-un service autorizat cu componentele pe care le voiai montate si scapai de griji din prima zi, ai preferat calea romaneasca: surubelnita, garantie, scandal.. Spor! Edited by Znevna, 08 June 2022 - 22:46. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users